Ga naar inhoud

Shania93 : 10 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast Shania93

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel allemaal

Het is allemaal goed verlopen. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar achteraf viel het heel erg mee.

 

Ik was om 10 u aanwezig en werd om 11.00 uur naar binnen gehaald. Daar mocht ik mezelf ontkleden en een badjas aan. Tevens werden er nog foto's gemaakt. De verpleegkundige prikt dan het infuus. Bij mij moest ze helaas 3 x prikken. Dr Verdonck kwam nog langs, en tekent het nog af.  Daarna naar de OK. En daar sliep ik al vrij snel. En ik werd ook weer snel wakker. Ik weet nog dat er tegen me gezegd is, kijk maar eens naar beneden, dan kun je het zien. Maar door de narcose weet ik echt niet meer hoe het eruit zag. Op de uitslaapkamer nog wat water gedronken en nog geplast. En daarna rond 13.45 weer naar huis. Hobbels en bochten waren wel even gevoelig. De pijn is met pijnstilling tot op heden goed te doen. Alleen opstaan van de bank is erg lastig en pijnlijk.

 

Dr Verdonck en zijn team zijn echt super!

 

@Jules90 ik heb jouw operatie verslag ook gelezen. Heel herkenbaar. Mag ik evt jouw foto's bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Shania93:

Dankjewel allemaal

Het is allemaal goed verlopen. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar achteraf viel het heel erg mee.

 

Ik was om 10 u aanwezig en werd om 11.00 uur naar binnen gehaald. Daar mocht ik mezelf ontkleden en een badjas aan. Tevens werden er nog foto's gemaakt. De verpleegkundige prikt dan het infuus. Bij mij moest ze helaas 3 x prikken. Dr Verdonck kwam nog langs, en tekent het nog af.  Daarna naar de OK. En daar sliep ik al vrij snel. En ik werd ook weer snel wakker. Ik weet nog dat er tegen me gezegd is, kijk maar eens naar beneden, dan kun je het zien. Maar door de narcose weet ik echt niet meer hoe het eruit zag. Op de uitslaapkamer nog wat water gedronken en nog geplast. En daarna rond 13.45 weer naar huis. Hobbels en bochten waren wel even gevoelig. De pijn is met pijnstilling tot op heden goed te doen. Alleen opstaan van de bank is erg lastig en pijnlijk.

 

Dr Verdonck en zijn team zijn echt super!

 

@Jules90 ik heb jouw operatie verslag ook gelezen. Heel herkenbaar. Mag ik evt jouw foto's bekijken?

Yes het zit erop! Fijn dat het is meegevallen. Bij Verdonck krijg je verband toch? 

 

Dat opstaan van de bank wordt na een aantal dagen beter. Beterschap en laat je lekker verwennen!!   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :)Wat fijn dat het zo goed is gegaan!! 

Hoop dat je de eerste nacht ook goed doorgekomen bent 

 

x Auks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Shania93:

Dankjewel allemaal

Het is allemaal goed verlopen. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar achteraf viel het heel erg mee.

 

Ik was om 10 u aanwezig en werd om 11.00 uur naar binnen gehaald. Daar mocht ik mezelf ontkleden en een badjas aan. Tevens werden er nog foto's gemaakt. De verpleegkundige prikt dan het infuus. Bij mij moest ze helaas 3 x prikken. Dr Verdonck kwam nog langs, en tekent het nog af.  Daarna naar de OK. En daar sliep ik al vrij snel. En ik werd ook weer snel wakker. Ik weet nog dat er tegen me gezegd is, kijk maar eens naar beneden, dan kun je het zien. Maar door de narcose weet ik echt niet meer hoe het eruit zag. Op de uitslaapkamer nog wat water gedronken en nog geplast. En daarna rond 13.45 weer naar huis. Hobbels en bochten waren wel even gevoelig. De pijn is met pijnstilling tot op heden goed te doen. Alleen opstaan van de bank is erg lastig en pijnlijk.

 

Dr Verdonck en zijn team zijn echt super!

 

@Jules90 ik heb jouw operatie verslag ook gelezen. Heel herkenbaar. Mag ik evt jouw foto's bekijken?

Gefeliciteerd! Sterkte en succes met je herstel. Laat je verwennen (als het kan). :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@prix bij Verdonck krijg je idd verband. Dus helaas nog 2 weekjes geduld hebben.

 

@Karen1989 Ik heb vannacht goed geslapen. Ben wel blij dat ik een voedingskussen heb gekocht zo lig/zit je toch een stuk lekkerder. Het is uiteindelijk motiva 315 geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Shania93:

Dankjewel allemaal

Het is allemaal goed verlopen. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar achteraf viel het heel erg mee.

 

Ik was om 10 u aanwezig en werd om 11.00 uur naar binnen gehaald. Daar mocht ik mezelf ontkleden en een badjas aan. Tevens werden er nog foto's gemaakt. De verpleegkundige prikt dan het infuus. Bij mij moest ze helaas 3 x prikken. Dr Verdonck kwam nog langs, en tekent het nog af.  Daarna naar de OK. En daar sliep ik al vrij snel. En ik werd ook weer snel wakker. Ik weet nog dat er tegen me gezegd is, kijk maar eens naar beneden, dan kun je het zien. Maar door de narcose weet ik echt niet meer hoe het eruit zag. Op de uitslaapkamer nog wat water gedronken en nog geplast. En daarna rond 13.45 weer naar huis. Hobbels en bochten waren wel even gevoelig. De pijn is met pijnstilling tot op heden goed te doen. Alleen opstaan van de bank is erg lastig en pijnlijk.

 

Dr Verdonck en zijn team zijn echt super!

 

@Jules90 ik heb jouw operatie verslag ook gelezen. Heel herkenbaar. Mag ik evt jouw foto's bekijken?

Wat goed om te horen! Hoe voel je je vandaag? Heb je een beetje geslapen?

 

ik heb je toegevoegd aan mijn album. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Jules90:

Wat goed om te horen! Hoe voel je je vandaag? Heb je een beetje geslapen?

 

ik heb je toegevoegd aan mijn album. X

Ik slaap gelukkig erg veel en goed. Kwa pijn gaat het goed, ik ben en blijf alleen ontzettend misselijk van de medicatie denk ik.

 

Thnx voor het toevoegen. Super mooi geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Shania93:

Ik slaap gelukkig erg veel en goed. Kwa pijn gaat het goed, ik ben en blijf alleen ontzettend misselijk van de medicatie denk ik.

 

Thnx voor het toevoegen. Super mooi geworden!

 

Wat fijn dat je zo goed kunt slapen, denk dat menig dame hier daar jaloers op is als ik dat zo allemaal lees haha.

Heb je ook maagbeschermers meegekregen?

Anders kun je die misschien nog via de huisarts krijgen, misschien dat dat scheelt.

Ligt er natuurlijk ook aan wat je aan medicatie hebt meegekregen, maar je kun de huisarts natuurlijk altijd even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Auks:

 

Wat fijn dat je zo goed kunt slapen, denk dat menig dame hier daar jaloers op is als ik dat zo allemaal lees haha.

Heb je ook maagbeschermers meegekregen?

Anders kun je die misschien nog via de huisarts krijgen, misschien dat dat scheelt.

Ligt er natuurlijk ook aan wat je aan medicatie hebt meegekregen, maar je kun de huisarts natuurlijk altijd even bellen.

Verdonck schrijft maagbeschermers voor :)

Maar ik kon alsnog die medicatiecocktail niet goed verdragen terwijl ik normaal wel een sterke maag heb  :4: kheb de ibuprofen snel achterwege gelaten men maag was er echt slecht van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Auks:

 

Wat fijn dat je zo goed kunt slapen, denk dat menig dame hier daar jaloers op is als ik dat zo allemaal lees haha.

Heb je ook maagbeschermers meegekregen?

Anders kun je die misschien nog via de huisarts krijgen, misschien dat dat scheelt.

Ligt er natuurlijk ook aan wat je aan medicatie hebt meegekregen, maar je kun de huisarts natuurlijk altijd even bellen.

 

2 uur geleden zei Karen1989:

Verdonck schrijft maagbeschermers voor :)

Maar ik kon alsnog die medicatiecocktail niet goed verdragen terwijl ik normaal wel een sterke maag heb  :4: kheb de ibuprofen snel achterwege gelaten men maag was er echt slecht van.

 

Ik heb idd ook omeprazol gekregen. Maar toch blijf ik misselijk en soms braken.

Normaal heb ik toch ook best een sterke maag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.