Ga naar inhoud

MOniiek : 2 oktober 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

een goede nachtrust gewenst meid, op tijd je medicatie pakken, goed je rug ondersteunen in bed en je goed laten verwennen, geniet van de rust en zo vliegt het herstellen vooruit ^_^  dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie lieve reacties & tips! !:wub: Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het hier werkt dus zal soms dingen over het hoofd zien ben ik bang haha. Ik ben m'n eerste nacht vrij goed doorgekomen. Na deze nacht omhoog komen (met hulp) was wel een hel  :blink: De pijn is nu meer dan gisteren maar ik was al gewaarschuwd dat ik vandaag de pc zou vervloeken ;) In deze bh zien mn borsten er wel raar uit qua vorm, heel puntig terwijl ik ronde protheses heb maar dat zal volgende week met borstband wel wat anders zijn en uiteindelyk helemaal goed komen! Ik hou jullie op de hoogte en hoor graag jullie verhalen/reacties xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei MOniiek:

Dank voor jullie lieve reacties & tips! !:wub: Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het hier werkt dus zal soms dingen over het hoofd zien ben ik bang haha. Ik ben m'n eerste nacht vrij goed doorgekomen. Na deze nacht omhoog komen (met hulp) was wel een hel  :blink: De pijn is nu meer dan gisteren maar ik was al gewaarschuwd dat ik vandaag de pc zou vervloeken ;) In deze bh zien mn borsten er wel raar uit qua vorm, heel puntig terwijl ik ronde protheses heb maar dat zal volgende week met borstband wel wat anders zijn en uiteindelyk helemaal goed komen! Ik hou jullie op de hoogte en hoor graag jullie verhalen/reacties xx

Haha die punttieten komt echt door de bh! Hier al meerdere dames over horen klagen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MOniiek:

Dank voor jullie lieve reacties & tips! !:wub: Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het hier werkt dus zal soms dingen over het hoofd zien ben ik bang haha. Ik ben m'n eerste nacht vrij goed doorgekomen. Na deze nacht omhoog komen (met hulp) was wel een hel  :blink: De pijn is nu meer dan gisteren maar ik was al gewaarschuwd dat ik vandaag de pc zou vervloeken ;) In deze bh zien mn borsten er wel raar uit qua vorm, heel puntig terwijl ik ronde protheses heb maar dat zal volgende week met borstband wel wat anders zijn en uiteindelyk helemaal goed komen! Ik hou jullie op de hoogte en hoor graag jullie verhalen/reacties xx

 

komt zeker goed, ze gaan nog fel veranderen en idd die sportbh...ik heb m verbrand!!! that little bastard

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MOniiek ja echt super fijn, :D Het is alvast weer een stap dichter bij mijn grote wens die eindelijk in vervulling zal gaan:wub: Ja het wachten duurt nu nog zo lang inderdaad hihi dadelijk achteraf kijk ik er op terug en dan al ik denken is toch wel snel voorbij gegaan.. Maar nu nog niet had het ook liever vandaag dan morgen laten doen, Maar zo komt het veel beter uit.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-10-2017 om 21:58 zei MOniiek:

@Yaanaa Haha jaaa morgen! Jy dus ook? Tevreden? :D

Hoe gaat het? Het eindresultaat al bewonderd? Ze zullen nu nog wel lekker in je nek zitten hihi. Over een paar weekjes zijn ze veeeeel mooier :wub:

 

Ik ben zeker tevreden. Vraag mezelf nu iedere dag af waarom ik het niet eerder heb gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBeauty Snap ik, maar is iets wat je idd even goed moet plannen. Ik had het eerst een beetje onderschat totdat ik verhalen las/hoorde.. Nu kan ik rustig bijkomen:)

@Yaanaa Best wel goed! Al vond ik het vandaag wel pittig qua pijn maar kom de dag wel door met medicatie en netflix haha. In de kliniek (meteen na de operatie) even kunnen spieken en ik denk dat het heel mooi is over een paar weken:wub: Nu idd strak gespannen in mn nek met lelijke bh waardoor het ronde weg is haha. Hoelang heb jij ze al? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Aloysa:

@MOniiek Hoe gaat het nu met je?:D

Goed! Merk dat het elke dag wat beter gaat en ze veranderen ook elke dag een klein beetje quavorm (godzijdank:36:) Woensdag moet ik op controle, dan krijg ik de borstband, zal daarna weer een update geven! Hoe is het met jou? Bly met je keuze en al akkoord voor vakantie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei MOniiek:

Goed! Merk dat het elke dag wat beter gaat en ze veranderen ook elke dag een klein beetje quavorm (godzijdank:36:) Woensdag moet ik op controle, dan krijg ik de borstband, zal daarna weer een update geven! Hoe is het met jou? Bly met je keuze en al akkoord voor vakantie?

Fijn dat het goed gaat! Eerste week zit er op :) Benieuwd naar je volgende update :D

 

Blij met mijn keuze, alhoewel ik af en toe toch wel twijfel of het niet te groot is als ik naar mijn pasfoto's en foto's van andere dames kijk :blush: Maar ik lees dat de meeste de ervaring hebben dat het met passen groter leek dan na de operatie? Ik ben een weegschaal twijfel sowieso veel:145::P Ik heb akkoord! Mijn datum voor 18 December ligt vast:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2017 om 12:43 zei Aloysa:

Fijn dat het goed gaat! Eerste week zit er op :) Benieuwd naar je volgende update :D

 

Blij met mijn keuze, alhoewel ik af en toe toch wel twijfel of het niet te groot is als ik naar mijn pasfoto's en foto's van andere dames kijk :blush: Maar ik lees dat de meeste de ervaring hebben dat het met passen groter leek dan na de operatie? Ik ben een weegschaal twijfel sowieso veel:145::P Ik heb akkoord! Mijn datum voor 18 December ligt vast:wub:

Jeeeh, vaste datum :43: Haha ik had precies hetzelfde.. Wat had je ook alweer afgesproken/gekozen? Ik vind de myne niet te groot, had idd het idee dat ze by het passen groter waren maar ik hoor ook van iedereen dat ze kleiner lijken in de sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Aloysa:

@MOniiek 400/450cc rond HP DP cohesive II :) Kan niet wachten :wub:

 

Welke maat sportbh draag je nu?

Byna hetzelfde als ik, alleen heb ik 375 en 400cc! Wordt vast super mooi! De pc zegt het niet zomaar! Wat heb je nu? 80C.. Zou ook uitkomen op een volle C of kleine D. Ik kan niet wachten op het eindresultaat:57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat fijn om jouw verslag te lezen. Dat geeft mij weer moed! 

Ik mag 6 november op de tafel bij Frans Straten:43: Super veel zin in maar toch best zenuwachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update, 3weken PO!

Het gaat goed met me @Aloysa! Ben weer begonnen met werken vorige week (na 2,5week), daardoor eigenlyk de update vergeten, sorry.. Vorige week controle gehad en het zag er goed uit:D:43: Toch fyn om even te horen van een deskundige! Het ergste is achter de rug, nu vooral geduld hebben tot de 6 weken voorby zyn:36: Merk dat ik, nu de pyn zo goed als over is, meer wil doen dan mag en ik ben nu al zo klaar met die lelyke bh en borstband haha! Protheses zitten nog wel vrij hoog maar ze worden wel elke dag mooier.. Zal als de 6 weken voorby zyn een foto plaatsen (even uitvogelen hoe dat werkt). Ik heb wel veel last van jeukende bultjes op mn borsten, denk door combi synthetische sportbh en daar overheen die band waardoor het lekker warm is de hele tijd en helaas ook pukkeltjes op mn gezicht/vettige huid door narcose (opgezocht en schijnen meerdere meiden last van te hebben na die tijd<_<) Maaaargoed, dat gaat wel over en de mooie borsten blyven :57: Al met al zou ik het wel weer doen ondanks de pittige pyn de eerste dagen! Goed verwend door de mensen om me heen; meerdere bonnen vd hunkemoller dus kan niet wachten:123:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2017 om 16:03 zei Noisy:

Wat fijn om jouw verslag te lezen. Dat geeft mij weer moed! 

Ik mag 6 november op de tafel bij Frans Straten:43: Super veel zin in maar toch best zenuwachtig

6 nov al, yeah! Fyn dat je wat aan myn verslag hebt, vond ik zelf ook heel fijn om te lezen tijdens het wachten met gezonde spanning :D Ben nog steeds heel bly met myn keuze voor kliniek Heyendael!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.