Ga naar inhoud

CatvonDee : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Anouk12:

Hey! 

 

Oh leuk!! Ik ga je volgen. Jaaaa ontzettend spannend haha. 

 

Ik heb gekozen voor Motiva maar ga 7 september nog een keer passen want ik twijfel nog steeds over de maat. Het zal gaan tussen full 295 of 315 of corsé 300 of 325. Lekker duidelijk dus haha. Ben gewoon bang dat ik ze te klein ga vinden. :D

 

Waar heb jij voor gekozen? 

 

X

 

Hoii !
 

Ik heb gekozen voor de mentor 425cc rond en hoog profiel .

 

Zelf ben ik 1m75 en 69 kg .

 

Kan niet wachten!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tittie_chick:

@CatvonDee

 

dat dachten wij ook!

wel erg fijne man inderdaad, hij had ook wel humor.

ik was alleen mijn vragenlijstje thuis vergeten.

ik ben uitgekomen op een motiva 335cc full.

ik ben straal vergeten naar de corse te vragen.

Ja hè. Het was helemaal uitgestorven toen wij aan kwamen haha. Maar dan zitten we aardig bij elkaar in de buurt. Het wordt nu toch wel echt allemaal zo hè:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Waaaahh morgen is mijn Boob Day:rolleyes:. Vandaag staat in het teken van alles de laatste x zonder boobs hahaha... echt een gek idee maar ik heb er gewoon heel veel zin in! Morgen als ik er ben zal ik wel zenuwachtig worden denk ik. Maar ik laat het allemaal over me heen komen en dan komt het vast allemaal goed^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames! Hier even een klein verslagje. Gister moest ik om 10.15 aanwezig zijn en werd ik 11.15 geopereerd. We hebben er 2 uur en 3 kwartier over gereden ivm file dus we waren net op tijd. Ik wou net gaan zitten in de wachtkamer toen mocht ik al meekomenmet stephanie. Er werden foto's gemaakt en een infuus geprikt en verdonck kwam even aftekenen en toen mocht ik al mee. Toen ik op de operatie tafel lag zei de anesthesist nog dat ik ee n beetje duizelig zou worden net of ik dronken wasa en toen was ik al vertrokken. Van daarna kan ik me niks meer herinneren totdat ik wakker werd op de verkoeverkamer. Mijn bloeddruk was erg laag en ik was draaierig en een beetje misselijk. Dus hier wat voor gekregen en daarna voelde ik me weer goed genoeg om aan te kleden en weer naar huis te gaan. Vanacht wel een paar keer wakker geweest. Ik slaap half zittend dus dat is niet ideaal voor je rug. Maar de pijn valt nog steeds mee. Vooral het druk verband is vervelend en de onderkant van mijn ribben voelen beurs maar echt pijn heb ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei CatvonDee:

Hey dames! Hier even een klein verslagje. Gister moest ik om 10.15 aanwezig zijn en werd ik 11.15 geopereerd. We hebben er 2 uur en 3 kwartier over gereden ivm file dus we waren net op tijd. Ik wou net gaan zitten in de wachtkamer toen mocht ik al meekomenmet stephanie. Er werden foto's gemaakt en een infuus geprikt en verdonck kwam even aftekenen en toen mocht ik al mee. Toen ik op de operatie tafel lag zei de anesthesist nog dat ik ee n beetje duizelig zou worden net of ik dronken wasa en toen was ik al vertrokken. Van daarna kan ik me niks meer herinneren totdat ik wakker werd op de verkoeverkamer. Mijn bloeddruk was erg laag en ik was draaierig en een beetje misselijk. Dus hier wat voor gekregen en daarna voelde ik me weer goed genoeg om aan te kleden en weer naar huis te gaan. Vanacht wel een paar keer wakker geweest. Ik slaap half zittend dus dat is niet ideaal voor je rug. Maar de pijn valt nog steeds mee. Vooral het druk verband is vervelend en de onderkant van mijn ribben voelen beurs maar echt pijn heb ik niet. 

 

@CatvonDee gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Heerlijk gevoel he? Ik heb ze morgen alweer een week, gaat zo snel :D succes met het herstel!

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boobies4Jackie:

 

@CatvonDee gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Heerlijk gevoel he? Ik heb ze morgen alweer een week, gaat zo snel :D succes met het herstel!

 

Oh ik kan niet wachten tot ik een week verder ben haha. Ik zie wel veel dames die binnen een week het verband er al af hebben hè. Jij ook toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa je hebt ze! Gefeliciteerd met je boobs!:D Doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen. 

Het verband vond ik op een gegeven moment ook geen pretje, heb 't dan ook 6 dagen po verwijderd (na overleg met Verdonck). 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CatvonDee:

Oh ik kan niet wachten tot ik een week verder ben haha. Ik zie wel veel dames die binnen een week het verband er al af hebben hè. Jij ook toch?

@CatvonDee ja klopt, ik heb het verband gisteren verwijderd na overleg met Stephanie. Het irriteerde heel erg en ik kreeg weinig lucht. Dus nu lekker in sport bh :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anouk12:

Jaaaaa je hebt ze! Gefeliciteerd met je boobs!:D Doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen. 

Het verband vond ik op een gegeven moment ook geen pretje, heb 't dan ook 6 dagen po verwijderd (na overleg met 

Ja dat gaat wel lukken. De pijn valt me echt reuze mee. We zullen zien hoelang ik het met verband volhoud. Het irriteerd me nu al behoorlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Anouk12:

Haha kan ik me voorstellen.:blink: Ik mocht in eerste instantie het verband een paar centimeters inknippen (onder de oksels) maar dat was helaas niet voldoende. 

Oja dat is misschien ook nog een optie als ik het echt niet meer vol hou. Maar voorlopig doen we het nog maar even zo. Hoe is het met jou? Inmiddels al naar buiten geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel water, brandnetelthee en groene thee drinken dat helpt ook tegen de zwelling... Misschien zit het verband dan ook iets beter. 

Haha ja ben buiten geweest maar godsamme waar is mijn energie?! Ben iedere keer binnen no time weer thuis.:12: Gistermiddag had ik cursus maar na een uur hield ik het al voor gezien... Hield het ook echt niet meer uit op die krakkemikkige stoel haha. Lijk wel een omaatje... Een omaatje met mooie strakke boobs welteverstaan. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Anouk12:

Veel water, brandnetelthee en groene thee drinken dat helpt ook tegen de zwelling... Misschien zit het verband dan ook iets beter. 

Haha ja ben buiten geweest maar godsamme waar is mijn energie?! Ben iedere keer binnen no time weer thuis.:12: Gistermiddag had ik cursus maar na een uur hield ik het al voor gezien... Hield het ook echt niet meer uit op die krakkemikkige stoel haha. Lijk wel een omaatje... Een omaatje met mooie strakke boobs welteverstaan. :P

Ja ik drink me de pleuris hier aan al die thee hahaha. Ja conditie zal wel een flinke optater hebben gehad ja. Ik probeer 2 x per dag even een rondje te lopen buiten. Heerlijk met dit weer.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.