Ga naar inhoud

Noisy : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Noisy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei MissMagic96:

@Noisy Zou ik ook mee mogen kijken in je album :) Ik krijg over een maandje dezelfde implantaten :D

Oh en nog een spoedig herstel toegewenst! xxx

Ga je ook bij Frans Straten?

Ik zal je even toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijkheid zeg! Ik ben afgelopen nacht maar 1x wakker geweest vanwege mijn rug, ipv iedere 2 uur:43:Het branderige gevoel is inmiddels ook met de noorderzon vertrokken:43:

 Alleen dat opstaan zonder te steunen...pfff...Ik heb toch best sterke buikspieren door het crossfitten maar nu zijn ze toch echt wel aan het protesteren haha. Mijn borsten zijn net na het opstaan nog wel heel gespannen/gevoelig. Hebben jullie dat ook @Deevoted1981 @Blinq_84 @nadia.i?

Ik merk ook dat ik langzaamaan steeds weer een beetje fitter word. Dus oppassen dat ik niet teveel hooi op mijn vork ga nemen.

 

Gisteren trouwens nog wel een domme actie.. Ik wilde mijn zoontje een kusje geven voor het slapen gaan en leunde daarbij wat naar voren. In een reflex zette ik mijn hand neer om te steunen :wacko: Dat is dus geen goed plan. Mèèèn, wat deed dat zeer zeg :31: Gelukkig trok het snel weer weg en heb ik er verder geen last van gehad.

 

Ik heb trouwens mijn album weer even bijgewerkt met de laatste dagen erbij

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Noisy:

Wat een heerlijkheid zeg! Ik ben afgelopen nacht maar 1x wakker geweest vanwege mijn rug, ipv iedere 2 uur:43:Het branderige gevoel is inmiddels ook met de noorderzon vertrokken:43:

 Alleen dat opstaan zonder te steunen...pfff...Ik heb toch best sterke buikspieren door het crossfitten maar nu zijn ze toch echt wel aan het protesteren haha. Mijn borsten zijn net na het opstaan nog wel heel gespannen/gevoelig. Hebben jullie dat ook @Deevoted1981 @Blinq_84 @nadia.i?

Ik merk ook dat ik langzaamaan steeds weer een beetje fitter word. Dus oppassen dat ik niet teveel hooi op mijn vork ga nemen.

 

Gisteren trouwens nog wel een domme actie.. Ik wilde mijn zoontje een kusje geven voor het slapen gaan en leunde daarbij wat naar voren. In een reflex zette ik mijn hand neer om te steunen :wacko: Dat is dus geen goed plan. Mèèèn, wat deed dat zeer zeg :31: Gelukkig trok het snel weer weg en heb ik er verder geen last van gehad.

 

Ik heb trouwens mijn album weer even bijgewerkt met de laatste dagen erbij

 

Yeahhh fijn dat je goed hebt kunnen slapen :43:!!

 

Ik voel me nog steeds duf :100: en echt nog pijn onder de oksels,en bij die verdomde bloeduitstorting!

 

Hoelang duurt dat voordat zoiets weg is -_- weet iemand dat toevallig?

 

Ik heb in de eerste dagen 2x mijn gewicht verloren op bed,dat ik me voorover op mijn handen me eigen opving en ondertussen dat het gebeurde dacht ik meteen NEEEJJ :20: en probeerde het zo zachtjes mogelijk te laten gebeuren ..

Maar dat voel je indd wel efkes!

 

Ga ff in je album kijken,ben benieuwd!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noisy:

Wat een heerlijkheid zeg! Ik ben afgelopen nacht maar 1x wakker geweest vanwege mijn rug, ipv iedere 2 uur:43:Het branderige gevoel is inmiddels ook met de noorderzon vertrokken:43:

 Alleen dat opstaan zonder te steunen...pfff...Ik heb toch best sterke buikspieren door het crossfitten maar nu zijn ze toch echt wel aan het protesteren haha. Mijn borsten zijn net na het opstaan nog wel heel gespannen/gevoelig. Hebben jullie dat ook @Deevoted1981 @Blinq_84 @nadia.i?

Ik merk ook dat ik langzaamaan steeds weer een beetje fitter word. Dus oppassen dat ik niet teveel hooi op mijn vork ga nemen.

 

Gisteren trouwens nog wel een domme actie.. Ik wilde mijn zoontje een kusje geven voor het slapen gaan en leunde daarbij wat naar voren. In een reflex zette ik mijn hand neer om te steunen :wacko: Dat is dus geen goed plan. Mèèèn, wat deed dat zeer zeg :31: Gelukkig trok het snel weer weg en heb ik er verder geen last van gehad.

 

Ik heb trouwens mijn album weer even bijgewerkt met de laatste dagen erbij

 

Ja ik heb na opstaan vanuit liggen ook wel ff pijn hoor. Heb ook in mn rechter borst nog het gevoel dat er soms aan een spiertje wordt getrokken. Door de dag heen gaat t eigenlijk wel goed, heel af en toe een pijntje hier en daar. Maar t ergste is dus inderdaad na t omhoog komen als ik heb geslapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy  hier ook serieus pijn gehad tijdens het rechtkomen en snachts ook dikwijls wakker geworden van steken...maar onmiddellijk pilletje genomen en tijdje later weer oke.. ben nu 9 dagen PO. Voel dat ik steeds meer en meer kan, gisteren dochtertje van 2.5 jaar nog eens(heel kort) kunnen oppakken. Deed wel niet goed, maar viel nog mee. Vond het zo zielig voor mijn popje dat ik haar niet kan pakken :( 

heb jij ook zo een rekverband aan?  Kan je het uitstaan?   en is er iemand die sinds de operatie ook zo een opgezwollen buik heeft? Verpleegster had wel gezegd dat dat kon gebeuren als uitwerking van de narcose, maar na 9 dagen..  Manlief zegt dat het is van zo lang niets te doen en in de zetel te hangen -_- Mannen!! pff ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ell Ik heb vanuit de kliniek de Triumph Tri-Action bh aangekregen. Dor de zwelling kwam deze helaas wat te strak te zitten en werd ik er zelfs kortademig van. Nu had ik gelukkig voor mezelf al de Carefix Anna besteld maat XL en die draag ik nu tezamen met een borstband. Dus gelukkig geen rekverband, dan zou ik, volgens mij, helemaal geen lucht meer hebben gekregen en nu kon ik de volgende dag ook eventjes onder de douche.

Ik had de eerste dagen ook last van een gezwollen buik. Komt ook van het vocht van de zwelling die je krijgt. Ik denk dat je dat nu nog hebt omdat het bij jou langzaam onder het rekverband uitzakt? Bij mij is het nu bijna helemaal weg gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de band ben ik met momenten ook wel wat kortademig, zeker als ik goed aant babbelen ben  haha. heb hier 2 sportbhs liggen, voor de operatie aangekocht. maar twijfel of ze ni te spannend gaan zitten. is een M. Weet jij hoe ik mezelf het beste kan opmeten voor één te kunnen bestellen? Of zou ik echt moeten gaan passen.

Ik heb mijn prothese onder de spier laten plaatsen, zou het daarmee zijn dak die band aankreeg?

 

Oef, dus toch vocht... begon al serieus te twijfelen. Oke ben niet intensief bezig maar lig toch ook niet heel de dag in de zetel. Dat laten mijn 2 kids trouwens niet toe ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de band heel strak hebt zitten dan wordt je inderdaad kortademig. Hij moet ook weer niet te strak zitten natuurlijk en je krijgt hem om opdat de prothesen niet omhoog gaan in plaats van naar beneden. 

 

Ik heb de bh gepast tijdens een consult zodoende weet ik de maat. Op welke maat dacht de arts dat je uit zou komen, of wat heb je gevraagd aan de art om ongeveer op uit te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy Hoi! Ik ben 20 november aan de beurt bij Straten :o Vind het super spannend! Hoe gaat het? Zou ik in jouw album mogen kijken? En ik lees hier op dit forum veel over vitamines en arnicadruppels. Is jullie dit aangeraden door de kliniek of hebben jullie dat ook via dit forum? Anders ga ik morgen ook maar snel iets halen in de stad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke maat had jij in die Triumph bh? Ik had de carefix anna in L besteld maar drukte mn borsten helemaal tegen elkaar aan. De bh die ik nu heb zit niet meer lekker dus wil morgen gewoon een nieuwe hebben want voordat die carefix is opgestuurd en ik de XL heb zal t wel woensdag zijn en ik merk ook dat ik niet lekker kan ademen zo. Zit die XL wel goed bij jou? En wat had je denk je nodig gehad in die triumph als je die nu had gehad? Ik kom zelf van een lege 75C en zat eraan te denken om mijn vriend de 80D van de triumph te laten halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Noisy Hoi! Ik ben 20 november aan de beurt bij Straten :o Vind het super spannend! Hoe gaat het? Zou ik in jouw album mogen kijken? En ik lees hier op dit forum veel over vitamines en arnicadruppels. Is jullie dit aangeraden door de kliniek of hebben jullie dat ook via dit forum? Anders ga ik morgen ook maar snel iets halen in de stad! 

Hoi hoi. Ik ook 20 nov bij Straten. Spannend!!!!  Benieuwd wanneer we de

tijd door krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Noisy Hoi! Ik ben 20 november aan de beurt bij Straten :o Vind het super spannend! Hoe gaat het? Zou ik in jouw album mogen kijken? En ik lees hier op dit forum veel over vitamines en arnicadruppels. Is jullie dit aangeraden door de kliniek of hebben jullie dat ook via dit forum? Anders ga ik morgen ook maar snel iets halen in de stad! 

Ja, als het zo dichtbij komt wordt het inderdaad spannend. Wat ga je krijgen? Ik zal je even toevoegen. Hier gaat het steeds beter. Bijzonder eigenlijk hoe snel je lichaam went aan nieuwe dingen.

 

De vitamines hoef je niet persé te nemen als je een goed gevarieerd dieet hebt, het is meer uit voorzorg. Die arnicadruppels kun je wel baat bij hebben. Daar moet je in ieder geval 2 weken van te voren mee beginnen. Ik heb best snel last van blauwe plekken maar ik vind het best meevallen. Ik had verwacht dat ik blauwer zou zijn. Dus in mijn optiek hebben die druppels wel geholpen.

Wat ik ook gebruik zijn pro biotica. Hiermee moet je een week voor de operatie beginnen. De narcose kan invloed hebben op je spijsvertering en met die pro biotica zorg je ervoor dat alles soepel door je buik blijft lopen. Ik heb ze in kauwtabletvorm van Lucovitaal, mix van 6 bacteriestammen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, even overgeschakeld naar de laptop want op mijn telefoon hapert de site nogal:drag_02:

 

@nadia.i Ik heb in de Triumph 75D, voorheen had ik 75B. Ik denk alleen dat ik misschien toch naar een 80D moet. Voor nu heb ik van die expanders gekocht. Eerst maar eens zorgen dat de zwelling eraf gaat, dan krijg je pas een goed beeld. De Carefix zit heerlijk, echt zo'n verademing in vergelijking met de Triumph hoewel die wel meer stevigheid bied. Die Carefix is een stuk slapper wat dat betreft.

 

@Niks Ook spannend voor jou dus. Wat ga je krijgen? Ik heb j ook vast even toegevoegd aan mijn album. 

De tijd krijg je meestal een dag of 5 van te voren door. 

Jullie zijn in goede handen bij Frans:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Noisy:

Zo, even overgeschakeld naar de laptop want op mijn telefoon hapert de site nogal:drag_02:

 

@nadia.i Ik heb in de Triumph 75D, voorheen had ik 75B. Ik denk alleen dat ik misschien toch naar een 80D moet. Voor nu heb ik van die expanders gekocht. Eerst maar eens zorgen dat de zwelling eraf gaat, dan krijg je pas een goed beeld. De Carefix zit heerlijk, echt zo'n verademing in vergelijking met de Triumph hoewel die wel meer stevigheid bied. Die Carefix is een stuk slapper wat dat betreft.

 

@Niks Ook spannend voor jou dus. Wat ga je krijgen? Ik heb j ook vast even toegevoegd aan mijn album. 

De tijd krijg je meestal een dag of 5 van te voren door. 

Jullie zijn in goede handen bij Frans:35:

Denk dat ik morgen de 80D ga proberen dan! Want ik zou ook een XL moeten hebben van de Carefix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.