Ga naar inhoud

Sudkart : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@bvinspe, @Lucy89 en @tinkerbel80, volgens mij dwalen jullie een beetje af :38:. Want dit is het topic van @Sudkart, die vandaag geopereerd gaat worden. Misschien is het leuk om een nieuw topic te openen met een titel, die op jullie vragen antwoord kan geven. 

Jullie hebben het waarschijnlijk zelf helemaal niet in de gaten, maar ik dacht " Ik zeg het ff". Ik heb me zelf ook wel eens schuldig gemaakt aan het "vervuilen" van iemands topic, zonder dat ik dat zelf in de gaten had. 

 

Succes dames!

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Ladies!

 

 

vandaag was mijn beurt om 8 uur deze ochtend bij dokter Verdonck. WAT een mooie kliniek is me dat, wauw! Maar shit man deze pijn had ik echt niet verwacht. En zoveel dames die dan zegge dat dag 2 en 3 nog erger is.... ik hou men hartje echt vast! Het voelt echt alsof ze met messen zijn aan het steken zelfs bij het ademen.... hoe was dit bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sudkart:

Hoi Ladies!

 

 

vandaag was mijn beurt om 8 uur deze ochtend bij dokter Verdonck. WAT een mooie kliniek is me dat, wauw! Maar shit man deze pijn had ik echt niet verwacht. En zoveel dames die dan zegge dat dag 2 en 3 nog erger is.... ik hou men hartje echt vast! Het voelt echt alsof ze met messen zijn aan het steken zelfs bij het ademen.... hoe was dit bij jullie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sudkart:

Hoi Ladies!

 

 

vandaag was mijn beurt om 8 uur deze ochtend bij dokter Verdonck. WAT een mooie kliniek is me dat, wauw! Maar shit man deze pijn had ik echt niet verwacht. En zoveel dames die dan zegge dat dag 2 en 3 nog erger is.... ik hou men hartje echt vast! Het voelt echt alsof ze met messen zijn aan het steken zelfs bij het ademen.... hoe was dit bij jullie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei nathaly:

 

Hey Sudkart, 

pfft had al reactie geplaatst maar weg is ie?. Ik moet duidelijk nog ontgroend worden op dit forum 

ik zat bij je in de wachtkamer vanmorgen. Wat vervelend dat je zon pijn hebt nu. Bij mij is het heel  goed te handelen boven verwachting. ..maar misschien komt dat omdat ik maar 275 cc heb gedaan (genoeg voor een vrouw op leeftijd. Ben nu vooral blij..blij dat ik nu eindelijk na zoveel jaar het aan heb gedurfd. En voel ook spijt dat ik het nooit heb gedurfd op jouw leeftijd. Super stoer van je!! Maar mijn idee is..het is nooit te laat en hoop er nog jaren plezier van te hebben. Ik hoop dat de pijn niet erger wordt en wens jou een heel spoedig herstel maar bovenal heel veel geluk met je nwe boobies. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei nathaly:

 

He sudkart! Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies! De pijn die je beschrijft, voelde ik na een week. Er is mij verteld dat het door het gewicht komt van de prothesen wat je niet gewend bent. Ik weet niet hoeveel cc je hebt, maar 400 is toch al snel een kilo wat op je borstkas rust! Hou het in de gaten en bij twijfel de kliniek bellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart,

Hey meis, van harte gefeliciteerd met je boobies. Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Helaas hoort dat er de eerste paar dagen bij. Het is wel belangrijk dat je goed je medicijnen via een bepaald schema inneemt. Misschien kun je daarover @Desert-Rose even een privé berichtje sturen. Zij kan wel een goed schema voor je opstellen, zodat je een spiegel opbouwt en zo de pijn voor bent. Verder veel drinken om de narcose en het vocht uit je lichaam te spoelen,  veel rusten en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. Hopelijk gaat het snel wat beter met je. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lucy89:

@bvinspe

 

Ja, ik heb een album met voor en na foto's. Ik voeg je even toe voor toegang.

 

Ja,  ik mag dus nog niet sporten maar mijn pc zei dus ook dat je de protheses wel ziet mee bewegen bij oefeningen.

 

En door mijn tepels die al een beetje naar buiten staan kon hij de protheses niet heel dicht bij elkaar plaatsen. Mijn tepels gaan dan het tegenovergestelde doen. Dus protheses meer naar binnen plaatsen krijg bij mij een effect dat m'n tepels nog meer naar buiten gaan wijzen. Maar bij jou kan dit weer anders zijn natuurlijk.

 

Misschien een idee om hier op 't forum foto's te bekijken van meiden. Als je dat mooi vind vragen door welke pc zijn geholpen? 

 

Succes! :)

 

dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei tinkerbel80:

@bvinspe, als je niet genoeg vlees hebt is voor de spier echt niet mooi. Je randen van de prothesen worden dan echt zichtbaar. Ook de stand van je eigen borsten is bepalend hoe het gaat worden. Ik heb zelf voor de spier, maar ik had ook genoeg vlees. Je kunt nog eens naar een andere pc gaan, eens kijken  wat hij zegt? Succes! 

Dank je!

Heb idd weinig weefsel! platgezogen door m'n kindje haha

Dus sowieso dual plane dan!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lucy89:

@bvinspe

 

Ja, ik heb een album met voor en na foto's. Ik voeg je even toe voor toegang.

 

Ja,  ik mag dus nog niet sporten maar mijn pc zei dus ook dat je de protheses wel ziet mee bewegen bij oefeningen.

 

En door mijn tepels die al een beetje naar buiten staan kon hij de protheses niet heel dicht bij elkaar plaatsen. Mijn tepels gaan dan het tegenovergestelde doen. Dus protheses meer naar binnen plaatsen krijg bij mij een effect dat m'n tepels nog meer naar buiten gaan wijzen. Maar bij jou kan dit weer anders zijn natuurlijk.

 

Misschien een idee om hier op 't forum foto's te bekijken van meiden. Als je dat mooi vind vragen door welke pc zijn geholpen? 

 

Succes! :)

 

@Lucy89 zou ik alsjeblieft een kijkje in je album mogen doen?

Nu je verhalen wat gelezen te hebben ben ik een beetje nieuwsgierig 

Alvast bedankt Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei nathaly:

Hey Sudkart, 

pfft had al reactie geplaatst maar weg is ie?. Ik moet duidelijk nog ontgroend worden op dit forum 

ik zat bij je in de wachtkamer vanmorgen. Wat vervelend dat je zon pijn hebt nu. Bij mij is het heel  goed te handelen boven verwachting. ..maar misschien komt dat omdat ik maar 275 cc heb gedaan (genoeg voor een vrouw op leeftijd. Ben nu vooral blij..blij dat ik nu eindelijk na zoveel jaar het aan heb gedurfd. En voel ook spijt dat ik het nooit heb gedurfd op jouw leeftijd. Super stoer van je!! Maar mijn idee is..het is nooit te laat en hoop er nog jaren plezier van te hebben. Ik hoop dat de pijn niet erger wordt en wens jou een heel spoedig herstel maar bovenal heel veel geluk met je nwe boobies. X

Oooh ja haha, sorry als ik zo asociaal leek maar ben nogal een verlegen persoon haha en ik was zooooo zenuwachtig. Ja ik ben normaal echt geen kleinzerig iemand maar m’n ribben voelen gekneusd en ook van die messteken, hoop echt dat het rap minder wordt, ik stap echt als een oud vrouwtje nu haha... oh ja mss dat de grootte er idd ook wat mee heeft te maken ofzo. Oh wat super van je dat je het dan toch eindelijk hebt gedaan na zoveel jaar! Kan geloven dat je nu een heel ander persoon bent, kben fier op je! 

Jij ook een goed herstel gewenst en hou me up to date he. Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei tinkerbel80:

He sudkart! Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies! De pijn die je beschrijft, voelde ik na een week. Er is mij verteld dat het door het gewicht komt van de prothesen wat je niet gewend bent. Ik weet niet hoeveel cc je hebt, maar 400 is toch al snel een kilo wat op je borstkas rust! Hou het in de gaten en bij twijfel de kliniek bellen! 

Oh echt na een week pas? Dan hoop ik dat ik er tegen dan juist vanaf ben... heb nu 375 gekregen, 400 wou verdonck niet doen bij me. Ja het is zo echt ook men ribben erbij die ook pijn doen bij het ademen, echt verschrikkelijk lastig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

@Sudkart,

Hey meis, van harte gefeliciteerd met je boobies. Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Helaas hoort dat er de eerste paar dagen bij. Het is wel belangrijk dat je goed je medicijnen via een bepaald schema inneemt. Misschien kun je daarover @Desert-Rose even een privé berichtje sturen. Zij kan wel een goed schema voor je opstellen, zodat je een spiegel opbouwt en zo de pijn voor bent. Verder veel drinken om de narcose en het vocht uit je lichaam te spoelen,  veel rusten en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. Hopelijk gaat het snel wat beter met je. 

 

Xxx Jaydee 

Oh dankje! Ja heb een schema van een ander meisje gekregen die ook door verdonck is geopereerd, daar probeer ik me nu wat aan te houden. Voelt alleen exht alsof de pijnstilling niet werkt ofzo. Ik probeer ook zoveel mogelijk te wandelen in huis dat ik niet nog stijver wordt of is dat mss juist niet zo een goed idee? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Sudkart:

Oh dankje! Ja heb een schema van een ander meisje gekregen die ook door verdonck is geopereerd, daar probeer ik me nu wat aan te houden. Voelt alleen exht alsof de pijnstilling niet werkt ofzo. Ik probeer ook zoveel mogelijk te wandelen in huis dat ik niet nog stijver wordt of is dat mss juist niet zo een goed idee? 

 

Xxx

Hè, wat vervelend dat je zo'n last hebt. Meestal gaat het na dag drie langzaamaan beter. Nio schrijft meestal de eerste twee dagen bedrust voor, dus ik weet niet wat het beste is. Ik zou op m'n gevoel afgaan en kijken waar jij je het beste bij voelt. Ik moet gaan werken nu, maar ik kijk vanavond nog wel ff op het forum hoe het met je gaat, oké? Sterkte, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Starships:

@Sudkart Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten :-) . Hoe ben je de eerste nacht doorgekomen?  Ik vind t tot nu toe redelijk te doen met de paracetemols. Zooo benieuwd naar het resultaat he. Heb jij al een nacontrole gepland?

Oh dankje! Ik ben echt overgeschakeld op de Zaldiar, de paracetamol helpt echt geen bal bij me... slapen gaat goed in de zetel maar dat rechtkomen oh boy... en bij jou? Ja ben ook echt benieuwd, vind het zo rot dat je pas na 2 weken kunt zien :( nee nog niet, wanneer moest dit juist? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jaydee:

Hè, wat vervelend dat je zo'n last hebt. Meestal gaat het na dag drie langzaamaan beter. Nio schrijft meestal de eerste twee dagen bedrust voor, dus ik weet niet wat het beste is. Ik zou op m'n gevoel afgaan en kijken waar jij je het beste bij voelt. Ik moet gaan werken nu, maar ik kijk vanavond nog wel ff op het forum hoe het met je gaat, oké? Sterkte, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Oh dankje! ben echt aan het uitkijken naar zondag dat het dan mss wat beter gaat! Veel succes op het werk, ben wel blij dat ik nu niet moet haha. 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Sudkart:

Oh dankje! Ik ben echt overgeschakeld op de Zaldiar, de paracetamol helpt echt geen bal bij me... slapen gaat goed in de zetel maar dat rechtkomen oh boy... en bij jou? Ja ben ook echt benieuwd, vind het zo rot dat je pas na 2 weken kunt zien :( nee nog niet, wanneer moest dit juist? 

Ah das vervelend!! En de Zaldiar wil ook nog niet veel doen dan? Hoop voor je dat je je snel beter voelt! Dat recht komen is idd her vervelendste op t moment jaa. Ik lig nu nog zo veel mogelijk op de bank, net voor t toilet kom ik er af. Ik heb ook nog geen afspraak voor nacontrole, moet na 2 weken geloof ik. Ze bellen vandaag om te vragen hoe t gaat hè, ga dan gelijk even afspraak proberen plannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2017 om 17:48 zei Mia '82:

Tuurlijk, ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Volgens mij kun je de foto's van een half jaar PO (3stuks) wel gewoon zien en staan die op mijn pagina. Deze paste niet meer in het album. 

 

Wanneer ben je geopereerd? 

Zou je mij ook kunnen toevoegen aub ? 

Ik ga ook een borstvergroting doen maar moet nog op consult gaan. Ben op zoek naar foto's , ervaringen... want heb zo een schrik, wat als het niet mooi gedaan is. Ik doe het tegen de wil van velen dus wil ik dat het echt de moeite waard is , ik ga mentor prothese nemen omdat dat goedkoper is, iemand daar ervaring mee ? Alvast bedankt!

een onzeker meiske!

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Starships:

Ah das vervelend!! En de Zaldiar wil ook nog niet veel doen dan? Hoop voor je dat je je snel beter voelt! Dat recht komen is idd her vervelendste op t moment jaa. Ik lig nu nog zo veel mogelijk op de bank, net voor t toilet kom ik er af. Ik heb ook nog geen afspraak voor nacontrole, moet na 2 weken geloof ik. Ze bellen vandaag om te vragen hoe t gaat hè, ga dan gelijk even afspraak proberen plannen!

Oh echt bellen ze? Heb ik precies allemaal gemist dat ze dat zeiden. Nee de Zaldiar helpt ook niet bepaald... of mss juist wel en is het normaal nog erger de pijn? Heb jij ook zo die snijdende steken als je rechtkomt of stapt? Voor de draadjes binnen 2 weken ga ik mss naar de huisdokter ik weet het nog niet zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sudkart:

Oooh ja haha, sorry als ik zo asociaal leek maar ben nogal een verlegen persoon haha en ik was zooooo zenuwachtig. Ja ik ben normaal echt geen kleinzerig iemand maar m’n ribben voelen gekneusd en ook van die messteken, hoop echt dat het rap minder wordt, ik stap echt als een oud vrouwtje nu haha... oh ja mss dat de grootte er idd ook wat mee heeft te maken ofzo. Oh wat super van je dat je het dan toch eindelijk hebt gedaan na zoveel jaar! Kan geloven dat je nu een heel ander persoon bent, kben fier op je! 

Jij ook een goed herstel gewenst en hou me up to date he. Xxxx

Hey meis,

helemaal niet asociaal. Uiteindelijk waren we allebei nerveus toch? Tis ook niet niks? Hoe ben jij de nacht doorgekomen? Ik heb al zittend oo de bank wat uurtjes gepakt liggen is geen optie. Met name mijn rechterborst is pijnlijk. Voel daar het wondje ook echt irriteren als er druk op staat. Ik loop dus ook niet als een jonge hinde door het huis hoor. Maar goed. Even deze eerste zware dagen door. Hoeveel heb jij uiteindelijk genomen?  Sterkte weer vandaag. Het is voor een goed doel he meis! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nathaly:

Hey meis,

helemaal niet asociaal. Uiteindelijk waren we allebei nerveus toch? Tis ook niet niks? Hoe ben jij de nacht doorgekomen? Ik heb al zittend oo de bank wat uurtjes gepakt liggen is geen optie. Met name mijn rechterborst is pijnlijk. Voel daar het wondje ook echt irriteren als er druk op staat. Ik loop dus ook niet als een jonge hinde door het huis hoor. Maar goed. Even deze eerste zware dagen door. Hoeveel heb jij uiteindelijk genomen?  Sterkte weer vandaag. Het is voor een goed doel he meis! X

De nacht is eigenlijk verrassend goed gegaan, heb op de bank geslapen half recht met veel kussens. Ik heb 375cc genomen, wou eerst 400 maar dat ging niet zei verdonck. Had een lege kleine A hiervoor door het afvallen. Wat was jouw voorsituatie? Ja we tellen af naar de eerste paar dagen, dat die maar snel voorbij zijn :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.