Ga naar inhoud

Noisy : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Noisy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

@Noisy...fijn dat het volgende week opnieuw gehecht wordt! Krijg je hopelijk een keurig nieuw litteken. Kan het niet weer opnieuw gebeuren? Denk het niet he?! De protheses zitten nu, na 6 weken, wel op hun plek, neem ik aan. 

 

Ik reik allang weer boven mijn schouders. Komt waarschijnlijk ook een beetje door mijn vorige pc. Die was zo makkelijk. Hij zei; je voelt zelf wat je wel of niet kunt/moet doen. Ik voel dus ook wel dat echt heel hoog reiken niet prettig voelt, dus dat doe ik dan ook niet. 

Dr Straten is daarin wel veel “strenger”.  En waarschijnlijk ook wel terecht hoor. Maar verbaas me dan wel weer over berichtjes op dit forum van dames die een paar weken hun haar niet hebben kunnen wassen enzo, niet bukken, niet douchen....terwijl ik al heb staan dansen, schoonmaken, dweilen....overigens niet allemaal tegelijk :4:

 

Anyway; succes de 29e!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, ik zit inmiddels in de wachtkamer voor de nieuwe hechtingen... Ben benieuwd wat Frans er van gaat zeggen..

Voor de rest gaat het prima. Ik heb van de week een mooi rood kerstsetje gekocht bij hunkemöller...Maat 75E!:blink: En ik maar denken dat het wel bij 75D zou blijven haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, June 28, 2016 om 22:28 zei Noisy:

Hallo allemaal!

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen.

Ik ben 38 jaar en droom al jaaaaren over een bv. Destijds niet gedaan ivm kind en chronisch geld tekort (paard, tatoeages). Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en blijft de wens bestaan. Zodoende ben ik hier terecht gekomen.

Ik heb inmiddels ook een afspraak voor een consult staan bij kliniek Heyendael bij dokter Frans Straten. Zijn er hier meer dames die bij hem zijn geweest?

 

hoi ben ook door hem geopereerd 4 december erg tevreden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Noisy:

Zo, ik zit inmiddels in de wachtkamer voor de nieuwe hechtingen... Ben benieuwd wat Frans er van gaat zeggen..

Voor de rest gaat het prima. Ik heb van de week een mooi rood kerstsetje gekocht bij hunkemöller...Maat 75E!:blink: En ik maar denken dat het wel bij 75D zou blijven haha

 

Hoe is het gegaan? Wat vond dr Straten van het gaatje/de hechtingen? Idd opnieuw gehecht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov

Geweest en opnieuw gehecht. Er kwam nog behoorlijk veel wondvocht uit. Wel maf hoor, tijdens dat hij bezig was hebben we gezellig gekletst. Hij zat er wel behoorlijk aan te trekken. Normaal gesproken ben je dan natuurlijk onder zeil maar nu was ik met mijn volle bewustzijn bij haha. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk helemaal geen pijn aan heb, af en toe een steekje maar geen schrijnend gevoel alsof ik me gesneden heb of zo. Helaas nu wel weer 1 lamme vlerk voor 6 weken... Mijn rechtse arm heeft weer de restricties alsof ik net m'n boobs heb gekregen, niet tillen, niet boven mijn schouder, niet uitstrekken naar voor of opzij..maar het is voor een goed doel. O ja, en weer die verrekte sportbh aan<_< Ik heb mooi m'n hunkemöller sportbh aangedaan, die band zit tenminste niet precies op de wond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Sheann:

@Noisy Hè wat vervelend om weer terug bij af te zijn. Ik was net zo blij dat we bijna van die oma BH af zijn :rolleyes:

Ja inderdaad maar eerlijk gezegd moet ik er nu ook niet aan denken om een gewone bh aan te hebben wat op de wond drukt.

Hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Lisette1967:

hoi ben ook door hem geopereerd 4 december erg tevreden 

Ik ben ook nog altijd heel erg tevreden. Wat ik nu heb kan iedereen overkomen. Gelukkig heeft Frans het weer netjes gemaakt ^_^ Het had ook uit zichzelf kunnen helen maar dan zou het altijd een zwakke plek blijven, zei hij. Daarom wilde hij het opnieuw hechten.

Ik heb net even in je album gespiekt. Ze zien er goed uit! Jij had ze eerst voor de spier, begrijp ik?

Hoe gaat het met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels is het alweer ruim 2 weken geleden dat ik opnieuw gehecht ben. Ik ben op controle geweest en de pleister is eraf. Het wondje is heel mooi dicht, mooier zelfs dan de andere kant. Echt nog maar een super dun streepje. Ik krijg bijna de neiging om de andere kant ook opnieuw te laten doen. Foto staat in mijn album.

 

Verder ben ik inmiddels bijna 10 weken PO en ben ik weer voorzichtig begonnen met sporten, voornamelijk de benen. Ik heb 5 minuten geroeid om te kijken hoe dat ging. Dat viel niet tegen! Alleen de volgende dag wel wat last van de aanhechting van de borstspier op het borstbeen. Dus dat gaan we maar heel voorzichtig een beetje opbouwen. Steeds een paar minuutjes langer en dan uiteindelijk ook voorzichtig weer wat zwaarder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy, fijn om te horen dat het goed gaat!  Je nieuwe foto zie ik niet? Kan er ook aan liggen dat eea via de telefoon soms niet lukt. 

Hier nu 8 weken po; wil vanaf 1/2 weer gaan sporten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei noov:

@Noisy, fijn om te horen dat het goed gaat!  Je nieuwe foto zie ik niet? Kan er ook aan liggen dat eea via de telefoon soms niet lukt. 

Hier nu 8 weken po; wil vanaf 1/2 weer gaan sporten :35:

Ik had het niet goed gedaan :68: Nu staan ze er wel goed in.

Ik ben echt zo blij dat ik weer mag sporten, en dat het ook goed gaat. Heerlijk om mezelf weer even leeg te trekken, al was ik wel een beetje té gretig. Ik kon 2 dagen amper meer lopen hahaha. Nu gaat het wel weer. Morgen ga ik een beetje cardio doen en dan dinsdag weer kracht.

 

Ik heb trouwens het idee dat het gevoel aan de onderkant van mijn rechterborst weer aan het herstellen is. Ik heb steeds een gevoel van jeuk daar maar als ik dan krab dan voel ik nog niks:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noisy dat heb ik precies hetzelfde. De onderkant van mijn borsten zijn ze nog gevoelloos en ik kan blijven krabben maar ik voelt toch niks. Heel gek gevoel is dat. Mijn rechter tepel heeft nu weer volledig zn gevoel terug maar mijn linker tepel nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn te horen dat alles goed geheeld is nu. die gevoelloosheid kan nog wel even duren hoor, ik ben nu 7maand po en de onderkant van men borsten zijn nog gevoelloos. heel raar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super mooi herstel van je borsten @Noisy! Wat een verschil zeg :wub: Fijn dat het litteken zo goed geneest.

 

Ik ben eigenlijk al sinds de laatste week van december (was toen 5 weken) een beetje aan het sporten, en nu steeds intensiever. Vooral cardio (helling lopen, trappen lopen en hometrainer) en qua krachttraining alleen benen, billen en buik. Toch wel heel fijn om de draad weer langzaam opgepakt te hebben! @noov jij sportte van tevoren ook best veel toch? Hoe gaat het verder met je? En met jou @Sheann?

 

Nog even een algemene vraag. Hebben jullie ook aan de onderkant van de borsten, echt waar het litteken zit eigenlijk, dat je voelt dat aan de binnenkant een hele lijn (lijkt me de onderhuidse hechting) die je voelt en wat hard en wat dikker is? Je ziet er niks van, maar ik voel het wel.. Hoop niet dat dit kapselvorming is :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het met mij gaat? Pfff lastig. Ik heb de medicatie afgebouwd overdag en ik kan sinds vorige week mijn armen weer helemaal omhoog dus ook eindelijk zelf douchen en haren wassen. Ik slaap nog steeds rechtop en wordt nog iedere nacht wakker van de pijn.

 

Ik heb steeds bij iedere beweging of als ik achterover ga liggen dat mijn borsten zich verkrampen. Mijn borsten zijn overgevoellig dus zelfs door de aanraking van kleding en al helemaal mijn BH  worden mijn borsten keihard en pijnlijk. Gelukkig mag ik sinds 2 weken die BH en band uit dus als ik helemaal stil zit op de bank zonder kleren aan dan voel ik me helemaal toppie :P Maar zodra ik ga bewegen of mijn BH aan doe is het weer feest.

 

Oh en ik kan eindelijk rondjes draaien met mn schouders :43: Nog niet allebei tegelijk anders heb ik het gevoel dat mijn implantaten teveel verschuiven. Hebben jullie dat ook dat je implantaat af en toe verschuift? Of zo voelt het in ieder geval.

 

@oopsnewboobs Mijn littekens voelen ook nog een beetje dik aan maar geen idee of dat een onderhuidse hechting is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Noisy:

Ik had het niet goed gedaan :68: Nu staan ze er wel goed in.

Ik ben echt zo blij dat ik weer mag sporten, en dat het ook goed gaat. Heerlijk om mezelf weer even leeg te trekken, al was ik wel een beetje té gretig. Ik kon 2 dagen amper meer lopen hahaha. Nu gaat het wel weer. Morgen ga ik een beetje cardio doen en dan dinsdag weer kracht.

 

Ik heb trouwens het idee dat het gevoel aan de onderkant van mijn rechterborst weer aan het herstellen is. Ik heb steeds een gevoel van jeuk daar maar als ik dan krab dan voel ik nog niks:blink:

Ah, vandaar! Je litteken ziet er nu inderdaad keurig uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.