Ga naar inhoud

__nien : 28 december 2017 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik wil al jaren een borstvergoting en heb nu eindelijk genoeg gespaard.

Ik twijfel tussen boerhaave en faceland.

Heb volgende week vrijdag een consult bij faceland.

Heeft iemand van jullie hier een borstvergoting laten uitvoeren en ben je tevreden?

Heb een consult bij fien.

 

Groetjes nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Nina,

Ik ben vorige week maandag geopereerd door dr Fresow, via Faceland. Heb daarvoor 2 consulten gehad met Fien. Mij is alles heel goed bevallen, de mensen zijn heel vriendelijk en nemen de tijd voor je, dr Fresow is een aardige en kundige man (hij heeft me goed gerustgesteld vlak voor de operatie), en het allerbelangrijkste; mijn nieuwe borsten zien er nu al supermooi uit!

Ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Weet je al een beetje wat je wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Ik ben afgelopen maandag door dokter Fresow geopereerd. De pijn valt me 100% mee! Ik vind de twee consulenten die ik heb gesproken bekwaam en aardig en dokter Fresow eveneens. Ook is hij, in mijn ogen, een rustige en realistische man die met je meedenkt. Het verplegend personeel in de kliniek vind ik schatten van mensen, zo aardig en behulpzaam. De prijs is lager dan gemiddeld, maar ze zijn open over de reden daarvan (geen onnodige luxe, goede deals met fabrikanten) en tot op heden heb ik er alle vertrouwen in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Ik heb €2250 voor de operatie betaald en €50 voor een extra consult. Vergeet niet dat je ook een sportbh moet hebben. Bij de kliniek kan je er één kopen voor €35.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

 

Ik lees al een tijdje mee. Ik word zelf op 14 aug geopereerd door dokter Fresow. Ooit een volle c cup gehad maar na 2 borstvoedingen een lege b cup waar geen volume meer in zit. Zijn echt leeg. Ik wil weer terug naar een nette C maar ik ben maar 48 kilo en 1.60 lang. 

 

Ze hebben me 350cc aangeraden maar dat is het maximale wat er in kan. Eigenlijk gaat het me niet om de grote maar dat ze weer gevuld worden. Liever iets kleiner maar stevig, zeker met mijn postuur. 

 

Ik denk dat ik toch liever voor 335cc ronde prothese ga met een high profile. Iemand die mijn verhaal herkent? Qua bouw en groottte?

 

thanks alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik word 14 augustus geopeerd door Dr. Fresow en ben via Faceland bij hem terecht gekomen. Vond het consult hartstikke goed verlopen en ook aardig wat mail contact gehad vanwege mijn constante twijfels over de maat.

 

Het wordt 400cc full van Motiva en dual plane geplaatst. Kreeg op iedere mail binnen 24 uur antwoord van Anke waar ik het consult ook had. Tot nu toe erg tevreden!

 

Ook ik zal 2250,- kwijt zijn, heel misschien zal ik nog gebruik maken van de haal en brengservice van Faceland a 150,- euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Claire90:

He meiden,

 

Ik lees al een tijdje mee. Ik word zelf op 14 aug geopereerd door dokter Fresow. Ooit een volle c cup gehad maar na 2 borstvoedingen een lege b cup waar geen volume meer in zit. Zijn echt leeg. Ik wil weer terug naar een nette C maar ik ben maar 48 kilo en 1.60 lang. 

 

Ze hebben me 350cc aangeraden maar dat is het maximale wat er in kan. Eigenlijk gaat het me niet om de grote maar dat ze weer gevuld worden. Liever iets kleiner maar stevig, zeker met mijn postuur. 

 

Ik denk dat ik toch liever voor 335cc ronde prothese ga met een high profile. Iemand die mijn verhaal herkent? Qua bouw en groottte?

 

thanks alvast! 

 

Wat ik voornamelijk hier veel gelezen heb op het forum is als je twijfelt met dat minimale verschil van 15cc dat je dan voor de grotere maat moet gaan. Maar misschien toch een extra consult aanvragen om er helemaal zeker van te zijn? Succes met je keuze maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nisa28:

 

Wat ik voornamelijk hier veel gelezen heb op het forum is als je twijfelt met dat minimale verschil van 15cc dat je dan voor de grotere maat moet gaan. Maar misschien toch een extra consult aanvragen om er helemaal zeker van te zijn? Succes met je keuze maken!

Mag ik vragen wat jou lengte en gewicht is? En op welke cup je wil uitkomen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dankjewel allemaal! Voelt al een stuk fijner zo! Ik kan echt niet wachten.. na mn 2e zwangerschap en borstvoeding en 30 kilo afvallen is er echt niks meer van over.. ik wil best grote borsten. Heel benieuwd naar het consult. Wordt er dan gepast met een bh ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@__nien Je kan tijdens het consult inderdaad met een bh van daar verschillende maten passen. Ik had zelf nog een strak T-shirtje mee om het wat meer op het echte leven te laten lijken. Vergeet geen foto's te nemen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@__nien Tijdens het eerste consult zal Fien uitgebreid vertellen en laten zien hoe alles in zijn werk gaat en wat er allemaal te kiezen valt. Je kunt de protheses bekijken, voelen en ook passen. Ik heb een tweede consult gepland om nog een keer te passen, omdat ik twijfels kreeg over de maat. Ik het hetzelfde betaald als @Deprinsesopdeerwt.

 

@Claire90 Ik heb niet dezelfde maten als jij (1.68, 56 kg), mijn voorsituatie was een slappe A na 2 kinderen en 2x borstvoeding. Ik heb gekozen voor 350 cc corsé. Die 15 cc is amper verschil, nog geen millimeter qua projectie. Je mag in mijn album kijken hoe het er nu bij mij uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@__nien Ik was niet zenuwachtig omdat Faceland zo goedkoop is. Had het volste vertrouwen in Fresow.

Vlak voor de operatie toch wat spanning, omdat ik nog nooit een narcose heb gehad en dus niet wist wat ik moest verwachten. Fresow vertelde dat hij laatst was geopereerd en dat zo'n narcose wel lekker is. Die geruststelling had ik ff nodig op dat moment :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Claire90:

Mag ik vragen wat jou lengte en gewicht is? En op welke cup je wil uitkomen?

 

 

@Claire90Ik ben 171cm en weeg 65 kg. Heb nu een slappe B cup na zwangerschap en 30 kg afvallen. Ik had vroeger een volle C en toen mocht het van mij een volle D zijn. Dus hoop voor het zicht een goede D cup te krijgen. En een kleine E zou ook wel mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een heel fijn consult gehad bij Faceland. Ik heb nog een tweede consult staan bij de Heyendael Kliniek. Het liefst zou ik nu al de knoop willen doorhakken en ervoor gaan. Ik heb nog wel een vraag over het formulier dat je dient te ondertekenen. Daarmee geef je namelijk akkoord voor het feit dat ze geen hersteloperatie uitvoeren mocht er wat zijn. Terwijl dr. Fresow aangaf dat ze altijd alles netjes afhandelen op het moment dat het niet naar tevredenheid is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden! Ook ik heb voornemens om op consult te gaan bij Faceland. Ik lees bij veel klinieken dat ze werken met ronde en met anatomische implantaten. Ik lees dat bij Faceland nergens terug. Heb je daar wel de keuze in? 

 

En hoeveel tijd zit er tussen het consult en de operatie bij Faceland?

 

Thanks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.