Ga naar inhoud

liesje : 1 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Sarah2801:

@Doe ik het of niet? ik volg de blog hier al een aantal weken en ikzelf ben 15dec aan de beurt voor motiva 335cc.ik twijfel steeds of het te groot is of te klein....

hoe veel heb jij uiteindelijk gekozen? en valt het een beetje mee met de pijn?

 

@Sarah2801: ik heb nog niks laten doen en ik ga voor een BVK. Miesschien moet je bij @liesje zijn. Maar die had haar BV vandaag dus ik hoop dat ze nu slaapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarah2801 

Hoi, ik ben nu 3weken po... en heb ook zo ongelooflijk veel getwijfeld over hoeveel : 275cc-295cc-315... uiteindelijk ben ik voor de groitste gegaan. 

Ik had een 75b en nu een E , mr vind dat het een D lijkt. Ik ben super tevreden, ze zijn al goed aant zakken en de juiste vorm aant aannemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Sarah2801

Mijn operatie is heel goed gegaan. Heb weinig pijn gehad. De pijnstillers deden hun werk goed. De eerste dagen wel heel fel spierpijn, mr was te doen. Nu wel wat last van mijn littekens.

Ik wil deze week foto's maken. Zal je dan toevoegen. 15dec is niet meer lang he... spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2017 om 15:40 zei liesje:

Allemaal mercikes voor de berichtjes, superfijn! :wub:

Eindelijk, ze zijn er, men boobies :P

We zijn deze morgen goed op tijd vertrokken. Onderweg even een paniekje gekregen. Alles voelde plots heel kortbij. Even moeten huilen. Ik voelde me gelukkig en ook nerveus voor de operatie, narcoze enz. Na 10 minuutjes was het een beetje van me af. Omstreeks 7h15 aangekomen. Aan de BBC, nog niemand te zien..even aan de kant geparkeerd, nog even naar men dochtertje gebeld en dan maar wachten tot iedereen binnen was. Tegen 7h30 binnenin gegaan en weer supervriendelijk onthaald, zoals altijd. Eerst nog wat vraagjes gesteld en dan even plaatsnemen in de 'chill' wachtruimte. Lang heb ik niet gezeten want om 7h45 kwam er een verpleger (nic) me halen. Weer een zeer vriendelijke man. Toch echt wel een troef van de BBC. Ik mocht me omkleden, er werden foto's genomen en kreeg een infuus. Vervolgens zag ik Dr. Verdonck. Hij vroeg hoe het met me was en begon een kunstwerk op me te tekenen:) Daarna mocht ik de coole operatie outfit aandoen..kleedje, hoofdnetje en schoentjes. Ik was nerveus tot en met. 45 minuutjes later gingen men ogen weer open toen ik iemand mijn naam hoorde roepen. Het wakker worden verliep dan weer op mijn manier. Blijkbaar is dat bij iedereen anders.. rustig, al lachend, huilend of zoals ik, hevig bewegend met men armen en benen. Duurde maar een paar seconden. Van de narcose blijkbaar, ik weet er nix van :D. Na 45min rusten mocht ik een proberen te drinken en als het lukte naar de wc gaan. Dit verliep prima en tot men grote verbazing voelde ik geen misselijkheid. Enkel een enorme druk. Om 9h45 was ik helemaal klaar en gepakt om naar huis te gaan. Nic bracht me in een rolstoel tot aan de voordeur en dat was het dan.

 

In de auto, onderweg naar huis, even moeten bekomen. Weer met de nodige traantjes. Het was voorbij. De autorit viel eigenlijk best wel mee. Niet echt last van de hobbels in tegenstelling tot alle bochten.. amaai. Na een uurtje rijden, nog vlug bij de apotheek gestopt en dan naar huis (11h00). Thuis de trap op en dan heeft men man onmiddellijk men pyjama aangedaan. Dit alles was toch net allemaal te veel van het goede.. Plots werd ik mega misselijk en werd ik lijkbleek. Ik moest maken dat ik in de zetel zat, even bekomen! Na een slokje water en wat rondbellen kwam men man binnen met een mooie ballon met daaronder een doosje met een cadeaubon van een lingerie winkel. Wat een schatje! Ik had ondertussen al even men pilletje (Omeprazole 1/dag 'morgens) 'maagbeschermer' ingemomen. Deze legt een film in de maag zodat die tegen een stootje kan. Ik had super veel honger dus heeft mijn man me 2 beschuitjes met boter en comfituur gesmeerd (12h30). Daarbij men volgend pilletje (Ibuprofen 3/dag bij eten). Na 2 beschuiten toch nog een hongerke dus eentje extra gegeten. So far so good! Na het eten 't volgend pilletje, de antibiotica (Azithromycine 1/dag na eten). Nu effe rusten en bekomen. Rond 13h30 nog 2 beschuiten gegeten :D en mij neergelegd. Uitgeput en klaar om te slapen. En powernap gedaan van een goed uurke en voelde me als al herboren (Qua moeheid dan toch hè). Met rechtzetten toch te hevig geweest en wat pijnscheuten gevoeld. Nu rustig aan't bekomen. Had ook BBC gemaild om hun te bedanken met het vlotte verloop en de vriendelijkheid van gans het team. Ook even gevraagd of ze me de foto van men voorsituatie konden doormailen. Dit gingen ze volgende week doen wanneer alles geklasseerd was. Foto's zijn voor binnenkort!

 

Nog eens mercikes voor de steun xxx :wub:

 

Suuppperrr!! Proficiat met je nieuwe boobies! Ik ben 31 januari aan de beurt bij dr Verdonck! Hoe gaat het met je herstel? Valt de pijn wat mee en is de maat een beetje wat je ervan had verwacht? Ben benieuwd om eventuele foto's te kunnen bekijken! ^_^ Nog veel succes met je verdere herstel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.