Ga naar inhoud

__nien : 28 december 2017 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Jojo83:

Hallo Meiden! Ook ik heb voornemens om op consult te gaan bij Faceland. Ik lees bij veel klinieken dat ze werken met ronde en met anatomische implantaten. Ik lees dat bij Faceland nergens terug. Heb je daar wel de keuze in? 

 

En hoeveel tijd zit er tussen het consult en de operatie bij Faceland?

 

Thanks :)

 

Als ik kon kon ik 2 weken na mijn consult al geopereerd worden. Helaas ging dat niet ivm mijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames,

 

Ik ben gister op consult geweest bij dr bauland faceland.

Samen hebben we gekozen voor 650 cc.

Ik ben 1.79 en 74 kg. Mijn schouders zijn breed.

 

Heeft iemand ook 650 cc waarbij ik foto's mag bekijken?

Kan niet echt veel voorbeelden vinden namelijk en ben toch wel nieuwsgierig of dit niet te groot is. Het klinkt als heel veel. 

 

Groetjes nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb vrijdag een consult gehad bij faceland. We hebben besloten om 650 cc dp te doen. Nu achteraf ga k weer twijfelen of dit niet te groot voor mij is..

Ik ben 1.79 en 74 kg. Heb brede schouders.

Iemand hier een idee over? Of iemand die ook rond de 650 cc heeft waar ik foto's van mag zien?

 

Thanks! Groetjes nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Faceland Kun je kiezen voor anatomische protheses of ronde. De ronde zijn van Motiva. Hierin heb je keuze uit 3 soorten:

 

demi (heel erg natuurlijk)

full (geven meer projectie naar voren

corse; geven nog meer projectie naar voren en zijn de minst natuurlijke variant. 

 

Ik heb heel veel onderzoek gedaan naar de protheses. Ik heb zelf gekozen voor Full. Motiva protheses voelen heel erg natuurlijk aan waardoor ze vallen als een soort natuurlijke druppel prothese terwijl het een ronde prothese is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2017 om 22:45 zei Evah:

@__nien Ik heb Motiva corsé, 350 cc. En dankjewel ;)

Ik had gelezen in een ander topic dat corse het meest onnatuurlijk is..

 

Nou krijg ik er ook motiva corse & 350 cc in, nu weer aan het twijfelen door wat ik las..

 

Is het bij jou natuurlijk? Ik ben niet zo groot dus ben heel erg bang voor het "kijk tieten en dan meisje" effect :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fitmommy Ik kan er nog niet zoveel over zeggen, omdat ze nog aan het zakken zijn. Ik zal je even toevoegen, zodat je m'n foto's kunt bekijken. Ik denk dat het ligt aan je lichaam en of de maat erbij past. Niemand in mijn omgeving die er niets van wist heeft het opgemerkt, dus het is niet heel onnatuurlijk denk ik. Vanwege de breedte van mijn borstkas kon ik dit aantal cc's alleen met corsé (anders krijg je sideboobs en dat vind ik wel onnatuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2017 om 19:00 zei __nien:

Hoi dames,

 

Vandaag mijn consult gehad, er is besloten om 650 cc dual plane te doen.

 

Iemand die dit ook heeft?

 

 

 

Ik heb geen 650cc gekregen, maar 550cc maar had wel al als voorsituatie een (lege) 80b/c na 20 kilo afvallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2017 om 10:47 zei __nien:

Oh fijn dat er meerdere positieve reacties zijn! Ik kijk er erg naar uit maar vind het wel spannend. Wat zijn de totale kosten voor jullie geweest als ik mag vragen?

 

Ook ik ben afgelopen maandag geopereerd door Roel Fresow en hier heel tevreden over. De consulten waten prima, de kliniek, de expertise, de verpleging en de prijs. Ik kan niets negatiefs bedenken. Ik was 2250 kwijt en 35 voor de bh. Je kunt een foto van mij vinden in de albums. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2017 om 23:31 zei Evah:

@Fitmommy Ik kan er nog niet zoveel over zeggen, omdat ze nog aan het zakken zijn. Ik zal je even toevoegen, zodat je m'n foto's kunt bekijken. Ik denk dat het ligt aan je lichaam en of de maat erbij past. Niemand in mijn omgeving die er niets van wist heeft het opgemerkt, dus het is niet heel onnatuurlijk denk ik. Vanwege de breedte van mijn borstkas kon ik dit aantal cc's alleen met corsé (anders krijg je sideboobs en dat vind ik wel onnatuurlijk).

Zou ik jou foto's ook eens mogen zien @Evah? Ik heb afgelopen maandag 380cc corse gekregen,kon bij mij ook niet anders. Ik vind ze na een week nog heel hoog en gezwollen was dat bij jou ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Evah:

@MvR Ik zal je toevoegen.

Ja dat had ik ook. Je ziet bij de laatste 4 foto's heel goed het verschil per week. Zit nu op 4 weken en ze zijn nog steeds niet echt zacht. Tijd geven!

Idd de laatste 4 zie je echt veranderingen. Mooi om te zien (ben weer zo'n bangerik die denkt dat ze zo hoog blijven) Ja de mijne zijn ook echt heel hard maar is ook pas een week geleden. Ja geduld en dat is lastig haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi dames,

 

Eindelijk heb ik na lang nadenken mijn datum gepland!! 28 december wordt ik geopereerd in mill bij dr bauland kliniek via faceland.

Ik krijg 510 cc motiva corse dual plane.. super spannend! Werd vanmiddag gebeld of ik toevallig ook eind dec kan ipv februari! Snel alles geregeld en teruggebeld en nu aftellen!!

Zijn er hier dames die ongeveer hetzelfde hebben? En zou ik daar foto's van kunnen zien?

 

Groetjes Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Nina,

 

ik word geopereerd in december bij dr. Verdonck. Kijk er echt naar uit. Allemaal heel erg spannend. Ik ga ook voor de motiva, maar het aantal cc ligt wel een pak later. Daar kan ik je niet direct mee helpen. Hoe maakte jij jou keuze tussen de midi, full of corse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2017 om 21:09 zei __nien:

Hoi dames,

 

Eindelijk heb ik na lang nadenken mijn datum gepland!! 28 december wordt ik geopereerd in mill bij dr bauland kliniek via faceland.

Ik krijg 510 cc motiva corse dual plane.. super spannend! Werd vanmiddag gebeld of ik toevallig ook eind dec kan ipv februari! Snel alles geregeld en teruggebeld en nu aftellen!!

Zijn er hier dames die ongeveer hetzelfde hebben? En zou ik daar foto's van kunnen zien?

 

Groetjes Nina

 

Hoi, 

 

Gefeliciteerd met je datum! Ik tag @Desert-Rose even, zodat ze je titel kan aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.