Ga naar inhoud

liesje : 1 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben 34 jaar, 1m70, 58kg en heb 75 AA of zelfs minder :( 

Ik heb me lid gemaakt op dit forum op 1 juli 2013 en ben dus al een tijdje aan het meelezen..

In 2015 ben ik op consultatie geweest bij Dr. D'Hondt (Royal Beaty Clinic). Dit was men eerste

consultatie en verliep goed maar was in de eerst in plaats om wat meer kennis te krijgen over alles.

Ik wilde zeker ook nog andere dokters spreken. In 2016 ben ik dan bij Dr. Visser langs geweest in de

Wellness kliniek in Genk maar daar ging ik buiten met een minder goed gevoel. Puur qua vriendelijkheid en

manier van communiceren. Ik had gewoon 'de klik' niet.

Zopas had ik dan een afspraak opstaan bij Dr. Verdonck (BBC) gevolgd door een afspraak bij Dr. Decoopman (Cosmipolis) maar daar ben ik

uiteindelijk niet geraakt omdat men besluit vast stond na de consultatie bij Dr. Verdonck.

Hij stelde me echt op men gemak en heb dan eindelijk de grote en langverwachte stap gezet..

Op 1/12 is het zo ver :):):) Ik heb gekozen voor Motiva achter de borstspier.

Ik heb 4 maten gepast waarvan de grootste het best in verhouding waren.. Ik ben nogal breed van schouders.

Ik weet nimeer juist hoeveel cc deze waren. Iets over de 300cc maar ik ga het morgen even navragen..

34 jaar en eindelijk is het zover! Zo lang naar uit gekeken. Hopelijk verloopt alles goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Liesje,

Wat spannend!

Ik heb de 20/11 een consult bij Dr.Verdonck. Ben er ook al jaren over aan het nadenken en ook dit jaar de knoop doorgehakt. Hoor zoveel positieve verhalen over Dr.Verdonck dus dat moet vast helemaal goed komen!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje Wat leuk dat je ook bij dr Verdonck word geopereerd! Ik ben 3 weken terug ook door hem geopereerd en kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik door hem ben geholpen. Vanaf de eerste consult tot nu toe niks te klagen gehad. Nog een paar weekjes en dan is t al zover! Spannend, dat word dus t nieuwe jaar in met nieuwe borsten :) X

 

@Auks Goed dat je ook je consult gepland hebt, da's ook al bijna zover! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks 20/11, dat is niet meer lang hè :) Tis echt ene vriendelijke man, was ook lief naar men dochtertje toe.

Hij gaf dus al onmiddellijk ene goeie indruk. Hij legde alles goed uit. Nu enkel nog wat nadenken over de maat maar dan kan tot op de dag zelf nog worden gekozen. Hou me op de hoogte van hoe jij de consultatie vond.. ;) 

 

@Starships Fijn om te horen dat alles goed gaat. Ik heb je foto gezien en ze zien er al goed uit :)

Ik kan al niet weer wachten. Ik vraag me wel af of ik nu eens zou langsgaan voor te passen of zou ik op de dag zelf kiezen.. Ik dga ook Motiva nemen en denk ongeveer iets van een 335cc. Ben jij 2 keer langs geweest?

Idd ja.. 't nieuwe jaar in met borsten.. iets wat ik nooit heb gehad ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje Ik twijfelde na het eerste consult ook nogal, dus ben nog een 2e keer gaan passen. Eerste keer kwam ik uit op 275 cc Motiva , na de 2e keer passen op 335 cc Motiva. Best een verschil dus, voor de operatie heb ik 335 en 355 klaar laten leggen, omdat ik toch net iets groter wilde om geen spijt te krijgen. Uiteindelijk is 355 er in gegaan :) Dus als je de mogelijkheid hebt om nog eens langs te gaan bij twijfel, is dat wel verstandig. En anders kun je altijd vragen om een grotere maat ook klaar te leggen en dan kijkt hij of dat past. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Starships:

@liesje Ik twijfelde na het eerste consult ook nogal, dus ben nog een 2e keer gaan passen. Eerste keer kwam ik uit op 275 cc Motiva , na de 2e keer passen op 335 cc Motiva. Best een verschil dus, voor de operatie heb ik 335 en 355 klaar laten leggen, omdat ik toch net iets groter wilde om geen spijt te krijgen. Uiteindelijk is 355 er in gegaan :) Dus als je de mogelijkheid hebt om nog eens langs te gaan bij twijfel, is dat wel verstandig. En anders kun je altijd vragen om een grotere maat ook klaar te leggen en dan kijkt hij of dat past. 

 

Ik ga je volgen, had precies hetzelfde en uiteindelijk ook voor Motiva 375 cc op de planning g gezet.  Ben benieuwd wat jij vsn het resultaat vind:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesje

Ah wat leuk en spannend! Nog een paar weekjes en dan is het zover.:43:

 

Ik ben 22 september door Verdonck geopereerd en ben echt ontzettend tevreden! Ik had echt geen betere pc kunnen kiezen en kan dan ook met zekerheid zeggen dat je in hele goede handen bent bij hem en zijn team. 

 

Alvast heel veel succes!!:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships Van de 4 maten die langs de spiegel op het tafeltje lagen was al vlug duidelijk de eerste 2 die ik paste niet voldoende waren voor mijn postuur. De 3e was volgens hem 280cc en de laatste iets rond de 300cc. Hij vond de laatste het best bij me passen maar ik vond ze mooi ogen maar zwaar aanvoelen. Maar daar mag ik natuurljik niet echt op verder gaan. Ik ben nu toch meer geneigd om voor 335cc te kiezen. Ik heb nog eens even gemaild om te checken hoeveel cc die laatste waren wat ik had gepast. Misschien toch nog maar eens proberen langs te gaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @liesje wij hebben een clubje speciaal voor december dames, het lijkt me leuk als jij je daar ook bij aanmeld !

 

Kijk op mijn profiel en rechts boven zie je club staan en daar kun je aanmelden. Hopelijk zie ik je daar ook :141:

 

@Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

@liesje

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates, eventuele vragen maar ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Hey, ah super! Ik vroeg me al af of alles goed was verlopen.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Hallo @liesje wij hebben een clubje speciaal voor december dames, het lijkt me leuk als jij je daar ook bij aanmeld !

 

Kijk op mijn profiel en rechts boven zie je club staan en daar kun je aanmelden. Hopelijk zie ik je daar ook :141:

 

@Jaydee

Hey, ok Thx. Ik zie nu: Your request to join this club is pending. Once a club moderator approves your request, you'll receive a notification and be able to see the club's content.

Dus ik sta nog even in wacht denk ik :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje1:

@Anouk12hoi hoi normaal zou je nu mijn foto's moeten kunnen zien:)kan ik de jouwe zien? 

Tja de pc zei dat ik ze tegen elkaar moeten duwen om ze dichter bij elkaar te krijgen en dat ze soepeler worden. Ze sprak nooit over zo'n borstband. Heb jij die gehad?

 

Grtjssss

Ze zien er al mooi uit! Jij hebt dus motiva corsé? Ah oké, had 't nog nooit eerder gehoord vandaar. Yep, ik heb een borstband. In het begin vond ik het een k*tding haha maar inmiddels heb ik er geen last meer van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Anouk12:

Ze zien er al mooi uit! Jij hebt dus motiva corsé? Ah oké, had 't nog nooit eerder gehoord vandaar. Yep, ik heb een borstband. In het begin vond ik het een k*tding haha maar inmiddels heb ik er geen last meer van. 

Nee motiva ergonomix medium. Waaromheen je die borstband eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Anouk12:

@Natje1 Ik ben niet zo bekend met de demi maten, vandaar dat ik dacht dat je corsé hebt. :)

Bedoel je hoe je een borstband draagt? 

 

Wel ik ben benieuwd waarvoor het dient? En waarom mijn  pc daar niet over gesproken heeft. Mijn borsten staan wel vrij ver uiteen, was dat bij jouw ook? En worden de borsten kleiner of groter na enkele weken? :PNu staan die nog redelijk hoog dus zakken gaan ze nog wel....

grrrrrrrrrrrrrrr ik kan niet wachten totdatn het 6 weken is om nieuwe bh's te kopen. Nu iedere keer als ik in de winkelstraat ben kan ik het niet laten om toch lingeriewinkels binnen te gaan. Heb het eergisteren niet kunnen laten en toch een bh gepast :Dmaar na 2 weken is het toch te vroeg. Hetwas een 80D maar de cups opzij sneden nog te veel in mijn borsten.

 

geduld geduld geduld:blink:

 

Bij jouw ziet het er allemaal ergggggggggggg mooi uit!!! Heerlijk toch!!?

 

grtjssssssssssssss

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan toch maar even gebeld voor een 2e consultatie (passessie).

Op 20/11, 10dagen voor de BV,  mag ik langsgaan. Ik ga zowiezo tijdens de operatie een maatje groter laten klaarleggen. Dan kan hij proberen of een een maatje groter ook past.

 

@Anouk12 zou ik je album mogen zien?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Natje1:

Wel ik ben benieuwd waarvoor het dient? En waarom mijn  pc daar niet over gesproken heeft. Mijn borsten staan wel vrij ver uiteen, was dat bij jouw ook? En worden de borsten kleiner of groter na enkele weken? :PNu staan die nog redelijk hoog dus zakken gaan ze nog wel....

grrrrrrrrrrrrrrr ik kan niet wachten totdatn het 6 weken is om nieuwe bh's te kopen. Nu iedere keer als ik in de winkelstraat ben kan ik het niet laten om toch lingeriewinkels binnen te gaan. Heb het eergisteren niet kunnen laten en toch een bh gepast :Dmaar na 2 weken is het toch te vroeg. Hetwas een 80D maar de cups opzij sneden nog te veel in mijn borsten.

 

geduld geduld geduld:blink:

 

Bij jouw ziet het er allemaal ergggggggggggg mooi uit!!! Heerlijk toch!!?

 

grtjssssssssssssss

 

De borstband zorgt ervoor dat de borsten/implantaten minder kunnen bewegen en dan met name de opwaartse beweging. Tevens zeggen sommigen dat het kan helpen om ze sneller te laten zakken. Niet iedere pc maakt gebruik van de borstband, dus zou gewoon op je eigen pc vertrouwen.

 

Ik had voorheen een beetje ruimte tussen mijn boobs maar niets extreems. Vond het eigenlijk altijd wel een prima afstand haha en nog steeds. :D

 

Uhm ik heb 't idee dat ze groter zijn geworden maar wellicht lijkt dat alleen zo omdat de vorm veranderd is... Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ze kleiner zijn geworden. Gelukkig maar haha! :P

 

Haha snap ik helemaal! Heb zelf nog niets gepast, terwijl ik wel ontzettend benieuwd ben naar mijn maat... Raar maar waar haha. Maar 80D is al veelbelovend! Wie weet wat je over een paar weken hebt! 

 

Ahh dankjewel!! :D

 

Succes nog met je herstel!! 

 

2 uur geleden zei liesje:

Ik heb dan toch maar even gebeld voor een 2e consultatie (passessie).

Op 20/11, 10dagen voor de BV,  mag ik langsgaan. Ik ga zowiezo tijdens de operatie een maatje groter laten klaarleggen. Dan kan hij proberen of een een maatje groter ook past.

 

@Anouk12 zou ik je album mogen zien?

 

 

Ah goed van je! Ben zelf 3x op consult geweest en vond 't allang fijn dat dat kon. Maatje groter laten klaarleggen is zeker een goed idee. 

 

Ik zal je toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Anouk12 ik ben gisteren op 2e consult geweest. Het was weer super aangenaam met Dr. Verdonck. Hij heeft wat zitten meten en we kwamen aan een maximum van 335cc uit. Het is op het randje van natuurlijk/onnatuurlijk.

Ik ging binnenin met 335cc in men gedachten maar omdat hij dat zei, begon ik toch te twijfelen of 315 niet beter was. Mijn voorsituatie is helemaal plat.. heb jij nog recente foto's en misschien een foto van vooraf? X

Nog 10 dagen. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2017 om 16:47 zei liesje:

Spannend! Men beurt aant afwachten bij De. Verdonck (2e passessie). Hopelijk geraak ik eruit :D

Volgende week vrijdag is zover.

Super spannend he dat kiezen van de juiste maat. 

Ik was er gisterenmiddag ook. 

Heb maar meteen een afspraak voor operatie ingepland :5: 

Maar twijfel tussen 350 en 375cc 

 

Wat een heerlijke gedachte moet dat zijn dat je over 10 dagen al aan de beurt bent!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Auks:

Super spannend he dat kiezen van de juiste maat. 

Ik was er gisterenmiddag ook. 

Heb maar meteen een afspraak voor operatie ingepland :5: 

Maar twijfel tussen 350 en 375cc 

 

Wat een heerlijke gedachte moet dat zijn dat je over 10 dagen al aan de beurt bent!! 

 

Ah super! Wanneer sta je ingepland?

Ik was er om 16h30. Idd fijn dat het volgende vrijdag al zo ver is. Daar heb ik dus zoooo lang moeten op wachten. Ik ben ondertussen 34 :blush:. Ik zal van nix naar 335cc gaan. Hopelijk raak ik ze gewoon :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.