Ga naar inhoud

MOniiek : 2 oktober 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben Moniek, 29jaar en myn operatie is 2oktober. Omdat ik veel ben afgevallen heb ik geen (volle) borsten meer terwijl ik eerder een volle C had.  De omtrek is hetzelfde maar ze zijn "leeg". Ik twijfel nog tussen 375 of 400 cc. Ik wil het graag een beetje natuurlyk/niet Te, maar ook geen spijt hebben achteraf. Ik ben 1.76 en ongv. 65kg. Iemand tips??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MOniiek

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom het ik gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Als je de 400 cc ook kunt hebben, dat zou ik daar voor gaan, het verschil is zo weinig, en het zou zonde zijn als je achteraf zegt, had ik maar.

375 cc - 12 breed - 5 projectie

400 cc - 12.3 breed - 5.1 projectie

 

Ook ogen prothese borsten kleiner dan echte, dit even in je achterhoofd houden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dankjewel!! Ja 400 kan ik hebben en ik was er eigenlyk al wel uit maar begon toch weer te twijfelen na een beetje rondneuzen op internet :)

 

@Aloysa Jaa, het gaat nu snel ! Wel zin in! Haha lastig he, maar ook leuk om ze uit te zoeken! Ik volg het advies van dr straten op, was een fijn gesprek, zag er ook mooi in verhouding uit! Ben benieuwd wat er by jou uit komt, we houden contact :)

 @Janine445 Oh jy ook 2/10, wat toevallig! Onze situatie lykt wel een beetje op elkaar dus.. Ik had vaak 75 of 80C. Oke jy gaat dus voor groter :) Wat zei de pc dan? Lykt me toch dat je daarmee op een flinke D uitkomt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MOniiek ja spannend! Ik ben heel benieuwd naar jouw resultaat! 

 

Ik mag woensdag op consult, kan niet wachten:wub: Ik heb een optie op een operatiedatum voor 18 december, dit komt mij beter uit met werk maar het liefst ben ik morgen al aan de beurt:D 

 

Weet je toevallig of dr. Straten ook ultra high profile heeft? 

 

Nu is het aftellen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MOniiek super goed!!

 

Ik heb een update geplaatst in mijn voorsteltopic:

 

 

Kort samengevat, ik ga voor 400/450cc om het verschil op te heffen, rond high profile dual plane :D Mijn optie voor 18 december staat nog, ik wacht nog even op de goedkeuring van mijn ‘vakantie’ op mijn werk voordat officieel akkoord geef:blush: 

 

Jij bent morgen aan de beurt!!! Spannend en heel veel succes. :71: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geopereerd!

Vanochtend om 10.45 moest ik aanwezig zijn en na een klein uurtje wachten (lees; zenuwachtig zijn) meegenomen naar mijn bedje om door een lieve verpleegkundige operatieklaar gemaakt te worden. De pc kwam langs om mijn borsten af te tekenen en nogmaals te oveleggen. Myn ene borst is wat groter dan de ander, afgesproken dat hy in de ok ging kyken wat nodig was. Ik zei; ik vertrouw volledig op jou, heb er zelf geen verstand van. Daarna werd ik vrij snel meegenomen naar de operatiezaal en ging ik lekker slapen :D Ook hier hele leuke/gezellige mensen! Gelukkig toen ik wakker werd niet misselyk of naar! Snel 2 fotos gemaakt voordat de bh aan ging (gelukkig een scherpe vriendin mee want ik dacht hier nog niet aan/ behoorlyk sloom nog haha) en op de fotos vond ik ze best groot lyken maar in het echt valt het mee. Ik ben er nu al bly mee en heb er vertrouwen in dat het straks heel mooi wordt! (Nog gezwollen etc.) Het is toch in myn ene borst 400cc geworden en in de ander 375cc. Nadat ik kon plassen en de pc was geweest kon ik naar huis. Allemaal dus heel vlot verlopen en het is me zeker meegevallen! (Misschien fijn om te horen voor de meiden die nog gaan) Na de autorit (incl. file) had ik wel behoorlyk veel pyn maar het was ook alweer tijd voor pijnstilling. Ook ben ik benieuwd naar de nacht en morgen want dat schijnt geen pretje te worden :) Dit voor nu..! Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, Met je je nieuwe boobs :wub: Ik heb ook een operatie datum :D maar pas voor volgend jaar juli :blush: Duurt voor mijn gevoel nog veel te lang!! Wat eigenlijk ook wel zo is. 

 

Leuk je verslagje te lezen :) Heel veel succes met je herstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om jouw verslagje te lezen @MOniiek! Ben heel blij voor jou dat alles zo goed verlopen is. Proficiat met de nieuwe boobs! Een spoedig herstel gewenst! Hopelijk ga je een goede nacht tegemoet... 

Nu kijk ik er nog meer naar uit (ik word 18/10 geopereerd). Spanneeeend!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.