Ga naar inhoud

Liexx : 25 september 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Jojo83:

Haai! Kan het kloppen dat ik nog geen foto's zie :blush:?? Je album is voor mij leeg..

 

7 uur geleden zei Tittie_chick:

@Eef.n zou ik misschien in jouw album mee mogen kijken? ik heb aanstaande zaterdag mijn consult bij dr. Verdonck.

@Jojo83 Ik heb je opnieuw toegevoegd.. mogelijk is t nu wel gelukt! 

 

@Tittie_chick Ik heb je ook toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Jojo83:

Ik kan nog steeds niets zien :(. Vreemd want van een paar andere members kan ik ook geen foto's meer bekijken (ook op uitnodiging). @best_boobie Wat kan er mis zijn? Ik ga het vanavond ook nog even op de laptop proberen :). 

Hmm vreemd.. @Jojo83 Ik kan ze zelf wel zien, n paar dagen geleden konden anderen ook gewoon nog meekijken op uitnodiging dus denk inderdaad misschien een storing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jojo83:

Ik kan nog steeds niets zien :(. Vreemd want van een paar andere members kan ik ook geen foto's meer bekijken (ook op uitnodiging). @best_boobie Wat kan er mis zijn? Ik ga het vanavond ook nog even op de laptop proberen :). 

Fout in een update van het forum helaas. Admin is ermee bezig, maar lijkt niet heel makkelijk op te lossen zijn tot nu toe.

Hoop dat het snel opgelost is.. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎9‎-‎2017 om 19:07 zei Eef.n:

 Welkom! Wat fijn dat je je eerste consult hebt gehad! 

 

Ik heb ongeveer dezelfde maten als jou. 1.75en 62 kilo.. 

 

Ook ik twijfelde na m'n consult maar dan tussen 335 en 355cc. Uiteindelijk op advies van de pc voor 355cc gegaan. En ook met name door de verhalen hier, dat t zo snel wend! Ook t verschil was minimaal dus dan maar de grootste. Ik ben door dr. Verdonck geholpen en super goede pc die echt voor de natuurlijke look gaat. Maar dat zal voor jou denk te ver weg zijn. 

 

Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album! 

Hoi Eef ,

 

Zou ik je foto's mogen zien ? Ik word de 22ste door Dr.Verdonck geopereerd :-) .

 

Wat spannend allemaal.

 

@ Nadia : Succes met je keuze meid .

 

Groetjes


X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Het is zover!! 25 september is de grote dag en ik ga naar Laura Moojen.

 

Ze is altijd al mijn eerste keuze geweest maar ik dacht toch: voor de zekerheid verder kijken. 

 

Toen dus op consult geweest bij Frans Straten en ik voelde me daar niet op m'n gemak. Ik ging met meer twijfels weg dan helderheid. Ook verliep het consult vrij rommelig en wat gehaast.. 

 

Dus toen anderhalve week geleden naar Velthuis geweest en vanaf de eerste stap over de drempel wist ik het: dit past bij mij. De kliniek is netjes en prettig om te zijn, een proffesionele sfeer. 

Het consult met Laura Moojen en een consulente verliep heel prettig. Ze namen echt de tijd voor me, ik voelde me echt volledig op m'n gemak en ik had gelijk het gevoel: Laura is de juiste persoon voor mij. Ik heb wel eens wat berichtjes gelezen hier op het forum dat ze zakelijk/afstandelijk overkomt, maar dat vond ik absoluut niet het geval. Ik zou het eerder rustig/geruststellend en proffesioneel noemen. 

 

Ik zou echt iedereen aanraden om Velthuis kliniek te overwegen en met name Laura Moojen in dit geval dus, echt mijn complimenten! 

 

Ik krijg anatomisch en 330 cc dual plane. 

 

Kan niet wachtennnnn!

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@Liexx

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd en de titel aangepast,verder kun je nu in dit topic alle updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Dankjeee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 12-9-2017 om 17:46 zei Liexx:

Hoi dames,

 

Het is zover!! 25 september is de grote dag en ik ga naar Laura Moojen.

 

Ze is altijd al mijn eerste keuze geweest maar ik dacht toch: voor de zekerheid verder kijken. 

 

Toen dus op consult geweest bij Frans Straten en ik voelde me daar niet op m'n gemak. Ik ging met meer twijfels weg dan helderheid. Ook verliep het consult vrij rommelig en wat gehaast.. 

 

Dus toen anderhalve week geleden naar Velthuis geweest en vanaf de eerste stap over de drempel wist ik het: dit past bij mij. De kliniek is netjes en prettig om te zijn, een proffesionele sfeer. 

Het consult met Laura Moojen en een consulente verliep heel prettig. Ze namen echt de tijd voor me, ik voelde me echt volledig op m'n gemak en ik had gelijk het gevoel: Laura is de juiste persoon voor mij. Ik heb wel eens wat berichtjes gelezen hier op het forum dat ze zakelijk/afstandelijk overkomt, maar dat vond ik absoluut niet het geval. Ik zou het eerder rustig/geruststellend en proffesioneel noemen. 

 

Ik zou echt iedereen aanraden om Velthuis kliniek te overwegen en met name Laura Moojen in dit geval dus, echt mijn complimenten! 

 

Ik krijg anatomisch en 330 cc dual plane. 

 

Kan niet wachtennnnn!

 

:D

Hoi, spannend hoor!

Ik ben 24 aug door Dr Moojen geopereerd en beaam helemaal wat je hierboven schrijft. Ik ben tot nu toe ook zeer tevreden.

Veel succes en een voorspoedig herstel gewenst.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2017 om 22:40 zei Bunny87:

Dag Kimmy1982! Hoe voel je je? Heb je (veel) pijn gehad? Welke prothesen heb je gekozen? Zou ik eens naar je foto's mogen kijken aub? Groetjes

Hoi Kimmy1982!Hoe gast het herstel bij je?Ik heb over 2weken een consult bij Dr Straten,zou ik jouw album mogen zien?

Alvast dank,groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 12-9-2017 om 17:46 zei Liexx:

Hoi dames,

 

Het is zover!! 25 september is de grote dag en ik ga naar Laura Moojen.

 

Ze is altijd al mijn eerste keuze geweest maar ik dacht toch: voor de zekerheid verder kijken. 

 

Toen dus op consult geweest bij Frans Straten en ik voelde me daar niet op m'n gemak. Ik ging met meer twijfels weg dan helderheid. Ook verliep het consult vrij rommelig en wat gehaast.. 

 

Dus toen anderhalve week geleden naar Velthuis geweest en vanaf de eerste stap over de drempel wist ik het: dit past bij mij. De kliniek is netjes en prettig om te zijn, een proffesionele sfeer. 

Het consult met Laura Moojen en een consulente verliep heel prettig. Ze namen echt de tijd voor me, ik voelde me echt volledig op m'n gemak en ik had gelijk het gevoel: Laura is de juiste persoon voor mij. Ik heb wel eens wat berichtjes gelezen hier op het forum dat ze zakelijk/afstandelijk overkomt, maar dat vond ik absoluut niet het geval. Ik zou het eerder rustig/geruststellend en proffesioneel noemen. 

 

Ik zou echt iedereen aanraden om Velthuis kliniek te overwegen en met name Laura Moojen in dit geval dus, echt mijn complimenten! 

 

Ik krijg anatomisch en 330 cc dual plane. 

 

Kan niet wachtennnnn!

 

:D

Hoi hoi,

Ik ben heel erg benieuwd hoe je alles hebt ervaren en hoe het resultaat is ge worden. 

 

Ik krijg donderdag ook 330cc dual plane anatomisch door dr Laura moojen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.