Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie

@Lucy89, wat naar dat je zo misselijk bent geweest. Het slechte slapen de nacht voor de operatie herken ik helemaal! Alle rampscenario's had ik uitgedacht. Ik ben een beetje te druk geweest de eerste dagen denk ik, sinds gister is mn rechterkant zo stijf en de borst pijnlijk dat ik vanochtend toch maar een tramadol genomen heb. Gelukkig gaat morgen iedereen hier te werk of naar de kinderopvang, kan ik eindelijk echt uitrusten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017. Ja ik zal daar echt even mooi gebruik van maken, lekker uitrusten. Zodra het pijn gaat doen even gaan liggen/zitten. Ik heb de eerste twee dagen tramadol genomen. Dus als het bij mij echt moet heb ik gelukkig nog wat achter de hand.

 

Ik ben nu aan 't afbouwen met Paracetamol en neem het alleen s' nacht in of als ik even naar buiten ga (dat hou ik ook nog echt niet lang vol) 

 

@tinkerbel80. Hoelang bleven ze bij jou nog zo hard? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Ja ik zal daar echt even mooi gebruik van maken, lekker uitrusten. Zodra het pijn gaat doen even gaan liggen/zitten. Ik heb de eerste twee dagen tramadol genomen. Dus als het bij mij echt moet heb ik gelukkig nog wat achter de hand.

 

Ik ben nu aan 't afbouwen met Paracetamol en neem het alleen s' nacht in of als ik even naar buiten ga (dat hou ik ook nog echt niet lang vol) 

 

@tinkerbel80. Hoelang bleven ze bij jou nog zo hard? 

Ga ik zeker doen;-). Ik zie er ook echt een beetje naar uit hoor, rust en stilte om me heen haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Ja ik zal daar echt even mooi gebruik van maken, lekker uitrusten. Zodra het pijn gaat doen even gaan liggen/zitten. Ik heb de eerste twee dagen tramadol genomen. Dus als het bij mij echt moet heb ik gelukkig nog wat achter de hand.

 

Ik ben nu aan 't afbouwen met Paracetamol en neem het alleen s' nacht in of als ik even naar buiten ga (dat hou ik ook nog echt niet lang vol) 

 

@tinkerbel80. Hoelang bleven ze bij jou nog zo hard? 

Ik ben morgen 6 weken po en ze zijn nog steeds redelijk hard. Wel zachter als in het begin. Maar dat hele harde/strakke gevoel duurde toch wel een week of 2 a 3. Het is ook fijn als je echt kunt rusten als er niemand is, daar knap je ook van op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lucy89:

Hoi meiden,

 

Ik heb een prive album gemaakt met een foto van gisteren en vandaag. Als iemand interesse heeft, geef t aan en dan voeg ik je toe. Foto's hebben mij namelijk goed geholpen bij het maken van een beslissing ^_^

 

Wil je mij toevoegen? Ben erg benieuwd :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lucy89:

Hoi meiden,

 

Ik heb een prive album gemaakt met een foto van gisteren en vandaag. Als iemand interesse heeft, geef t aan en dan voeg ik je toe. Foto's hebben mij namelijk goed geholpen bij het maken van een beslissing ^_^

Hoi! Ik zou graag mee willen kijken in je album. Ik ben donderdag aan de beurt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Lucy89:

 

@Melxx. Hoe gaat je herstel tot nu toe? Het is alweer een week geleden. Vind dat 't echt snel is gegaan (gelukkig maar) 

Ja wow gaat echt snel hoor! Eerste dagen vond ik heel pittig, sinds 2/3 dagen gaat het al een stuk beter! Nu bijna geen pijn meer alleen meer ongemak. Hoe is het bij jou gegaan tot nu toe?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey @Lucy89 zou ik ook eens in je album mogen kijken? ik krijg zelf 18 oktober 375cc motiva full, Ik ga zelf bij Verdonck. Nu had hij mij aangeraden om 335 of 355 te nemen, heb hem achteraf teruggebeld of 375 zou lukken. dit ging zei hij maar nu begin ik alweer te twijfelen of dit niet te klein gaat zijn... Doordat met wat je zegt over dual plane er minder overblijft op zicht. Ik zou van zicht toch een kleine D willen. Heb zelf ook brede schouders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sudkart:

hey @Lucy89 zou ik ook eens in je album mogen kijken? ik krijg zelf 18 oktober 375cc motiva full, Ik ga zelf bij Verdonck. Nu had hij mij aangeraden om 335 of 355 te nemen, heb hem achteraf teruggebeld of 375 zou lukken. dit ging zei hij maar nu begin ik alweer te twijfelen of dit niet te klein gaat zijn... Doordat met wat je zegt over dual plane er minder overblijft op zicht. Ik zou van zicht toch een kleine D willen. Heb zelf ook brede schouders. 

Hoi @Sudkart. Ik zal je even toevoegen aan m'n album. Weet je ook wat de reden is dat hij 355 cc max aanraadt? Ik heb echt 't advies van m'n pc opgevolgd ik twijfelde tussen 285demi of 315 full advies van m'n pc was dus de 315 full waar ik echt heel tevreden mee ben :) het past gewoon bij m'n lichaam. Ik ben zelf 173 cm en 61 kg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Lucy89:

@Melxx. Ja eigenlijk hetzelfde.  Eerste paar dagen was echt even afzien en nu gaat 't beter en kan ik alweer veel meer. Ben erg blij ook met het resultaat en benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen :) en jij? Ben je blij en was 't de pijn waard? 

Fijn! Ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze gaan worden, toch wel benieuwd naar haha. Achteraf ben ik blij en was het de pijn waard, maar de eerste dagen heb ik heel wat afgejankt en had ik spijt. Was ook erg beroerd van de narcose en alle pijnstillers die ik had gehad. Kan niet wachten om bh s en kleding te gaan kopen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lucy89:

Hoi @Sudkart. Ik zal je even toevoegen aan m'n album. Weet je ook wat de reden is dat hij 355 cc max aanraadt? Ik heb echt 't advies van m'n pc opgevolgd ik twijfelde tussen 285demi of 315 full advies van m'n pc was dus de 315 full waar ik echt heel tevreden mee ben :) het past gewoon bij m'n lichaam. Ik ben zelf 173 cm en 61 kg. 

Ik denk vooral om het natuurlijke, hij zei me toen ik hem belde dat 375 gaat maar het onnatuurlijk zou ogen... 

dankjewel, ik ga zo eens kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.