Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei oopsnewboobs:

@Blinq_84 Thanks! En gefeliciteerd met je borsten! Zal nog veel gaan zakken idd en super mooi worden denk ik :) 20 november word ik geopereerd! Aah zo, oke! Ik ga volgende week nog een keertje langs om mn bloeddruk op te meten en heb meteen gevraagd of ik misschien nog een keer mag passen. Bij mij staat cohesive 3 en medium height high projection? Maar dan heb jij ook hetzelfde? 

Ja die heb ik ook :) krijgen we hetzelfde !

 

Ja keertje passen kan nooit geen kwaad,20nov schiet ook al op!

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Blinq_84:

Ja heb je toegevoegd!

Gelukkig doet mijn vriend nu alles in huis en kan ik me boven met een boek en tv vermaken ;) 

Probeer de kids zoveel mogelijk te ontwijken de eerste 2weken want zijn nogal erg lomp ,,

Vooral de jongste van 3...

Ik dacht dat ik er meer moeite mee zou hebben maar is gelukkig niet zo..

Ze komen af en toe om de beurt wel gezellig bij me zitten om wat te kletsen hoor,maar 3 drukke kids om me heen durf ik nog niet echt aan ^_^

 

Waw wat een mooie verandering! Heb je het aan je kinderen verteld? Ik heb toch wel wat schrik voor de ommegang met de kinderen. Onze jongste is een echte knuffelaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Nini28:

Wauw, @Blinq_84 de vorm ziet er nu al fantastisch uit!

Tot nu toe heel mooi de proportie tot je bovenlijf.

Ja dankje :) ze moeten nog wel flink zakken en ze zullen ook nog wel slinken door het vocht wat er nu nog in zit,maar denk dat het wel heel mooi wordt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nadia.i:

Hey @Blinq_84,

 

hoe is t bij jou? Hier gaat t elke dag een beetje beter! Kan alweer wat dingetjes zelf! :) 

Ja hier ook gelukkig!

Wel wordt het nu blauw langs de littekens en vooral links doet heel pijn,met die bh en de borstband er nog overheen..

Maar verder gaat ie best goed,ben vandaag ook de medicatie aant afbouwen,kijk haast dubbel van al die rommel ;),,

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nadia.i:

@Noisy zou ik ook een kijkje mogen nemen? :)

Ik heb je toegevoegd.

 

Hier gaat het wat minder:( Mijn boobs zijn prachtig hoor maar ik heb steeds een ongelofelijk branderig/schrijnend gevoel in mijn rechterborst. Het komt en gaat. Als het er is houd ik in een reflex de borst vast vanwege de pijn, echt heel vervelend.

Gisteravond moest ik niezen...O mijn god! Ik dacht dat mijn rechterborstspier gewoon van het borstbeen afscheurde, zo'n pijn deed het. De hele nacht ook last van gehad. Verder kan ik nog steeds niet fatsoenlijk slapen. Een spiertje in mijn rug speelt de hele tijd op. Na 2 uur slapen word ik wakker van de kramp/pijn en dan moet ik echt op de rand van het bed gaan zitten en een beetje voorover leunen en dan zakt het eruit. Vervolgens kan ik dan weer 2 uurtjes slapen en begint het riedeltje weer van voren af aan...Pffff..Ik hoop dat ik vannacht  toch echt wat meer uurtjes kan pakken..

Ik ben sinds vandaag trouwens wel gestopt met de Celebrex. Tot nog toe gaat dat goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Noisy:

Ik heb je toegevoegd.

 

Hier gaat het wat minder:( Mijn boobs zijn prachtig hoor maar ik heb steeds een ongelofelijk branderig/schrijnend gevoel in mijn rechterborst. Het komt en gaat. Als het er is houd ik in een reflex de borst vast vanwege de pijn, echt heel vervelend.

Gisteravond moest ik niezen...O mijn god! Ik dacht dat mijn rechterborstspier gewoon van het borstbeen afscheurde, zo'n pijn deed het. De hele nacht ook last van gehad. Verder kan ik nog steeds niet fatsoenlijk slapen. Een spiertje in mijn rug speelt de hele tijd op. Na 2 uur slapen word ik wakker van de kramp/pijn en dan moet ik echt op de rand van het bed gaan zitten en een beetje voorover leunen en dan zakt het eruit. Vervolgens kan ik dan weer 2 uurtjes slapen en begint het riedeltje weer van voren af aan...Pffff..Ik hoop dat ik vannacht  toch echt wat meer uurtjes kan pakken..

Ik ben sinds vandaag trouwens wel gestopt met de Celebrex. Tot nog toe gaat dat goed.

Ah super vervelend voor je.. Ik hoop dat t snel minder wordt! Bij mij gaat de pijn juist wel goed maar schrok vandaag heel erg van de vorm van vooral mijn linkerborst.. Ik foto's bij mijn update in mn laatste verslag bijgevoegd. Ook contact met faceland gehad en die stuurt mijn foto's door naar de chirurg.. Je boobs zijn prachtig trouwens!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noisy:

Ik heb je toegevoegd.

 

Hier gaat het wat minder:( Mijn boobs zijn prachtig hoor maar ik heb steeds een ongelofelijk branderig/schrijnend gevoel in mijn rechterborst. Het komt en gaat. Als het er is houd ik in een reflex de borst vast vanwege de pijn, echt heel vervelend.

Gisteravond moest ik niezen...O mijn god! Ik dacht dat mijn rechterborstspier gewoon van het borstbeen afscheurde, zo'n pijn deed het. De hele nacht ook last van gehad. Verder kan ik nog steeds niet fatsoenlijk slapen. Een spiertje in mijn rug speelt de hele tijd op. Na 2 uur slapen word ik wakker van de kramp/pijn en dan moet ik echt op de rand van het bed gaan zitten en een beetje voorover leunen en dan zakt het eruit. Vervolgens kan ik dan weer 2 uurtjes slapen en begint het riedeltje weer van voren af aan...Pffff..Ik hoop dat ik vannacht  toch echt wat meer uurtjes kan pakken..

Ik ben sinds vandaag trouwens wel gestopt met de Celebrex. Tot nog toe gaat dat goed.

Aahh bah dat zal wel verschrikkelijk veel pijn hebben gedaan ja :o!

Ik verslikte me vandaag in water en probeerde zo zachtjes mogelijk te hoesten maar dat deed al f*cking veel pijn!

Heb zelf last van een bloeduitstorting links langs de snee,waar die bh en borstband overheen zit te knellen,maar verder gaat wel prima..

Erg stijfjes nog wel...

 

Ben vandaag ook toevallig gestopt met de celebrex :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word as maandag geopereerd door dr verstraten, ik krijg 450 of 500 cc ronde protheses dual plane maar wel met lift. Na 2 kinderen en afvallen is dat zeker nodig. Zou ik in jouw album mogen kijken wat Frans bij jou gedaan heeft? 

Zie wel enorm op tegen het herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nadia.i:

Ah super vervelend voor je.. Ik hoop dat t snel minder wordt! Bij mij gaat de pijn juist wel goed maar schrok vandaag heel erg van de vorm van vooral mijn linkerborst.. Ik foto's bij mijn update in mn laatste verslag bijgevoegd. Ook contact met faceland gehad en die stuurt mijn foto's door naar de chirurg.. Je boobs zijn prachtig trouwens!!

Dankjewel:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blinq_84:

Aahh bah dat zal wel verschrikkelijk veel pijn hebben gedaan ja :o!

Ik verslikte me vandaag in water en probeerde zo zachtjes mogelijk te hoesten maar dat deed al f*cking veel pijn!

Heb zelf last van een bloeduitstorting links langs de snee,waar die bh en borstband overheen zit te knellen,maar verder gaat wel prima..

Erg stijfjes nog wel...

 

Ben vandaag ook toevallig gestopt met de celebrex :D

Dat heb ik dus rechts haha.

Ik heb Frans nog even aan de telefoon gehad omdat ik vannacht zoveel pijn had door die nies. Hij vond mijn boobs ook prachtig geworden (ik had op verzoek een mail met foto's gestuurd) en zei dat ik het moest vergelijken met iemand met een gekneusde rib die moest niezen. Het doet verschrikkelijk zeer maar er gebeurd niks daarbinnen. Dus ik was weer gerust gesteld. Ik mocht voor de nacht nog wel 2 dagen doorgaan met de Celebrex ivm de pijn nog. Ik mocht ook geen lachfilms kijken van hem want lachen doet ook zeer haha. Humor heeft hij wel:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Noisy:

Dat heb ik dus rechts haha.

Ik heb Frans nog even aan de telefoon gehad omdat ik vannacht zoveel pijn had door die nies. Hij vond mijn boobs ook prachtig geworden (ik had op verzoek een mail met foto's gestuurd) en zei dat ik het moest vergelijken met iemand met een gekneusde rib die moest niezen. Het doet verschrikkelijk zeer maar er gebeurd niks daarbinnen. Dus ik was weer gerust gesteld. Ik mocht voor de nacht nog wel 2 dagen doorgaan met de Celebrex ivm de pijn nog. Ik mocht ook geen lachfilms kijken van hem want lachen doet ook zeer haha. Humor heeft hij wel:D

Ohh nog maar lekker een pilletje nemen dalijk dan ;)!

Ja hij kan grappig uit de hoek komen indd :D..

 

Bij mij is links vandaag nog blauwer geworden,bij jouw ook?

Maak me beetje zorgen erom,dus ben nu een beetje aant rond snuffelen opt forum of dat erbij hoort...

 

Hieronder foto van gisteren en vandaag,,

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Lola21:

Ik word as maandag geopereerd door dr verstraten, ik krijg 450 of 500 cc ronde protheses dual plane maar wel met lift. Na 2 kinderen en afvallen is dat zeker nodig. Zou ik in jouw album mogen kijken wat Frans bij jou gedaan heeft? 

Zie wel enorm op tegen het herstel..

Ja hoor heb je toegevoegd!

 

Succes alvast voor maandag,je bent in goede handen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach joh, ik ben net zo blauw of misschien zelfs nog een beetje blauwer haha, zelfs tussen mijn boobs. Ik zal een kijken of ik dat op de foto krijg.

Vannacht wel iedere 2 uur weer wakker geweest maar verder nergens last van gehad, dus op zich wel goed. Het voelt allemaal een stuk beter dan gisteren in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Noisy:

Ach joh, ik ben net zo blauw of misschien zelfs nog een beetje blauwer haha, zelfs tussen mijn boobs. Ik zal een kijken of ik dat op de foto krijg.

Vannacht wel iedere 2 uur weer wakker geweest maar verder nergens last van gehad, dus op zich wel goed. Het voelt allemaal een stuk beter dan gisteren in ieder geval

Ohh echt :118: hebben die graanjenever shotjes weinig uitgehaald haha...

 

Vindt wel pijnlijk met die bh en borstband eroverheen,jij niet?

 

Fijn dat 'tbij je beter aanvoelt,langzaamaan komen we er wel :43:!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha, maar misschien als we ze niet hadden genomen waren we nog veel blauwer :31: 

 

Ja, band is echt killing. Ik doe hem af en toe ook wat losser.

 

Ik merk dat mijn borsten vandaag toch weer wat meer gespannen zijn maar dat zal voorlopig nog wel per dag verschillen, denk ik. Ik heb ook overal van die kleine pijntjes/ongemakken. Ik ben normaal een heel actief persoon, veel sporten, eigen paard, kind, huishouden, werk en nu moet ik steeds stilzitten en op rare manieren zien op te staan zonder mijn armen te gebruiken...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Noisy:

Ja haha, maar misschien als we ze niet hadden genomen waren we nog veel blauwer :31: 

 

Ja, band is echt killing. Ik doe hem af en toe ook wat losser.

 

Ik merk dat mijn borsten vandaag toch weer wat meer gespannen zijn maar dat zal voorlopig nog wel per dag verschillen, denk ik. Ik heb ook overal van die kleine pijntjes/ongemakken. Ik ben normaal een heel actief persoon, veel sporten, eigen paard, kind, huishouden, werk en nu moet ik steeds stilzitten en op rare manieren zien op te staan zonder mijn armen te gebruiken...

 

Ja da's waar ^_^!

 

Ja ik ook,ben ook alt druk met vanalles..

Ben blij als we weer zelf iets mobieler worden -_- wat dat betreft heb ik het herstel wel beetje onderschat hoor haha ...

 

Heb jij woensdag ook je eerste controle toevallig?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Noisy:

Nou inderdaad! Pfff, ik word zo onderhand gek van het niks doen en op rare manieren zitten, hangen, liggen en opstaan.

 

Ja, woensdag ja. Ik moet 09:15u, jij?

Oké :D ik ook om 09.00 !

Denk dat we elkaar dan nog wel even zien,leuk!!

 

Ja echt hè,me2!

Hoop dat volgende week 't zonnetje even schijnt en lijkt me een boswandeling wel heerlijk,ff de frisse lucht in :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blinq_84:

Oké :D ik ook om 09.00 !

Denk dat we elkaar dan nog wel even zien,leuk!!

 

Ja echt hè,me2!

Hoop dat volgende week 't zonnetje even schijnt en lijkt me een boswandeling wel heerlijk,ff de frisse lucht in :wub:

Ok, gezellig! een mini tiet-meeting haha.

Ja, dat hoop ik ook. Kan ik even mijn paardje bezoeken.

 

Ik heb vandaag trouwens ineens meer last van m'n linkse boob. Het wisselt af. Die voelt nu ineens veel strakker als rechts, door de spierspanning gok ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Noisy:

Ok, gezellig! een mini tiet-meeting haha.

Ja, dat hoop ik ook. Kan ik even mijn paardje bezoeken.

 

Ik heb vandaag trouwens ineens meer last van m'n linkse boob. Het wisselt af. Die voelt nu ineens veel strakker als rechts, door de spierspanning gok ik.

Oké ja ik heb vooralsnog heel de tijd meer last van links gehad...

Heb wel het idee dat ze al ietsiepietsie gezakt zijn,,of ik raak er gewend aan :lol: zou ook kunnen haha...

 

Ja zie ik je woensdag mss wel ff :D leuk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, hoe gaat het bij jou?

Ik heb afgelopen nacht geprobeerd zonder de Celebrex...Gelijk 3x wakker en onrustig geslapen dus ik twijfel of ik vannacht weer zonder zal doen of toch nog iets langer doorgaan ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.