Ga naar inhoud

kimz : 25 juli 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

Ten eerste moet ik toegeven dat ik nog niet heel veel van dit forum begrijp, dus sorry alvast als ik het een en ander fout doe!! :)

 

Een tijdje geleden ben ik bij Parkkliniek in Rotterdam geweest op consult bij Dr. Nio. Ik vond het een onwijs fijn gesprek en voelde me erg op mijn gemak. Ik denk al een heel tijdje na over een borstvergroting en weet nu wel zeker dat ik het eind deze zomer wil gaan doen. Er zijn wel een aantal dingen waarover ik twijfel, dus vandaar dit bericht. 

Eerst wat over mezelf: ik ben 1.65m en ongeveer 54 kg. Bij de passessie kwam ik uit op 500cc 85%.. Dit vond ik erg mooi op mijn lichaam passen, maar omdat ik nu maar een kleine 75B heb en een smalle taille ben ik toch bang dat 500cc gaat uitvallen als grote "ballen" op mijn lichaam. Dat wil ik absoluut niet!! Ik vroeg me daarom ook af of er meiden zijn die ongeveer in dezelfde situatie hebben gezeten als mij die foto's kunnen laten zien van hun eind resultaat. Ik weet dat het bij iedereen anders valt, maar toch zou ik meer willen weten over de hoeveelheid cc en hoe dit staat op een lichaam met dezelfde (oude) cupmaat en ongeveer hetzelfde gewicht. 

Daarnaast zei Dr. Nio dat voor de spier wel net kon bij mij (dan moest ik alleen niet veel gaan trainen of veel afvallen), maar hij raadde aan het achter de spier te zetten. Dat vind ik dan ook prima, maar is er een verschil met Dual Plane, of betekent dat gewoon achter de spier? Om de een of andere reden heb ik het idee dat achter de spier het minst realistisch eruit komt te zien, maar ik heb daadwerkelijk geen idee waarom ik dat denk, dus please help me van die gedachte af als dat niet zo is!! :') 

Ik zal een foto toevoegen van mijn passessie, zoals ik al zei vind ik dit erg mooi staan bij de rest van mijn lichaam. Alleen toen ik deze foto liet zien aan wat medewerksters in de Hunkemoller zeiden ze wel dat dit zeker een cup F zou worden... Daar schrok ik toch wel van.. Denken jullie dat het dan te groot (en echt ballen) op mijn lichaam zal zijn? Dr. Nio zei dat mijn borsten best wel symmetrisch waren en hoe hij het voor deed kwamen mijn borsten ook redelijk dicht tegen elkaar aan te liggen. 

 

Kortom, ik zou graag mooie, natuurlijke en volle boobs willen (misschien een grote D?) en ik ben erg benieuwd naar jullie mening over mijn passessie-foto en naar jullie ervaringen met dit aantal CC's en ervaringen bij Dr. Nio of eventuele PO foto's!!

 

Alvast bedankt xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie

@kimz

 

He meis, 

 

Ik heb even je andere topic weggehaald(en deze titel iets aangepast,)aangezien deze precies dezelfde vragen,inhoud heeft als dit topic,en het op deze manier overzichtelijker blijft.

 

Als ik zo naar de foto kijk ziet het er echt mooi uit, en kun je dit aantal cc makkelijk hebben, dat de mevrouw bij de hunkemoller zei, het word wellicht een F dat komt doordat je met prothese borsten altijd een grotere maat bh nodig hebt, maar dat de borsten in je nakie kleiner ogen.

 

En als jij blij werd met passen dan zou ik niet meer twijfelen, en anders kun je altijd nog een keer extra gaan passen bij Nio.

Daarbij is het ook zo dat de 85% gevulde enigszins vallen als een anatomische, dus dan valt het ronde al een klein beetje weg.

 

Er zijn pc's die noemen achter de spier ook dual plane, maar in mijn visie zijn het toch 2 andere plaatsingen,maar het is echt niet zo dat het er dan onrealistisch uitziet,dual plane of achter de spier word gedaan om te voorkomen dat je de randen van de protheses gaat zien, of dat je snel rimpelvorming gaat krijgen, helemaal als je veel sport,dus als Nio jou dit adviseert dan zou ik wel naar zijn advies luisteren.

 

x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimz

 

Hoi meis!

 

Ik zelf heb géén vergelijkbaar materiaal voor je helaas. Maar wou even inhaken op je verhaal. Ben zelf vorig jaar november door dr. Nio geopereerd en ben super tevreden. Ook over de maat die hij mij heeft aangeraden voor het eindresultaat dat ik voor ogen had. Dus als je dit mooi vind met passen zou ik zeggen: ga ervoor. Beter advies kan ik je daarover niet geven. Heb zelf ook voor een dilemma gestaan tussen 2 maten.

 

Als Nio zegt dat hij ze dual plane/ achter de spier wilt plaatsen. Zou ik zeker daarnaar luisteren. Voor beter resultaat. En 'balleneffect' wil ik ook gelijk uit je systeem halen. ik had een A-cupje en heb een nog hoger profiel gekregen dan jou word aangeraden en 650cc. Dual plane geplaatst. En ballen? Ik heb ze niet :) Het ziet er allemaal heel netjes uit.

 

En dat je misschien een F-cup krijgt. Ja dat heb je nou eenmaal met siliconen. Die ogen dan misschien als een D/kleine E. Maar hebben een F in bh nodig. Dus de bh maat zegt echt helemaal niks!

 

Meis ga op je gevoel af en luister niet teveel naar wat anderen zeggen! Dan komt het allemaal goed!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

 

Ten eerste vind ik de maat prima bij je lichaam passen en een cupmaat F klinkt groot, maar voor het oog zal het zeker niet als een F tonen. Ik ben morgen 3 weken geleden geopereerd door Nio Dual Plane 500 cc 85%,nu kun je natuurlijk nog niet het eindresultaat zien, maar het zijn/worden zeker geen ballen op mijn lijf. Ik was ook heel erg bang dat 500cc te groot zal worden, maar ik ben nu al zo blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Als jij het formaat van de passessie mooi vind, dan zou ik daar zeker weten voor gaan, anders ga je denk ik spijt krijgen.

 

Vraag even of je in het album van @BrownieG mag kijken, zij heeft ook de 500cc en er staat bij haar een foto in haar album van 15 maanden po op en dan zie je dat het echt super mooi is en zeker geen grote ballen. Bij haar kun je echt heel goed zien wat het eindresultaat is geworden.

 

Laat je niet gek maken door de meningen van andere, kies wat jij mooi vindt!

 

Ik ben trouwens 176cm en weeg 63 kilo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Miszy31:

@BrownieG Iedereen die naar Nio gaat neemt straks jouw foto mee:45:, ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand ze bij jou niet mooi vind. 

thanks for the compliment en de reclame :P Nou moet ik er wel zeggen dat er meerdere Nio boobs prachtig zijn hoor. Met sommige zou ik wel willen ruilen, vooral bij die 700cc :45: xx

 

@kimz bij je eerste gevoel en passessie blijven! Niet vergelijken met anderen want het aantal CC zegt niets als je deze opvulling nodig hebt voor het gewenste resultaat. Staat je prima :35: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimz

 

Hoi Meis! Mijn bv staat nog op de planning, dus nog geen ervaring daarmee. Maar ik wil toch even laten weten dat ik deze maat absoluut niet te groot vind hoor. Het staat echt heel goed bij jouw lichaam. 

 

Zoals @Miszy31 zegt, zij heeft ook 500cc en bij haar staat het ook prachtig, totaal geen grote ballen effect. En bij bijna alle verslagen die ik onderhand heb gelezen op dit forum zeggen meiden dat ze zo blij zijn dat ze voor meer cc zijn gegaan en niet minder. En in het begin schrok ik mij ook wild van de Bh maten van sommige meiden, maar als je dan de foto's ziet zou je dat niet raden. Maak je daar in ieder geval niet te druk om.

 

Maar als je toch blijft twijfelen dan moet je vooral doen waar jij je het beste bij voelt dat is het belangrijkst! En een tweede passessie kan je altijd nog doen als je teveel twijfelt!

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @Sweetboobs16 @Miszy31 @BrownieG @x-roxiie-x

 

Bedankt voor jullie reactie!!! 

Jullie hebben mij zeker geholpen en gerust gesteld! :)

 

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor nog een extra consult bij dr. Nio, zodat ik nog een keer voor de zekerheid kan passen en daarna meteen een afspraak voor de operatie kan maken... Heel spannend allemaal, maar ik kijk er tegelijkertijd nu al heel erg naar uit! 

 

En inderdaad, @BrownieG wat onwijs mooi is het bij jou geworden! Ik hoop dat het bij mij ook zo wordt :wub:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei BrownieG:

thanks for the compliment en de reclame :P Nou moet ik er wel zeggen dat er meerdere Nio boobs prachtig zijn hoor. Met sommige zou ik wel willen ruilen, vooral bij die 700cc :45: xx

 

@kimz bij je eerste gevoel en passessie blijven! Niet vergelijken met anderen want het aantal CC zegt niets als je deze opvulling nodig hebt voor het gewenste resultaat. Staat je prima :35: xx

Jaaaa, dat sowieso hoor. Ik denk nu al shit, ik had echt groter moeten gaan hhahahha. Nio kan gewoon hele mooie borsten maken.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miszy31 Ik heb uiteindelijk een afspraak gemaakt voor 16 mei! Hij was deze maand echt druk.. En omdat ik pas eind juli de operatie wil is een afspraak in mei beter want dan is zijn vakantie ook bekend dus kan ik meteen de afspraak maken :) 

Ik zal jullie daarna op de hoogte houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 april 2017 om 22:07 zei x-roxiie-x:

Nou ben ik ook wel erg benieuwd geworden naar de foto's van @BrownieG haha! Ik heb al een boob-inspiratie collage gemaakt voor Nio, misschien kan ik jou foto erbij zetten :P

toegevoegd! Krijg je een beetje kleur erbij :P 

Op 11 april 2017 om 10:21 zei Miszy31:

Jaaaa, dat sowieso hoor. Ik denk nu al shit, ik had echt groter moeten gaan hhahahha. Nio kan gewoon hele mooie borsten maken.

 

xxx

:145: i know! Maaar we kunnen weer de zomer door toch..beter als de oude situatie ugh! Xx

 

@kimz Succes op je afspraak en draag je dikste Push-up en zeg dat je dit wel of meer :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi allemaal!

 

Een tijdje geleden alweer...

 

In mijn vorige bericht heb ik veel vragen gesteld en mijn twijfels met jullie gedeeld. We zijn nu inmiddels een paar maanden verder en ik ben er eindelijk helemaal zeker over! Ik ben nogmaals op consult geweest bij Dr. Nio en heb uiteindelijk besloten om het gewoon te houden bij 500cc (Druppelvorm) dual plane. De operatie staat gepland op 25 juli en dat is dus al over twee weken!!!

 

Ik vind het zo ontzettend spannend en ben al een klein beetje begonnen met wat voorbereidingen..Ik vroeg me dan ook af wat ik het beste kan halen qua spullen, zoals littekencreme, etc.?

 

Ik heb al best wat dingen gehaald, maar misschien is er iets wat ik nog echt mis. Zelf heb ik al bio-oil, cacao butter en Aloe Vera. Ik dacht ook nog aan Arnica tabletten. Verder heb ik gehoord dat je lekker en wijde kleding mee moet nemen, etc. 

 

Hebben jullie verder nog tips voor de dag van de operatie zelf of de dagen daarna en do's en don'ts???

 

Daarnaast zou ik het ontzettend leuk vinden om mooie Dr. Nio boobies te zien, zodat ik ongeveer een beetje kan zien hoe ik de mijne kan verwachten :wub:

 

Zoooo zenuwachtig, maar ook zooooo veel zin!!!

 

Groetjes, Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.