Ga naar inhoud

liesje : 1 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei liesje:

Ah super! Wanneer sta je ingepland?

Ik was er om 16h30. Idd fijn dat het volgende vrijdag al zo ver is. Daar heb ik dus zoooo lang moeten op wachten. Ik ben ondertussen 34 :blush:. Ik zal van nix naar 335cc gaan. Hopelijk raak ik ze gewoon :D 

Ik mag 2 februari, zou natuurlijk al veel eerder willen, maar dat gaat echt niet met mijn werk. 

Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik ga van een kleine b naar 350cc haha dus een beetje hetzelfde. Maar moet ook zeggen dat ik er al zo lang naar uit kijk om grotere boobs te hebben dat ik me nu steeds onzekerder voel over hoe ze nu nog zijn haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei Auks:

Ik mag 2 februari, zou natuurlijk al veel eerder willen, maar dat gaat echt niet met mijn werk. 

Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik ga van een kleine b naar 350cc haha dus een beetje hetzelfde. Maar moet ook zeggen dat ik er al zo lang naar uit kijk om grotere boobs te hebben dat ik me nu steeds onzekerder voel over hoe ze nu nog zijn haha. 

Dat was ook mij 2e datum. Ik moest het ook aan de kerst- of krokusvakantie vasthangen.. afhankelijk van hoe snel Dr.Verdonck kon. Zo lang duurd 2 feb. ook niet meer. Zeker met de feestdagên ertussen zal de tijd wel voorbijvliegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2017 om 21:46 zei liesje:

@Anouk12 ik ben gisteren op 2e consult geweest. Het was weer super aangenaam met Dr. Verdonck. Hij heeft wat zitten meten en we kwamen aan een maximum van 335cc uit. Het is op het randje van natuurlijk/onnatuurlijk.

Ik ging binnenin met 335cc in men gedachten maar omdat hij dat zei, begon ik toch te twijfelen of 315 niet beter was. Mijn voorsituatie is helemaal plat.. heb jij nog recente foto's en misschien een foto van vooraf? X

Nog 10 dagen. ...

Hey,

Ah fijn om te horen maar had eigenlijk ook niet anders verwacht haha.:)

Ik ga denk ik morgen een nieuwe foto plaatsen, ben inmiddels 9 weken + 1 dag po. Was voor de operatie ook zo goed als plat, een AA was dikwijls nog te groot.

Vertrouw op je gevoel wat betreft de maat. Het verschil is wel zo minimaal dat je het met het blote oog waarschijnlijk niet eens zult zien.

Hoe gaat het met de zenuwen??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-11-2017 om 09:25 zei Lavelle:

@liesje De dag van jouw operatie heb ik mijn eerste consult bij Dr. Verdonck :lol:. Volgend weekend je eerste weekendje met nieuwe boobs. Wat leuk zeg:blush:!

 

Heb je lang gewacht tussen jouw eerste consult en de operatie?

 

Groetjes

@Lavelle Ah fijn, misschien komen we elkaar nog tegen..ik kijk er zo naar uit! Men eerste consult was 2/11, 2e consult 20/11 en operatie 1/12.  1 maandje dus :D x

 

@Anouk12 Ik ga voor de 335cc :rolleyes: De zenuwen komen elke dag meer en meer. Ni zoveel zîn in de narcose.. word fel misselijk daarvan. Ben bënieuwd naar je fotos. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje Wat leuk om te lezen dat je er zo naar uitkijkt (behalve dan naar die narcose....)! Ik ben benieuwd!

Als je nog twijfelt over de maat (315 of 335), dan zou je dat met zakjes rijst zelf kunnen gaan ‘ervaren’. Wellicht dat dát jou helpt de knoop door te hakken!

Succes, ik blijf je volgen, Nicoline X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje

Oeh nice!! :3:

Ja snap ik, is ook erg spannend! Het is maar een hele lichte narcose dus hopelijk gaat het goed! Ik had dextro, cola en een emmer bij me, voor het geval ik slecht werd. Misschien een tip...:)

De foto komt eraan! 

 

En even een brutale vraag...;) Ik verkoop mijn zwarte Carefix Bella bh in maat L. Misschien iets voor jou? Ziet er nog perfect uit. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei liesje:

Jaja... ik heb ondertussen het tijdstip gekregen.. Vrijdag om 08h00 start de operatie :P Spannend :):):) 

Tegen 12h00 mag ik de kliniek verlaten.

 

@Anouk12 Hey, helemaal geen brutale vraag hoor. Ik heb nog totaal geen idee waar ik ga uitkomen qua maat.. 

 

Ik ben er vorige week woensdag geopereerd. Komt helemaal goed. Top daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei liesje:

Jaja... ik heb ondertussen het tijdstip gekregen.. Vrijdag om 08h00 start de operatie :P Spannend :):):) 

Tegen 12h00 mag ik de kliniek verlaten.

 

@Anouk12 Hey, helemaal geen brutale vraag hoor. Ik heb nog totaal geen idee waar ik ga uitkomen qua maat.. 

 

Wat zijn jouw maten en wat ga je ook alweer krijgen? 

Ik ben 1.73m, weeg 55kg, had voor de operatie 70A en heb 315cc gekregen. In principe kun je tot 400cc een L dragen.

Dus kijk maar. :)

 

Alvast heel veel succes vrijdag!! Fijn dat je zo vroeg geholpen wordt.:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila sè,no way back :rolleyes:. Ik hang morgenvroeg om 8h00 de eeste ballen in onze boom :136:

Hopelijk in Verdonck goed uitgeslapen, ik ga het hem morgen vragen voor'm begint :)

Ben nerveus, hopelijk verloopt alles zoals het hoort!

Nu afscheid nemen van een stukje van mezelf, raar gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens bedankt voor de fijne steungevende berichtjes. Ik ben vroeg in slaap gevallen en heb wel wat kunnen slapen. Vanaf een uur of 2 heb ik om het uur op men weker gedrukt en het laatste uur om de 10 min denk ik. Dan maar opgestaan om 5h. Nu rustig klaar maken. Niet eten is helemaal geen probleem want men maag zit al toe van gisteren avond :D bij 2 uurtjes beginnen ze eraan en bij 6 uurtje rijden we alweer naar huis.. nog een bedank voor de steun en ik hou jullie op de hoogte. Xxx

  •  
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangekomen in de BBC. Verkeer was geen probleem. Wel even moeten wenen. Paniekske.. dubbel gevoel..geluk en weinig zin om me slecht te voelen straks. Effe stressen. Nog snel even naar men dochter gebeld. Blij haar te horen. De verpleegsters en dokter zijn aant ariveren. Om 7h30 ga ik na binnen. Tot later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal mercikes voor de berichtjes, superfijn! :wub:

Eindelijk, ze zijn er, men boobies :P

We zijn deze morgen goed op tijd vertrokken. Onderweg even een paniekje gekregen. Alles voelde plots heel kortbij. Even moeten huilen. Ik voelde me gelukkig en ook nerveus voor de operatie, narcoze enz. Na 10 minuutjes was het een beetje van me af. Omstreeks 7h15 aangekomen. Aan de BBC, nog niemand te zien..even aan de kant geparkeerd, nog even naar men dochtertje gebeld en dan maar wachten tot iedereen binnen was. Tegen 7h30 binnenin gegaan en weer supervriendelijk onthaald, zoals altijd. Eerst nog wat vraagjes gesteld en dan even plaatsnemen in de 'chill' wachtruimte. Lang heb ik niet gezeten want om 7h45 kwam er een verpleger (nic) me halen. Weer een zeer vriendelijke man. Toch echt wel een troef van de BBC. Ik mocht me omkleden, er werden foto's genomen en kreeg een infuus. Vervolgens zag ik Dr. Verdonck. Hij vroeg hoe het met me was en begon een kunstwerk op me te tekenen:) Daarna mocht ik de coole operatie outfit aandoen..kleedje, hoofdnetje en schoentjes. Ik was nerveus tot en met. 45 minuutjes later gingen men ogen weer open toen ik iemand mijn naam hoorde roepen. Het wakker worden verliep dan weer op mijn manier. Blijkbaar is dat bij iedereen anders.. rustig, al lachend, huilend of zoals ik, hevig bewegend met men armen en benen. Duurde maar een paar seconden. Van de narcose blijkbaar, ik weet er nix van :D. Na 45min rusten mocht ik een proberen te drinken en als het lukte naar de wc gaan. Dit verliep prima en tot men grote verbazing voelde ik geen misselijkheid. Enkel een enorme druk. Om 9h45 was ik helemaal klaar en gepakt om naar huis te gaan. Nic bracht me in een rolstoel tot aan de voordeur en dat was het dan.

 

In de auto, onderweg naar huis, even moeten bekomen. Weer met de nodige traantjes. Het was voorbij. De autorit viel eigenlijk best wel mee. Niet echt last van de hobbels in tegenstelling tot alle bochten.. amaai. Na een uurtje rijden, nog vlug bij de apotheek gestopt en dan naar huis (11h00). Thuis de trap op en dan heeft men man onmiddellijk men pyjama aangedaan. Dit alles was toch net allemaal te veel van het goede.. Plots werd ik mega misselijk en werd ik lijkbleek. Ik moest maken dat ik in de zetel zat, even bekomen! Na een slokje water en wat rondbellen kwam men man binnen met een mooie ballon met daaronder een doosje met een cadeaubon van een lingerie winkel. Wat een schatje! Ik had ondertussen al even men pilletje (Omeprazole 1/dag 'morgens) 'maagbeschermer' ingemomen. Deze legt een film in de maag zodat die tegen een stootje kan. Ik had super veel honger dus heeft mijn man me 2 beschuitjes met boter en comfituur gesmeerd (12h30). Daarbij men volgend pilletje (Ibuprofen 3/dag bij eten). Na 2 beschuiten toch nog een hongerke dus eentje extra gegeten. So far so good! Na het eten 't volgend pilletje, de antibiotica (Azithromycine 1/dag na eten). Nu effe rusten en bekomen. Rond 13h30 nog 2 beschuiten gegeten :D en mij neergelegd. Uitgeput en klaar om te slapen. En powernap gedaan van een goed uurke en voelde me als al herboren (Qua moeheid dan toch hè). Met rechtzetten toch te hevig geweest en wat pijnscheuten gevoeld. Nu rustig aan't bekomen. Had ook BBC gemaild om hun te bedanken met het vlotte verloop en de vriendelijkheid van gans het team. Ook even gevraagd of ze me de foto van men voorsituatie konden doormailen. Dit gingen ze volgende week doen wanneer alles geklasseerd was. Foto's zijn voor binnenkort!

 

Nog eens mercikes voor de steun xxx :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei liesje:

Allemaal mercikes voor de berichtjes, superfijn! :wub:

Eindelijk, ze zijn er, men boobies :P

We zijn deze morgen goed op tijd vertrokken. Onderweg even een paniekje gekregen. Alles voelde plots heel kortbij. Even moeten huilen. Ik voelde me gelukkig en ook nerveus voor de operatie, narcoze enz. Na 10 minuutjes was het een beetje van me af. Omstreeks 7h15 aangekomen. Aan de BBC, nog niemand te zien..even aan de kant geparkeerd, nog even naar men dochtertje gebeld en dan maar wachten tot iedereen binnen was. Tegen 7h30 binnenin gegaan en weer supervriendelijk onthaald, zoals altijd. Eerst nog wat vraagjes gesteld en dan even plaatsnemen in de 'chill' wachtruimte. Lang heb ik niet gezeten want om 7h45 kwam er een verpleger (nic) me halen. Weer een zeer vriendelijke man. Toch echt wel een troef van de BBC. Ik mocht me omkleden, er werden foto's genomen en kreeg een infuus. Vervolgens zag ik Dr. Verdonck. Hij vroeg hoe het met me was en begon een kunstwerk op me te tekenen:) Daarna mocht ik de coole operatie outfit aandoen..kleedje, hoofdnetje en schoentjes. Ik was nerveus tot en met. 45 minuutjes later gingen men ogen weer open toen ik iemand mijn naam hoorde roepen. Het wakker worden verliep dan weer op mijn manier. Blijkbaar is dat bij iedereen anders.. rustig, al lachend, huilend of zoals ik, hevig bewegend met men armen en benen. Duurde maar een paar seconden. Van de narcose blijkbaar, ik weet er nix van :D. Na 45min rusten mocht ik een proberen te drinken en als het lukte naar de wc gaan. Dit verliep prima en tot men grote verbazing voelde ik geen misselijkheid. Enkel een enorme druk. Om 9h45 was ik helemaal klaar en gepakt om naar huis te gaan. Nic bracht me in een rolstoel tot aan de voordeur en dat was het dan.

 

In de auto, onderweg naar huis, even moeten bekomen. Weer met de nodige traantjes. Het was voorbij. De autorit viel eigenlijk best wel mee. Niet echt last van de hobbels in tegenstelling tot alle bochten.. amaai. Na een uurtje rijden, nog vlug bij de apotheek gestopt en dan naar huis (11h00). Thuis de trap op en dan heeft men man onmiddellijk men pyjama aangedaan. Dit alles was toch net allemaal te veel van het goede.. Plots werd ik mega misselijk en werd ik lijkbleek. Ik moest maken dat ik in de zetel zat, even bekomen! Na een slokje water en wat rondbellen kwam men man binnen met een mooie ballon met daaronder een doosje met een cadeaubon van een lingerie winkel. Wat een schatje! Ik had ondertussen al even men pilletje (Omeprazole 1/dag 'morgens) 'maagbeschermer' ingemomen. Deze legt een film in de maag zodat die tegen een stootje kan. Ik had super veel honger dus heeft mijn man me 2 beschuitjes met boter en comfituur gesmeerd (12h30). Daarbij men volgend pilletje (Ibuprofen 3/dag bij eten). Na 2 beschuiten toch nog een hongerke dus eentje extra gegeten. So far so good! Na het eten 't volgend pilletje, de antibiotica (Azithromycine 1/dag na eten). Nu effe rusten en bekomen. Rond 13h30 nog 2 beschuiten gegeten :D en mij neergelegd. Uitgeput en klaar om te slapen. En powernap gedaan van een goed uurke en voelde me als al herboren (Qua moeheid dan toch hè). Met rechtzetten toch te hevig geweest en wat pijnscheuten gevoeld. Nu rustig aan't bekomen. Had ook BBC gemaild om hun te bedanken met het vlotte verloop en de vriendelijkheid van gans het team. Ook even gevraagd of ze me de foto van men voorsituatie konden doormailen. Dit gingen ze volgende week doen wanneer alles geklasseerd was. Foto's zijn voor binnenkort!

 

Nog eens mercikes voor de steun xxx :wub:

 

@liesjegefeliciteerd. Dat heb jij knap gedaan. De kop is er af. De eerste ballen hangen in de kerstboom. Rust nu maar goed uit en laat je verwennen. Voor straks alvast, slaapwel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.