Ga naar inhoud

Sudkart : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Sudkart:

Ja heb vorige week nog mijn one rep max getest met bankdrukken en alles eruit gehaald wat erin zat... heeft me wel de das omgedaan denk ik nu. 

 

Ja die jeuk is echt lastig hoop het toch nog even vol te houden, maar het spant ook echt heel hard op men maag dat ik er gelijk misselijk van word en moet overgeven. 

Oh ja ik snap het wel maar daarom heb je nu wel meer last denk ik. Tenminste dat zou logisch zijn.

Vind je het zo lastig om niet te trainen? Ik dacht dat ik dat zou hebben maar eigenlijk vond ik die pauze heerlijk. Maar na 6 weken was ik het wel beu maar kreeg nog uitdrukkelijke instructies van Verdonck te wachten tot 8 weken :P Hij zal wel in de gaten hebben gehad dat al zat te denken om eerder te starten Hahahah. 

 

Zit het bij je buik ook heel strak? Als je vocht wat wegtrekt dan gaat het daar wat losser zitten. Ik zat na een paar dagen echt te krabben en te trekken aan dat verband. Even per dag aankijken en als je het echt niet meer houd even Verdonck contacten. 

Heb je al sport bh’s in huis? Voor het geval dat je kunt wisselen. 

 

Misselijkheid kan nog van narcose/medicijnen zijn. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste Reactie
50 minuten geleden zei Ellen125:

Oh ja ik snap het wel maar daarom heb je nu wel meer last denk ik. Tenminste dat zou logisch zijn.

Vind je het zo lastig om niet te trainen? Ik dacht dat ik dat zou hebben maar eigenlijk vond ik die pauze heerlijk. Maar na 6 weken was ik het wel beu maar kreeg nog uitdrukkelijke instructies van Verdonck te wachten tot 8 weken :P Hij zal wel in de gaten hebben gehad dat al zat te denken om eerder te starten Hahahah. 

 

Zit het bij je buik ook heel strak? Als je vocht wat wegtrekt dan gaat het daar wat losser zitten. Ik zat na een paar dagen echt te krabben en te trekken aan dat verband. Even per dag aankijken en als je het echt niet meer houd even Verdonck contacten. 

Heb je al sport bh’s in huis? Voor het geval dat je kunt wisselen. 

 

Misselijkheid kan nog van narcose/medicijnen zijn. 

 

Xx

Heb vandaag 2 keer moeten overgeven dus ik stop even met die Zaldiar... schakel wel gwn op de paracetamol over nu. Ja ik voel me zo dik nu zonder dat trainen en echt lastig haha:P en dat vocht op men buik doet er helemaaaaaal geen goed aan. Ja hij heeft op men briefje voor de gym geschreven tot 31/12 euh? Dat zijn meer als 8 weken he, kdacht het niet! :D 

 

ja alles is nu in een plooi gekropen onder men borsten waardoor er echt een hardere druk ontstaat zoals een elastiekje dat in je pols gesneden staat. En men pleister van de hechtingen is nu ook zichtbaar... probeer het telkens naar beneden te trekken maar kruipt gewoon direct terug :( ja ik krab me echt een ongeluk, ook aan m’n borsten zelf aaargh! 

 

Ik heb hier thuis al 2 carefix Anna liggen voor het geval als dacht ik. Ik probeer het echt zolang mogelijk te rekken omdat ik bang heb dat het juist door dat verband mooier gaat genezen ofzo en anders mislukt? Klinkt stom :P 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sudkart:

Ik heb hier thuis al 2 carefix Anna liggen voor het geval als dacht ik. Ik probeer het echt zolang mogelijk te rekken omdat ik bang heb dat het juist door dat verband mooier gaat genezen ofzo en anders mislukt? Klinkt stom :P 

Heel gek eigenlijk..... op de foto's pik je de patiënten van Verdonck er altijd tussenuit vanwege dat blauwe verband en die witte pleisters. Als je bij een andere chirurg of kliniek gaat, krijg je meestal gelijk een sportbh of een bh van de kliniek aan. Dus of borsten door dat blauwe verband mooier genezen en minder snel mislukken???? Dan had ik vorig jaar op vrijdag 13 mei ook heel graag van dat blauwe verband gehad.... dat had me dan nu een hersteloperatie bespaard :P:45::152:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

Heel gek eigenlijk..... op de foto's pik je de patiënten van Verdonck er altijd tussenuit vanwege dat blauwe verband en die witte pleisters. Als je bij een andere chirurg of kliniek gaat, krijg je meestal gelijk een sportbh of een bh van de kliniek aan. Dus of borsten door dat blauwe verband mooier genezen en minder snel mislukken???? Dan had ik vorig jaar op vrijdag 13 mei ook heel graag van dat blauwe verband gehad.... dat had me dan nu een hersteloperatie bespaard :P:45::152:

 

Xxx Jaydee 

Ja awel haha dat is echt! Die van verdonck pik je er zo uit Hahahaha. Denk dat het bij mij eerder een mentale issue is hoor, van “ja maar verdonck doet dat toch met een reden” en langs de andere kant heb ik zoiets van fresow doet dat niet en die levert ook super mooie boobies. Oh moet je een hersteloperatie ondergaan ?! Wat is er mis gelopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Starships:

Goeiemorgen!  Hoe was jouw nacht verlopen?  Ik heb nu afgelopen nacht wel meer last dan de dagen ervoor... verband zit nu ook echt strak dus denk nogal opgezwollen ofzoo...

Hoi hoi! Ik heb vannacht voor het eerst in bed geslapen en ben om 4 toch terug in de zetel gaan slapen. Ging toch niet zo comfortabel als ik dacht. Jaa het spant harder en harder vind ik... kan jij ook zo moeilijk ademen daardoor of valt het mee? Heb ook het gevoel dat het echt drukt op die wonden waardoor het wat pijn doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Sudkart:

Hoi hoi! Ik heb vannacht voor het eerst in bed geslapen en ben om 4 toch terug in de zetel gaan slapen. Ging toch niet zo comfortabel als ik dacht. Jaa het spant harder en harder vind ik... kan jij ook zo moeilijk ademen daardoor of valt het mee? Heb ook het gevoel dat het echt drukt op die wonden waardoor het wat pijn doet. 

Nog een paar dagen en we kunnen hopelijk weer gewoon een nacht doorslapen in bed... ik ben de bank nu ook wel beu. Ja dat moeilijker ademen heb ik ook last van, word er soms zelfs een beetje akelig van. Dan ga ik echt even bewust op mijn ademhaling letten en diep inademen, omdat ik t gevoel heb te weinig zuurstof te krijgen ofzo :p. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Starships:

Nog een paar dagen en we kunnen hopelijk weer gewoon een nacht doorslapen in bed... ik ben de bank nu ook wel beu. Ja dat moeilijker ademen heb ik ook last van, word er soms zelfs een beetje akelig van. Dan ga ik echt even bewust op mijn ademhaling letten en diep inademen, omdat ik t gevoel heb te weinig zuurstof te krijgen ofzo :p. 

@Starships en @Sudkart 

Ik heb een aantal stukken mee gelezen en heb al wel Sudart dingen gevraagd, maar heb jij @Starships mss al wel wat foto's waar ik een kijkje in mag nemen?

Zijn jullie beide op dezelfde dag geholpen? 

En is het in bed slapen zó erg dat jullie op de bank zittend slapen? :(

En wat hebben jullie voor cc's gekregen.

Ik krijg 400-420cc (wordt nog wel even extra bekeken net voor de bv) aankomende dinsdag.

X Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefxxmx Mijn foto's zijn openbaar, tot nu toe alleen nog maar foto's met verband om! Word jij ook door Verdonck geopereerd? Sudkart is inderdaad op dezelfde dag geopereerd als mij :). Ik heb 355 cc gekregen, kom van een 75a en hoop een C of D te krijgen. Wat is jouw situatie? Het zittend slapen is nu wel t comfortabelst ja...zodra je een poosje ligt is het wel lastig rechtkomen. Voel me flink stijf als ik een poosje heb stil gezeten.. jouw dag komt ook al dichtbij, spannend xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Starships:

Nog een paar dagen en we kunnen hopelijk weer gewoon een nacht doorslapen in bed... ik ben de bank nu ook wel beu. Ja dat moeilijker ademen heb ik ook last van, word er soms zelfs een beetje akelig van. Dan ga ik echt even bewust op mijn ademhaling letten en diep inademen, omdat ik t gevoel heb te weinig zuurstof te krijgen ofzo :p. 

Ja haha precies dat! :P moet ook leren van meer door men buik te ademen nu ipv men borst, doet het ook minder pijn merk ik precies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sudkart:

Ja awel haha dat is echt! Die van verdonck pik je er zo uit Hahahaha. Denk dat het bij mij eerder een mentale issue is hoor, van “ja maar verdonck doet dat toch met een reden” en langs de andere kant heb ik zoiets van fresow doet dat niet en die levert ook super mooie boobies. Oh moet je een hersteloperatie ondergaan ?! Wat is er mis gelopen? 

Ik heb vorig jaar op 13 mei (vrijdag de dertiende :rolleyes:) en flinke double bubble opgelopen tijdens een prothesewissel. Omdat ik geen vertrouwen meer heb in die pc gaat dr. Nio het hopelijk oplossen op 8 december. Je kunt het hele verhaal lezen in mijn topic. 

 

Ik denk dat het voor jullie een hele verademing zal zijn als dat verband eraf mag. Nog ff volhouden dames. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Eefxxmx:

@Starships en @Sudkart 

Ik heb een aantal stukken mee gelezen en heb al wel Sudart dingen gevraagd, maar heb jij @Starships mss al wel wat foto's waar ik een kijkje in mag nemen?

Zijn jullie beide op dezelfde dag geholpen? 

En is het in bed slapen zó erg dat jullie op de bank zittend slapen? :(

En wat hebben jullie voor cc's gekregen.

Ik krijg 400-420cc (wordt nog wel even extra bekeken net voor de bv) aankomende dinsdag.

X Eef

Ik heb op de bank geslapen omdat dit gwn het comfortabelste was voor me, en doordat ik dan al niet naar de zijkant kan draaien en het rechtkomen is een stuk gemakkelijker in de zetel :D ik heb 375 motiva full gekregen :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Ik heb vorig jaar op 13 mei (vrijdag de dertiende :rolleyes:) en flinke double bubble opgelopen tijdens een prothesewissel. Omdat ik geen vertrouwen meer heb in die pc gaat dr. Nio het hopelijk oplossen op 8 december. Je kunt het hele verhaal lezen in mijn topic. 

 

Ik denk dat het voor jullie een hele verademing zal zijn als dat verband eraf mag. Nog ff volhouden dames. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Oooh shit seg! Die double bubble door wat wordt dat veroorzaakt? Kga het zo lezen! 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Starships:

@Eefxxmx Mijn foto's zijn openbaar, tot nu toe alleen nog maar foto's met verband om! Word jij ook door Verdonck geopereerd? Sudkart is inderdaad op dezelfde dag geopereerd als mij :). Ik heb 355 cc gekregen, kom van een 75a en hoop een C of D te krijgen. Wat is jouw situatie? Het zittend slapen is nu wel t comfortabelst ja...zodra je een poosje ligt is het wel lastig rechtkomen. Voel me flink stijf als ik een poosje heb stil gezeten.. jouw dag komt ook al dichtbij, spannend xxx

Hoi oké dan zal ik zo even kijken, vind t erg leuk om de foto's van iedereen te zien. Zeker als er voor en na foto's zijn.

Nee ik word door dr.Koeijers in Bosch en Duin geholpen, ik heb nu een uitgezakte/platte C en mijn verzoek was mijn eigen maat weer terug te krijgen, mss ietsje meer. Ik had een volle D 

14 jaar terug (voor mn kids) 

Ik krijg 400-420cc (ivm verschil maar ik zie t niet zo) 

Ik wil dit al zolang ik kids heb maar werd er niet in gesteund (door mn ex) en nu in 2014 gescheiden te zijn heb ik er voor gespaard. Dus dit is écht zó spannend en leuk, het kan me niet snel genoeg gaan :):)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefxxmx ik ben ook op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck, net als @Sudkart en @Starships. Ik slaap al sinds de eerste nacht in men bed maar dan wel ook half zittend/half liggend. Soms zak ik in men slaap door zodat ik platter lig en dat doet wel geen deugd :huh: rechtkomen doet veel pijn dan, maar men man helpt me dan recht door met zen hand in men rug me recht te duwen. Als ik rechtkom heb ik een enorme druk in men borsten en als het even geleden is dat ik rechtgestaan ben spant het verband ook veel meer door de zwelling. Dat is niet zo'n aangenaam gevoel maar valt wel mee... Ik heb ook vooral last in men onderrug, dat vind ik het lastigste van al eigenlijk. Ik kan moeilijk een comfortabele houding vinden met die rugpijn, maar met kussen aan men rug is de pijn wel ietsje draaglijker :) 

Ik kreeg 295cc Motiva Full (dual plane). 

Voor jou is het bijna zover!! Veel succes!!! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Bunny87:

@Eefxxmx ik ben ook op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck, net als @Sudkart en @Starships. Ik slaap al sinds de eerste nacht in men bed maar dan wel ook half zittend/half liggend. Soms zak ik in men slaap door zodat ik platter lig en dat doet wel geen deugd :huh: rechtkomen doet veel pijn dan, maar men man helpt me dan recht door met zen hand in men rug me recht te duwen. Als ik rechtkom heb ik een enorme druk in men borsten en als het even geleden is dat ik rechtgestaan ben spant het verband ook veel meer door de zwelling. Dat is niet zo'n aangenaam gevoel maar valt wel mee... Ik heb ook vooral last in men onderrug, dat vind ik het lastigste van al eigenlijk. Ik kan moeilijk een comfortabele houding vinden met die rugpijn, maar met kussen aan men rug is de pijn wel ietsje draaglijker :) 

Ik kreeg 295cc Motiva Full (dual plane). 

Voor jou is het bijna zover!! Veel succes!!! :71:

@Bunny87 hoi ik heb al wel een voedingskussen in huis en zal ook nog wel even wat extra kussen regelen haha 

Aangezien ik alleen m'n kids heb die me kunnen helpen, m'n dochter (13 bijna 14) wil me graag helpen :) 

Ik heb wel een vriend maar we wonen niet samen. 

Maar dat slapen op de rug...pfff dat zal idd nog wel even wat wezen, slaap altijd op zij/buik. Oefen wel soms maar word dan al idd wakker met pijn in mijn onderrug :unsure: 

Heb jij een album waar ik ook mss even in mag kijken?

Dank je, het is idd bijna zover :3: 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Eefxxmx:

@Bunny87 hoi ik heb al wel een voedingskussen in huis en zal ook nog wel even wat extra kussen regelen haha 

Aangezien ik alleen m'n kids heb die me kunnen helpen, m'n dochter (13 bijna 14) wil me graag helpen :) 

Ik heb wel een vriend maar we wonen niet samen. 

Maar dat slapen op de rug...pfff dat zal idd nog wel even wat wezen, slaap altijd op zij/buik. Oefen wel soms maar word dan al idd wakker met pijn in mijn onderrug :unsure: 

Heb jij een album waar ik ook mss even in mag kijken?

Dank je, het is idd bijna zover :3: 

Xx 

@Bunny87 hey, wanneer is jouw beurt? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Starships:

@Eefxxmx Mijn foto's zijn openbaar, tot nu toe alleen nog maar foto's met verband om! Word jij ook door Verdonck geopereerd? Sudkart is inderdaad op dezelfde dag geopereerd als mij :). Ik heb 355 cc gekregen, kom van een 75a en hoop een C of D te krijgen. Wat is jouw situatie? Het zittend slapen is nu wel t comfortabelst ja...zodra je een poosje ligt is het wel lastig rechtkomen. Voel me flink stijf als ik een poosje heb stil gezeten.. jouw dag komt ook al dichtbij, spannend xxx

@Sudkart ik zie geen foto's bij je

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefxxmx ik heb ook men zwangerschapskussen bij me, dat ligt wel comfy :D 

ik ben ook een zij-/buikslaper. Maar moet zeggen de eerste 2 nachten vrij goed verlopen zijn op men rug! Ik had het niet verwacht. Deze nacht is iets minder goed verlopen. Ik kon me echt niet goed leggen, wou zo graag op men zij liggen, pffff... Ik kon echt moeilijk in slaap geraken en dan die pijn in men rug, ik had het echt lastig. 

Ik heb nog geen album. Momenteel heb ik men verband nog om. Hierbij een foto met het verband, je ziet er wel niet veel op :D

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Bunny87:

@Eefxxmx ik heb ook men zwangerschapskussen bij me, dat ligt wel comfy :D 

ik ben ook een zij-/buikslaper. Maar moet zeggen de eerste 2 nachten vrij goed verlopen zijn op men rug! Ik had het niet verwacht. Deze nacht is iets minder goed verlopen. Ik kon me echt niet goed leggen, wou zo graag op men zij liggen, pffff... Ik kon echt moeilijk in slaap geraken en dan die pijn in men rug, ik had het echt lastig. 

Ik heb nog geen album. Momenteel heb ik men verband nog om. Hierbij een foto met het verband, je ziet er wel niet veel op :D

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oké top! Nou je ziet wel de mooie vorm hoor :) 

Heb je ze al wel bekeken? 

Wat heb je gekregen? (Of heb ik dat al gevraagd?) 

Welke pijnstillers gebruik jij dan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Starships:

@Eefxxmx Mijn foto's zijn openbaar, tot nu toe alleen nog maar foto's met verband om! Word jij ook door Verdonck geopereerd? Sudkart is inderdaad op dezelfde dag geopereerd als mij :). Ik heb 355 cc gekregen, kom van een 75a en hoop een C of D te krijgen. Wat is jouw situatie? Het zittend slapen is nu wel t comfortabelst ja...zodra je een poosje ligt is het wel lastig rechtkomen. Voel me flink stijf als ik een poosje heb stil gezeten.. jouw dag komt ook al dichtbij, spannend xxx

@Starships ik zie geen foto's bij je :(

 Moet ik wat aanklikken ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.