Ga naar inhoud

kimz : 25 juli 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie
20 minuten geleden zei CupA84tje:

Nee nog niet eerst de verwijzing en morgen bellen voor een afspraak spannend! Wow ziet er mooi uit zeg! Ik zou er superblij mee zijn haha 

Leuk! Nio is een hele goede dokter en kan heel goed zeggen wat mooi staat bij je lichaam.. Ik ben benieuwd voor hoeveel cc je gaat :)

Thanks! Ik ben er ook echt blij mee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei CupA84tje:

Ben je bij parkkliniek geweest of Olvg? Ja ik heb lastige borsten daarom ga ik naar hem, lees ook erg veel goeds dus ik hoop dat hij wat kan met die lelijke gevallen. En dan wil ik wel 500cc maar meer niet hoor 

Ah wat bedoel je met lastige borsten? Zijn ze ongelijk of gaan hangen? Ik weet wel zeker dat hij er wat moois van kan maken hoor!! Zelf vind ik 500cc ook een hele mooie maat. Het verschilt natuurlijk per persoon hoe groot het wordt, maar bij mij vind ik het precies goed :) 

Hou me maar op de hoogte als je bent geweest, ben erg benieuwd wat hij adviseert! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei CupA84tje:

Ben je bij parkkliniek geweest of Olvg? Ja ik heb lastige borsten daarom ga ik naar hem, lees ook erg veel goeds dus ik hoop dat hij wat kan met die lelijke gevallen. En dan wil ik wel 500cc maar meer niet hoor 

Vergeten te zeggen.. ben trouwens bij Parkkliniek geweest :) dit komt omdat mn zus daar ook al was geopereerd en ze heel tevreden was! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimz wat is 500 ontzettend mooi!!!!!

ik ben/was zo bang dat het huge zou zijn. Van die enrome nep ballen.

maar het ziet er bij jou echt prachtig en natuurlijk uit. Hoop dat t bij mij ook zo goed gaat uitpakken zeg!

vandaag over 2 weken ben ik aan de beurt. En langzaam aan schieten af en toe toch wel de zenuwtjes door me heen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

Ja klopt, ik en een paar meiden hebben dit probleem ook al een paar dagen. Ik had @best_boobie al een berichtje erover gestuurd en ze is er mee bezig :D

Heb dit moeten doorsturen naar admin en die is ermee bezig.. Helaas kon ik er niets aan veranderen. Dus even wachten tot admin er tijd voor heeft, of contact op kan nemen met de webdesigner :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2017 om 18:34 zei CupA84tje:

Ben je bij parkkliniek geweest of Olvg? Ja ik heb lastige borsten daarom ga ik naar hem, lees ook erg veel goeds dus ik hoop dat hij wat kan met die lelijke gevallen. En dan wil ik wel 500cc maar meer niet hoor 

 

Gaat helemaal goedkomen bij Nio! Hij is echt een topper! Ik ben erg tevreden over hem. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat nemen. 

 

@kimz Die bralette is heel mooi!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sann78:

Kimz wat is 500 ontzettend mooi!!!!!

ik ben/was zo bang dat het huge zou zijn. Van die enrome nep ballen.

maar het ziet er bij jou echt prachtig en natuurlijk uit. Hoop dat t bij mij ook zo goed gaat uitpakken zeg!

vandaag over 2 weken ben ik aan de beurt. En langzaam aan schieten af en toe toch wel de zenuwtjes door me heen!

Liefff! Thanks :) Ik ben er zelf ook zo blij mee.. Nu moet ik wel zeggen dat ze nog wel hoog zitten dus dat volume nog naar beneden zakt en omdat het achter de spier zit komt die nog wel meer naar voren als de spier meer is ontspannen.. Dus het zal nog heel wat veranderen in de volgende maanden, maar dat kan alleen maar mooier worden denk ik!! 

Ik weet zeker dat ze bij jou ook super mooi worden.. Spannend hoor twee weken.. Ik weet nog dat ik nog 2 weken moest en dat voelt als de dag van gisteren! Gaat zo snel, maar wel leuk! Zenuwen horen erbij en dat is ook niet erg.. Goed inlezen en voorbereiden en dan komt alles goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31 juli 2017 om 07:24 zei MM89:

Wauwww!:wub: mooi hoor! Voelen ze ook al anders dan een paar dagen geleden?

Ohhh.. raar ik dacht dat ik al had gereageerd op dit berichtje??? Dan nog maar een keertje :P

Dankjewel!!! :33: Ze voelen na een paar dagen wel steeds 'flexibeler'. Ik moest van Nio ook iedere dag even voelen of ze niet te hard waren.. Je moet ze namelijk te allen tijden kunnen indrukken, om het zo even te zeggen. Dus niet dat ze steenhard zijn. Doordat ik iedere dag foto's maak zie je wel het verschil en je voelt het ook wel beetje bij beetje! Vandaag ben ik op controle geweest en alles was goed. Ik hoef van Nio ook gelukkig het compressievest helemaal niet meer aan, alleen nog een sportbh.. zodat ze lekker gaan zakken! Ik denk dat het dan wat sneller gaat.. Maar ik zal jullie zeker op de hoogte houden met wat fotootjes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SFD:

@kimz

Ik heb net gekeken :wub: die bralette 

Maar als ik wat wil openen krijg ik geen toestemming, maar volgens mij hebben meer deze problemen las ik,.

Wanneer ga jij weer terug voor controle? Ik moet donderdag al weer 

10 euro bij de Hunkemoller in de sale!!! :33: Precies zo'n  soort koop je bij de Victoria Secret voor 60 euro.... Ben er super blij mee, zal nog wel mooier staan als ze beetje gezakt zijn :) 

Super raar van die foto's inderdaad, heb er echt al meer mensen over gehoord. 

Ik ben toevallig vandaag op controle geweest! Nio was erg tevreden met het resultaat en thank god hoef ik het compressievest niet meer aan! Eerst dacht ik dat ik hem zou moeten afwisselen met de sportbh, maar hij zei vandaag alleen maar de sportbh... Daar ben ik zo blij mee want ik kreeg zo'n opgezette buik door dat vest en mn tepels deden echt pijn. Nico zei al: voelt zeker alsof er allemaal naalden in je tepels zitten :P Dat dus.... Maar ik had altijd ingetrokken tepels en die komen nu steeds naar buiten dus daar ben ik zo blij mee dat ik die pijn voor lief neem :) Dat kon nog wel even aanhouden zei hij.. ook soort gevoelloos gevoel onder in je borst tot ongeveer 6 maanden, maar daar merk ik tot nu toe nog niks van! Maar hij zal je dit donderdag wel allemaal uitleggen... Het gesprek duurde echt 3 minuten ofzo hahaha... Moet over 6 weken weer op controle.

 

Laat maar weten hoe het bij jou gaat donderdag, ik ben benieuwd!

Hoe gaat het trouwens? Helemaal blij nog? en de pijn? 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meest originele cadeau van m'n familie gehad :lol::01: stressknijptietjes, mini champagne en een cadeaubon voor nieuwe bh's :33:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.