Ga naar inhoud

Blondies : 17 oktober 2017 : Dr. Schiettecatte : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve forumgebruikers,

 

Ik ben nieuw hier en zou mijzelf volgens protocol graag willen voorstellen. Vandaag is mijn scriptie met een voldoende beoordeeld, wat betekent dat mijn bachelordiploma binnen is. En dat betekent ook dat ik mijzelf eindelijk een langgewenst cadeautje(zeg maar gerust cadeau) mag doen: een borstvergroting.
Lang verhaal kort: ik wil mijzelf wat vrouwelijker voelen, draag al 10 jaar pushups, zonder pushups is er nauwelijks wat, durf niet in bikini's te verschijnen, wil juist leuke jurkjes en bikini's dragen, ben er op de middelbare school mee gepest en voor mijn gevoel passen de huidige boobs niet bij mijn lichaam. Ik ben in gewicht 15 kilo aangekomen/afgevallen en mijn borsten bleven helaas nagenoeg van hetzelfde formaat
Mijn vriend steunt me, twee vriendinnen ook. Maar god wat vind ik het moeilijk om dit aan mijn familie of andere vriendinnen te vertellen. Het gevoel om afgekeurd te worden, alsof men denkt dat het ontbreekt aan zelfvertrouwen. In het buitenland lijkt het minder, maar in Nederland (of in ieder geval mijn directe omgeving) lijkt het taboe op plastische chirurgie nog steeds aanwezig. Misschien beeld ik het me alleen maar in, misschien maak ik mijzelf gek, misschien vallen de reacties reuze mee. Dus ga ik sowieso rondspeuren op het forum om te kijken welke reacties jullie vanuit jullie omgeving kregen.
Ik ben mijn nog aan het oriënteren op wat ik precies wil qua vorm/maat/etc. Ik wil het in ieder geval niet te groot, maar ook zeker niet te klein. Dus nu ben ik vooral op instagram foto's aan het verzamelen voor een plakboek voor het consult. Verder wil ik gewoon heel veel research doen op dit forum. Ik woon zelf in de buurt van Nijmegen en ben dus benieuwd welke chirurgen in de omgeving mooie resultaten geven (dr. Straten?) of dat ik toch beter wat verder kan rijden voor een goed resultaat. Ik ben benieuwd naar al jullie ervaringsverhalen, wat je kan verwachten, hoe de operatie is verlopen, wat de resultaten zijn, voor- en nafoto's bekijken, tips opdoen voor mooie wondgenezing etc. Ik wil mezelf eerst helemaal inlezen voordat ik een dergelijke operatie onderga en ik hoop dat dit forum me erbij kan helpen!

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je beslissing.

Ook ik heb jaren getwijfeld. Nu ben ik 4,5 week po en ben ik superblij.

Onder mijn account kan je even mijn verslag lezen en als je foto's wil zien moet je me even een pb sturen.

Veel lees plezier hier op het forum.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondies
Welkom op het forum! Ik herken mij in jouw verhaal :) Veel pleizer op dit forum, ik heb er alvast al heeeel wat uren op zitten opzoeken :P 
Ik word 29 september geopereerd door dr. Verdonck in zijn privékliniek (Belgian Breast Clinic).
Zeker een goede dokter als je het natuurlijk wilt houden, hij 'weigert' onnatuurlijke borsten te zetten. 

Succes met je zoektocht :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2017 om 19:40 zei Gwenny:

Hoi 

 

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je beslissing.

Ook ik heb jaren getwijfeld. Nu ben ik 4,5 week po en ben ik superblij.

Onder mijn account kan je even mijn verslag lezen en als je foto's wil zien moet je me even een pb sturen.

Veel lees plezier hier op het forum.

 

Groetjes

Dag Gwenny. Ik word 18/10 geopereerd door dr. Verdonck. Ik ga voor 275cc of 295cc Motiva Ergonomics Full. Welke implants heb jij gekozen? Ik start met een A-cup en zal daarmee uitkomen op een grote C, kleine D... Zou ik ook even een kijkje mogen nemen aub? Nog heel veel succes met het herstel! Ik verlang zo naar de 18de, eindelijk mooie boobs, zalig!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Bunny87:

Dag Gwenny. Ik word 18/10 geopereerd door dr. Verdonck. Ik ga voor 275cc of 295cc Motiva Ergonomics Full. Welke implants heb jij gekozen? Ik start met een A-cup en zal daarmee uitkomen op een grote C, kleine D... Zou ik ook even een kijkje mogen nemen aub? Nog heel veel succes met het herstel! Ik verlang zo naar de 18de, eindelijk mooie boobs, zalig!!! :-)

Hoi Bunny,

Ik heb jou al een pb privé gestuurd met mijn foto's van afgelopen week.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Gwenny:

Hoi bunny,

 

Wat leuk, nu kan het aftellen beginnen en ook dat is spannend, maar jij gaat daarna wel heel blij zijn :) 

 

ik had iets te snel op enter gedrukt, sorry :-) Ik ga voor 275cc of 295cc Motiva Ergonomics Full. Welke implants heb jij gekozen? Ik start met een A-cup en zal daarmee uitkomen op een grote C, kleine D... Zou ik ook even een kijkje mogen nemen aub? Nog heel veel succes met het herstel! Ik verlang zo naar de 18de, eindelijk mooie boobs, zalig!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je diploma!

Wat een mooi kado voor jezelf!

 

Het punt met je omgeving het vertellen en de taboe die erop heerst herken ik wel. Ik had ook het idee om erop afgekeurd te worden idd. Dat is ook een van de redenen waarom ik twijfelde. Gelukkig heeft mijn vriend me er een beetje mee "gepusht" aangezien ik het al een jaar of 10 wou. Ben enorm blij dat hij dat wel gedaan heeft! Ik ben nu een week po en ontzettend blij met mn boobies.

Veel uit mijn omgeving weten het niet. Mijn vriend dan, mn beste vriendin en haar vriend. Mijn broer en schoonzus en mijn schoonmoeder en haar vriend. Voor hun reactie was ik juist bang, een beetje een oudere generatie, kost veel etc. Maar ze reageerde er juist heel goed op en waren heel blij voor me! Ze vonden het ook best interessant allemaal. Poeh wat viel er toen een last van mijn schouders!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ikzelf heb 10 jaar gewacht met een borstvergroting, omdat ik ook een beetje bang was wat andere mensen wel niet van me zouden denken. Nu ben ik een week geleden geopereerd en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Mijn omgeving reageerde heel erg goed op mijn mededeling. Dat viel me echt reuze mee. Ik wil je heel veel succes wensen met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,


Nu ik al een tijdje jullie operatieverslagen (en andere berichten) aan het volgen ben, heb ik best veel informatie opgedaan over alles rondom een borstvergroting. En nu heb ik zelf de grote stap gezet! Vorige week een consult gehad in de Cosmed Kliniek en dat consult is heel goed bevallen. Dr. Schiettecatte vond ik erg fijn/rustig overkomen en ik kon al mijn vragen kwijt. Naast dat hij rekening hield met persoonlijke wensen geeft hij ook heel eerlijk aan wat maximaal past voor een mooi resultaat dat in verhouding is met het lichaam. Mijn grootste angst is ook dat de boobs helemaal uit verhouding zullen zijn en dat het onwijs gaat opvallen bij mensen. Toch wil ik zo ontzettend graag een stel mooie boobs dat ik een operatiedatum heb vastgelegd: 17 oktober.  En nu is het aftellen!

Het wordt trouwens een dual plane plaatsing met ronde protheses van Mentor (Cohesive 2, high profile, ). Dat was precies wat ik in gedachte had, echter zijn er nog superveel twijfels bij mij over het aantal cc. De chirurg zei dat hij zou kijken wat het beste zou passen: 275cc (10,9 dia/4,6 projectie) of 300cc (11,1 dia/ 4,7 projectie). Voor het oog wil ik graag een volle C cup, tegen D aan (maar echt niet groter!). Huidige stats zijn trouwens 62 kg, 175cm, 75B en een before foto staat in mijn privealbum. Zou 300cc dan te groot zijn voor mijn lichaam? Zijn er meer mensen die ongeveer dezelfde maat protheses hebben en het misschien zelfs te groot vonden uitvallen?

Na 17 oktober zal ik een operatieverslag en updates plaatsen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai hai. Ik heb bijna dezelfde maten. Ik ben 173 en 62 kilo en heb ook een 75 B. 

Mij hebben ze 240/275 geadviseerd. Anatomisch en  Dual plane. Wil graag met je mee lezen. Ik heb nog geen datum en wil graag een afspraak voor een tweede consult maken. Ben bij Bergman clinics geweest. Krijg dan ook een 3D afbeelding. 

 

Wat spannend en goed dat jij al een datum hebt. Zo snel ook al. 

Ik snap je gevoel helemaal. Ik heb dat ook heel erg. Wil super graag een bv maar wat als.....  wil ook absoluut niet te groot. 

 

Ik wil je graag volgen en ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Je bent er vast net als de rest na de tijd erg blij mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Blondies!

Mijn consult staat gepland met Schietecatte, en ik ben vreselijk nieuwsgierig hoe het met je gaat! Dus: hoe gaat het? 

Hoe is het met de pijn en deze: "Mijn grootste angst is ook dat de boobs helemaal uit verhouding zullen zijn en dat het onwijs gaat opvallen bij mensen."... Hoe is dat tot nu toe? Hopelijk gaat alles goed met je en ziet het er mooi uit, benieuwd!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.