Ga naar inhoud

Lucy89 : 19 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Lucy89:

@Sudkart. Ja ik heb 315 full maar ik had dan nog max 335 full kunnen nemen maar meer dan dat ging er niet in dit door de breedte van m'n borst. Mijn borst is 11cm breed 335cc is 11,25 cm dat was net aan. De motiva 400cc full is al 12 cm breed. Dat moet natuurlijk wel passen. 

Ooh ja idd. Vraag me af of ik dat zelf niet even kan opmeten. Man wat een scenario's ik me in m'n hoofd haal sinds ik zoveel research zit te doen is ongelofelijk :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Sudkart:

Ooh ja idd. Vraag me af of ik dat zelf niet even kan opmeten. Man wat een scenario's ik me in m'n hoofd haal sinds ik zoveel research zit te doen is ongelofelijk :lol:

@SudkartJa miss heb je het tijdens je consult mee gekregen wat hij qua maten had gemeten? En anders gewoon nog een x langs gaan voor een tweede consult. Je wilt natuurlijk achteraf geen spijt hebben! En stel als jouw borst niet breed genoeg is voor 12 cm kan je altijd nog opschuiven naar de corse. Want die zijn dan weer smaller in de breedte bijv de 410cc is 11,25 cm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-9-2017 om 19:43 zei Lucy89:

Hoi meiden,

 

Ik heb een prive album gemaakt met een foto van gisteren en vandaag. Als iemand interesse heeft, geef t aan en dan voeg ik je toe. Foto's hebben mij namelijk goed geholpen bij het maken van een beslissing ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017. Ooh wat vervelend zeg! Heb je nog veel last dan? Mijn herstel gaat goed ik kan weer veel doen en ga as maandag ook weer aan het werk.

 

Ik heb alleen echt last van gevoelige littekens. En volgens mij kan ik niet echt tegen de stof van de carefix Mary bh:wacko:. Ik draag nu elke keer die van 't kliniek en dat gaat al beter.

 

Maar ik hoop dat het niks ernstig is verder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Ooh wat vervelend zeg! Heb je nog veel last dan? Mijn herstel gaat goed ik kan weer veel doen en ga as maandag ook weer aan het werk.

 

Ik heb alleen echt last van gevoelige littekens. En volgens mij kan ik niet echt tegen de stof van de carefix Mary bh:wacko:. Ik draag nu elke keer die van 't kliniek en dat gaat al beter.

 

Maar ik hoop dat het niks ernstig is verder? 

Dat klinkt heel goed! Ik heb wat complicaties, maar t ziet er naar uit dat het goed komt. Mijn herstel zal alleen wat langer duren. Ik heb ook een andere bh, een van de hunkemoller maar die randen 'snijden ' een beetje. 

 

Heel veel succes op je eerste werkdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Julsa:

Ziet er wcht goed uit! @Lucy89, voor hoeveel ben je uiteindelijk gegaan? Waar kom je qua maat op uit denk je?

 

@Julsa. Dankje! Het is 315 cc geworden en bh maat zou ik nog echt niet weten! Nog helemaal niks gekocht want m'n borsten gaan nog zakken. Ik wacht gewoon netjes 6 weken po af en ga dan lekker winkelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Jeeej vandaag alweer 2 weken po! Wat gaat de tijd snel zeg :) ik zal binnenkort even weer wat foto's plaatsen maar mn borsten zijn niet zo heel veel veranderd. 

 

Dus vandaag mocht ik ook mijn pleisters eraf halen :lol: ooh dit vond ik eng zeg, maar t deed geen pijn en de littekens zien er echt al goed uit! 

 

Ik vroeg mij alleen af wanneer ik met litteken creme/pleisters kan beginnen. Tijdens het consult gaf dr Fresow aan om dit wel te gebruiken maar hij zei niet wanneer en wat voor creme. Ik heb Faceland chirugie nu een mailtje gestuurd maar nog niks gehoord. @tinkerbel80 gebruik jij al iets? jij bent ook al 6 weken po toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Lucy89:

Update:

 

Jeeej vandaag alweer 2 weken po! Wat gaat de tijd snel zeg :) ik zal binnenkort even weer wat foto's plaatsen maar mn borsten zijn niet zo heel veel veranderd. 

 

Dus vandaag mocht ik ook mijn pleisters eraf halen :lol: ooh dit vond ik eng zeg, maar t deed geen pijn en de littekens zien er echt al goed uit! 

 

Ik vroeg mij alleen af wanneer ik met litteken creme/pleisters kan beginnen. Tijdens het consult gaf dr Fresow aan om dit wel te gebruiken maar hij zei niet wanneer en wat voor creme. Ik heb Faceland chirugie nu een mailtje gestuurd maar nog niks gehoord. @tinkerbel80 gebruik jij al iets? jij bent ook al 6 weken po toch? 

Eng he om de pleisters eraf te halen he? Ik vond dat ook doodeng! Ik ben denk na 4 weken gaan smeren, toen alle wondjes helemaal dicht waren. Ik smeer met alhydran, een littekencreme welke ik op aanraden van een vriendin heb gekocht bij de apotheek. Bijna net zo duur als biodermal littekencreme. Ik ben vrijdag voor mijn nacontrole geweest en dr bauland vond het er mooi en de littekens rustig uitzien! Wel jammer dat ze mn afspraak waren "vergeten" en dat ik het gevoel kreeg dat ik er tussendoor werd gepropt (45 min te laat) er was een spoedgeval tussendoor @Wens2017, dit was jij zeker:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei tinkerbel80:

Eng he om de pleisters eraf te halen he? Ik vond dat ook doodeng! Ik ben denk na 4 weken gaan smeren, toen alle wondjes helemaal dicht waren. Ik smeer met alhydran, een littekencreme welke ik op aanraden van een vriendin heb gekocht bij de apotheek. Bijna net zo duur als biodermal littekencreme. Ik ben vrijdag voor mijn nacontrole geweest en dr bauland vond het er mooi en de littekens rustig uitzien! Wel jammer dat ze mn afspraak waren "vergeten" en dat ik het gevoel kreeg dat ik er tussendoor werd gepropt (45 min te laat) er was een spoedgeval tussendoor @Wens2017, dit was jij zeker:P

Dat zou heel goed kunnen! Maar met mij waren ze geen 45 min bezig hoor haha. Ik moet morgen weer naar dokter bauland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wens2017:

Dat zou heel goed kunnen! Maar met mij waren ze geen 45 min bezig hoor haha. Ik moet morgen weer naar dokter bauland.

Ik denk dat ze door de "commotie" mij zijn vergeten. Las net inderdaad je verhaal..pff wat een toestand! Maar wel fijn dat je regelmatig kunt langskomen om het zo goed in de gaten te houden! Hoop echt voor je dat dit snel is afgelopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei tinkerbel80:

Ik denk dat ze door de "commotie" mij zijn vergeten. Las net inderdaad je verhaal..pff wat een toestand! Maar wel fijn dat je regelmatig kunt langskomen om het zo goed in de gaten te houden! Hoop echt voor je dat dit snel is afgelopen...

Ja ik ook... Ik was btw rond 11 uur aan de beurt... Ik weet niet hoe laat jij moest? Ik zat daar in mn kloffie tussen alle meiden die er op en top uit zagen al dan niet met hulp van een prikje meer of minder van t een of t ander.... Ik was wss de lelijkste die ze die dag gezien hebben hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80 Thanks, dan wacht ik nog even met smeren. Ik ben 3x aan mijn oor geopereerd waarvan 2x het weghalen van litteken weefsel door de eerste operatie, dus ik wil nu wel goed m'n littekens in de gaten houden en verzorgen. Had jij ook je nacontrole bij de nieuwe vestiging van Faceland Schiphol? Ik heb daar einde van de maand een controle afspraak bij dr Bauland. Voor mijn consults ben ik naar Utrecht gegaan maar Schiphol is voor mij om de hoek dus dat is wel een pluspunt! Maar een beetje jammer dat ze je afspraak waren 'vergeten' Zou je eigenlijk niks van mogen merken.

 

@Wens2017 Wel goed om te horen dat ze het nu goed in de gaten houden bij jou :) en volgens mij is t ook heel prettig dat je gewoon naar een andere locatie kan gaan en niet helemaal naar Mill hoeft te rijden. Nog veel beterschap:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Lucy89:

@tinkerbel80 Thanks, dan wacht ik nog even met smeren. Ik ben 3x aan mijn oor geopereerd waarvan 2x het weghalen van litteken weefsel door de eerste operatie, dus ik wil nu wel goed m'n littekens in de gaten houden en verzorgen. Had jij ook je nacontrole bij de nieuwe vestiging van Faceland Schiphol? Ik heb daar einde van de maand een controle afspraak bij dr Bauland. Voor mijn consults ben ik naar Utrecht gegaan maar Schiphol is voor mij om de hoek dus dat is wel een pluspunt! Maar een beetje jammer dat ze je afspraak waren 'vergeten' Zou je eigenlijk niks van mogen merken.

 

@Wens2017 Wel goed om te horen dat ze het nu goed in de gaten houden bij jou :) en volgens mij is t ook heel prettig dat je gewoon naar een andere locatie kan gaan en niet helemaal naar Mill hoeft te rijden. Nog veel beterschap:116:

Ik zou dan echt alhydran aanraden! Ik ben inderdaad bij schiphol geweest. Ik heb daar ook mijn intake gehad. Maar als dat voor jou dichterbij is, is dat natuurlijk wel prettig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lucy89:

@tinkerbel80 Thanks, dan wacht ik nog even met smeren. Ik ben 3x aan mijn oor geopereerd waarvan 2x het weghalen van litteken weefsel door de eerste operatie, dus ik wil nu wel goed m'n littekens in de gaten houden en verzorgen. Had jij ook je nacontrole bij de nieuwe vestiging van Faceland Schiphol? Ik heb daar einde van de maand een controle afspraak bij dr Bauland. Voor mijn consults ben ik naar Utrecht gegaan maar Schiphol is voor mij om de hoek dus dat is wel een pluspunt! Maar een beetje jammer dat ze je afspraak waren 'vergeten' Zou je eigenlijk niks van mogen merken.

 

@Wens2017 Wel goed om te horen dat ze het nu goed in de gaten houden bij jou :) en volgens mij is t ook heel prettig dat je gewoon naar een andere locatie kan gaan en niet helemaal naar Mill hoeft te rijden. Nog veel beterschap:116:

Dank je wel! Ik denk dat t maar net is waar dr bauland is. Morgen moet ik bijv wel naar mill. Ik hoop dat alles in orde is en t verder goed gaat genezen.... pfff wat een zorgen zo zeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Wens2017:

Dank je wel! Ik denk dat t maar net is waar dr bauland is. Morgen moet ik bijv wel naar mill. Ik hoop dat alles in orde is en t verder goed gaat genezen.... pfff wat een zorgen zo zeg...

Pff meen je dus je moet toch wel naar mill. Wat vervelend voor je! :( heb je ook veel pijn nog? Of gewoon last van nog steeds veel wond vocht? Heeft dokter bauland nog aangegeven hoelang dit nog kan duren? Echt heel naar hoor want het ging juist zo goed de eerste paar dagen bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei tinkerbel80:

Ik zou dan echt alhydran aanraden! Ik ben inderdaad bij schiphol geweest. Ik heb daar ook mijn intake gehad. Maar als dat voor jou dichterbij is, is dat natuurlijk wel prettig! 

@tinkerbel80. Ja ik heb het even opgezocht en lijkt me een prima crème om te gebruiken. Ik ga van de week even langs de apotheek. Bedankt voor de tip :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.