Ga naar inhoud

Sudkart : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Ellen125:

Ja ik ook. Gezien de andere dames zal hij mijn lichaam wel de schuld geven, maar hoop dat hij eerlijk is. 

Heb ook spijt dat ze niet groter zijn. Nu heb ik zelf voor deze maat gekozen maar het passen leek zoveel groter. Dacht dat ik er misschien wel vrede mee had maar iedere keer als ik in de spiegel kijk dan denk ik Hmm is dit alles? Het zijn geen mierentietjes meer maar een klein handje vol en toch baal ik van de grootte :( 

Oh nee dat zou ik er over vinden als hij Het op jouw lichaam steekt! Pocket te klein is pocket te klein he, heeft niets met jouw lichaam te maken. 

 

Ja precies dat! Had graag wat extra uit men hand gehad snap je... daarstraks weer aan het huilen geweest, precies of ik was naar mezelf aan het zien zoals ervoor omdat het ergens zo wel voelt :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste Reactie
20 minuten geleden zei Sudkart:

Oh nee dat zou ik er over vinden als hij Het op jouw lichaam steekt! Pocket te klein is pocket te klein he, heeft niets met jouw lichaam te maken. 

 

Ja precies dat! Had graag wat extra uit men hand gehad snap je... daarstraks weer aan het huilen geweest, precies of ik was naar mezelf aan het zien zoals ervoor omdat het ergens zo wel voelt :( 

Ja dat is waar, maar weet niet of dat ook zo is. Ik heb daar geen verstand van dus hij kan me alles wijs maken.

 

Ik vind het veel mooier dan eerst maar had me er wel meer van voorgesteld, vind het resultaat tegenvallen omdat het passen groter was. Snap je wel hoor. Heb hetzelfde. Zoveel geld betaald en dan niet tevreden :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bushaju:

Even niet meer gevolgd. Wat is er met jullie boobies dames?? 

Rechts zakt niet. Spier blijft vast houden. Als ik mijn borstspier aanspan zie je links geen verschil en rechts vervormt en beweegt. Heel gek! Ook niet zo rond en ‘hangt’ hoger. Bijna 6 maanden po dus 30nov terug naar Verdonck :) eindelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ellen125:

Rechts zakt niet. Spier blijft vast houden. Als ik mijn borstspier aanspan zie je links geen verschil en rechts vervormt en beweegt. Heel gek! Ook niet zo rond en ‘hangt’ hoger. Bijna 6 maanden po dus 30nov terug naar Verdonck :) eindelijk...

Ooh.. heb je een album? Want ik ben er niet meer in toegevoegd. Ik heb ook nog 1 hoger dan de andere. Voelen wel het zelfde.. en nu zie ik ook wel dat rechts aan het zakken is. Ben

nu 6w po

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Bushaju:

Ooh.. heb je een album? Want ik ben er niet meer in toegevoegd. Ik heb ook nog 1 hoger dan de andere. Voelen wel het zelfde.. en nu zie ik ook wel dat rechts aan het zakken is. Ben

nu 6w po

Ja ik voeg je toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bushaju:

Ik heb ze gevonden., ^_^

in beha valt het op foto helemaal niet op.. ik ben wel benieuwd hoe het zou komen.. hopelijk hebben ze een oplossing voor u., 

 

Nee in bh zie je het gelukkig niet :) 

Ik ook hoor. Nog 1,5week tot het oordeel :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2017 om 08:33 zei Ellen125:

Nee in bh zie je het gelukkig niet :) 

Ik ook hoor. Nog 1,5week tot het oordeel :D 

nou meid ik dacht in de tussen tijd zal het bij jou ook wel weer beter worden, jammer genoeg nog niet.

mijn rechter zakt ook niet, verdonck zei dat het nog wel 6maanden kan duren... ik heb in juli mijn bv gedaan, dus ik was jou gesprek even af.

laat me aub weten hoe het ging

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei flege:

nou meid ik dacht in de tussen tijd zal het bij jou ook wel weer beter worden, jammer genoeg nog niet.

mijn rechter zakt ook niet, verdonck zei dat het nog wel 6maanden kan duren... ik heb in juli mijn bv gedaan, dus ik was jou gesprek even af.

laat me aub weten hoe het ging

Erg he? Vind het wel typisch dat ik dit nu bij Verdonck zie. Maar op de Facebook groep ook al iemand van Fresow en daar waren haar borsten in het begin wel mooi gelijk.

 

Ik zal sowieso in mijn eigen topic wat plaatsen of een statusupdate wat het oordeel van Verdonck is. Ben zo benieuwd. Ben bang dat weer onder het mes moet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Ellen125:

Erg he? Vind het wel typisch dat ik dit nu bij Verdonck zie. Maar op de Facebook groep ook al iemand van Fresow en daar waren haar borsten in het begin wel mooi gelijk.

 

Ik zal sowieso in mijn eigen topic wat plaatsen of een statusupdate wat het oordeel van Verdonck is. Ben zo benieuwd. Ben bang dat weer onder het mes moet :(

ja idd,ik heb dit ook nooit eerder over verdonck  zijn werk gelezen.

zelf had ik al 2ongelijke borsten, maar dit viel me pas op bij dr verdonck.

na mijn bv zie ik het met de blote oog, volgens verdonck zou het na de bv veel minder moeten zijn.

 

eind januari wil ik contact met verdonck opnemen, dan ben ik de 6maanden gepasseerd.

 

ik zou wel denken liever onder het mes met 2 gelijke borsten dat der rest van je leven zo rond lopen.

ik wil ook echt niet nog een keer onder het mes, tot ik dacht als ik naar de wellness  ga zal iedereen me borsten aanstaren om ze ongelijk zijn.... dat wil ik ook niet

 

kan je me toevoegen aan je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei flege:

ja idd,ik heb dit ook nooit eerder over verdonck  zijn werk gelezen.

zelf had ik al 2ongelijke borsten, maar dit viel me pas op bij dr verdonck.

na mijn bv zie ik het met de blote oog, volgens verdonck zou het na de bv veel minder moeten zijn.

 

eind januari wil ik contact met verdonck opnemen, dan ben ik de 6maanden gepasseerd.

 

ik zou wel denken liever onder het mes met 2 gelijke borsten dat der rest van je leven zo rond lopen.

ik wil ook echt niet nog een keer onder het mes, tot ik dacht als ik naar de wellness  ga zal iedereen me borsten aanstaren om ze ongelijk zijn.... dat wil ik ook niet

 

kan je me toevoegen aan je album?

Ooh wel raar dat het nu meer opvalt. Zou zeker bij 6 maanden een controle inplannen. Heb ik ook gedaan want ga niet wachten op die uitnodiging voor 6 maanden controle.

 

Ja ik denk dat ik weinig keuze heb als het zo niet beter wordt. Maar dan begint het herstel weer van voor af aan. En doordat litteken open is geweest door de hechting heb ik al 12 weken herstel gehad...

 

Kan je niet meer in m’n album? :o dan zal ik ff kijken en je weer toevoegen. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

Ooh wel raar dat het nu meer opvalt. Zou zeker bij 6 maanden een controle inplannen. Heb ik ook gedaan want ga niet wachten op die uitnodiging voor 6 maanden controle.

 

Ja ik denk dat ik weinig keuze heb als het zo niet beter wordt. Maar dan begint het herstel weer van voor af aan. En doordat litteken open is geweest door de hechting heb ik al 12 weken herstel gehad...

 

Kan je niet meer in m’n album? :o dan zal ik ff kijken en je weer toevoegen. 

 

Xx

nee lukt niet meer...

 

nou ik ben benieuwd wat hij zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.