Ga naar inhoud

kimz : 25 juli 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Fickta:

jaa goed dat je het zegt ik wist dat helemaal niet dat je 2 dagen moet liggen!

 

wauw tnx voor het toevoegen omg wat zijn ze mooi!!  :wub:

 

xxxx

Ja hij zei tegen mij 2 dagen echt liggen, dan vanaf de derde dag mag ik af en toe als een "mummie" rondlopen en dan mag ik ook douchen. Het douchen moet ik trouwens opbouwen en de deur openhouden voor frisse lucht en dan daarna mag ik steeds meer lopen/langer douchen! Dan na een week moet ik op controle komen en als het goed is ben ik dan ook helemaal van de medicijnen af en kan ik af en toe nog een paracetemol slikken! 

 

Lief!! Thanks! Ik ben er zelf ook al zo blij mee.. lijkt me verschrikkelijk dat je last ervan hebt terwijl je ook niet helemaal tevreden bent.. Ben zo benieuwd hoe het wordt na een paar weken. Hij zei dat het echte resultaat pas te zien is na 3-6 maanden!! Spannend XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei kimz:

Ja hij zei tegen mij 2 dagen echt liggen, dan vanaf de derde dag mag ik af en toe als een "mummie" rondlopen en dan mag ik ook douchen. Het douchen moet ik trouwens opbouwen en de deur openhouden voor frisse lucht en dan daarna mag ik steeds meer lopen/langer douchen! Dan na een week moet ik op controle komen en als het goed is ben ik dan ook helemaal van de medicijnen af en kan ik af en toe nog een paracetemol slikken! 

 

Lief!! Thanks! Ik ben er zelf ook al zo blij mee.. lijkt me verschrikkelijk dat je last ervan hebt terwijl je ook niet helemaal tevreden bent.. Ben zo benieuwd hoe het wordt na een paar weken. Hij zei dat het echte resultaat pas te zien is na 3-6 maanden!! Spannend XX

haha oeff dat is wel even pittig! maar als je idd zo blij bent dan is het het waard, dan is een weekje afhankelijk zijn nog niets! 

 

jaa snap ik ! naja ik krijg ook 500cc 85% dualplaine van dr. nio en ik moet zeggen dat ik ook heel blij ben met jou resultaat haha! echt onwijs mooi!! ik hoop zo dat het bij mij ook zo mooi word! jaa dat lijkt mij ook vreselijk :o! jaa super spannend! ik ga je volgen! komt vast goed als ze nu al prachtig zijn!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah die ballon, geweldig:154:

welkom bij de big titty committee!!

het opstaan is idd ff rot de eerste dagen, mijn vriend help me altijd door mn rug naar voren te drukken. Je lekker laten verwennen hoor! 

Hoe is het nu met de pijn? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!! Nu hoor je er helemaal bij!! :43: Gelukkig is alles goed gegaan ook! Kan je me ook toevoegen ben erg benieuwd naar het resultaat :D  

 

Veel succes met het herstellen de komende tijd, de eerste 5 dagen vond ik het ergste. En als je zorgt dat je hoog ligt dan is dat ook makkelijker om omhoog te komen. Ik moest wel alsnog omhoog geduwd worden door mijn vriend de eerste 8 dagen haha 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fickta:

haha oeff dat is wel even pittig! maar als je idd zo blij bent dan is het het waard, dan is een weekje afhankelijk zijn nog niets! 

 

jaa snap ik ! naja ik krijg ook 500cc 85% dualplaine van dr. nio en ik moet zeggen dat ik ook heel blij ben met jou resultaat haha! echt onwijs mooi!! ik hoop zo dat het bij mij ook zo mooi word! jaa dat lijkt mij ook vreselijk :o! jaa super spannend! ik ga je volgen! komt vast goed als ze nu al prachtig zijn!!

 

xxx

Oja! Super toevallig! Jij kreeg hetzelfde als ik.. Dan is het al helemaal top om foto's te zien enzo.. Wat is jouw situatie nu? Misschien heb ik dat al gevraagd hoor, sorry!! Even kijken of ik je al in mn andere album met voor-foto's hebt toegevoegd, anders kan je dat ook vergelijken! Ik vond trouwens mijn passessie heel anders dan wat het is geworden! Het lijkt wel groter :43:

ben ook echt benieuwd naar jouw resultaat! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jadie @Blondie22 @x-roxiie-x @Ellen125

 

Thanks meiden! Ik merk al dat het vandaag iets beter gaat, dus hoop idd dat het steeds meer gaat afnemen! Ik heb wel een extra kussen en mijn vader helpt me wel makkelijk omhoog, maar toch blijft dat zo'n rotgevoel! 

Maar dank jullie wel :57: Leuk om te lezen dat iedereen zo betrokken is. Ik ga jullie toevoegen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei kimz:

@Jadie @Blondie22 @x-roxiie-x @Ellen125

 

Thanks meiden! Ik merk al dat het vandaag iets beter gaat, dus hoop idd dat het steeds meer gaat afnemen! Ik heb wel een extra kussen en mijn vader helpt me wel makkelijk omhoog, maar toch blijft dat zo'n rotgevoel! 

Maar dank jullie wel :57: Leuk om te lezen dat iedereen zo betrokken is. Ik ga jullie toevoegen xxx

 

Gelukkig dat het al iets beter gaat. Ik deed als ik overeind wilde komen aftellen naar 3 en dan spande ik mijn buikspieren aan en tegelijkertijd kreeg ik van m'n vriend een duwtje in mijn rug. Was heel fijn. Na bijna een week kon ik zelf overeind komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zeg om te lezen dat je ouders, zus en zelfs oma je helpen!! Echt tof 

Mijn man zegt,. Ik maak gewoon een trekband aan het einde van het bed kun je je buik trainen :D

Ik dacht vanmiddag nou,.. nog geen verslag en nu moet ik vrijdag :unsure: als dat maar goed komt.

Ben echt zow zenuwachtig voor alles ook de terug reis van 1,5 uur pff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SFD:

Leuk zeg om te lezen dat je ouders, zus en zelfs oma je helpen!! Echt tof 

Mijn man zegt,. Ik maak gewoon een trekband aan het einde van het bed kun je je buik trainen :D

Ik dacht vanmiddag nou,.. nog geen verslag en nu moet ik vrijdag :unsure: als dat maar goed komt.

Ben echt zow zenuwachtig voor alles ook de terug reis van 1,5 uur pff 

@SFD geen gek idee van je man ;) dit is hier op het forum al een keer ter spraken gekomen.

Je heft je dan op van uit de benen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Ellen125:

 

Gelukkig dat het al iets beter gaat. Ik deed als ik overeind wilde komen aftellen naar 3 en dan spande ik mijn buikspieren aan en tegelijkertijd kreeg ik van m'n vriend een duwtje in mijn rug. Was heel fijn. Na bijna een week kon ik zelf overeind komen.

Ja mijn vader helpt me nu ook op die manier alleen dan duwt hij niet mij omhoog maar het kussen achter mn rug dus dan is het niet zo harde druk om mn rug :) dat gaat ook al best goed! Vannacht had ik ook al geslapen tot half 7 vanochtend dus ik zie al vooruitgang:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei SFD:

Leuk zeg om te lezen dat je ouders, zus en zelfs oma je helpen!! Echt tof 

Mijn man zegt,. Ik maak gewoon een trekband aan het einde van het bed kun je je buik trainen :D

Ik dacht vanmiddag nou,.. nog geen verslag en nu moet ik vrijdag :unsure: als dat maar goed komt.

Ben echt zow zenuwachtig voor alles ook de terug reis van 1,5 uur pff 

Ja heel fijn is dat :) 

Spannend he.. nu gaat het echt snel voor jou! Maar het gaat helemaal goed komen!! Zelf moest ik een half uur terug rijden en vond de hobbels geen pijn doen alleen de bochten waren soms vervelend.. Maar als je man voorzichtig rijdt moet dat goed komen hoor!! 

Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jou gaat worden en wat je ervan vind :) 

ik zal je toevoegen aan mn foto album dan kan je zien hoe t is geworden bij mij 

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei kimz:

Ja mijn vader helpt me nu ook op die manier alleen dan duwt hij niet mij omhoog maar het kussen achter mn rug dus dan is het niet zo harde druk om mn rug :) dat gaat ook al best goed! Vannacht had ik ook al geslapen tot half 7 vanochtend dus ik zie al vooruitgang:43:

Oh heerlijk. Als je een goede nachtrust hebt dat scheelt overdag ook zoveel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei kimz:

Ja mijn vader helpt me nu ook op die manier alleen dan duwt hij niet mij omhoog maar het kussen achter mn rug dus dan is het niet zo harde druk om mn rug :) dat gaat ook al best goed! Vannacht had ik ook al geslapen tot half 7 vanochtend dus ik zie al vooruitgang:43:

Goed om te horen dat er vooruitgang zit in het slapen :D Hoe voel je je voor de rest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei MM89:

Goed om te horen dat er vooruitgang zit in het slapen :D Hoe voel je je voor de rest?

Het gaat opzich wel! De druk is natuurlijk wel echt vervelend, maar ja dat wist ik van te voren al.. Verder doet mn rug best wel pijn en is dat omhoog komen in bed vervelend. Maar ik merk dat het wel al beter gaat dan gister :) gisteravond heb ik weer even gegleurd en dan vergeet je weer die pijn :57: Mijn borsten jeuken wel echt onder dat vestje :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimz, hey meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Laat je maar lekker vertroetelen, neem op tijd je medicijnen en pak vooral ook je rust. Verder is het goed om veel water te drinken, dan ben je de narcosemiddelen en het vocht dat je vast houdt zo kwijt. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Enjoy your boobs.

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei kimz:

Oja! Super toevallig! Jij kreeg hetzelfde als ik.. Dan is het al helemaal top om foto's te zien enzo.. Wat is jouw situatie nu? Misschien heb ik dat al gevraagd hoor, sorry!! Even kijken of ik je al in mn andere album met voor-foto's hebt toegevoegd, anders kan je dat ook vergelijken! Ik vond trouwens mijn passessie heel anders dan wat het is geworden! Het lijkt wel groter :43:

ben ook echt benieuwd naar jouw resultaat! Xx

jaa ik had geen idee, 500 cc klonk echt mega mega maar als ik jou foto's zie is het mooi bij je lichaam :D jaa dat is echt beter dat ik je foto's zie wand ik kneep hem vorige week nog al in eens toen ik iedereen zag met onder de 500cc, maar de foto's van iedereen hier hebben me gerust gesteld haha! 

 

ik word 14-11-17 geopereerd, ik heb in november gepland van wegen werk en het laatste beetje sparen hihi! dus mijn situatie nu is vooral mentaal voorbereiden haha! 

 

oh zou super zijn als ik ook in je album met voor fotos kan! ja vond je je possessie heel anders? ik denk dat het verschil is dat je met de passsessie meer 2 bultjes in eens hebt en nu ook een groter opp van je lijf gevuld is zeg maar.. snap je wat ik bedoel? :D

 

jaa als het zo ver is ga ik ook fotos plaatsen :D

 

hoe voel je je nu?? xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

@kimz, hey meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Laat je maar lekker vertroetelen, neem op tijd je medicijnen en pak vooral ook je rust. Verder is het goed om veel water te drinken, dan ben je de narcosemiddelen en het vocht dat je vast houdt zo kwijt. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Enjoy your boobs.

 

Veel liefs, Jaydee 

 

 

Dank je voor je lieve bericht! Ik lig lekker de hele dag op de bank of op bed en laat me zeker vertroetelen :) Ik heb idd ook speciale thee die goed is voor vochtverlies en drink al mega veel water omdat ik anders die medicijnen niet weg krijg :P

Dankjewel!! Ik ben nu al verliefd op ze :wub:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fickta:

jaa ik had geen idee, 500 cc klonk echt mega mega maar als ik jou foto's zie is het mooi bij je lichaam :D jaa dat is echt beter dat ik je foto's zie wand ik kneep hem vorige week nog al in eens toen ik iedereen zag met onder de 500cc, maar de foto's van iedereen hier hebben me gerust gesteld haha! 

 

ik word 14-11-17 geopereerd, ik heb in november gepland van wegen werk en het laatste beetje sparen hihi! dus mijn situatie nu is vooral mentaal voorbereiden haha! 

 

oh zou super zijn als ik ook in je album met voor fotos kan! ja vond je je possessie heel anders? ik denk dat het verschil is dat je met de passsessie meer 2 bultjes in eens hebt en nu ook een groter opp van je lijf gevuld is zeg maar.. snap je wat ik bedoel? :D

 

jaa als het zo ver is ga ik ook fotos plaatsen :D

 

hoe voel je je nu?? xxx

 

Ik heb je toegevoegd aan mn andere album dus dan zie je hoe ik hiervoor was.. Als we dan een beetje dezelfde voor situatie hadden kan je het nog beter vergelijken! Ik vind zelf 500cc echt een mooie maat en gelukkig hebben de foto's je wat gekalmeerd :D   

Ik was zelf ook al vorig jaar november op mijn eerste consult geweest en mijn operatie pas nu ivm school.. Ik wilde echt zeker weten dat ik genoeg rust kon pakken! Goed van je dat je ook nog even wacht tot het juiste moment, maar voordat jr het weet is het zover!!! :43: 

 

Ja ik vond het sowieso echt lastig in te beelden met de passessie, omdat dat soort van de "naakte jij" word.. Maar ondanks dat ik het er niet op vond lijken ben ik echt mega blij! Ik wilde niet te groot, maar ook niet te klein natuurlijk...

 

Met mij gaat het nu wel goed.. steeds beter in ieder geval! Alleen beetje last van mn rug omdat je natuurlijk de hele dag ligt en amper kan bewegen! Verder is het omhoog komen niet zo top, maar als je al je medicijnen optijd inneemt dan is t prima te doen! Pijn kan je het niet noemen vind ik, meer een irritante druk op je borst

 

  XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei kimz:

Ik heb je toegevoegd aan mn andere album dus dan zie je hoe ik hiervoor was.. Als we dan een beetje dezelfde voor situatie hadden kan je het nog beter vergelijken! Ik vind zelf 500cc echt een mooie maat en gelukkig hebben de foto's je wat gekalmeerd :D   

Ik was zelf ook al vorig jaar november op mijn eerste consult geweest en mijn operatie pas nu ivm school.. Ik wilde echt zeker weten dat ik genoeg rust kon pakken! Goed van je dat je ook nog even wacht tot het juiste moment, maar voordat jr het weet is het zover!!! :43: 

 

Ja ik vond het sowieso echt lastig in te beelden met de passessie, omdat dat soort van de "naakte jij" word.. Maar ondanks dat ik het er niet op vond lijken ben ik echt mega blij! Ik wilde niet te groot, maar ook niet te klein natuurlijk...

 

Met mij gaat het nu wel goed.. steeds beter in ieder geval! Alleen beetje last van mn rug omdat je natuurlijk de hele dag ligt en amper kan bewegen! Verder is het omhoog komen niet zo top, maar als je al je medicijnen optijd inneemt dan is t prima te doen! Pijn kan je het niet noemen vind ik, meer een irritante druk op je borst

 

  XX

ik heb je voor foto's bekeken en echt mijn situatie is ongeveer het zelfde! nu kan ik idd goed vergelijken! 

 

nee bij de passsessie kon ik het me ook niet zo goed voorstellen, maar nu ik het bij jou zie ben ik helemaal gelukkig haha! ik wil ze ook groot genoeg maar niet mega groot. zo als ze bij jou zijn zou voor mij ook perfect zijn, ik vind 500cc sowieso mooi idd! ik kan echt niet meer wachten hihi! 

 

ah gelukkig! jaa dat zal wel! ah gelukkig dat het niet echt als pijn voelt maar als irritante druk op je borst! ze zijn echt prachtig! last van je rug zal idd wel oeff dat liggen de hele tijd! 

laat je lekker vertroetelen!! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei kimz:

Dank je voor je lieve bericht! Ik lig lekker de hele dag op de bank of op bed en laat me zeker vertroetelen :) Ik heb idd ook speciale thee die goed is voor vochtverlies en drink al mega veel water omdat ik anders die medicijnen niet weg krijg :P

Dankjewel!! Ik ben nu al verliefd op ze :wub:

Liefs

Goedzo, meis.

Je maakt me nu wel nieuwsgierig. Zou je mij ook aan je album toe willen voegen? Alvast bedankt. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je mij ook toe willen voegen aan je foto album?

je kan mijn foto's ook bekijken. Die staan niet privé. Ik heb 550 cc. 

Ik ben in April geopereerd. 

Fijn dat het zo goed met je gaat. 

Ik heb ook niet echte pijn gehad. Ik heb mijn morfine niet hoeven slikken. Ik ben echt benieuwd naar je foto's xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Prinses3512:

Zou je mij ook toe willen voegen aan je foto album?

je kan mijn foto's ook bekijken. Die staan niet privé. Ik heb 550 cc. 

Ik ben in April geopereerd. 

Fijn dat het zo goed met je gaat. 

Ik heb ook niet echte pijn gehad. Ik heb mijn morfine niet hoeven slikken. Ik ben echt benieuwd naar je foto's xxx

Ja is goed :) Ik ben ook benieuwd naar die van jou! Ik ga meteen kijken! Zelf twijfelde ik op het laatste moment om toch ook 550 cc te doen, omdat ik soms bang was dat het te klein zou worden.. maar ik wilde graag druppelvorm en die ging maar tot 500cc en ben er uiteindelijk ook heel blij mee! volgens mij scheelt het ook alleen ietsjes in de breedte.. Ben je er blij mee? En ben je ook geopereerd door Nio? 

Gelukkig dat je ook geen echte pijn hebt gehad! Ik heb alleen de eerste nacht die morfine pil geslikt en verder niet :) Hoop dat zo te houden, maar denk dat dat wel moet lukken omdat het steeds beter gaat! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.