Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Melxx:

Fijn! Ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze gaan worden, toch wel benieuwd naar haha. Achteraf ben ik blij en was het de pijn waard, maar de eerste dagen heb ik heel wat afgejankt en had ik spijt. Was ook erg beroerd van de narcose en alle pijnstillers die ik had gehad. Kan niet wachten om bh s en kleding te gaan kopen :wub:

Pff ja ik had hetzelfde met de narcose was er heel misselijk van. En ik ben al meerdere keren geopereerd dus ik dacht dat zal wel meevallen! Maar de pijnstillers die ik mee kreeg met het schema heeft goed geholpen. 't waren meer de nachten. Ik ben geen rugslaper en mijn rug deed zo pijn en de pijnstillers waren vaak al uitgewerkt. Maargoed ik vind het achteraf dus ook echt de pijn waard! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Lucy89:

Pff ja ik had hetzelfde met de narcose was er heel misselijk van. En ik ben al meerdere keren geopereerd dus ik dacht dat zal wel meevallen! Maar de pijnstillers die ik mee kreeg met het schema heeft goed geholpen. 't waren meer de nachten. Ik ben geen rugslaper en mijn rug deed zo pijn en de pijnstillers waren vaak al uitgewerkt. Maargoed ik vind het achteraf dus ook echt de pijn waard! 

Gelukkig! Kunnen we binnenkort beide genieten van onze boobies:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart. Ja dat 't natuurlijk oogt was ook 't advies bij mijn pc,  dat ik dan max 315 cc moest aanhouden. Maargoed als je een volle D wilt voor 't zicht zal ik ook eerder aan 375 cc denken.

 

Misschien een tweede consult? Na mijn tweede consult had ik geen twijfels meer en meteen een besluit gemaakt :) heel veel succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lucy89:

Hoi @Sudkart. Ik zal je even toevoegen aan m'n album. Weet je ook wat de reden is dat hij 355 cc max aanraadt? Ik heb echt 't advies van m'n pc opgevolgd ik twijfelde tussen 285demi of 315 full advies van m'n pc was dus de 315 full waar ik echt heel tevreden mee ben :) het past gewoon bij m'n lichaam. Ik ben zelf 173 cm en 61 kg. 

Heee mag ik in je album kijken, ongeveer zelfde gewicht en lengte. Ben erg benieuwd hoe het er bij jou uit ziet ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lucy89:

@Sudkart. Ja dat 't natuurlijk oogt was ook 't advies bij mijn pc,  dat ik dan max 315 cc moest aanhouden. Maargoed als je een volle D wilt voor 't zicht zal ik ook eerder aan 375 cc denken.

 

Misschien een tweede consult? Na mijn tweede consult had ik geen twijfels meer en meteen een besluit gemaakt :) heel veel succes met je keuze! 

Ja het wordt minstens 375 maar door jou reactie te lezen twijfel ik of ik niet gwn voor 400 zou gaan :lol: had jij ook de motiva full? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei tinkerbel80:

Ik heb 400 full motiva (voor de spier) in het begin dacht ik echt...wow...groot! En nu ben ik er al enorm aan gewend! 

Ooooh heb jij foto's?! Ik zou hem dual plane krijgen, Nu twijfel ik echt of ik niet nog eens zou bellen om te vragen of dit ook gaat haha. Al gaat hij dan helemaal zeggen "dat is helemaal onnatuurlijk" en wat was je voorsituatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sudkart:

Ooooh heb jij foto's?! Ik zou hem dual plane krijgen, Nu twijfel ik echt of ik niet nog eens zou bellen om te vragen of dit ook gaat haha. Al gaat hij dan helemaal zeggen "dat is helemaal onnatuurlijk" en wat was je voorsituatie? 

Ik vind ze juist heel natuurlijk omdat ze mee bewegen! Ik heb ook voor voor de spier gekozen ivm krachttraining, dan zit je prothese met dual plane in de weg. Ook had ik genoeg "vlees". Ik ben 1.68 en weeg 69. Mijn foto's zijn openbaar, dus kun je bekijken. Staat ook een foto bij van de voorsituatie, alhoewel ik dat nu echt vreselijk vind. Ik heb de laatste twee weken er geen foto meer opgezet, maar ben nu 6, 5 week po en tot nu toe erg blij met het resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei tinkerbel80:

Ik vind ze juist heel natuurlijk omdat ze mee bewegen! Ik heb ook voor voor de spier gekozen ivm krachttraining, dan zit je prothese met dual plane in de weg. Ook had ik genoeg "vlees". Ik ben 1.68 en weeg 69. Mijn foto's zijn openbaar, dus kun je bekijken. Staat ook een foto bij van de voorsituatie, alhoewel ik dat nu echt vreselijk vind. Ik heb de laatste twee weken er geen foto meer opgezet, maar ben nu 6, 5 week po en tot nu toe erg blij met het resultaat! 

Mijn vel is wat aan de dunne kant, denk dat daarom voor de spier niet echt een optie was voor mij. Shit, ik doe aan powerlifting dus vergeet het dat ik nog kan benchen? Of zou dat nog gaan? Ik vind ze idd super natuurlijk en mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Sudkart:

Mijn vel is wat aan de dunne kant, denk dat daarom voor de spier niet echt een optie was voor mij. Shit, ik doe aan powerlifting dus vergeet het dat ik nog kan benchen? Of zou dat nog gaan? Ik vind ze idd super natuurlijk en mooi! 

Ik denk wel dat je nog kunt bankdrukken, maar je spier drukt je prothese opzij waar je wellicht wat hinder van kunt ondervinden! Vraag t anders gewoon even aan je pc! Dank je! Ik ben maandag weer gaan trainen, wel eng hoor! Alleen maar ff benen gedaan:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei tinkerbel80:

Ik denk wel dat je nog kunt bankdrukken, maar je spier drukt je prothese opzij waar je wellicht wat hinder van kunt ondervinden! Vraag t anders gewoon even aan je pc! Dank je! Ik ben maandag weer gaan trainen, wel eng hoor! Alleen maar ff benen gedaan:P

Oooh zou echt balen zijn als die zegt ja je gaat veel krachtverlies hebben en niet meer als daarvoor! Haha fuck my life :P Oooh en na zo 6,5 weken po, hoe is dat gegaan met krachtverlies? Of viel dat mee? Ja men pc had wel al aangegeven dat ik 8 weken niet zou mogen trainen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sudkart:

Oooh zou echt balen zijn als die zegt ja je gaat veel krachtverlies hebben en niet meer als daarvoor! Haha fuck my life :P Oooh en na zo 6,5 weken po, hoe is dat gegaan met krachtverlies? Of viel dat mee? Ja men pc had wel al aangegeven dat ik 8 weken niet zou mogen trainen :blink:

Het viel mee, maar moet voor mn gevoel wel van voren af aan beginnen! Je wilt ook niks forceren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei tinkerbel80:

Het viel mee, maar moet voor mn gevoel wel van voren af aan beginnen! Je wilt ook niks forceren! 

Nee snap ik, wil men nieuw stel ook niet naar de klote helpen daardoor, kracht kan ik uiteindelijk wel terug opbouwen men tieten daarentegen... Ahja dus jij had de L in de carefix Anna he? En die bella is iets steviger naar het schijnt he? Weet dus niet goed welke ik beter zou nemen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Sudkart:

Nee snap ik, wil men nieuw stel ook niet naar de klote helpen daardoor, kracht kan ik uiteindelijk wel terug opbouwen men tieten daarentegen... Ahja dus jij had de L in de carefix Anna he? En die bella is iets steviger naar het schijnt he? Weet dus niet goed welke ik beter zou nemen dan

Ik had de anna, maar de bella is steviger. Ik zou, als ik t over mocht doen, de bella bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei tinkerbel80:

Ik had de anna, maar de bella is steviger. Ik zou, als ik t over mocht doen, de bella bestellen

oh dus toch, spijtig dat die bella niet met ritssluiting is. Mss dat ik ze gwn beide bestel. voor in het begin eerder de bella en naar het einde toe de anna? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sudkart:

oh dus toch, spijtig dat die bella niet met ritssluiting is. Mss dat ik ze gwn beide bestel. voor in het begin eerder de bella en naar het einde toe de anna? 

Ja dat zou je kunnen doen! Ik had ook nog een andere via de kliniek gekocht, ik wisselde ze een beetje af! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Sudkart:

Ja het wordt minstens 375 maar door jou reactie te lezen twijfel ik of ik niet gwn voor 400 zou gaan :lol: had jij ook de motiva full? 

@Sudkart. Ja ik heb 315 full maar ik had dan nog max 335 full kunnen nemen maar meer dan dat ging er niet in dit door de breedte van m'n borst. Mijn borst is 11cm breed 335cc is 11,25 cm dat was net aan. De motiva 400cc full is al 12 cm breed. Dat moet natuurlijk wel passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.