Ga naar inhoud

Sudkart : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Sudkart:

Hoi Ladies!

 

heb nieuwe foto’s van 14dagen po! Ja eindelijk we zitten al aan de 14 dagen OW maaaj gooood :D! 

ziet er prachtig uit hoor @Sudkart. Je begint nu toch wel tevreden te worden mag ik hopen? 

Wat is de tijd bizar snel gegaan he? De volgende 4 weken zijn ook zo voorbij en dan gaan we lekker shoppen!...yeah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei nathaly:

ziet er prachtig uit hoor @Sudkart. Je begint nu toch wel tevreden te worden mag ik hopen? 

Wat is de tijd bizar snel gegaan he? De volgende 4 weken zijn ook zo voorbij en dan gaan we lekker shoppen!...yeah!

Jaaaaa ga wel super blij zijn datk een bh aan mag en kan zien welke maat het nu is geworden! :D ja hoop echt dat de komende 4 weken ook zo vlot vooruit gaan vliegen. Ben jij ook blij met de boobies?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sudkart, hoe is het nou met je?  Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je boobs zijn, 14 dagen po. Mag ik ook eens in je album kijken? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sudkart:

Dankje! Ik vind ze zelf wel wat klein vallen om eerlijk te zijn, had groter gemogen :P 

Hahaha ik heb dat bij mezelf ook.. maar als ik een beha aan doe van hoe het was of een bikini, dan zie Je hoe groot het verschil is.. en dan denk ik altijd, nee het is toch groot genoeg. Maar het Went snel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladies!

sinds gisteren 3 weken po, kan nog steeds niet op men zij slapen. Telkens ik dit probeer is het een kwestie van 10 sec voor ik steken krijg met het ademhalen aan men rechterborstspier, vanaf de moment ik men hand erop druk is de pijn weg en als ik het terug loslaat komt het direct terug... heeft er nog iemand hier last van? Ben wat ongerust! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Ellen125:

@Sudkart er zijn meer meiden bij wie het wat langer duurt voordat ze op hun zij konden liggen. Weet zo ff geen namen maar volgens mij ook een van de dames die tegelijk met mij zijn geopereerd. 

Oh ok! Begin echt al de worst case scenario’s in m’n hoofd te halen door die steken he. Niet goe voor men hartje zene

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-11-2017 om 08:01 zei Sudkart:

Oh ok! Begin echt al de worst case scenario’s in m’n hoofd te halen door die steken he. Niet goe voor men hartje zene

Haha nee geen gekken dingen in je hoofd halen hoor! Gaat het inmiddels al wat beter? Je moet gewoon blijven oefenen. Ik probeerde gewoon iedere dag wat meer naar mijn zij te draaien, uiteindelijk heb je er dan geen last meer van en kun je heerlijk op je zij slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/11/2017 om 08:58 zei Ellen125:

Haha nee geen gekken dingen in je hoofd halen hoor! Gaat het inmiddels al wat beter? Je moet gewoon blijven oefenen. Ik probeerde gewoon iedere dag wat meer naar mijn zij te draaien, uiteindelijk heb je er dan geen last meer van en kun je heerlijk op je zij slapen.

Ja het lukt wel wat nu, maar toch lig ik liever op men rug :P vraag me alleen af of ik men carefix Anna kleiner zou bestellen nu... heb de L maar toch het gevoel dat ie te los zit op een manier omdat ik hel niet voel spannen... had jij dat ook? En hoe is het met je verschil? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Sudkart:

Ja het lukt wel wat nu, maar toch lig ik liever op men rug :P vraag me alleen af of ik men carefix Anna kleiner zou bestellen nu... heb de L maar toch het gevoel dat ie te los zit op een manier omdat ik hel niet voel spannen... had jij dat ook? En hoe is het met je verschil? 

Ik had een maar M. Zat eerst strak vanwege de zwelling maar daarna gewoon goed. 

Verschil is er nog steeds. Verandert helemaal niks. Het is bijna 30 november en dan mag ik eindelijk op controle :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Ik had een maar M. Zat eerst strak vanwege de zwelling maar daarna gewoon goed. 

Verschil is er nog steeds. Verandert helemaal niks. Het is bijna 30 november en dan mag ik eindelijk op controle :) 

Oh echt aftellen geblazen! Ben zo benieuwd naar wat hij te zeggen heeft he... laat het weten moest ik het vergeten vragen.  ben eigenlijk meer en meer teleurgesteld over de grootte, heb spijt dat ik niet gewoon heb doorgehamerd op de 400 cc toen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sudkart:

Oh echt aftellen geblazen! Ben zo benieuwd naar wat hij te zeggen heeft he... laat het weten moest ik het vergeten vragen.  ben eigenlijk meer en meer teleurgesteld over de grootte, heb spijt dat ik niet gewoon heb doorgehamerd op de 400 cc toen :( 

Ja ik ook. Gezien de andere dames zal hij mijn lichaam wel de schuld geven, maar hoop dat hij eerlijk is. 

Heb ook spijt dat ze niet groter zijn. Nu heb ik zelf voor deze maat gekozen maar het passen leek zoveel groter. Dacht dat ik er misschien wel vrede mee had maar iedere keer als ik in de spiegel kijk dan denk ik Hmm is dit alles? Het zijn geen mierentietjes meer maar een klein handje vol en toch baal ik van de grootte :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ellen125:

Ja ik ook. Gezien de andere dames zal hij mijn lichaam wel de schuld geven, maar hoop dat hij eerlijk is. 

Heb ook spijt dat ze niet groter zijn. Nu heb ik zelf voor deze maat gekozen maar het passen leek zoveel groter. Dacht dat ik er misschien wel vrede mee had maar iedere keer als ik in de spiegel kijk dan denk ik Hmm is dit alles? Het zijn geen mierentietjes meer maar een klein handje vol en toch baal ik van de grootte :( 

Even niet meer gevolgd. Wat is er met jullie boobies dames?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.