Ga naar inhoud

Liexx : 25 september 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

 

Na tijden lang achter de schermen meelezen is het dan eindelijk zover; mijn eerste topic want ik kan nu eindelijk mee praten haha!

 

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Frans Straten en ik ging heel openminded die kant op. Ik had wel plaatjes mee die ik mooi vind, maar verder nog geen idee wat betreft vorm van implantaat/cc enzenz. 

 

Mijn voorsituatie: 

 

26 jaar, 1.71m, 56kg en cup 70a

 

Wat ik zou willen: volle C, kleine D, zolang het maar bij mijn figuur past en het natuurlijk lijkt.

 

Dr Frans raadde mij aan om voor de ronde prothese te gaan, dual plane en 350cc. Daar was ik een klein beetje van in shock, ik dacht wowww is dat niet TE?? Hij weet het natuurlijk het beste maar ik moest echt heel erg wennen. Heb 300, 325 en 350 cc gepast. 300 is leuk, maar beetje extra kan nog wel. Maar nu de twijfel tussen 325 en 350 cc. Ik vind het zo moeilijk! Ookal is het verschil minimaal, ik vind het heel lastig. Ik heb zeker ruim de tijd genomen om te passen, maar ik weet het echt niet.

 

Vandaar dit topic: zijn er dames met advies? :D 

 

Maandag ga ik nog naar Laura Moojen, ben benieuwd waar zij mee komt!

 

En zijn er evt nog tips voor PC's in noord Nederland? 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, ik zit ongeveer in dezelfde fase als jij en ben ook geÏntresseerd in dr. Straten, dus ik ga je updates volgen!
Was het consult met dr. Straten in Groesbeek zelf? Ik lees dat hij de laatste tijd in Bosch en Duin opereert, weet je toevallig of hij ook nog in Groesbeek opereert?  

En lastige keuze tussen 325 en 350, ze zeggen altijd dat je beter de grootste kunt nemen dan, maar ik heb er zelf helaas geen ervaring mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2017 om 22:02 zei Liexx:

Hallo dames!

 

Na tijden lang achter de schermen meelezen is het dan eindelijk zover; mijn eerste topic want ik kan nu eindelijk mee praten haha!

 

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Frans Straten en ik ging heel openminded die kant op. Ik had wel plaatjes mee die ik mooi vind, maar verder nog geen idee wat betreft vorm van implantaat/cc enzenz. 

 

Mijn voorsituatie: 

 

26 jaar, 1.71m, 56kg en cup 70a

 

Wat ik zou willen: volle C, kleine D, zolang het maar bij mijn figuur past en het natuurlijk lijkt.

 

Dr Frans raadde mij aan om voor de ronde prothese te gaan, dual plane en 350cc. Daar was ik een klein beetje van in shock, ik dacht wowww is dat niet TE?? Hij weet het natuurlijk het beste maar ik moest echt heel erg wennen. Heb 300, 325 en 350 cc gepast. 300 is leuk, maar beetje extra kan nog wel. Maar nu de twijfel tussen 325 en 350 cc. Ik vind het zo moeilijk! Ookal is het verschil minimaal, ik vind het heel lastig. Ik heb zeker ruim de tijd genomen om te passen, maar ik weet het echt niet.

 

Vandaar dit topic: zijn er dames met advies? :D 

 

Maandag ga ik nog naar Laura Moojen, ben benieuwd waar zij mee komt!

 

En zijn er evt nog tips voor PC's in noord Nederland? 

 

Groetjes!

 Welkom! Wat fijn dat je je eerste consult hebt gehad! 

 

Ik heb ongeveer dezelfde maten als jou. 1.75en 62 kilo.. 

 

Ook ik twijfelde na m'n consult maar dan tussen 335 en 355cc. Uiteindelijk op advies van de pc voor 355cc gegaan. En ook met name door de verhalen hier, dat t zo snel wend! Ook t verschil was minimaal dus dan maar de grootste. Ik ben door dr. Verdonck geholpen en super goede pc die echt voor de natuurlijke look gaat. Maar dat zal voor jou denk te ver weg zijn. 

 

Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liexx hoi! Ik ben zelf 14 augustus door Frans Straten geopereerd, mijn voorsituatie: 28 jaar, 1.72 en 69 kg. Ik wou ook op een volle C, kleine D uitkomen. Ik kon uiteindelijk kiezen tussen 425 en 450, ik heb voor de 425 gekozen. Veel mensen blijken achteraf groter te willen, ik ben erg tevreden met het resultaat tot nu toe! Ik heb gisteren op een feestje voor het eerst een strak jurkje aan gehad en het waren flinke jongens! Zelfs met sportbh.. iedereen vond het super mooi en zeiden dat ik het niet groter had moeten doen. Ik zou bij je eigen gevoel blijven, wat dit ook mogen zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liexx

Ik ben zelf afgelopen woensdag geopereerd. Ik heb ronde protheses achter de spier. Ik ben 1.75 en 65 kilo. Tijdens mijn consult heb ik verschillende maten gepast. Ik heb met mijn arts afgesproken dat zei tijdens de operatie zou bepalen wat erin kwam. Dit zou tussen de 260 en 300cc zijn. Dit omdat ik smal ben en ze dan tijdens de operatie het beste kon zien wat er maximaal in past. Uiteindelijk is het 280cc geworden. Ondanks dat het nu nog gezwollen is en het nog moet zakken, zie ik wel meteen dat mijn lichaam beter in proportie is. Alsof het altijd zo had moeten zijn. Mijn advies is laat je goed informeren en ga desnoods een paar keer op consult. Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eef.n:

 Welkom! Wat fijn dat je je eerste consult hebt gehad! 

 

Ik heb ongeveer dezelfde maten als jou. 1.75en 62 kilo.. 

 

Ook ik twijfelde na m'n consult maar dan tussen 335 en 355cc. Uiteindelijk op advies van de pc voor 355cc gegaan. En ook met name door de verhalen hier, dat t zo snel wend! Ook t verschil was minimaal dus dan maar de grootste. Ik ben door dr. Verdonck geholpen en super goede pc die echt voor de natuurlijke look gaat. Maar dat zal voor jou denk te ver weg zijn. 

 

Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album! 

Hoiii! Ik ben nu wel heel benieuwd, want denk dat we idd zelfde voor situatie hebben. Ben je voor ronde of anatomische gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2017 om 20:17 zei Blondies:

Welkom, ik zit ongeveer in dezelfde fase als jij en ben ook geÏntresseerd in dr. Straten, dus ik ga je updates volgen!
Was het consult met dr. Straten in Groesbeek zelf? Ik lees dat hij de laatste tijd in Bosch en Duin opereert, weet je toevallig of hij ook nog in Groesbeek opereert?  

En lastige keuze tussen 325 en 350, ze zeggen altijd dat je beter de grootste kunt nemen dan, maar ik heb er zelf helaas geen ervaring mee!

Klopt, het consult was in Groesbeek en de operatie zal plaats vinden in Bosch en Duin, dit is hun nieuwe operatie locatie. Ik hou je op de hoogte! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lysa1989:

@Liexx hoi! Ik ben zelf 14 augustus door Frans Straten geopereerd, mijn voorsituatie: 28 jaar, 1.72 en 69 kg. Ik wou ook op een volle C, kleine D uitkomen. Ik kon uiteindelijk kiezen tussen 425 en 450, ik heb voor de 425 gekozen. Veel mensen blijken achteraf groter te willen, ik ben erg tevreden met het resultaat tot nu toe! Ik heb gisteren op een feestje voor het eerst een strak jurkje aan gehad en het waren flinke jongens! Zelfs met sportbh.. iedereen vond het super mooi en zeiden dat ik het niet groter had moeten doen. Ik zou bij je eigen gevoel blijven, wat dit ook mogen zijn! 

Aahhh wat gaaf zeg! Kan niet wachten tot dat moment!! Dan ben je snel hersteld zeg, hoe verliep dat?

En voor welke vorm ben je gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimmy1982:

@Liexx

Ik ben zelf afgelopen woensdag geopereerd. Ik heb ronde protheses achter de spier. Ik ben 1.75 en 65 kilo. Tijdens mijn consult heb ik verschillende maten gepast. Ik heb met mijn arts afgesproken dat zei tijdens de operatie zou bepalen wat erin kwam. Dit zou tussen de 260 en 300cc zijn. Dit omdat ik smal ben en ze dan tijdens de operatie het beste kon zien wat er maximaal in past. Uiteindelijk is het 280cc geworden. Ondanks dat het nu nog gezwollen is en het nog moet zakken, zie ik wel meteen dat mijn lichaam beter in proportie is. Alsof het altijd zo had moeten zijn. Mijn advies is laat je goed informeren en ga desnoods een paar keer op consult. Veel succes alvast!

Hoe gaat het nu met je? En mag ik vragen wie jouw pc is? Succes met het verdere herstel! Ik kijk nu al uit naar maandag, tweede consult (wel bij iemand anders..) maar dan lekker weer passen! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liexx haha dat snap ik! Ik ben er nu ook heel blij mee, maar ik ben nu 3 dagen redelijk pijnvrij.. daarvoor was het wel een hel! Maar dat komt ook omdat ik redelijk veel spieren heb en ze dual plane geplaatst zijn. Ik heb voor rond gekozen, maar dual plane zorgt ervoor dat ze aan de bovenkant een beetje plat gedrukt worden waardoor het toch wel die natuurlijke overloop heeft.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liexx

Vandaag gaat het gelukkig al ietsje beter met de pijn, maar gister dacht ik wat heb ik in godsnaam gedaan :huh: en gaat dit nog goedkomen. Dus ik had even een dramatisch momentje. Mijn pc is dr Debats geweest. Hier op het forum is eigenlijk niks over haar te vinden. Maar ik vind het een hele fijne arts waar ik me prettig bij voelde vandaar mijn keus voor haar.  Veel plezier maandag bij je tweede consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Liexx:

Hoiii! Ik ben nu wel heel benieuwd, want denk dat we idd zelfde voor situatie hebben. Ben je voor ronde of anatomische gegaan? 

Hoi, ik ga je toevoegen! Ik had een volle A maar na m'n zwangerschappen en 2x borstvoeding was er niks meer van over... 

 

Ik heb motiva rond, high profile. Waar wil jij voor gaan? 

 

Ik ga je toevoegen aan m'n album! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Eef.n:

Hoi, ik ga je toevoegen! Ik had een volle A maar na m'n zwangerschappen en 2x borstvoeding was er niks meer van over... 

 

Ik heb motiva rond, high profile. Waar wil jij voor gaan? 

 

Ik ga je toevoegen aan m'n album! 

 

Hi!! Zou je mij ook kunnen toevoegen? Ik krijg ook Motiva full in november.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎/‎08‎/‎2017 om 22:02 zei Liexx:

Hallo dames!

 

Na tijden lang achter de schermen meelezen is het dan eindelijk zover; mijn eerste topic want ik kan nu eindelijk mee praten haha!

 

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Frans Straten en ik ging heel openminded die kant op. Ik had wel plaatjes mee die ik mooi vind, maar verder nog geen idee wat betreft vorm van implantaat/cc enzenz. 

 

Mijn voorsituatie: 

 

26 jaar, 1.71m, 56kg en cup 70a

 

Wat ik zou willen: volle C, kleine D, zolang het maar bij mijn figuur past en het natuurlijk lijkt.

 

Dr Frans raadde mij aan om voor de ronde prothese te gaan, dual plane en 350cc. Daar was ik een klein beetje van in shock, ik dacht wowww is dat niet TE?? Hij weet het natuurlijk het beste maar ik moest echt heel erg wennen. Heb 300, 325 en 350 cc gepast. 300 is leuk, maar beetje extra kan nog wel. Maar nu de twijfel tussen 325 en 350 cc. Ik vind het zo moeilijk! Ookal is het verschil minimaal, ik vind het heel lastig. Ik heb zeker ruim de tijd genomen om te passen, maar ik weet het echt niet.

 

Vandaar dit topic: zijn er dames met advies? :D 

 

Maandag ga ik nog naar Laura Moojen, ben benieuwd waar zij mee komt!

 

En zijn er evt nog tips voor PC's in noord Nederland? 

 

Groetjes!

Hey Liexx! Welkom :-)

Ik ben ook 1m71 groot, 56kg en cup 70A :-D Mijn wens is ook een grote C, kleine D. Onze situatie is dus perfect vergelijkbaar.

Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck (in Diest - België). Ik krijg de Motiva Ergonomics Full (dual plane) 275cc of 295cc. Ik twijfel tussen die 2 maten. Het verschil is echt heel miniem, 20cc komt overeen met 2mm, dat valt dus echt niet op. Op de dag van de operatie ga ik met dr. Verdonck de prothesen nog eens allebei bekijken en dan gaan we samen beslissen. Met 350cc zal je eerder uitkomen op een grote D, kleine E volgens de informatie die ik kreeg tijdens mijn consult.

Heel veel succes met je zoektocht! Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎31‎/‎08‎/‎2017 om 20:17 zei Blondies:

Welkom, ik zit ongeveer in dezelfde fase als jij en ben ook geÏntresseerd in dr. Straten, dus ik ga je updates volgen!
Was het consult met dr. Straten in Groesbeek zelf? Ik lees dat hij de laatste tijd in Bosch en Duin opereert, weet je toevallig of hij ook nog in Groesbeek opereert?  

En lastige keuze tussen 325 en 350, ze zeggen altijd dat je beter de grootste kunt nemen dan, maar ik heb er zelf helaas geen ervaring mee!

Dat heb ik ook al vaker gehoord en blijkbaar ben je het ook snel gewoon die grotere borsten :-) ik twijfel echt sterk tussen 275 en 295... het verschil is echt miniem, maar toch blijft die twijfel bestaan! Op 18/10 D-day! Woehoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎/‎09‎/‎2017 om 21:03 zei Kimmy1982:

@Liexx

Ik ben zelf afgelopen woensdag geopereerd. Ik heb ronde protheses achter de spier. Ik ben 1.75 en 65 kilo. Tijdens mijn consult heb ik verschillende maten gepast. Ik heb met mijn arts afgesproken dat zei tijdens de operatie zou bepalen wat erin kwam. Dit zou tussen de 260 en 300cc zijn. Dit omdat ik smal ben en ze dan tijdens de operatie het beste kon zien wat er maximaal in past. Uiteindelijk is het 280cc geworden. Ondanks dat het nu nog gezwollen is en het nog moet zakken, zie ik wel meteen dat mijn lichaam beter in proportie is. Alsof het altijd zo had moeten zijn. Mijn advies is laat je goed informeren en ga desnoods een paar keer op consult. Veel succes alvast!

Dag Kimmy1982! Hoe voel je je? Heb je (veel) pijn gehad? Welke prothesen heb je gekozen? Zou ik eens naar je foto's mogen kijken aub? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎/‎09‎/‎2017 om 13:21 zei Eef.n:

Hoi, ik ga je toevoegen! Ik had een volle A maar na m'n zwangerschappen en 2x borstvoeding was er niks meer van over... 

 

Ik heb motiva rond, high profile. Waar wil jij voor gaan? 

 

Ik ga je toevoegen aan m'n album! 

 

Dag @Eef.n zou ik ook even mogen piepen in jouw album aub? Ik heb momenteel ook een A-cup en wil graag een volle C/kleine D. Ik word 18/10 geopereerd door dr. Verdonck in Diest. Ik krijg Motiva Full Ergonomics (dual plane) 275 of 295cc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Spannend allemaal ik heb ook mijn 1e consult volgende maand bij pc Straten... Ik lees overal cc,s maar bij wie mag ik ook eens spieken hoe het ook echt uitziet? Ik zelf heb een "lege" C en wil hem mooi rond en gevuld... 

 

Maar vind het echt lastig om dadelijk definitief te moeten bepalen... 

 

succes allemaal meiden :) 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Bunny87:

Dag @Eef.n zou ik ook even mogen piepen in jouw album aub? Ik heb momenteel ook een A-cup en wil graag een volle C/kleine D. Ik word 18/10 geopereerd door dr. Verdonck in Diest. Ik krijg Motiva Full Ergonomics (dual plane) 275 of 295cc...

 

13 uur geleden zei Jojo83:

@Eef.n zou ik ook in jou album mogen kijken? Ik krijg ook in nov 315cc motiva. Thanks :)!

@Jojo83 @Bunny87 Ik heb jullie bride toegevoegd! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.