Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Ja, @best_boobie een topje zonder BH da's durven, he.

Maar het voelt zo lekker met deze temperaturen.

 

Met mijn zwaardere boezem waren deze temperaturen een hel en nu voel ik mij zooooooo licht.

Geen gezweet, geen uitslag en jeuk, ...

En zonder BH lopen was vroeger geen optie dan werd ik zeeziek. :98:

 

Dus het is eerder :tatice_04:topje zonder BH dan :o.

:115:

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Ja, @best_boobie een topje zonder BH da's durven, he.

Maar het voelt zo lekker met deze temperaturen.

 

Met mijn zwaardere boezem waren deze temperaturen een hel en nu voel ik mij zooooooo licht.

Geen gezweet, geen uitslag en jeuk, ...

En zonder BH lopen was vroeger geen optie dan werd ik zeeziek. :98:

 

Dus het is eerder :tatice_04:topje zonder BH dan :o.

:115:

 

 

Zeeziek :152:

Het is me duidelijk, mijn visualisatievermogen nam net een loopje met me :45:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Even voor alle ondersteuners ...

ik heb het resultaat gekregen van mijn eerste kleine boobies mammografie - geen verder onderzoek nodig - alles OK.

:43::43:

Ik had de grootste schrik voor het pletten van mijn kleinere boezem en dat is super meegevallen. 

En dat alles OK zou zijn was al wat voorspeld want bij zo'n BVK wordt het weefsel dat ze wegnemen ook onderzocht op kwaadaardige cellen. Dat vind ik ook wel een voordeel van zo'n BVK, mocht je nog twijfelen. 

Dus: ik ben weer een "Happy camper".

 

Prettige zondag iedereen - geniet van het mooie weer.

:beach:

DIHON (in een topje zonder BH - heerlijk die )

 

Wauw, wat een fijn nieuws, Dion. Gefeliciteerd, meid! Ik ben superblij voor je. 

 

Veel liefs, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2019 om 10:59, Doe ik het of niet? zei:

Even voor alle ondersteuners ...

ik heb het resultaat gekregen van mijn eerste kleine boobies mammografie - geen verder onderzoek nodig - alles OK.

:43::43:

Ik had de grootste schrik voor het pletten van mijn kleinere boezem en dat is super meegevallen. 

En dat alles OK zou zijn was al wat voorspeld want bij zo'n BVK wordt het weefsel dat ze wegnemen ook onderzocht op kwaadaardige cellen. Dat vind ik ook wel een voordeel van zo'n BVK, mocht je nog twijfelen. 

Dus: ik ben weer een "Happy camper".

 

Prettige zondag iedereen - geniet van het mooie weer.

:beach:

DIHON (in een topje zonder BH - heerlijk die )

 

 

Heerlijk zo’n positief bericht. Die “niets aan de hand” berichten zijn altijd van die kadootjes vind ik ..

Gelukkig vandaag wat minder heet dan gisteren maar nog steeds geniet weer ..

Heb het fijn, dat topje kan vandaag ook nog best ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2019 om 10:59, Doe ik het of niet? zei:

Even voor alle ondersteuners ...

ik heb het resultaat gekregen van mijn eerste kleine boobies mammografie - geen verder onderzoek nodig - alles OK.

:43::43:

Ik had de grootste schrik voor het pletten van mijn kleinere boezem en dat is super meegevallen. 

En dat alles OK zou zijn was al wat voorspeld want bij zo'n BVK wordt het weefsel dat ze wegnemen ook onderzocht op kwaadaardige cellen. Dat vind ik ook wel een voordeel van zo'n BVK, mocht je nog twijfelen. 

Dus: ik ben weer een "Happy camper".

 

Prettige zondag iedereen - geniet van het mooie weer.

:beach:

DIHON (in een topje zonder BH - heerlijk die )

 

 

 

Dat is geweldig nieuws meid!!! ?

Wat fijn en heerlijk voor je met die warmte eindelijk zonder bh in topje relaxing mothers day GIF by ABC Network

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Tijd voor een update.

The boobieforce was with me.

Ik ben trots te kunnen aankondigen dat ik een nieuwe baan heb gevonden.

Gisteren nog twijfelend over waar ik mee bezig was, ben ik voor de spiegel gaan staan, heb mijn kleine boobies nog eens bewonderd en zei tegen mezelf: als je dat kan, dan kan je die sollicitatie ook aan!

En zie daar: het is gelukt.

Ik schrijf de opgebrachte moed voor deze belangrijke stap toe aan mijn verhoogde zelfvertrouwen dankzij mijn bvk. Ik ben dus nog steeds blij dat ik het deed. ✌️

 

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Jaydee zei:

@Doe ik het of niet?...... you did it, powergirl! ?

 

Xx Jaydee 

Dankjewel, @Jaydee.

Ik ben nog een beetje in schock. Eindelijk ga ik in de sociale sector aan de slag. En tegelijkertijd komt de twijfelmiep in mij weer naar boven. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt supergoed nieuws @Doe ik het of niet?

Wat was het spannend hè, maar je ziet dat je boobies je nog steeds helpen, op weg naar je nieuwe baan. Eindelijk je wens in vervulling om in de sociale sector te werken!! 

great job yes GIF by Skrz.cz

 

Nu niet meer twijfelen ;)

Het is altijd spannend, een nieuwe baan, en twijfels horen erbij (zie je forumnaam ?). 

Gaat jou lukken hoor!!!

 

? BB

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, best_boobie zei:

Echt supergoed nieuws @Doe ik het of niet?

Wat was het spannend hè, maar je ziet dat je boobies je nog steeds helpen, op weg naar je nieuwe baan. Eindelijk je wens in vervulling om in de sociale sector te werken!! 

great job yes GIF by Skrz.cz

 

Nu niet meer twijfelen

Het is altijd spannend, een nieuwe baan, en twijfels horen erbij (zie je forumnaam ?). 

Gaat jou lukken hoor!!!

 

? BB

Hey @best_boobie dankjewel.

Ja, mijn forumnaam is er echt wel eentje voor het leven. Haha.

Iedereen rondom mij lijkt er meer in te geloven dan ik.

Niet dat ik er niet in geloof, maar ..

Zie je die twijfel weer, he.

Prettige zondag nog.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2019 om 23:31, Doe ik het of niet? zei:

Tijd voor een update.

The boobieforce was with me.

Ik ben trots te kunnen aankondigen dat ik een nieuwe baan heb gevonden.

Gisteren nog twijfelend over waar ik mee bezig was, ben ik voor de spiegel gaan staan, heb mijn kleine boobies nog eens bewonderd en zei tegen mezelf: als je dat kan, dan kan je die sollicitatie ook aan!

En zie daar: het is gelukt.

Ik schrijf de opgebrachte moed voor deze belangrijke stap toe aan mijn verhoogde zelfvertrouwen dankzij mijn bvk. Ik ben dus nog steeds blij dat ik het deed. ✌️

 

 

 

well done good job GIF by Party Legends

 

Gefeliciteerd meid!!!

En nu niet meer twijfel meid!!! Je hebt toch maar ff gedaan :35:

 

Lieve gr Eef...

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

 

 

Gefeliciteerd meid!!!

En nu niet meer twijfel meid!!! Je hebt toch maar ff gedaan 

 

Lieve gr Eef...

 

 

Dankjewel @e.e.f..

Morgen ga ik mijn nieuw contract ondertekenen. Woensdag mijn baas inlichten. Mijn hoofd staat niet meer stil. Want ik verlaat een leuke werkplek. Het is dus ? en ?. Maar komt vast goed.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Dankjewel @e.e.f..

Morgen ga ik mijn nieuw contract ondertekenen. Woensdag mijn baas inlichten. Mijn hoofd staat niet meer stil. Want ik verlaat een leuke werkplek. Het is dus ? en ?. Maar komt vast goed.

 

Snap heel goed dat het heel dubbel is vooral als je een mooie werkplek moet verlaten. Mijn oma zei altijd "daarr laat je wat en hier vind weer wat" en zo is het vaak wel. ;)

Gaat goed komen...

 

Heel veel succes en geluk ?

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Spannend, @Doe ik het of niet?. Geniet nog van je laatste weekje en dan heerlijk een nieuwe frisse start maken bij je nieuwe werkgever. Lekker je droom realiseren. Dit is wat je altijd graag wilde doen toch? Jij gaat het reuze naar je zin krijgen. Alvast heel veel succes gewenst, voor zowel deze "laatste" week als voor je "eerste" week, volgende week.  Komt helemaal goed!

 

Xx Jaydee 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jaydee zei:

Spannend, @Doe ik het of niet?. Geniet nog van je laatste weekje en dan heerlijk een nieuwe frisse start maken bij je nieuwe werkgever. Lekker je droom realiseren. Dit is wat je altijd graag wilde doen toch? Jij gaat het reuze naar je zin krijgen. Alvast heel veel succes gewenst, voor zowel deze "laatste" week als voor je "eerste" week, volgende week.  Komt helemaal goed!

 

Xx Jaydee 

Dankjewel lieve @Jaydee?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2019 om 19:55, Doe ik het of niet? zei:

Niet te geloven dat volgende week mijn laatste week is bij mijn huidige werkgever.

Gemengde gevoelens.

? en

En bijna 2 jaar na mijn BVK.

Dat was uiteindelijk ook de juiste beslissing - dus hopelijk nu ook.

 

Echt wel heel spannend. Ik begrijp dat het een dubbel gevoel is.  Een nieuwe omgeving om te werken is sowieso heel spannend. Maar toch fijn om weer nieuwe ervaringen op te doen?

Ik wens je heel veel succes bij je nieuwe werkgever en gaat helemaal goed komen :35:

 

Lieve gr Eef...

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Echt wel heel spannend. Ik begrijp dat het een dubbel gevoel is.  Een nieuwe omgeving om te werken is sowieso heel spannend. Maar toch fijn om weer nieuwe ervaringen op te doen?

Ik wens je heel veel succes bij je nieuwe werkgever en gaat helemaal goed komen 

 

Lieve gr Eef...

 

Dankje @e.e.f.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.