Ga naar inhoud

Noisy : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Noisy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

@Pienn Geen idee, ze zijn er (nog) niet. Ik ben heel rustig eigenlijk. Maak me meer druk om het feit dat ik niks meer mag eten en drinken tot na de operatie haha!

 

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis :wub: alles goed gegaan?

Bij mij wel,alleen toch het herstel een beetje onderschat geloof ik -_-,,

 

Ben blij als we een paar dagen verder zijn!

Jij ook nog een voorspoedig herstel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hèhè, ik ben er weer.

Vandaag veel geslapen want ik heb een gebroken nacht achter de rug. Ik had een spiertje in mijn rug die telkens langzaam verkrampte.. Iedere 2 uur moest ik even op de rand van mijn bed gaan zitten en een beetje voorover hangen zodat het eruit zakte.

Gelukkig is het nu weg en heb ik een paar uurtjes op de bank kunnen slapen overdag.

Ik vind het herstel ook best pittig @Blinq_84

 

Hierbij mijn verslagje:

Om 08:50 kwamen we aan bij de kliniek. Daar aangemeld en we mochten nog even plaatsnemen in de wachtkamer. Ongeveer 10 minuten later werd ik geroepen. Daar afscheid genomen van mijn mannetje en daar ging ik, op weg naar mijn nieuwe borsten. Ik heb geen moment zenuwen gehad, zelfs nog heerlijk gelachen met de dame die mij klaarmaakte voor de OK. Rond 10:15 kwam dokter Straten om af te tekenen en vervolgens kwam de anesthesie assistent zich voorstellen en mij meenemen richting de OK. Daar aangekomen hebben we alles nog een keer doorgenomen, kreeg ik de doosjes met daarin mijn prothesen te zien ter controle en vervolgens spoot de anesthesist het narcosemiddel in. Hij vroeg nog wat voor een werk ik deed en waar en daar heb ik nog braaf antwoord op gegeven. Het volgende moment hoorde ik mensen praten en afronden. Het gekke was dat ik toen nog niet kon reageren, dat was maf! Het duurde even voordat ik kon bewegen zeg maar. Zal ongeveer een 10 seconden zijn geweest maar het leek voor mijn gevoel best lang haha. Ze merkten dat ik wakker werd en begroetten me weer. Alles was goed gegaan en het zag er mooi uit, zeiden ze. Hoe ik van de OK tafel op mijn bed ben terecht gekomen weet ik niet meer. Vervolgens op de verkoever rustig wakker geworden. Ik ben er ook heel relaxed uit gekomen, niet misselijk, huilerig of bang ofzo, echt chill. Op het moment dat ik echt goed wakker was vroeg de verpleegkundige of ik ze wilde zien...Ja duhhh, wat denk je zelf hahaha. Wat een gek moment was dat zeg, ineens heb je gewoon een voorgevel! Maar wat vond ik ze Mooi! Op slag verliefd! En nog steeds. Ik kan niet wachten tot ze straks mooi gezakt zijn en de zwelling eraf is.

Het duurde wat lang voordat ik naar huis kon want dr. Straten was nog bezig met een operatie. Dat vond ik niet zo erg want ik was een beetje pips en licht in mijn hoofd van het nuchter blijven. Na een broodje en wat bouillon ging het gelukkig beter en niet lang daarna konden we richting huis. Ik heb geen last gehad van de hobbels in de weg naar wel van de rotondes! Wat een hel is dat zeg! 

 

Ik heb ook foto's maar het lukt niet om ze via mijn telefoon te plaatsen. Ik zal morgen als het wat beter gaat ze even op de laptop zetten en ze op die manier uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love Als je de rotondes rustig neemt en jezelf dan een beetje afzet in de tegengestelde richting met je voeten dan is het goed te doen hoor.

Ja, ik heb het als erg goed ervaren. De verzorging daar is echt top. Iedereen is op elkaar ingespeeld en ze zijn super lief en geduldig met je, vond ik:33:

 

Ik voel me vandaag wel een beetje beter. De ergste spanning is er af aan het gaan, merk ik. Het staat niet zo belachelijk strak meer allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, album aangemaakt. Was een heel gedoe haha.

 

Ik heb nu weer iets... Ik heb sinds vanavond ineens last van harde borsten, zoals je tijdens een zwangerschap ook last kan hebben van een harde buik zeg maar. De spieren lijken dan helemaal te verkrampen. Het duurt ook heel lang voordat het eruit trekt en helemaal weg is het niet meer geweest de laatste uren. Overdag voelde het al een stuk beter aan dan gisteren maar nu zijn ze weer keihard. Is dat normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Noisy:

Zo, album aangemaakt. Was een heel gedoe haha.

 

Ik heb nu weer iets... Ik heb sinds vanavond ineens last van harde borsten, zoals je tijdens een zwangerschap ook last kan hebben van een harde buik zeg maar. De spieren lijken dan helemaal te verkrampen. Het duurt ook heel lang voordat het eruit trekt en helemaal weg is het niet meer geweest de laatste uren. Overdag voelde het al een stuk beter aan dan gisteren maar nu zijn ze weer keihard. Is dat normaal?

Ik ben ook de 6e geopereerd en die van mij zijn ook hard. De pijn is wel minder dan gister dus ik hoop dat dat zo blijft! Komt bij jou ook vast wel goed.

Zou je me kunnen toevoegen aan je album of staan je foto's openbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @Noisy leuk om je verslag te lezen! Blij dat je meteen helemaal gelukkig bent met je borsten. De eerste drie dagen vond ik het pittigst. Morgen 1 week po alweer en voel me super goed. Borsten zitten nog wel te hoog dus moest een lossere sportbh aan gaan doen zodat ze zakken. Je doet verder wel rustig aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Noisy:

Ik voeg je toe.

Ik had vandaag nergens last van maar sinds vanavond zijn ze dus voor mijn gevoel weer harder/pijnlijker. Echt zo'n kramp gevoel.

Ik denk niet dat t iets ergs is hoor en anders zou ik even de kliniek bellen voor je eigen rust. Maar je bent net als ik pas 3 dagen po dus klinkt voor mij niet als iets geks! Foto's zien er al goed uit meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PiennJa, ik kan er uuuuuren naar kijken:wub:

Op zich wel maar waarschijnlijk heb ik toch iets teveel gedaan. Ik heb ook een andere joggingbroek aan en die zit iets strakker, dus iets lastiger omhoog en omlaag. Ook een ander vestje die ook iets tailleerd is. Dus ik heb iets meer met met armen moeten doen. Dat zal het wel zijn geweest. Morgen de badjas maar aan en wachten tot het spul weer schoon en droog is zodat ik het weer aankan.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Boobs350:

Wat fijn om te lezen dat je de operatiedag zo goed hebt ervaren. Ik ben 9 januari aan de beurt bij dr. Straten :wub:

 

Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter met je!

 

Ik ben heel benieuwd naar je foto's, mag ik mee kijken? 

 

 

Ja natuurlijk, ik zal je even toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.