Ga naar inhoud

Blinq_84 : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Blinq_84

Aanbevolen berichten

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei KK-love:

Hoe staat het met de zenuwen @Blinq_84?

Trek je het nog een beetje?

Ja hoor,ben nog redelijk rustig haha...

Dalijk ff m'n nagels nog laten doen en mss nog een zonnebankje (moet nog ff opzoeken of dat mag kort van tevoren -_-) en dan mijn tas inpakken en dan benk er klaar voor :wub: over 24u zitten ze erop :1boobs:alst goed is :126: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84

Hey meis, Ik wil je graag alvast heel veel succes wensen voor morgen. Vandaag je laatste dag met een a-cup. Spannend hoor. Ik las net dat je je nagels wil laten doen, maar je weet toch wel dat je geen nagellak op mag hè? Ik weet niet wat je precies wil laten doen aan je nagels, dus ik dacht:"Ik zeg het maar ff".

Nou meis......Good luck! :71::71::71:

Als je eraan toe bent, dan horen we wel hoe het gegaan is. Maar niks overhaasten..... allereerst aan jezelf denken.

 

Knuffel,  Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

@Blinq_84

Hey meis, Ik wil je graag alvast heel veel succes wensen voor morgen. Vandaag je laatste dag met een a-cup. Spannend hoor. Ik las net dat je je nagels wil laten doen, maar je weet toch wel dat je geen nagellak op mag hè? Ik weet niet wat je precies wil laten doen aan je nagels, dus ik dacht:"Ik zeg het maar ff".

Nou meis......Good luck! :71::71::71:

Als je eraan toe bent, dan horen we wel hoe het gegaan is. Maar niks overhaasten..... allereerst aan jezelf denken.

 

Knuffel,  Jaydee :53:

Ik heb altijd acryl nagels,volgens mij moet alleen aan je linkse hand de ringvinger 'vrij' zijn...

Maar nu ga ik twijfelen haha,ga zo ff meteen opzoeken ;)..

 

Ja dankjewel :wub: komt vast helemaal goed!

Nog zo onwerkelijk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blinq_84, oh, van acrylnagels, daar weet ik niks van af. Dus idd nog maar ff navragen. 

Ik steek een kaarsje voor je aan morgenvroeg.... hoef toch pas morgenmiddag te werken. Komt helemaal goed met jouw boobs. Ik heb hier op het forum al zoveel prachtige "Fransjes" voorbij zien komen. Dat worden beauties, meis :35:

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Jaydee:

@Blinq_84, oh, van acrylnagels, daar weet ik niks van af. Dus idd nog maar ff navragen. 

Ik steek een kaarsje voor je aan morgenvroeg.... hoef toch pas morgenmiddag te werken. Komt helemaal goed met jouw boobs. Ik heb hier op het forum al zoveel prachtige "Fransjes" voorbij zien komen. Dat worden beauties, meis :35:

 

:53:, Jaydee 

Aaawh lieff :wub: dankjewel!

 

Ja ben ook heel benieuwd,en ook vooral hoe het aanvoelt!

 

Jullie horen het van me morgen als ik weer beetje bij kennis ben :48: :53::48:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Blinq_84:

Ik heb altijd acryl nagels,volgens mij moet alleen aan je linkse hand de ringvinger 'vrij' zijn...

Maar nu ga ik twijfelen haha,ga zo ff meteen opzoeken ;)..

 

Ja dankjewel :wub: komt vast helemaal goed!

Nog zo onwerkelijk!

 

Alvast heel veel succes morgen! 

 

Klopt, in de info die ik van Heyendael heb gekregen staat: Zorg ervoor dat wanneer u nagellak of kunstnagels draagt in ieder geval de nagel van de ringvinger van uw linkerhand vrij is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Aloysa:

Alvast heel veel succes morgen! 

 

Klopt, in de info die ik van Heyendael heb gekregen staat: Zorg ervoor dat wanneer u nagellak of kunstnagels draagt in ieder geval de nagel van de ringvinger van uw linkerhand vrij is. 

Ja klopt :lol: had 't ook ff opgezocht,,

Hijs netjes 'vrij' gebleven ;)!

 

Thnxx meis :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissM:

Succes morgen!!!!! spannend nu he!!! 

Dankjewel :wub: ja begint beetje op te lopen,de spanning ^_^!

Maar heel de dag nog druk geweest en bezoekjes gehad dus nog weinig tijd om me echt druk te maken haha,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RL36:

Veel succes morgen!!

 Ja dankjewel :wub: jij hebt er even vanaf gezien zag ik?

Groot gelijk,als er nog twijfel zit!

Je moet er zelf wel 100% achter staan :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Blinq_84:

 Ja dankjewel :wub: jij hebt er even vanaf gezien zag ik?

Groot gelijk,als er nog twijfel zit!

Je moet er zelf wel 100% achter staan :53:

 

Klopt, twijfel nog teveel.

Ik ga voor je duimen morgen dat het goed gaat en je super mooie boobies krijgt!! 

Ben je erg zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei RL36:

Klopt, twijfel nog teveel.

Ik ga voor je duimen morgen dat het goed gaat en je super mooie boobies krijgt!! 

Ben je erg zenuwachtig?

Aahh dat is lief :wub:!

Nee valt echt reuze mee,ben vrij relaxed nog eigelijk haha...

Mss morgenvroeg ;),,,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mrs.boobs:

Succes!!!! Denk vooral aan twee mooie meiden als je wakker word hihi :54:

Ja dankjewel :wub: ben heel benieuwd hoe het gaat worden,en hoe ze aanvoelen haha :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Pienn:

@Blinq_84 Heel veel succes morgen meis!! Het komt helemaal goed en heb jij ook je mooie borsten! Kunnen we met allen chillen deze weken zodat we strax prachtige borsten hebben!! Xxx 

Ja dankjewel :)!

Gekke gedachte,nog steeds beetje onwerkelijk !!

Ben heel benieuwd morgen :wub:!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Blinq_84 heel veel succes morgen, vergeet er vooral ook niet van te genieten. Ik ben morgen precies 1 week p/o en ik kan je garanderen: je word helemaal gek als je de eerste keer naar beneden kijkt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.