Ga naar inhoud

CatvonDee : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Natje1:

@CatvonDeewowww heb je foto''s gezien. Wat zien ze er  mooi uit! Zo wil ik het dus ook:D

Is het achter de borstspier? De pc heeft mij niks gezegd over full of medium. Zal dat woensdag toch eens vragen.

Hoe voel je je nu? 

Grtjs

Dual plane dus gedeeltelijk achter de spier. Ja ik voel me eigenlijk heel goed. Vandaag is het dagelijkse leven weer begonnen alleen dan MET boobs:lol:, kids naar school, ik ben weer begonnen met werken, vandaag ook weer auto gereden.. de tijd na de operatie gaat zo snel! Succes alvast woensdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jules90:

Jeetje wat een prachtig resultaat!! Ik kan alleen maar hopen, net als alle andere meiden hier, dat die van mij er ook zo uit zien na 10 dagen. Ik ga je hier volgen, ben heel benieuwd hoe ze er over een tijdje uit zien. :D

Jaaaa ik ben ook erg benieuwd :rolleyes:! Tussen welke maten twijfel jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Mee:

@CatvonDee ik ga ook voor de ergonomix. Dat geeft zo'n mooi natuurlijk resultaat. Ik ben zo jaloers op iedereen die de operatie al heeft gehad :rolleyes:

Ahh voor je het weet ben jij ook al aan de beurt hoor!

52 minuten geleden zei Vae:

@CatvonDee Wat fijn dat het allemaal goed gaat en natuurlijk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! Ik heb 14 december mijn eerste consult bij Verdonck en als voorkeur Motiva. Zou ik ook een kijkje in je album mogen nemen?

Spannend!!! Wanneer wil je graag geopereerd worden? Ja ik voeg je toe!

 

45 minuten geleden zei Tittie_chick:

@CatvonDee

 

oehoee spannend! Eindelijkkk.. ik ben ook nieuwschierig hihi

ToegevoegdB)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CatvonDee:

Jaaaa ik ben ook erg benieuwd :rolleyes:! Tussen welke maten twijfel jij?

Tijdens mijn consult heb ik 230 CC gepast, maar daarna gong ik twijfelen of ik ze niet iets groter wil. Ik heb daarom nog een passessie gepland op 18 november. Ik heb een maandje geleden bij Bergman Clinics gepast en daar kwam ik uit op 350 CC geloof ik, best een verschil.. Al vind ik het wel belangrijk dat het er natuurlijk uit blijft zien.

Heb jij tips hier over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jules90 hm dat is echt wel een heel groot verschil ja. Dan zou ik ook zeker nog eens gaan passen bij verdonck. Wat zijn jou maten? Lengte gewicht voorsituatie? Ik ben ook eerst bij Bergman geweest maar hier kwam ik ook rond de 315 cc uit dus daarom heb ik verder ook nooit getwijfeld over de maat bij verdonck. Verdonck houd het ook natuurlijk en kijkt echt naar wat in verhouding is met je billen en buik, dus ik zou zeker wel naar zijn advies luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei CatvonDee:

@Jules90 hm dat is echt wel een heel groot verschil ja. Dan zou ik ook zeker nog eens gaan passen bij verdonck. Wat zijn jou maten? Lengte gewicht voorsituatie? Ik ben ook eerst bij Bergman geweest maar hier kwam ik ook rond de 315 cc uit dus daarom heb ik verder ook nooit getwijfeld over de maat bij verdonck. Verdonck houd het ook natuurlijk en kijkt echt naar wat in verhouding is met je billen en buik, dus ik zou zeker wel naar zijn advies luisteren.

Precies, daarom twijfel ik! Ik ben 1.73 cm, weeg 59 kg en heb cup 70A. Wat ik pastte bij Verdonck zag er netjes uit, maar ik twijfel over één slag groter, geen idee waar ik dan op uit kom. Bij Bergman was het 330 cc trouwens (nog steeds een groot verschil). Thanks voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Mee:

@Julsa, heb jij ook een album? Ik twijfel tussen 275cc full of demi :unsure:, zou ik miscchien mee mogen kijken als je een album hebt. :) ik had even je verslag gelezen en daar zag ik dat jij ook 275cc full had.

Hoi,

 

Nee ik heb nog geen album, vanavond ga ik fotos maken denk ik! Vandaag dag 4 po en gaat goed! Net heel snel gespiekt maar zit al een mooie vorm in! 

De full komt wat meer naar voren in vergelijking met de demi maar nog wel mooi natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voilà vandaag D-day. ..aan het wachten in de kamer...brrrrrrr nu toch wel zenuwachtig. Een 300cc Motiva rond wacht op me:Dik hoop maar dat ik nu niet te klein heb gekozen. Na de laatste dagen intens op dit forum te zitten rondneuzen geraak je gewend aan grotere borsten:lol:

Ik heb nu een 80B en hoop op een kleine 80D.

 

Duim voor me;)

 

Gtls

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Natje1:

Voilà vandaag D-day. ..aan het wachten in de kamer...brrrrrrr nu toch wel zenuwachtig. Een 300cc Motiva rond wacht op me:Dik hoop maar dat ik nu niet te klein heb gekozen. Na de laatste dagen intens op dit forum te zitten rondneuzen geraak je gewend aan grotere borsten:lol:

Ik heb nu een 80B en hoop op een kleine 80D.

 

Duim voor me;)

 

Gtls

Waaahhh! Heel veel succes vandaag! Gaat helemaal goed komen!^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.