liesje

liesje : 1 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben 34 jaar, 1m70, 58kg en heb 75 AA of zelfs minder :( 

Ik heb me lid gemaakt op dit forum op 1 juli 2013 en ben dus al een tijdje aan het meelezen..

In 2015 ben ik op consultatie geweest bij Dr. D'Hondt (Royal Beaty Clinic). Dit was men eerste

consultatie en verliep goed maar was in de eerst in plaats om wat meer kennis te krijgen over alles.

Ik wilde zeker ook nog andere dokters spreken. In 2016 ben ik dan bij Dr. Visser langs geweest in de

Wellness kliniek in Genk maar daar ging ik buiten met een minder goed gevoel. Puur qua vriendelijkheid en

manier van communiceren. Ik had gewoon 'de klik' niet.

Zopas had ik dan een afspraak opstaan bij Dr. Verdonck (BBC) gevolgd door een afspraak bij Dr. Decoopman (Cosmipolis) maar daar ben ik

uiteindelijk niet geraakt omdat men besluit vast stond na de consultatie bij Dr. Verdonck.

Hij stelde me echt op men gemak en heb dan eindelijk de grote en langverwachte stap gezet..

Op 1/12 is het zo ver :):):) Ik heb gekozen voor Motiva achter de borstspier.

Ik heb 4 maten gepast waarvan de grootste het best in verhouding waren.. Ik ben nogal breed van schouders.

Ik weet nimeer juist hoeveel cc deze waren. Iets over de 300cc maar ik ga het morgen even navragen..

34 jaar en eindelijk is het zover! Zo lang naar uit gekeken. Hopelijk verloopt alles goed..

Hoi Liesje,

Wat spannend!

Ik heb de 20/11 een consult bij Dr.Verdonck. Ben er ook al jaren over aan het nadenken en ook dit jaar de knoop doorgehakt. Hoor zoveel positieve verhalen over Dr.Verdonck dus dat moet vast helemaal goed komen!!  

@liesje Wat leuk dat je ook bij dr Verdonck word geopereerd! Ik ben 3 weken terug ook door hem geopereerd en kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik door hem ben geholpen. Vanaf de eerste consult tot nu toe niks te klagen gehad. Nog een paar weekjes en dan is t al zover! Spannend, dat word dus t nieuwe jaar in met nieuwe borsten :) X

@Auks Goed dat je ook je consult gepland hebt, da's ook al bijna zover! X

• Like 1

@Auks 20/11, dat is niet meer lang hè :) Tis echt ene vriendelijke man, was ook lief naar men dochtertje toe.

Hij gaf dus al onmiddellijk ene goeie indruk. Hij legde alles goed uit. Nu enkel nog wat nadenken over de maat maar dan kan tot op de dag zelf nog worden gekozen. Hou me op de hoogte van hoe jij de consultatie vond.. ;) 

@Starships Fijn om te horen dat alles goed gaat. Ik heb je foto gezien en ze zien er al goed uit :)

Ik kan al niet weer wachten. Ik vraag me wel af of ik nu eens zou langsgaan voor te passen of zou ik op de dag zelf kiezen.. Ik dga ook Motiva nemen en denk ongeveer iets van een 335cc. Ben jij 2 keer langs geweest?

Idd ja.. 't nieuwe jaar in met borsten.. iets wat ik nooit heb gehad ^_^

• Like 1

@liesje Ik twijfelde na het eerste consult ook nogal, dus ben nog een 2e keer gaan passen. Eerste keer kwam ik uit op 275 cc Motiva , na de 2e keer passen op 335 cc Motiva. Best een verschil dus, voor de operatie heb ik 335 en 355 klaar laten leggen, omdat ik toch net iets groter wilde om geen spijt te krijgen. Uiteindelijk is 355 er in gegaan :) Dus als je de mogelijkheid hebt om nog eens langs te gaan bij twijfel, is dat wel verstandig. En anders kun je altijd vragen om een grotere maat ook klaar te leggen en dan kijkt hij of dat past. 

Ik ga je volgen, had precies hetzelfde en uiteindelijk ook voor Motiva 375 cc op de planning g gezet.  Ben benieuwd wat jij vsn het resultaat vind:)

@liesje

Ah wat leuk en spannend! Nog een paar weekjes en dan is het zover.:43:

Ik ben 22 september door Verdonck geopereerd en ben echt ontzettend tevreden! Ik had echt geen betere pc kunnen kiezen en kan dan ook met zekerheid zeggen dat je in hele goede handen bent bij hem en zijn team. 

Alvast heel veel succes!!:71:

@Starships Van de 4 maten die langs de spiegel op het tafeltje lagen was al vlug duidelijk de eerste 2 die ik paste niet voldoende waren voor mijn postuur. De 3e was volgens hem 280cc en de laatste iets rond de 300cc. Hij vond de laatste het best bij me passen maar ik vond ze mooi ogen maar zwaar aanvoelen. Maar daar mag ik natuurljik niet echt op verder gaan. Ik ben nu toch meer geneigd om voor 335cc te kiezen. Ik heb nog eens even gemaild om te checken hoeveel cc die laatste waren wat ik had gepast. Misschien toch nog maar eens proberen langs te gaan :) 

@Anouk12hoi hoi normaal zou je nu mijn foto's moeten kunnen zien:)kan ik de jouwe zien? 

Tja de pc zei dat ik ze tegen elkaar moeten duwen om ze dichter bij elkaar te krijgen en dat ze soepeler worden. Ze sprak nooit over zo'n borstband. Heb jij die gehad?

Grtjssss

@liesje

Hoi hoi, 

Ik heb eventjes de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates, eventuele vragen maar ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

x

Guest

Hallo @liesje wij hebben een clubje speciaal voor december dames, het lijkt me leuk als jij je daar ook bij aanmeld !

Kijk op mijn profiel en rechts boven zie je club staan en daar kun je aanmelden. Hopelijk zie ik je daar ook :141:

@Jaydee

Hey, ok Thx. Ik zie nu: Your request to join this club is pending. Once a club moderator approves your request, you'll receive a notification and be able to see the club's content.

Dus ik sta nog even in wacht denk ik :)

Ze zien er al mooi uit! Jij hebt dus motiva corsé? Ah oké, had 't nog nooit eerder gehoord vandaar. Yep, ik heb een borstband. In het begin vond ik het een k*tding haha maar inmiddels heb ik er geen last meer van.