Ga naar inhoud

Noisy : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Noisy

Aanbevolen berichten

@Julliette88 ja ik word ook helemaal suf en high van de Tramadol. Heerlijk vind ik het, ff geen pijn.

 

Ik kon ook helemaal niks doen de eerste week. Probeer toch op zn minst ieder uur op te staan en rond te lopen en goed die schouders naar achteren te gooien. Ik weet het, ik werd ook moe van alle goed bedoelde tips. Het enige wat je wilt is dat de pijn op houdt maar dit kan nog wel ff duren.

 

Zet hem op meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Sheann:

@Julliette88 volgens mij had ik je al een keer toegevoegd aan mn album.

 

Ik heb ook heel veel pijn gehad de eerste twee weken. Met dag 10 kreeg ik eindelijk Tramadol en kon ik wat ontspannen maar had nog wel veel pijn. Nu ben ik bijna 3 weken PO en gebruik nog steeds Tramadol en om de 3 uur pijnstilling. Het gaat nu wel veel beter en ik kan eindelijk langer als 1 a 2 uurtjes slapen snachts. 

 

Ik staarde me ook blind op het feit dat het na 3 a 4 dagen beter zou gaan en de ergste pijn voorbij zou zijn. Helaas was dit niet het geval bij mij. Ik vond het moeilijk om vergelijkbare verhalen te vinden online en voelde me echt alleen.

 

Ik heb mijn BH en borstband alleen uit met het douchen. Op zich maakte het voor de pijn niet zoveel uit want de brandende pijn kwam toch van binnen uit.

 

Wat bij mij het beste hielp is recht op slapen. Zo recht op mogelijk en een kussen bij je voeten als tegendruk zodat je niet naar beneden zakt. Ook niet te lang stil zitten. Af en toe lopen, ook snachts, en even je armen en schouders rekken en strekken zodat de spier en Los komen.

 

Als je wilt mag je me PBen met vragen of als je gewoon ff wilt klagen.

 

Sterkte meid!

Dat gevoel had ik dus ook, geen vergelijkbare verhalen alsof ik de enige bent.

 

Het gekke is ik heb geen branderig gevoel meer spierpijn en trekkend gevoel. 

 

Ben vandaag beginnen met tramadol maar voel mij ontzettend licht in de hoofd. Had jij dat ook? 

 

Lopen en streken doe ik ook. Maar ik kan niet te lang staan. Raak dan buiten adem.

 

Ik lig op de bank met veels kussen en een voedingskussen in mij nek zodat ik mij hoofd daar op kan steunen. Ik durf niet eens te liggen in bed.

 

Wat een hel. Ik doe ook helemaal niets. Kan niet eens met een vaatdoekje de tafel schoonmaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noisy!

 

Vervelend dat je litteken een beetje open gaat maar fijn dat Straten je zo snel langs laat komen. Ben je nog steeds blij met het resultaat? 

 

Overmorgen krijg ik mijn hersteloperatie bij Straten. Anderhalf jaar geleden heb ik mijn bv gehad bij hem maar al snel is 1 implantaat gaan draaien dus dat gaat nu hersteld worden. Ik heb mentor 390 cc anatomisch dual plane, dan hebben we geloof ik hetzelfde als ik net goed heb gelezen :P

 

Ben erg benieuwd hoe het er bij jou uit ziet! Zou ik ook mogen kijken? Mijn album is als het goed is openbaar. En er volgen uiteraard weer snel nieuwe foto's als de operatie achter de rug is ... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kaatje:

Hoi Noisy!

 

Vervelend dat je litteken een beetje open gaat maar fijn dat Straten je zo snel langs laat komen. Ben je nog steeds blij met het resultaat? 

 

Overmorgen krijg ik mijn hersteloperatie bij Straten. Anderhalf jaar geleden heb ik mijn bv gehad bij hem maar al snel is 1 implantaat gaan draaien dus dat gaat nu hersteld worden. Ik heb mentor 390 cc anatomisch dual plane, dan hebben we geloof ik hetzelfde als ik net goed heb gelezen :P

 

Ben erg benieuwd hoe het er bij jou uit ziet! Zou ik ook mogen kijken? Mijn album is als het goed is openbaar. En er volgen uiteraard weer snel nieuwe foto's als de operatie achter de rug is ... :lol:

Hoi!

Ja, ik ben ook erg gerust gesteld hierdoor. Ik ben er zeker nog steeds blij mee.

 

Balen zeg, dat het bij jou gedraaid is. Enig idee hoe dat kan komen? Hoe merkte je het eigenlijk?

 

Ik zal je even toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noisy:

Hoi!

Ja, ik ben ook erg gerust gesteld hierdoor. Ik ben er zeker nog steeds blij mee.

 

Balen zeg, dat het bij jou gedraaid is. Enig idee hoe dat kan komen? Hoe merkte je het eigenlijk?

 

Ik zal je even toevoegen 

 

Heb even gekeken en ziet er mooi uit bij jou!! Zo snel al ^_^

 

Bij mij zie je heel duidelijk dat de bolling aan een kant niet aan de onderkant zit maar aan de bovenkant. Het volume zit daardoor voor meer dan de helft aan de bovenkant. En zag vandaag ineens dat hij weer verder is gedraaid en nu zit het volume meer aan de binnenkant :huh: Denk dus dat de pocket te groot is gemaakt waardoor het makkelijk draait. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Julliette88 zou ik ook in je album mogen kijken? Ik ben ook bij straten op consult geweest afgelopen week. Ik heb denk ik ongeveer dezelfde voorsituatie als jij had. Bij mij wordt 390cc geadviseerd. Ik word waarschijnlijk eind januari geopereerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2017 om 19:14 zei Kaatje:

 

Heb even gekeken en ziet er mooi uit bij jou!! Zo snel al ^_^

 

Bij mij zie je heel duidelijk dat de bolling aan een kant niet aan de onderkant zit maar aan de bovenkant. Het volume zit daardoor voor meer dan de helft aan de bovenkant. En zag vandaag ineens dat hij weer verder is gedraaid en nu zit het volume meer aan de binnenkant :huh: Denk dus dat de pocket te groot is gemaakt waardoor het makkelijk draait. 

Ja, dat is inderdaad duidelijk te zien, ook vrijwel vanaf het begin aan het draaien gegaan dus. Is het met een reden dat hij nu pas opnieuw wordt gezet?

 

22 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Noisy Ik lees hier dat je deze week opnieuw gehecht wordt en wat het probleem is! Super vervelend voor je, maar gelukkig is het relatief onschuldig.. Is het gaatje hetzelfde gebleven verder?

Ja, ik zal me weer opnieuw moeten houden aan het 5 min douchen en opnieuw niet tillen ed. Beetje lastig maar ach, we redden ons wel. Het is voor een goed doel. Het gat is gebleven bij het halve litteken en ik heb het die dat het ook weer een beetje dicht aan het groeien is.

Ik hoor vandaag of het morgen of donderdag wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update..

Ik ben net gebeld door de kliniek. Het is voorlopig uitgesteld want Dr. Straten heeft een acute hernia waar hij morgen aan geopereerd wordt. Vervelend voor mij maar nog veel erger voor hem en voor de mensen die al langer aan het wachten zijn op hun behandeling. Ik wordt waarschijnlijk in de loop van volgende week gebeld over hoe en wat, dus we wachten maar gewoon af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy De reden dat het nu pas werd uitgevoerd is dat me steeds verteld werd dat ik meer geduld moest hebben en dat het nog wel bij zou trekken en mijn voorsituatie was ook niet helemaal gelijk. Maar na anderhalf jaar ging het toch echt niet meer verbeteren dus toen is er beter naar gekeken en een hersteloperatie toegezegd. Het heeft zo wel lang moeten duren maar ik ben blij dat het nu dan toch is gebeurd. Ben heel benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet! :D

 

dr. Straten had inderdaad gisteren na mijn operatie ineens heel erg last van zijn rug hoorde ik van de zusters .. wat vervelend voor hem en ook zeker voor alle vrouwen die al zo lang uitkijken naar hun operatie! @Aloysa ik ga voor je duimen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Aloysa:

@Kaatje Fijn dat het nu toch is opgelost voor je! Succes met je herstel. 

 

Bedankt! Ik baal enorm, ik zie het somber in voor maandag :( Heb alles al geregeld, vakantiedagen opgenomen etc..

Dat bedoel ik dus. Voor jou is het veel erger. Je leeft er tijden naartoe en regelt er van alles voor en dan gaat het ineens niet meer door...Echt klote...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Aloysa:

@Noisy Ik kreeg het ook net te horen en ze kunnen nog niet met zekerheid zeggen of mijn operatie maandag doorgaat of niet:103: zit echt in de stress nu..

 

vervelend dat jouw afspraak ook niet door kon gaan!

Echt suuuper %#^*% nieuws zeg! Echt mega naar voor je. Ik zou vrijdag 22-12 door hem geopereerd worden. Gaat ook nog spannend worden dus.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SvdZ Ik belde naar Heyendael om te vragen of ze de planning al hadden, en toen zei ze ja ik zal er niet om heen draaien, ik heb echt net gehoord dat dr. Straten zelf morgen een spoedoperatie voor een hernia heeft, ik kan niet met zekerheid zeggen of je operatie doorgaat aangezien we nog niet weten hoe zijn herstel gaat verlopen :( 

 

@Noisy Ze hebben nog niet gezegd dat het echt niet doorgaat, maar zie het somber in.. Zal morgen weer eens bellen of ze meer info hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa Hebben ze jou al gebeld inmiddels? Ik kom net van de telefoon met de kliniek. 

Het gaat heel goed met Frans en hij wil me waarschijnlijk donderdag helpen. Alleen nu komt het...Ik heb het idee dat het nu vanuit binnen aan het dichtgroeien is. Het gat is minder groot en de randen zijn niet zo scherp meer als dat ze waren. Dat heb ik ook even met Tanne overlegd en die vraagt nu of ik even een foto wil sturen. Ik ga nog wel even vragen of Frans het anders eens in het echt wil bekijken en beoordelen want als het niet helemaal opnieuw gehecht hoeft te worden is dat natuurlijk beter. Dan hoef ik alleen een kleine littekencorrectie ipv weer alles opnieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy Marissa heeft me gisteren nog gebeld, en Frans zelf ook nog even dat was wel heel fijn! Ze proberen alles rond te krijgen en ik hoor begin volgende week  (als alles lukt) mijn definitieve datum! :) 

 

Fijn dat je lichaam het nu toch zelf aan het herstellen is, hopelijk is opnieuw hechten niet nodig dan! Ik snap je helemaal dat je liever het nog een keer aan Frans wil laten zien, een foto zegt soms ook niet alles. Better safe than sorry. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, net bericht terug gehad.

Hij wil het toch opnieuw hechten. Omdat ik het aankomende week niet bepaald rustig aan kan doen wordt het de 29 of de 30e, even kijken hoe de planning zit. Gelukkig kan het wel gewoon in Nijmegen, dus kan ik even op en neer wippen vanaf mijn werk indien nodig.

 

 @Aloysa Wat fijn! Ik duim voor je dat je nog voor het nieuwe jaar je nieuwe boobies mag begroeten! 

@noov Gave bikini! Mag ik vragen waar die vandaan komt?

@Sheann Hoe gaat het met jou? Alweer wat aan de beterende hand? Minder pijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy heb je geen pijn of last van je gaatje? 

 

Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Soms wat beter en soms weer minder. 

 

Ik had een zachte bh in maat M/L besteld voor straks als die oma bh uit mag maar hij ziet er wel erg klein uit :blink: ik heb hem nog niet gepast want hij moet over mn hoofd.

 

Douchen jullie al zelf? Ik vind het nog erg lastig en heb veel pijn erna, vooral als ik mijn haren was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎12‎-‎2017 om 12:05 zei Noisy:

noov Gave bikini! Mag ik vragen waar die vandaan komt

 

Nou....je gelooft het niet.....gewoon bij de Hema. Was vorig zomer 50% afgeprijsd, dus 4 euro voor het bovenstukje en 4 euro voor het broekje :43:.....is nu wel een beetje aan de kleine kant geworden ;-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2017 om 10:34 zei noov:

 

Nou....je gelooft het niet.....gewoon bij de Hema. Was vorig zomer 50% afgeprijsd, dus 4 euro voor het bovenstukje en 4 euro voor het broekje :43:.....is nu wel een beetje aan de kleine kant geworden ;-)!

Hahaha, ja dat zal best hihi. Maakt het wel extra sexy.. Ik heb ook nog zo'n ieniemienie bikini nu. Eerst paste die prima..Nu is het bijna zo'n bikini die je op Miami Beach ziet, die onderhand alleen de tepels bedekt en waar de rest overal tussenuit piept :68:

 

Ik ben nu 6 weken po en het gaat eigenlijk heel goed. Mijn armen kunnen weer boven mijn hoofd, dat is echt wel superfijn zeg. Ik kan ook weer gewoon een handdoek over de douchewand gooien op een normale manier :4: Dat ging eerder echt niet.

De 29e wordt ik trouwens opnieuw gehecht, mailtje gehad. Alleen de tijd hoor ik nog. Dus ik zal even op en neer moeten vanuit mijn werk. Gelukkig werk ik dicht bij de kliniek in Nijmegen dus dat scheelt.

 

Helaas moet ik wel terug naar de Hunkemöller...De sportbh die ik heb gekocht zit toch echt te strak. Het ritsje gaat steeds open. Ik had gehoopt dat het weg zou gaan als de zwelling weg zou zijn maar helaas.. Het is wel minder erg dan eerst maar hij blijft open gaan. 

Dus als iemand interesse heeft in een sportbh level 3 maat 75D..? Ik heb er 3x een uurtje in rondgewandeld hier thuis...

 

@Aloysa heb je inmiddels al wat gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.