Ga naar inhoud

CatvonDee : 11 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jojo83:

Gefeliciteerd met je boobs @CatvonDee!! Ik krijg 10 nov ook 315cc full motiva dus ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat :3:

Oh spannend! Voor je het weet is het zover... ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat, helaas moet ik nog veel te lang geduld hebben voor het verband eraf mag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is de operatie alweer 8 dagen geleden, time flies! Ik voel me goed, medicatie al helemaal afgebouwd en vandaag alweer even een paar uurtjes aan het werk. Soms heb ik ineens hele harde borsten en dan met name rechts maar dit trekt ook vanzelf weer weg. Het is me allemaal echt zo meegevallen, ik had me voorbereid op het ergste maar dat was totaal niet nodig.

 

Wel zitten ze nog steeds in het verband dus ik moet nog tot woensdag geduld hebben voor ik ze uit mag pakken, ik ben zooooo benieuwd! Het is eigenlijk nog heel onwerkelijk want ik voel ze wel door het verband heen maar ik kan ze nog niet zien. Heel moeilijk om me in te beelden dat het echt MIJN borsten zijn daaronder.... Geduld, geduld en geduld

 

Liefs Cat

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn zeg!! Ben wel nog maar voorzichtig in je doen en laten want harde borsten zijn (of kunnen) een teken zijn dat je teveel hebt gedaan.:)

Haha dat geduld... <_< We worden uiteindelijk wel beloond met mooie boobs en daar doen we het voor!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waahhh gister eindelijk mn boobs uitgepakt, 10 dagen na de operatie:lol:! Het verband zakte helemaal maar beneden af en ik keek gister al zo tussen het verband door. Maar Ik vond het zo eng om nu eindelijk te zien wat er onder het verband zit. Ik ben er echt al zo blij mee, ze zijn nog wel mega hard en een beetje gevoelloos maar dat zal nog wel weken duren voordat dat allemaal weer normaal is en voelt. Spannend hoe ze nog gaan veranderen de komende tijd:D...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Starships:

@CatvonDee Wat fijn dat je er zo blij mee bent! Was t resultaat een beetje naar verwachting?  Ik ben wel benieuwd naar je foto's!  

Ja ik had me een beetje op het ergste voor bereid. Want je weet natuurlijk niet wat je aantreft onder het verband:o, zo spannend dat moment. Maar ik vind het resultaat nu al erg mooi:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Starships:

Wauw, ze zien er al zo mooi uit! Zo hoop ik dat de mijne er ook uitzien over 10 dagen! 

 

11 uur geleden zei Bunny87:

Wauw @CatvonDee, zo mooi al na 10 dagen!! Heel mooi resultaat! :wub: 

 

11 uur geleden zei Dreaming1991:

Prachtig!!!! Dit al na 11 dagen! Echt hele mooie borsten heb je gekregen :) dankje om mij toe te voegen!

 

11 uur geleden zei Jojo83:

 

Wat een mooi natuurlijk resultaat al zeg :blush:!! 

Thanks allemaal, super lief!:D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Natje1:

@CatvonDeehoi hoi ik mag de 25ste voor nieuwe boobies. Mag ik je album zien? Van wat kom je en wat heb je erbij? Ik ga voor 300cc motiva en ook wel een borstlift.

Zo spannend...als ik het lees dan verliep het echt wel vlot bij jouw. Je geeft me moed:D

Veel succes de komende dagen.

Ik kom van een 70a. Heb nu 315 cc motiva full gekregen. Ik ben 178 en weeg 56 kg. Ja het is me qua herstel echt reuze mee gevallen! Hopelijk gaat het bij jou ook zo vlot, spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.