Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei KK-love:

@Blinq_84 wat fijn om te horen! Dat doet een mens goed denk ik, een goed3 nachtrust!

Word de pijn al minder?

Ja rechts voelt al echt goed aan,alleen links wel stuk pijnlijker en stijver...

Alst goed is krijg ik vandaag andere bh's binnen,dus ff lekker douchen en andere bh aan..

Deze zit nu wel strak ...

 

Maar elke dag gaat het een stukje beter,gelukkig :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie
9 minuten geleden zei gastmama:

@Blinq_84 Wat fijn om te horen dat je goed hebt geslapen! slaap heelt zei mijn oma altijd! Alweer 4 dagen po... tje wat gaat de tijd snel zeg. tegen de tijd dat ik mijn boobies krijg ben jij 6 weken! mag je misschien alweer gaan sporten als je dat zou willen. Maar nu eerst even genieten van lekkere luie dagen!

Ja kan niet wachten om weer wat mobieler te worden :141:!

Sporten moet ik nog niet aan denken,ben zo bang dat ze draaien of iets geks :12: mag mijn sport ook pas na 3 maanden oppakken (kickboksen) benen zou wel eerder mogen..

 

Maar hoe het nu aanvoelt lijkt het nog wel eeuwen te duren voordat ik weer zou durven te gaan sporten :12:..

Maar je merkt ook wel snel vooruitgang,dus mss dat ik me over 6 weken wel weer voel alsof je heel de wereld weer aankan :lol:..

De tijd zal 't leren ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Blinq_84:

Ja kan niet wachten om weer wat mobieler te worden :141:!

Sporten moet ik nog niet aan denken,ben zo bang dat ze draaien of iets geks :12: mag mijn sport ook pas na 3 maanden oppakken (kickboksen) benen zou wel eerder mogen..

 

Maar hoe het nu aanvoelt lijkt het nog wel eeuwen te duren voordat ik weer zou durven te gaan sporten :12:..

Maar je merkt ook wel snel vooruitgang,dus mss dat ik me over 6 weken wel weer voel alsof je heel de wereld weer aankan :lol:..

De tijd zal 't leren ;)

 

kickboxen!!! ja dat duurt wel even ja, ik speel tennis en een beetje kracht en cardio. De 24ste zal ik nio bij de passessie eens vragen wanneer ik dat dan op zou mogen pakken. ik denk dat ik het sporten echt zal gaan missen! 

Ik heb gisteren doorgegeven bij de sportschool dat ik een operatie krijg aan mijn borstspier dus dat mijn abonnement even bevroren word. Is zonde als ik zes weken tot 3 maanden betaal terwijl ik niet mag gaan toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gastmama:

kickboxen!!! ja dat duurt wel even ja, ik speel tennis en een beetje kracht en cardio. De 24ste zal ik nio bij de passessie eens vragen wanneer ik dat dan op zou mogen pakken. ik denk dat ik het sporten echt zal gaan missen! 

Ik heb gisteren doorgegeven bij de sportschool dat ik een operatie krijg aan mijn borstspier dus dat mijn abonnement even bevroren word. Is zonde als ik zes weken tot 3 maanden betaal terwijl ik niet mag gaan toch? 

Ja heb ik ook gedaan indd,tennis lijkt me ook wel even niet te mogen denk ik...

Ja klinkt heel stoer hè 'kickboksen' maar ga niet de ring in hoor haha..

Maar de trainingen zijn er niet veel minder om..

Ga het ook echt wel echt missen,ging meestal 3x in de week...

 

Straks weer rustig aan oppakken,ken verschillende meiden die ook een borstvergroting hebben bij het boksen dus heb wel de hoop dat ik straks gewoon weer mee kan draaien :12: alhoewel het nu nog moeilijk te bevatten is met alle pijntjes haha,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2017 om 07:20 zei Blinq_84:

Yess heb je toegevoegd :1:!

Heb de carefix Anna ook online besteld gisteren,zonder na te vragen haha,zag 'm zo vaak voorbij komen dus dacht zal vast oké zijn.

Welke maat heb jij erin?

Heb maar een M en L besteld,maar krijg 'm morgen pas binnen en deze nu zit echt te strak nu dus had vannacht bedacht,dat ik van een oude bh het sluitwerkje af ga knippen en ertussen ga nieten :141: dus zo ff kijken of dat lukt!

 

De nacht ging overigens best oké,beter als gisteren..

En bij jouw?

 

 

Ik heb een XL. Het zit er bij mij een beetje tussenin. Ik ben van boven nogal breed door het trainen, beetje vleugels zeg maar.

Hoe gaat het bij jou verder? Bij mij zijn ze nog behoorlijk hard maar de spanning begint er nu echt af te gaan. Diep inademen of hoesten is nog wel een dingetje :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Noisy:

Ik heb een XL. Het zit er bij mij een beetje tussenin. Ik ben van boven nogal breed door het trainen, beetje vleugels zeg maar.

Hoe gaat het bij jou verder? Bij mij zijn ze nog behoorlijk hard maar de spanning begint er nu echt af te gaan. Diep inademen of hoesten is nog wel een dingetje :o

Ja bij mij precies hetzelfde indd!

Heeft toch echt z'n tijd nodig,maar gelukkig hebben we de ergste pijn  gehad nu!

Nachten gaan hier ook gelukkig goed nu!

 

Heb je al een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds gebroken nachten maar dat komt doordat ik schijnbaar een spiertje in mijn rug heb overbelast en als ik dan lang op mijn rug ligt gaat hij langzaam verkrampen maar verder prima.

Mijn wondjes jeuken alleen, aaaargh!!! Heb jij dat niet?

 

Ik ben juist met het album bezig. Even de juiste foto's uitzoeken en bewerken. Dat gaat allemaal niet zo snel nu haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Noisy:

Ik heb nog steeds gebroken nachten maar dat komt doordat ik schijnbaar een spiertje in mijn rug heb overbelast en als ik dan lang op mijn rug ligt gaat hij langzaam verkrampen maar verder prima.

Mijn wondjes jeuken alleen, aaaargh!!! Heb jij dat niet?

 

Ik ben juist met het album bezig. Even de juiste foto's uitzoeken en bewerken. Dat gaat allemaal niet zo snel nu haha

 Aahh shit ja,zul je net zoiets erbij krijgen <_< mss met een goed warm wordende spierenzalf insmeren?

 

Ja begint nu af en toe lichtjes te jeuken hier en daar,maar zal hier nog wel erger worden komende dagen ^_^!

 

Aahh ben heel benieuwd naar jouw fotos :33: laat maar weten als je ze af hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei KK-love:

Goedemorgen @Blinq_84

Hoe is je nacht geweest? En de pijn?

Vandaag ben je alweer 4 dagen PO:43:

Ja goed :D alleen af en toe vd kids wakker geworden maar verder een rustig nachtje;)!

 

Wel wordt het langs de wonden nu blauw en vooral links doet MEGA pijn met die bh en borstband..

Dus heb de borstband standje Lekker los gedaan ^_^ anders ist niet te houden!

 

Verder gaat het wel prima eigelijk,erg stijfjes nog wel...

 

 

Voor jouw nu echt aftellen :1bouncingboobs: nog 3 nachtjesssss :43:!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2017 om 11:48 zei Aloysa:

@Blinq_84 zou ik ook mogen spieken? Ben heel benieuwd! 

 

Ik heb trouwens al van die tussenstukjes voor mijn bh gehaald, mocht hij de eerste dagen echt te strak zitten. Misschien scheelt dat een beetje?

 

@nadia.i zou ik ook bij jou mogen kijken? :) 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mag ik vragen waar je deze vandaan gehaald hebt? Super idee! Ga het ook alvast aanschaffen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Blinq_84:

 Aahh shit ja,zul je net zoiets erbij krijgen <_< mss met een goed warm wordende spierenzalf insmeren?

 

Ja begint nu af en toe lichtjes te jeuken hier en daar,maar zal hier nog wel erger worden komende dagen ^_^!

 

Aahh ben heel benieuwd naar jouw fotos :33: laat maar weten als je ze af hebt!!

Gefeliciteerd met je boobies!!

Mag ik vragen hoe je de zorg voor de kinderen hebt ervaren de eerste dagen?

Mijn man zal er oom wel zijn maar heb echt 2 knuffelkonten hier en kijk daar wel een beetje tegenop, meer zelf dan de OP zelf :rolleyes:

En mag ik ook spieken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nini28:

Gefeliciteerd met je boobies!!

Mag ik vragen hoe je de zorg voor de kinderen hebt ervaren de eerste dagen?

Mijn man zal er oom wel zijn maar heb echt 2 knuffelkonten hier en kijk daar wel een beetje tegenop, meer zelf dan de OP zelf :rolleyes:

En mag ik ook spieken in je album?

Ik heb alleen nog maar op bed gelegen ;) af en toe komen ze om de beurt even bij me liggen om te kletsen en kushandjes te geven..

Ik ben normaal ook echt een knuffelkont

,maar kan het nu ook wel goed van me afzetten..

Ben veelste bang dat ze ineens lomp op me springen ofzo,daarom blijf ik liever even 'veilig' boven :)

 

Ja ik ga je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84 Ik ga ook bij Straten boobies krijgen! En toevallig ook 345cc anatomisch, maar dan medium high. Nu zie ik op dit forum zoveel mooie borsten anatomisch high profile, dat ik aan het twijfelen ga! Hoe is het met jou nu? En waarom heb jij voor high gekozen en niet medium high? Frans heeft het eigenlijk bij mij niet echt gehad over de verschillen, wsl omdat ik vrij snel zei dat ik zo natuurlijk mogelijk wilde ofzo? Heb je al foto's gemaakt? En zo ja, zou ik ze mogen zien? Ik weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei oopsnewboobs:

@Blinq_84 Ik ga ook bij Straten boobies krijgen! En toevallig ook 345cc anatomisch, maar dan medium high. Nu zie ik op dit forum zoveel mooie borsten anatomisch high profile, dat ik aan het twijfelen ga! Hoe is het met jou nu? En waarom heb jij voor high gekozen en niet medium high? Frans heeft het eigenlijk bij mij niet echt gehad over de verschillen, wsl omdat ik vrij snel zei dat ik zo natuurlijk mogelijk wilde ofzo? Heb je al foto's gemaakt? En zo ja, zou ik ze mogen zien? Ik weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt.. 

Ja heb je toegevoegd!

Ohh spannend,wanneer is je datum?

Ik zei tegen 'm dat ik wel volume bovenin wil,en niet dat al het volume onderin hangt..

Dus zei hij meteen high profiel..

Maar in de papieren staat med.high/high profiel ,weet niet hoe het er bij jouw instaat?

Als er alleen med.high staat dan zijn ze wel anders als die ik heb denk ik..

 

Op mijn foto's moeten ze wel nog een heel stuk zakken hè ;) ziet er nog heel raar uit nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vanneh:

Waw je bent al zover! Mag ik eventueel ook eens kijken naar het resultaat!

ik vroeg me ook wel af hoe je de combinatie met de kindjes ervaart? 

Ja heb je toegevoegd!

Gelukkig doet mijn vriend nu alles in huis en kan ik me boven met een boek en tv vermaken ;) 

Probeer de kids zoveel mogelijk te ontwijken de eerste 2weken want zijn nogal erg lomp ,,

Vooral de jongste van 3...

Ik dacht dat ik er meer moeite mee zou hebben maar is gelukkig niet zo..

Ze komen af en toe om de beurt wel gezellig bij me zitten om wat te kletsen hoor,maar 3 drukke kids om me heen durf ik nog niet echt aan ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84 Thanks! En gefeliciteerd met je borsten! Zal nog veel gaan zakken idd en super mooi worden denk ik :) 20 november word ik geopereerd! Aah zo, oke! Ik ga volgende week nog een keertje langs om mn bloeddruk op te meten en heb meteen gevraagd of ik misschien nog een keer mag passen. Bij mij staat cohesive 3 en medium height high projection? Maar dan heb jij ook hetzelfde? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.