Ga naar inhoud

kimz : 25 juli 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei CupA84tje:

Wat goed te horen dat de controle zo goed ging echt super!! Hahaa leuk cadeau zeg te origineel  xxx

Ja super! Ook blij dat ik dat vest niet meer aan hoef... Dat scheelt echt! Jij bent ook al bijna aan de beurt met je gesprekje... ben zo benieuwd! En inderdaad wat @x-roxiie-x zegt: stel veel vragen! Die consulten gaan meestal zo snel dat voor je het weet je weer buiten staat en geen idee hebt wat er nou allemaal is gezegd :lol: Ik schreef mn vragen op in mn telefoon, zodat ik geen een kon vergeten :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Astertjuh:

@kimz ik heb even gekeken bij de foto's.  ben benieuwd hoe het er na 2 maanden uit ziet. vind het er al goed uit zien na die paar dagen. hoeveel cc en welke protheses waren het ook alweer?

Dank je wel! Ik heb 500cc dual plane 85% gevuld en dan Eurosilicone

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kimz:

Ja super! Ook blij dat ik dat vest niet meer aan hoef... Dat scheelt echt! Jij bent ook al bijna aan de beurt met je gesprekje... ben zo benieuwd! En inderdaad wat @x-roxiie-x zegt: stel veel vragen! Die consulten gaan meestal zo snel dat voor je het weet je weer buiten staat en geen idee hebt wat er nou allemaal is gezegd :lol: Ik schreef mn vragen op in mn telefoon, zodat ik geen een kon vergeten :) X

Ja bijna we gaan gelijk een dagje Amsterdam er aan vastplakken haha. Oh ja ook goed in mijn mobiel zetten de vragen fotos heb ik wel.Ik hou je op de hoogte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met dr Nio. Door dit soort verhalen was ik zo zenuwachtig voor mijn gesprek vandaag, maar ik ben fan van hem! Ik krijg ook 500cc maar weet niet welke lekker dom he. Was niet de hele ronde en ook niet de anatomische maar die er tussen in zat! Weet niet welke dat is. En hij gaat het dual plane plaatsen. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat. Hij zei tijdens het passen dat ik niet moest kijken naar de bult dus weet nog steeds niet wat ik kan verwachten. Maar hij klonk zo overtuigd dat ik voor hem ga! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Chellebel:

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met dr Nio. Door dit soort verhalen was ik zo zenuwachtig voor mijn gesprek vandaag, maar ik ben fan van hem! Ik krijg ook 500cc maar weet niet welke lekker dom he. Was niet de hele ronde en ook niet de anatomische maar die er tussen in zat! Weet niet welke dat is. En hij gaat het dual plane plaatsen. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat. Hij zei tijdens het passen dat ik niet moest kijken naar de bult dus weet nog steeds niet wat ik kan verwachten. Maar hij klonk zo overtuigd dat ik voor hem ga! 

Spannend! De gene die er tussen in zit is de 85% gevuld! Je krijgt dus precies hetzelfde als wat ik heb :) Ik ben er zo blij mee en als Nio dit aan je heeft aangeraden dan zal het zeker een hele goede keuze zijn! Wanneer ben je aan de beurt? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Chellebel:

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met dr Nio. Door dit soort verhalen was ik zo zenuwachtig voor mijn gesprek vandaag, maar ik ben fan van hem! Ik krijg ook 500cc maar weet niet welke lekker dom he. Was niet de hele ronde en ook niet de anatomische maar die er tussen in zat! Weet niet welke dat is. En hij gaat het dual plane plaatsen. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat. Hij zei tijdens het passen dat ik niet moest kijken naar de bult dus weet nog steeds niet wat ik kan verwachten. Maar hij klonk zo overtuigd dat ik voor hem ga! 

Hee @Chellebel,

 

Ik ben ook een Nio fan haha! Je krijgt waarschijnlijk dan de 85% gevulde, die @kimz ook heeft en die ik komende dinsdag ook krijg. Ik denk dat het een hele goede keuze is! Heb jij al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Chellebel:

Spannend! Denk ook idd dat ik die krijg. Hoeveel cc krijg je? En wat heb je nu als ik vragen mag? Mijn operatie staat gepland op 19 dec. 

Ja zeker spannend! Ik ben er nu de laatste dagen ook wel veel mee bezig moet ik zeggen. Ik krijg 500cc, heb nu een 70C en ben ongeveer 1,65 en 55 kg. Wat is jouw voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd kleine borsten gehad denk een kleine B, maar doordat ik zoveel ben afgevallen denk ik dat ik nu een a cup heb. Ik ben 1.64 en weeg nu 68 kilo. Wil er nog vijf kilo af hebben en volgend Nio geeft dat geen enkel probleem. Weet alleen of dat gaat lukken sta namelijk al een tijdje stil en val niet meer af. Volgens Nio zou ik uitkomen op een kleine D. Kan me heeeel goed voorstellen dat je bloed nerveus nu moet zijn! Weet jij trouwens welke bh je moet hebben na de operatie? En waar word je geholpen? Adam of Rotterdam? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Chellebel:

Ik heb altijd kleine borsten gehad denk een kleine B, maar doordat ik zoveel ben afgevallen denk ik dat ik nu een a cup heb. Ik ben 1.64 en weeg nu 68 kilo. Wil er nog vijf kilo af hebben en volgend Nio geeft dat geen enkel probleem. Weet alleen of dat gaat lukken sta namelijk al een tijdje stil en val niet meer af. Volgens Nio zou ik uitkomen op een kleine D. Kan me heeeel goed voorstellen dat je bloed nerveus nu moet zijn! Weet jij trouwens welke bh je moet hebben na de operatie? En waar word je geholpen? Adam of Rotterdam? 

Word je in het OLVG geopereerd of via het OLVG? Dan moet je gewoon een sportbh meenemen, je kunt Nio zelf denk ik het beste even vragen wat voor maat hij denkt dat je het beste kunt kopen. In de parkkliniek krijg je een compressievest aan. Ja ik ben best wel nerveus echt haha. Heb de hele dag toch een beetje zo'n onderbuik gevoel, niet een vervelend gevoel, maar toch een soort lichte zenuwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Chellebel:

Via het Olvg! En ik zal hem idd vragen wat ik moet kopen. Ben ook nog steeds aan het twijfelen of ik niet iets groter moet gaan. Waar ga jij heen? 

Ja over de maat kan je jezelf echt gek maken haha ik ken het. Ik heb niet aan veel mensen verteld dat ik een BV ga laten doen, maar iedereen die ik het verteld heb zegt 500cc is echt groot. Maar dat vind ik helemaal niet, ik vind het een mooie maat, maar helemaal niet enorm ofzo. Ik zou iets groter zelf ook nog wel mooi vinden denk ik, maar ik heb wel iets van ik ben 27 en zal nog wel een aantal keer een wissel moeten en je kunt beter over een heel aantal jaar nog wat groter, dan dat je kleiner wil. Je huid is dan toch opgerekt. Daardoor heb ik voor mezelf de keuze kunnen maken dat 500cc voor mij nu denk ik perfect is, mocht ik toch denken ik wil nog wel een maatje groter, dan kan dat altijd nog een keer. Maar je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt, daar gaat het uiteindelijk om!^_^

Ik ga ook via het OLVG, maar word wel in de Parkkliniek geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen PO: het gaat goeeed :43: Vandaag overleefd met maar 2 paracetemol :) 

Ik vroeg me wel af aan de meiden die al wat langer PO zijn vanaf wanneer gaan je borsten echt wat meer zakken. Ik heb het idee alsof mijn borsten nog niet echt of amper zijn gezakt.. Ik mag ook niet klagen met pas 9 dagen PO, maar ik ben gewoon benieuwd vanaf wanneer ik dit ongeveer kan verwachten :wub: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei kimz:

10 dagen PO: het gaat goeeed :43: Vandaag overleefd met maar 2 paracetemol :) 

Ik vroeg me wel af aan de meiden die al wat langer PO zijn vanaf wanneer gaan je borsten echt wat meer zakken. Ik heb het idee alsof mijn borsten nog niet echt of amper zijn gezakt.. Ik mag ook niet klagen met pas 9 dagen PO, maar ik ben gewoon benieuwd vanaf wanneer ik dit ongeveer kan verwachten :wub: xxx

 

Ik ben nu 3 weken po en bij mij beginnen ze nu echt te zakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei kimz:

10 dagen PO: het gaat goeeed :43: Vandaag overleefd met maar 2 paracetemol :) 

Ik vroeg me wel af aan de meiden die al wat langer PO zijn vanaf wanneer gaan je borsten echt wat meer zakken. Ik heb het idee alsof mijn borsten nog niet echt of amper zijn gezakt.. Ik mag ook niet klagen met pas 9 dagen PO, maar ik ben gewoon benieuwd vanaf wanneer ik dit ongeveer kan verwachten :wub: xxx

Goed om te horen! Voel je je ook alweer een beetje de oude? (Behalve je borsten dan haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei MM89:

Goed om te horen! Voel je je ook alweer een beetje de oude? (Behalve je borsten dan haha)

Jaaa het gaat goed! Ik loop gewoon goed en ook douchen enzo.. alleen met mn haren wassen helpt mn moeder, omdat dat zo onhandig gaat als je je armen niet te hoog mag houden.. maar aan de pijn ligt dat niet in ieder geval! Ik vind het zo bizar dat je gewoon binnen een week weer goed voelt terwijl je een week daarvoor een hele operatie hebt gehad :12: Je lichaam herstelt zo snel... bizar! Maar ik doe dus nu een paar dagen al gewoon wat ik normaal gesproken ook deed met vriendinnen en naar de stad enz. Enige wat nogsteeds vervelend is, is het slapen in mn bed. Krijg evht rugpijn van dat liggen op mn rug dus ik slaap op de bank en dat gaat om de een of andere reden veel beter :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.