Ga naar inhoud

kimz : 25 juli 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei kimz:

Jaaa het gaat goed! Ik loop gewoon goed en ook douchen enzo.. alleen met mn haren wassen helpt mn moeder, omdat dat zo onhandig gaat als je je armen niet te hoog mag houden.. maar aan de pijn ligt dat niet in ieder geval! Ik vind het zo bizar dat je gewoon binnen een week weer goed voelt terwijl je een week daarvoor een hele operatie hebt gehad :12: Je lichaam herstelt zo snel... bizar! Maar ik doe dus nu een paar dagen al gewoon wat ik normaal gesproken ook deed met vriendinnen en naar de stad enz. Enige wat nogsteeds vervelend is, is het slapen in mn bed. Krijg evht rugpijn van dat liggen op mn rug dus ik slaap op de bank en dat gaat om de een of andere reden veel beter :) 

Wat fijn!!^_^ Ja ik vind het ook heel bijzonder, het is toch een flinke operatie. En je dan toch zo snel weer goed voelen. Op je rug slapen lijkt me ook niks inderdaad. Heeft Nio je dat afgeraden of lukt het gewoon nog niet? Nio had tegen mij gezegd zodra het goed voelt mag je weer op je zij gaan slapen. Ik ben ook echt een zijslaper haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei MM89:

Wat fijn!!^_^ Ja ik vind het ook heel bijzonder, het is toch een flinke operatie. En je dan toch zo snel weer goed voelen. Op je rug slapen lijkt me ook niks inderdaad. Heeft Nio je dat afgeraden of lukt het gewoon nog niet? Nio had tegen mij gezegd zodra het goed voelt mag je weer op je zij gaan slapen. Ik ben ook echt een zijslaper haha

Ja alleen dat lukt me niet echt.. als ik te veel in mn bed beweeg of probeer om te draaien krijg ik steken in mn borst vlak onder mn oksel.. Is niets raars volgens Nio dat ik dat heb, maar daarom blijf ik nog even zo liggen <_< 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei kimz:

Ja alleen dat lukt me niet echt.. als ik te veel in mn bed beweeg of probeer om te draaien krijg ik steken in mn borst vlak onder mn oksel.. Is niets raars volgens Nio dat ik dat heb, maar daarom blijf ik nog even zo liggen <_< 

Ja beter niks forceren inderdaad. De tijd gaat zo hard, voor je het weet lig je weer lekker op je zij te slapen!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei kimz:

Ah oke :) nog eventjes wachten dus! Ik zag je foto's laatst en het was weer prachtig op te zien :33:

 

Dank je meis!:53: gaat helemaal goed komen bij jou. Vaak foto's maken en naast elkaar zetten dat is de beste vergelijking. Als ik nu naar oude foto's kijk denk ik huh zo leken ze helemaal niet in mijn gedachten :4: 

 

Sinds ik mijn bh op de meest losse stand moet zetten van mijn pc zijn ze relatief veel gezakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest van nio na de controle deze week ook mijn bh losser en lager doen,. 

@Pamuk moest helemaal bh loos :141: een week of wat waardoor ze gingen zakken,. 

Mijn linker zit wel iets lager dan mijn rechter maar na 7 dagen mag ik nog niet klagen,..

Heb wel links onder aan de zijkant een beetje een stekende pijn maar dat zal er wel bij horen.

Ik vind de foto's van iedereen nog steeds bijzonder, wat een verschil het kan maken! En wat het voor je kan doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei SFD:

Ik moest van nio na de controle deze week ook mijn bh losser en lager doen,. 

@Pamuk moest helemaal bh loos :141: een week of wat waardoor ze gingen zakken,. 

Mijn linker zit wel iets lager dan mijn rechter maar na 7 dagen mag ik nog niet klagen,..

Heb wel links onder aan de zijkant een beetje een stekende pijn maar dat zal er wel bij horen.

Ik vind de foto's van iedereen nog steeds bijzonder, wat een verschil het kan maken! En wat het voor je kan doen 

Ja ik moest ook een sportbh met wat ruimte onder mn borst zodat ze konden zakken! Maar ik ga de bandjes ook wel wat losser dragen denk ik.. 

Ik had ook steken in mn rechter borst, maar Nio zei dat dit normaal was en dat het okk nog in links kan komen.. ook soort gevoelloosheid onder je borst is heel normaal en pijnlijke tepels! 

Inderdaad heel bijzonder hoe het kan en dat het zo verschilt per persoon :) 

Hoe gaat het met je na deze week? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei kimz:

Ja ik moest ook een sportbh met wat ruimte onder mn borst zodat ze konden zakken! Maar ik ga de bandjes ook wel wat losser dragen denk ik.. 

Ik had ook steken in mn rechter borst, maar Nio zei dat dit normaal was en dat het okk nog in links kan komen.. ook soort gevoelloosheid onder je borst is heel normaal en pijnlijke tepels! 

Inderdaad heel bijzonder hoe het kan en dat het zo verschilt per persoon :) 

Hoe gaat het met je na deze week? X

Heel goed, gebruik al een aantal dagen geen pijnstillers meer krijg er alleen maar maagpijn van ondanks de maagbeschermers,.  ook van de paracetamol.

Vind het heel moeilijk om me aan de regels te houden, maar kan wel voelen dat mijn armen echt niet omhoog kunnen.

Mis het knuffelen met kids en man <_<

Nu ook dom op de bank zitten met een zooi om me heen van de kids en dan niets mogen doen terwijl mijn man aan het koken is pfff

Goeie doel en al 7 dagen verder :viannen_76:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2017 om 18:46 zei SFD:

Heel goed, gebruik al een aantal dagen geen pijnstillers meer krijg er alleen maar maagpijn van ondanks de maagbeschermers,.  ook van de paracetamol.

Vind het heel moeilijk om me aan de regels te houden, maar kan wel voelen dat mijn armen echt niet omhoog kunnen.

Mis het knuffelen met kids en man <_<

Nu ook dom op de bank zitten met een zooi om me heen van de kids en dan niets mogen doen terwijl mijn man aan het koken is pfff

Goeie doel en al 7 dagen verder :viannen_76:

 

Wauw bizar helemaal geen medicijnen meer! Gaat dat met de pijn? Ik had na 5 dagen alleen nog paracetemol en ben daar sinds eergister mee gestopt (13 dagen).. Ik vergeet soms ook even dat je je armen niet te hoog mag doen idd :P

Saai he dat op de bank zitten en niets doen.. ik werd daar ook zo gek van haha

nu kan ik weer lekker alles zelf doen! Jij ook vast snel:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SFD:

Jeej zeg wat een verschil, die van jou hebben al een beetje hang, en zijn lang niet zo stijf meer zo te zien!

Daar kan ik helaas niet over mee praten heb nog 2 keiharde stijve ballen,. 

Ah lief dank je wel :wub: Ze zijn inderdaad niet meer zo stijf, kan ze ook gewoon goed indrukken enzo.. komt misschien ook omdat je wat drukker bent, ook met kinderen etc. dat het daarom iets minder snel gaat... ik ben echt 2 weken lang verwend door mn moeder en heb zelf niets gedaan dus goed mn rust kunnen pakken :) 

maar ik moet zeggen dat het bij mij ook de laatste dagen snel is gegaan! Paar dagen geleden zaten ze nog zo wat op mn sleutelbeen haha.. Wat had Nio tegen je gezegd om nu te dragen? Nog je compressievest of sportbh? Ik moest een beetje een losse sportbh aan zodat het kon zakken! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 augustus 2017 om 23:05 zei Jojo83:

@kimz met grote interesse jouw verslag gelezen :). Ik ben nog in de oriënterende fase en op zoek naar een pc. Je krijgt een hoop complimenten op je nieuwe borsten! Nu word ik ook nieuwsgierig.. Zou ik jou album mogen kijken :)

 

Thanks en een spoedig herstel gewenst! 

Toegevoegd hoor! :) Dr. Nio is zeker een aanrader!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hi allemaal! 

Inmiddels ben ik alweer meer dan 4 weken verder en ik ben er nogsteeds zo blij mee!!

Over 2 weken mag ik dan eindelijk een bh dragen en daar had ik een vraag over... tegenwoordig zit er in alle leuke bh's wel een klein laagje push-up.. je kan amper nog wat vinden zonder. Eerst vond ik dat helemaal niet erg, maar ik had ergens gelezen dat je het eerste jaar helemaal geen push up aan mag.. Klopt dat? Ook tips zijn welkom waar ze mooie bh's verkopen :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hi allemaal,

 

Het is weer even een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. 

Ik ben inmiddels bijna 9 weken PO en ik ben nogsteeds zo verliefd op mijn Nio boobies!! 

Zelf was ik voor de operatie heel erg bang voor het "balle -effect" en ook na de operatie raakte ik af en toe een beetje in paniek... blijft het zo hoog zitten? Blijft het zo rond? Wordt het nog groter? Dit waren allemaal vragen die door mijn hoofd spookte, maar daar is maar een goed antwoord op: GEDULD. 

Het woord die je waarschijnlijk al van velen hebt gehoord en waar je precies NIKS aan hebt. Maar echt, heb geduld. 

Zoals ik al zei, ben ik nu 9 weken PO en het is bizar om te zien hoe natuurlijk mijn borsten zijn gaan hangen vergeleken met de eerste paar weken. Voor alle dames die dezelfde vragen hebben/hadden als

dat ik had, heb ik een collage gemaakt waarin je het verschil over de weken kunt zien. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn borsten zich verder gaan ontwikkelen!!

Ik hoop dat ik jullie hier wat aan hebben en als iemand vragen heeft, hoor ik het graag :) 

 

Liefs, K

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei kimz:

Hi allemaal,

 

Het is weer even een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. 

Ik ben inmiddels bijna 9 weken PO en ik ben nogsteeds zo verliefd op mijn Nio boobies!! 

Zelf was ik voor de operatie heel erg bang voor het "balle -effect" en ook na de operatie raakte ik af en toe een beetje in paniek... blijft het zo hoog zitten? Blijft het zo rond? Wordt het nog groter? Dit waren allemaal vragen die door mijn hoofd spookte, maar daar is maar een goed antwoord op: GEDULD. 

Het woord die je waarschijnlijk al van velen hebt gehoord en waar je precies NIKS aan hebt. Maar echt, heb geduld. 

Zoals ik al zei, ben ik nu 9 weken PO en het is bizar om te zien hoe natuurlijk mijn borsten zijn gaan hangen vergeleken met de eerste paar weken. Voor alle dames die dezelfde vragen hebben/hadden als

dat ik had, heb ik een collage gemaakt waarin je het verschil over de weken kunt zien. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn borsten zich verder gaan ontwikkelen!!

Ik hoop dat ik jullie hier wat aan hebben en als iemand vragen heeft, hoor ik het graag :) 

 

Liefs, K

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat is het mooi geworden bij jou! Snap dat je trots bent.

 

mag ik vragen wat je situatie was voor de operatie kwa cup en je lengte/gewicht? 

 

Ps: welke cup-maat heb je nu?

 

ben zo nieuwsgierig omdat ik vrijdag voor dezelfde operaties sta met zelfde cc en dr  nio en nog zo aan de twijfel ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-9-2017 om 11:34 zei Bayou:

Wat is het mooi geworden bij jou! Snap dat je trots bent.

 

mag ik vragen wat je situatie was voor de operatie kwa cup en je lengte/gewicht? 

 

Ps: welke cup-maat heb je nu?

 

ben zo nieuwsgierig omdat ik vrijdag voor dezelfde operaties sta met zelfde cc en dr  nio en nog zo aan de twijfel ben.

Aaah zo spannend!!! Ik snap dat je nieuwsgierig bent!

 

Zoals je op de eerste 2 foto's ziet had ik niet heel veel. Ik droeg altijd cup 75B, maar dan wel met veel pushup erin, dus ik had een lege B zeg maar. 

Omdat ik een smalle taille heb is mijn maat (opgemeten in hunkemoller) nu 70G, maar omdat ze dat niet verkopen draag ik 75F! Dat klinkt heeeel groot, maar zó groot oogt het niet hoor. 

Daarnaast ben ik ongeveer 1.65 en weeg ik 55 kilo. 

 

Heeeel erg veel succes vrijdag! Ik

denk aan je, maar met dr Nio zal het helemaal goedkomen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei SFD:

Laatste bh foto :123: welke bh is dat??

Hier nu ook al natuurlijke hang aan het verkrijgen 

Moooi is ie he :wub: Hij is van de victoria secret.. zijn wat duurder, maar echt de allermooiste!! Heb ook wat bh's van de Hunkemoller, maar met grote maten is het toch wel heel lastig. Bij victoria secret hebben ze echt alle maten! Zeker een aanrade xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei kimz:

Aaah zo spannend!!! Ik snap dat je nieuwsgierig bent!

 

Zoals je op de eerste 2 foto's ziet had ik niet heel veel. Ik droeg altijd cup 75B, maar dan wel met veel pushup erin, dus ik had een lege B zeg maar. 

Omdat ik een smalle taille heb is mijn maat (opgemeten in hunkemoller) nu 70G, maar omdat ze dat niet verkopen draag ik 75F! Dat klinkt heeeel groot, maar zó groot oogt het niet hoor. 

Daarnaast ben ik ongeveer 1.65 en weeg ik 55 kilo. 

 

Heeeel erg veel succes vrijdag! Ik

denk aan je, maar met dr Nio zal het helemaal goedkomen xx

Bedankt voor de info! We zijn dan bijna even groot en vergelijkbare maten. Heel fijn om even met je meegekeken te hebben.

 

vandaag nog contact gehad met de kliniek en hebben mij verzekerd dat ze de 400,450,500cc 85% hebben liggen en dat we het vrijdag beslissen. Dat geeft een heel fijn gevoel.

 

op naar vrijdag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.