Ga naar inhoud

Rosalynn_ : 12 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi iedereen, 

 

ik ben vandaag bij de kliniek van diana gabriels geweest voor mijn eerste consult. Ik heb van mezelf een 70AA en ik wil het liefst naar een C cup. Diana raadde me aan om 350cc rond dual plane te nemen. Ik vond bij het passen de cup eigenlijk iets te groot, maar ze zei dat dit het beste bij mijn lichaam past omdat het anders te klein voor mij zal zijn. Ook wilde ik in eerse instantie het liefst een druppel vorm aangezien ik het zo natuurlijk mogelijk wil.. Ik ben heel erg bang dat mijn borsten er nep uit gaan zien en dat is wel het laatste wat ik wil...

ook ze Diana dat de borstvergroting pas een mooi resultaat zou hebben na 1,5 jaar... maar ik zie ook verschillende mensen die na 2 maanden al een heel mooi resulaat hebben. Ik snap het allemaal niet meer.. Heeft iemand ook zoiets ervaren en kan mij eventueel geruststellen? Ik heb namelijk met diana een operatie geplant op 17 december met dr. A. Damen, heb zaterdag een consult bij hem en ik ben ben benieuwd wat hij zal gaan zeggen... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik word 11 december geopereerd door dr van Waes ook vanuit kliniek gabriels.

 

ik heb 75b en wil naar een D en mij werd 325cc geadviseerd en voor de borstspier. 

Ik twijfel op dit moment om het ook dual plane te zetten maar daar kan ik nog even over nadenken.

 

mijn kennissen zijn bij Diana gabriels geweest en ze leveren echt prachtig werk dus daar hoef je jezelf geen zorgen over te maken.

 

je kunt niet verwachten dat het direct na de operatie natuurlijk eruit ziet aangezien de prothese nog moet zakken en soepel moet worden. Dat is waarom Diana zegt 1,5 jaar waarschijnlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomische protheses geven een natuurlijker resultaat dan ronde protheses. Als jij een zn natuurlijk mogelijk resultaat wil, dan zou ik als ik jou was, anatomische protheses nemen. Dat is ook de reden waarom ik voor anatomische heb gekozen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosalynn_Ik heb toch heel wat minder positieve dingen gelezen over DG. Onder andere dat er bij problemen na de op onvoldoende ondersteuning is, verkeerde maat geadviseerd... Mensen betalen om positivieve recensies te schrijven. Er zijn zelfs enkele mensen hier op het forum die rechtsbijstand inschakelen omwille van DG. Ik denk dat @best_boobie of @Desert-Rose je misschien de topics kan tonen waar je zo'n zaken kan lezen. Na alles wat ik over DG heb gehoord zou ik met haar liever niks te maken hebben. Er zijn clinics genoeg waarover ik zulke negatieve dingen nog niet heb gelezen op het net. Wees voorzichtig en denk erom dat dit over je lichaam gaat. Veel succes verder Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Everyone, 

 

Op 12 december ga ik mijn borsen laten vergroten bij dr. Van Der Weij in de Boerhaave kliniek. 

Ik ben vorige week op consult geweest en daaruit kwam dat ik een druppelvormige prothese van +/- 270cc boven de spier ga laten plaatsen.

Toen ik die 270cc ging uitproberen (zie foto) was ik eigenlijk meteen enthousiast en ik kreeg echt het gevoel van, dit is het! 

Na het consult heb ik natuurlijk aan verschillende mensen laten zien hoe het er waarschijnlijk uit gaat zien, maar ik krijg echt constant de reactie dat mensen het te groot vinden...

Hierdoor ben ik heel erg gaan twijfelen. Daarnaast is op de foto die gemaakt alleenmaar mijn bovenlichaam te zien en niet het totale plaatje, misschien zou het daaraan liggen.

Ik ben namelijk ongeveer 1,72 lang en ik begon met een 75AA Cup.

Wat vinden jullie? En hebben jullie misschien nog tips?


Thanks xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosalynn_ welkom op de forum, er is een speciale club hier voor dames die in december aan de beurt zijn misschien wel fijn voor je om daar om raad te vragen.

 

kijk op mijn profiel en klik op club , dan kan je eigen aanmelden .

@Jaydee zal he dan moeten goed keuren.

als je in de club bent toegevoegd dan kan je eigen registeren in de club kalender zodat iedereen je kan steunen op je operatie dag.

En verder kan je de elke dag en de hele dag kletsen met dames die vanaf nu elke dag aan de beurt zijn. 

 

Is heel gezellig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosalynn_:

Hi Everyone, 

 

Op 12 december ga ik mijn borsen laten vergroten bij dr. Van Der Weij in de Boerhaave kliniek. 

Ik ben vorige week op consult geweest en daaruit kwam dat ik een druppelvormige prothese van +/- 270cc boven de spier ga laten plaatsen.

Toen ik die 270cc ging uitproberen (zie foto) was ik eigenlijk meteen enthousiast en ik kreeg echt het gevoel van, dit is het! 

Na het consult heb ik natuurlijk aan verschillende mensen laten zien hoe het er waarschijnlijk uit gaat zien, maar ik krijg echt constant de reactie dat mensen het te groot vinden...

Hierdoor ben ik heel erg gaan twijfelen. Daarnaast is op de foto die gemaakt alleenmaar mijn bovenlichaam te zien en niet het totale plaatje, misschien zou het daaraan liggen.

Ik ben namelijk ongeveer 1,72 lang en ik begon met een 75AA Cup.

Wat vinden jullie? En hebben jullie misschien nog tips?


Thanks xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Deze op de foto lijken mij perfect bij jou passen! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosalynn_ Ik vind het echt heel mooi bij je staan en ik denk dat je spijt gaat krijgen als je kleiner neemt (zeker aangezien je voorsituatie 75AA is en je 1,72 bent). Je hebt ook een vrij strak en licht shirtje aan waardoor het ook al snel groter toont. 

 

Ik ben 1,70 en weeg 54/55 kg en droeg hiervoor bhmaat 70C van de Hunkemoller (oogde als een Bcup). Ik heb 320cc monobloc hydrogel voor de spier. Dit zijn wel andere protheses met een relatief lage projectie (4 cm). Ik weet niet welke jij krijgt. Maar ik ben heel blij dat ik niet kleiner heb genomen. In kleding oogt het als een grote C/D, dit hangt echt af van wat ik aan heb. Cupmaat is 65F/G of 60H, maar zo oogt het dus totaal niet.. (ik droeg hiervoor dus altijd een te grote omvangmaat)

 

Als je twijfelt over de maat kan je altijd best_boobie een berichtje stuurt waarin je aan haar vraagt of ze jouw uiteindelijke cupmaat kan berekenen en hoe groot die cupmaat oogt (merk prothese, soort, aantal cc, je lengte, je gewicht en huidige cupmaat zijn van belang). Ik denk dat dat je al heel erg gerust gaat stellen. Nep borsten ogen uiteindelijk ook kleiner dan echte borsten. 

 

Je kan natuurlijk altijd nog een consult in plannen als je blijft twijfelen. Neem desnoods iemand mee die je vertrouwt en die ook meekijkt. Maar kies vooral wat JIJ mooi vindt en niet wat anderen mooi vinden. Het is tenslotte jouw lichaam en je doet dit voor jezelf (neem ik aan). Daarnaast hebben de meeste dames eerder spijt dat ze niet groter hebben genomen. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Rosalynn_:

Hi Everyone, 

 

Op 12 december ga ik mijn borsen laten vergroten bij dr. Van Der Weij in de Boerhaave kliniek. 

Ik ben vorige week op consult geweest en daaruit kwam dat ik een druppelvormige prothese van +/- 270cc boven de spier ga laten plaatsen.

Toen ik die 270cc ging uitproberen (zie foto) was ik eigenlijk meteen enthousiast en ik kreeg echt het gevoel van, dit is het! 

Na het consult heb ik natuurlijk aan verschillende mensen laten zien hoe het er waarschijnlijk uit gaat zien, maar ik krijg echt constant de reactie dat mensen het te groot vinden...

Hierdoor ben ik heel erg gaan twijfelen. Daarnaast is op de foto die gemaakt alleenmaar mijn bovenlichaam te zien en niet het totale plaatje, misschien zou het daaraan liggen.

Ik ben namelijk ongeveer 1,72 lang en ik begon met een 75AA Cup.

Wat vinden jullie? En hebben jullie misschien nog tips?


Thanks xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi! hier zelfde verhaal ook cup aa en krijg 4 januari 250 cc voor de spier. diegene die ik het liet zien zeiden ook wow wat groot!!! De consulente zei dat het een kleine c zou worden.. dus daar ga ik maar vanuit.. en laat het maar zo... hun zullen er wel verstand van hebben wat goed bij mijn lichaam past. ik ben ook 170 en 54 kilo erg smal dus... Ben reuze benieuwd en ook super zenuwachtig voor 4 januari! 

Je zou nog een keer kunnen gaan passen? probeer je ook 250 cc, maar idd de meeste zeggen het went zo snel dat je ze al gauw nog groter had gewild! 

Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Bnice said:

Hoi hoi! hier zelfde verhaal ook cup aa en krijg 4 januari 250 cc voor de spier. diegene die ik het liet zien zeiden ook wow wat groot!!! De consulente zei dat het een kleine c zou worden.. dus daar ga ik maar vanuit.. en laat het maar zo... hun zullen er wel verstand van hebben wat goed bij mijn lichaam past. ik ben ook 170 en 54 kilo erg smal dus... Ben reuze benieuwd en ook super zenuwachtig voor 4 januari! 

Je zou nog een keer kunnen gaan passen? probeer je ook 250 cc, maar idd de meeste zeggen het went zo snel dat je ze al gauw nog groter had gewild! 

Heel veel succes!!!

 

Heee!

Jaa het is ook zo moeilijk in te schatten, ik zou idd gewoon afgaan op de consulente, die heeft er echt verstand van.

Ik ga vanavond toch nog wel een keer passen en dan hoop ik wat zekerder te worden. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Rosalynn_ 

 

Ga voor je eigen gevoel!! Persoonlijk vind ik deze echt super mooi bij je lichaam passen en zou ik zelf niet voor kleiner gaan. Je hebt een mooie lengte en wat dat betreft zal het perfect passen. Ik ben zelf 1.69m en heb twee weken geleden een bv ondergaan en heb 345cc anatomisch dual plane. Ik ben er nu heel erg blij mee! Ze zijn een mooi maatje en ik denk zelfs dat ik over een tijdje misschien ga denken 'mm had zelfs nog iets groter gemogen'.

Succes vanavond met nog een keer passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Rosalynn_:

 

Heee!

Jaa het is ook zo moeilijk in te schatten, ik zou idd gewoon afgaan op de consulente, die heeft er echt verstand van.

Ik ga vanavond toch nog wel een keer passen en dan hoop ik wat zekerder te worden. 

xxx

succes hoor vanavond!!! laat maar even weten wat het wordt!! groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week door van der Weij geopereerd. Na het eerste consult ging ik foto’s kijken en vergelijken en raakte ik in de war. Vervolgens ben ik weer teruggegaan naar van der Weij om te passen. We kwamen gewoon weer uit op de maat van het eerste consult. Hij heeft er echt kijk op.

Misschien helpt het je om bij het passen een shirt van jezelf mee te nemen. Dat geeft een betere kijk dan het huidskleurige topje.

 

Veel succes vanavond! We hebben elkaar misgelopen. Ik was vanmiddag nog bij de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

K vind het mega mooi staan!

het past ook precies bij je lichaam. Ik denk als je grotere zou nemen het niet meer bij je lichaam klopt en dan zie je al gauw dat het ‘nep’ is...

Aangezien je anatomische protheses neemt denk k dat je het er ook natuurlijk uit wil laten zien. 

 

Ik krijg op 18 december 295cc! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week door dr A. Damen geholpen. Heb ronde 450cc dual plane geplaatst. Dr. A. Damen is een hele vriendelijke man. Hij heeft mijn borsten eerst echt uitgebreid getekend voor de operatie en legde alles goed uit. In eerste instantie zou ik door dr. C. Van Waes worden geopereerd. Ook bij hem op consult geweest. Doordat dr. C. Van Waes een spoed operatie in het zoeken had werd ik geopereerd door dr. A. Damen. Ik ben acheraf echt heel blij met deze dokter. Op internet kun je weinig over hem vinden maar ik ben echt super tevreden. Over de praktijk van Diana gabriels kan ik echt geen kwaad woord over zeggen. Een spoed operatie is overmacht. Kan bij iedere praktijk gebeuren. En ik denk dat je zelf ook gewoon een klik moet hebben. Wanneer ik naar hun praktijk bel om iets te vragen wordt ik ook gewoon goed geholpen. En over het herstel de ene persoon geneest natuurlijk sneller dan de andere persoon. Ik ben nu een week verder maar ze zien er nu al totaal anders uit dan vorige week. De zwelling is al zo goed als weg. Maar je moet jezelf natuurlijk ook aan de voorschriften houden en echt voldoende rust pakken. Anders verpest je hetzelf en maakt het niet uit bij welke kliniek en bij welke pc je bent geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.