Ga naar inhoud

Jadie : 6 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

@x-roxiie-x ja en het sochtends op staan vond ik ook moeilijk, mn vriend moest me dan elke keer omhoog drukken ik kan t sinds een paar dagen zelf gelukkig haha. Het is het uiteindelijk allemaal waard!!

Ik had mn wekkertjes ook braaf gezet snacht, still alive dus gaat ook gewoon goedkomen bij jou hahah! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jadie Wat een hel was vannacht zeg.. Ik heb net echt lopen huilen van de pijn bij het opstaan. En ik ben normaal echt niet kleinzerig. Ik heb maar wat zwaardere medicijnen genomen voor vandaag en nu ik rechtop zit gaat het wel beter. Was het bij jou ook zo heftig de eerste nacht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei x-roxiie-x:

@Jadie Wat een hel was vannacht zeg.. Ik heb net echt lopen huilen van de pijn bij het opstaan. En ik ben normaal echt niet kleinzerig. Ik heb maar wat zwaardere medicijnen genomen voor vandaag en nu ik rechtop zit gaat het wel beter. Was het bij jou ook zo heftig de eerste nacht? 

wat vervelend meis! beterschap x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei x-roxiie-x:

@Jadie Wat een hel was vannacht zeg.. Ik heb net echt lopen huilen van de pijn bij het opstaan. En ik ben normaal echt niet kleinzerig. Ik heb maar wat zwaardere medicijnen genomen voor vandaag en nu ik rechtop zit gaat het wel beter. Was het bij jou ook zo heftig de eerste nacht? 

Goedemorgen meis,

Aahw ja ik herken het heel erg, dag 2 en 3 waren bij mij het ergste en heb ik zelfs momenten gehad dat ik spijt had, je moet hier even door heen want het word echt beter! Dag 4 en 5 merkte ik echt verbetering. En nu heb ik eigenlijk alleen sochtends met opstaan nog heel veel druk maar dat is na 10 minuutjes ook weer weg. 

Medicatie op tijd in nemen. 

Ff doorbijten, over een paar dagen word het echt minder! :54:

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jadie:

Goedemorgen meis,

Aahw ja ik herken het heel erg, dag 2 en 3 waren bij mij het ergste en heb ik zelfs momenten gehad dat ik spijt had, je moet hier even door heen want het word echt beter! Dag 4 en 5 merkte ik echt verbetering. En nu heb ik eigenlijk alleen sochtends met opstaan nog heel veel druk maar dat is na 10 minuutjes ook weer weg. 

Medicatie op tijd in nemen. 

Ff doorbijten, over een paar dagen word het echt minder! :54:

 

x

 

 

Bedankt voor de steun meis, had vanochtend inderdaad een zwak momentje bij het opstaan. Nu voel ik me alweer beter. Ik heb net ook heerlijk 2 uurtjes geslapen op de bank dit ligt momenteel veel beter dan op bed.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x geen probleem, ik voelde me net zo dus ik snap je goed hihi. Ik werd door de oxycodon ook super slaperig dus heb ook vaak smiddags op de bank geslapen, en je lichaam is natuurlijk continu bezig om te herstellen en daar word je ook moe van. Fijn dat je je al weer wat beter voelt :)

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Gizmootje:

Dankjewel 450 omdat kans bij 500 randen zou zien voelen. Heb ze dual plane.  Dankjewel ja super blij mee. Die paar cc minder zie je niet dit is al mooi zo. Was rond de middag thuis en lekker op de bank nu half omhoog liggend 

Nee het verschil is idd minimaal! Lekker uitrusten jij. Ga je binnenkort ook fototjes plaatsen? Ben wel benieuwd :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.