Ga naar inhoud

__nien : 28 december 2017 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hierbij mijn operatieverslag!

 

Ik heb heerlijk geslapen vannacht, om 7.00 opgestaan en aangekleed, een beetje te vroeg want ik had geen make up etc nodig. 

Rond 08.45 zijn we gaan rijden en rond 11.15 kwamen we aan. 

Ik werd uit de wachtkamer gehaald en moest direct  afscheid nemen van mijn vriend, een beetje onverwacht..

Ik mocht me omkleden en in een heerlijk warm bedje gaan liggen. Infuus geprikt en een geel pilletje gehad(geen idee wat)

Rond 12.15 kwam de pc aftekenen en daarna ging de antibiotica aan in het infuus.

Ik was echt heel kalm en totaal niet nerveus.. heerlijk. Normaal ben ik echt zo'n zenuwpees!!

Het duurde wel een beetje lang, stuk ongeduld dat k ben!

 

Ik werd opgehaald naar de OK en mocht op een andere tafel klimmen. Iedereen was heel lief en rustig en ik ook. Mijn armen gingen wijd en daar kwam een bandje omheen, zodat ik ze niet meer terug kon doen. Ik ben claustrofobisch dus d8 1 sec shit.. maar het zette niet door gelukkig.

 

Ik vroeg uhm moet ik aan iets leuks denken? JA TUURLIJK schreeuwde ze en ik vertelde over vakantie, naar curacao om met dolfijnen te zwemmen met mijn gehandicapte zoon, mijn andere zoon moest mee, en als laatst zei ik ohja.. mijn vriend ook en weg was ik!

 

Ik werd wakker op de uitslaapkamer en heb direct de deken omhoog gedaan, oh menn ik heb tieten! Zo blij! Die lach is de hele dag nog niet van mijn gezicht geweest!

 

Ik moest nog 2 uren rijden naar huis en zag hier wel wat tegenop maar ik voelde me prima.

Nog steeds eigenlijk.. zou dat de narcose nog zijn? Inmiddels zijn we 7.5 uur verder.. ben benieuwd.

 

Ik voel wat spierpijn en mn littekens branden een beetje that's it.. misschien komt het nog..

 

Ik heb lekker gegeten en goed water gedronken en ga zo maar op bed.. misschien nog 1 x kijken.

Mag dat wel? 

 

Xxx

 

@best_boobie is dit de bedoeling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei best_boobie:

@__nien wat voor bedoeling van wat? 

Ik denk dat ze zich afvraagt of dit de bedoeling is; dat ze haar verslag in de kerstballenclub heeft gezet en hier in haar eigen topic? 

Ik hoop dat ik door mag naar de volgende ronde voor de wasmachine :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

Ik denk dat ze zich afvraagt of dit de bedoeling is; dat ze haar verslag in de kerstballenclub heeft gezet en hier in haar eigen topic? 

Ik hoop dat ik door mag naar de volgende ronde voor de wasmachine :45:

:45: Ooooooooh

Ja @__nien heel goed hihi. 
Hier kan iedereen het namelijk lezen en in de kerstballenclub niet. Zou jammer zijn als er ervaringen verloren gaan om die reden :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jaydee:

Ik denk dat ze zich afvraagt of dit de bedoeling is; dat ze haar verslag in de kerstballenclub heeft gezet en hier in haar eigen topic? 

Ik hoop dat ik door mag naar de volgende ronde voor de wasmachine :45:

Haha yes gewonnen!

Ben half aan t slapen/stoned dus misschien een beetje vaag gevraagd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.