Ga naar inhoud

CatvonDee : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Na jaren er in mijn hoofd ermee bezig te zijn geweest heb ik dan toch de knoop door gehakt en heb ik 7 augustus een intake. Ik ben 29 jaar en heb 2 kinderen van 4  en 6. Ik vraag me soms alleen wel af ga ik het allemaal redden met de 2 kinderen en werken en herstel. Ik hoorde dat je 6 weken ook geen auto mag rijden??? Ik neem aan dat fietsen dan ook niet gaat. Ik kan in principe 10 dagen oppas regelen voor de kids en mijn man werkt naast het huis dus die kan ik in het begin om hulp vragen om naar de wc te gaan en dergelijke.. Maar na die 2 weken dacht ik ik ga het zelf allemaal wel weer aardig redden ook met de kids naar school brengen en werken (2 dagen adminiatratief werk) en autorijden . Ben ik te naïef over het herstel of hoe denken jullie hierover? Hebben jullie allemaal 6 weken geen auto meer gereden? Hopelijk is het allemaal rond te breien hier maar de moed zakt me zo wel in de schoenen... :(

 

Liefs Cat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

Hey @CatvonDee, ik ben zelf ook geholpen bij bergman en het is me echt allemaal erg meegevallen! Naar de wc kon ik makkelijk zelf hoor haha en autorijden mocht ook al na 1 of 2 weken. Ook heb ik na 1 week computerwerk vanuit huis gedaan en na 2 weken weer begonnen met werken buiten huis. Na de eerste controle mocht ik (en de dames die gelijktijdig door koopmann geholpen zijn) mijn armen al een beetje omhoog doen voor haren wassen enzo. Als je hulp heb in het begin voor de zware dingetjes ga je het echt wel redden ;) komt allemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@CatvonDee ja 345 cc dual plane ^_^ ik ben morgen 8 weken po en gaat super hoor :) ik heb zelf geen kinderen maar ik heb het er wel met @Titte over gehad. Zij heeft op dezelfde dag haar boobs gekregen en had zelf wel een zoontje en dat ging prima zei ze :) nu is elk herstel natuurlijk anders maar ik denk persoonlijk dat als je de eerste dagen hulp krijgt alles goed komt ;):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou vandaag dan eindelijk mijn consult gehad bij bergman clinic, dr. Melenhorst. Goed gevoel bij deze man, duidelijk geïnformeerd over de operatie en alles wat er bij komt kijken. Ze hebben na de passessie een 3d scan gemaakt met de grote van de cc's die ik het beste bij mijn figuur vond passen. Dit was 315 cc. In de scan heeft hij 300 cc en 330 cc gezet. Nu dus beslissen wat het gaat worden. @best_boobie heb jij enig idee op wat voor een bh maat ik uit zou komen bij deze maten (welke gegevens heb jij hiervoor nodig)? De operatie staat gepland op 11 oktober in bilthoven, ik heb dus nog even de tijd om te beslissen. Ik zal even proberen de 3d afbeeldingen te uploaden in mijn album. Liefs Cat

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei CatvonDee:

Nou vandaag dan eindelijk mijn consult gehad bij bergman clinic, dr. Melenhorst. Goed gevoel bij deze man, duidelijk geïnformeerd over de operatie en alles wat er bij komt kijken. Ze hebben na de passessie een 3d scan gemaakt met de grote van de cc's die ik het beste bij mijn figuur vond passen. Dit was 315 cc. In de scan heeft hij 300 cc en 330 cc gezet. Nu dus beslissen wat het gaat worden. @best_boobie heb jij enig idee op wat voor een bh maat ik uit zou komen bij deze maten (welke gegevens heb jij hiervoor nodig)? De operatie staat gepland op 11 oktober in bilthoven, ik heb dus nog even de tijd om te beslissen. Ik zal even proberen de 3d afbeeldingen te uploaden in mijn album. Liefs Cat

zou je me aub pb willen sturen hierover? 
Heb op t moment geen tijd en zit sowieso met wat minder tijd de komende dagen. 
Maar in pb reageer ik altijd, al kan er dus wel eens een dagje overheen gaan :)

Geef me de info, dan kijk ik voor je!
wel ook even je bh maat erbij aub :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 7 augustus 2017 om 23:04 zei CatvonDee:

 

@CatvonDee  ik zou me niet zoveel zorgen maken wat betreft het herstel.

ik heb zelf een zoontje van toen net een jaar. Mijn moeder was twee weken bij ons in huis. Zij ging Soms een paar dagen naar huis. En het ging echt prima. Zij kookte deed de boodschappen en tilde mijn zoontje uit bed deed hem in bad. Echt de wat zwaardere dingen. Na twee weken mocht ik bijna alles weer doen. Maar ik was gewoon wel hoor ging mee naar buiten en alles. Het enige waar ik last van had in het begin is zelf omhoog komen vanuit bed of bank. Het komt echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen dat het herstel meevalt.. ik zit namelijk met dezelfde zorgen @CatvonDee. Ik ben een alleenstaande moeder en zorg 24/7 voor mijn dochter van 5. Ik kan de eerste week na de operatie bij mijn ouders verblijven zodat zij voor mijn dochter (en voor mij :)) kunnen zorgen, maar na deze week moet ik toch alles weer zelf gaan doen, inclusief werken (kantoorbaan, 24 u per week). Ik ga binnenkort een afspraak maken voor een consult en wil in november mijn operatie plannen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jojo83 Oke dat is wel heftig denk ik, om na 1 week alles weer op te pakken. Ik kan de kids 1 week bij mijn ouders brengen en na deze week komen de kids weer thuis en dan kan een vriendin mij 2 dagen thuis nog helpen met de kids en het huishouden en dan wil ik proberen weer wat administratie werkzaamheden thuis op te pakken (we hebben een bedrijf aan huis). En dan kan ik die 6 weken zoizo hulp in het huishouden krijgen van familie en vriendinnen. Dus dan moet het allemaal wel te doen zijn denk ik :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei CatvonDee:

@Jojo83 Oke dat is wel heftig denk ik, om na 1 week alles weer op te pakken. Ik kan de kids 1 week bij mijn ouders brengen en na deze week komen de kids weer thuis en dan kan een vriendin mij 2 dagen thuis nog helpen met de kids en het huishouden en dan wil ik proberen weer wat administratie werkzaamheden thuis op te pakken (we hebben een bedrijf aan huis). En dan kan ik die 6 weken zoizo hulp in het huishouden krijgen van familie en vriendinnen. Dus dan moet het allemaal wel te doen zijn denk ik :huh:

Met betrekking tot het huishouden kan mijn moeder nog wat extra bijspringen hoor. En mijn dochter is redelijk zelfstandig. Maar het zal wel heftig zijn ja.. ik heb helaas niet de luxe om weken vrij te nemen. Ik wil al zo lang wat aan mijn borsten laten doen! Het moet te doen zijn toch? En als ik alle verslagen hier lees, valt het met het herstel over het algemeen best mee :).. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2017 om 12:04 zei Nicoline_W:

Hoi @CatvonDee, ik dacht dat Verdonck alleen op vrijdagen opereert... bedoel je misschien vrijdag 13 oktober?

Ooooh @CatvonDee hij opereert die week OOK op woensdag 11 oktober!! Wat fijn dat ik er door jou achter gekomen ben... ik heb nu een optie op die 11 oktober: wat een topdag!!

Ik merk dat ik wel echt een heel prettig gevoel heb bij Verdonck.

Weet jij al welk merk je neemt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicoline_W ow sorry ik heb je berichtje van gisteren gemist. Ja voor mij kwam die woensdag ook het beste uit. Vrijdag de 13e dan laat ik me niet opereren hoor haha;). Ik wil zoizo motiva, maar welke maat dat weet ik nog niet. Ben jij er al uit? Ik ga 9 sept op consult maar door alle goed verhalen hier heb ik er 100% vertrouwen in dat ik bij hem in goede handen ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎29‎-‎8‎-‎2017 om 12:12 zei Anouk12:

@CatvonDee

Ik ga je volgen! Ben zelf 22 september aan de beurt bij Verdonck en ga 7 september nog een keer passen (derde keer om precies te zijn haha). 

 

Lekker aftellen nu en genieten van de voorpret! 

Hoi Anouk ,

 

Ik word ook op 22 september geopereerd door Dr.Verdonck!

Spannend he !

 

Welke maat/merk heb jij gekozen ?

 

Groetjes .

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei sabinax:

Hoi Anouk ,

 

Ik word ook op 22 september geopereerd door Dr.Verdonck!

Spannend he !

 

Welke maat/merk heb jij gekozen ?

 

Groetjes .

S

Hey! 

 

Oh leuk!! Ik ga je volgen. Jaaaa ontzettend spannend haha. 

 

Ik heb gekozen voor Motiva maar ga 7 september nog een keer passen want ik twijfel nog steeds over de maat. Het zal gaan tussen full 295 of 315 of corsé 300 of 325. Lekker duidelijk dus haha. Ben gewoon bang dat ik ze te klein ga vinden. :D

 

Waar heb jij voor gekozen? 

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.