Ga naar inhoud

Jadie : 6 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Ja was ook wel pijnlijk. Hij verontschuldigde zich heel lief maar moest flink op mijn tanden bijten :( 

 

Ooh had je maar voor een paar dagen medicijnen gekregen? Kun je niet bijhalen bij de apotheek? Ik heb niet veel last gehad dus na 1,5 dag alleen maar paracetamol genomen. 

 

Bij Verdonck moet je 8 weken de sport bh aan maar ik kon het niet laten en heb toch 2 bh's gekocht bij de hunkemoller ^_^ 70E is het geworden :o vind dat wel flink voor 'maar' 275cc. Ja dat zal het zijn 295 klinkt leuker. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Ellen125:

Ja was ook wel pijnlijk. Hij verontschuldigde zich heel lief maar moest flink op mijn tanden bijten :( 

 

Ooh had je maar voor een paar dagen medicijnen gekregen? Kun je niet bijhalen bij de apotheek? Ik heb niet veel last gehad dus na 1,5 dag alleen maar paracetamol genomen. 

 

Bij Verdonck moet je 8 weken de sport bh aan maar ik kon het niet laten en heb toch 2 bh's gekocht bij de hunkemoller ^_^ 70E is het geworden :o vind dat wel flink voor 'maar' 275cc. Ja dat zal het zijn 295 klinkt leuker. 

 

Xx

Pff ja dat geloof ik! :( 

 

ja voor 4 dagen maar blijkbaar ( operatie dag mee geteld) had vanmorgen al gebeld naar de kliniek maar ze wou me niks meer voorschrijven, als mn naproxen op is moest ik maar aleve halen ofzo bij de drogist. Dus ik wacht t morgen nog wel ff af. 

Wat heerlijk zeg dat je na 1,5 dag al niet zoveel pijn meer had, heel jaloers haha

 

haha snap ik ik liep laatst in de hunkemoller en ze hebben zulke mooie bh's, kan niet wachten om ook te gaan shoppen:wub:

wauw 70E is een mooie maat hoor! Fijn toch dat je er 'maar' 275cc voor nodig had!^_^  ben benieuwd waar ik op uit ga komen!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Marrie:

Voel je je al wat beter inmiddels?:unsure:

 

Ik voel me 100x beter dan gisteren, zelfs een stuk gewandeld.

 

Hoop dat je je gauw beter voelt! X

Ja toch wel iets beter sinds vanmiddag 2 uur, vanmorgen was echt een ramp, de pijn en de misselijkheid werden me echt teveel en had er zelfs even spijt van..:unsure: maar nu gaat t wel weer, ik loop af en toe kleine stukjes in huis, en daar laat ik het eerst ff bij, ik kan verder ook vrij weinig zelf haha, hopelijk word dat snel beter! 

Heerlijk dat je al eens stuk hebt kunnen wandelen en dat je je al zo goed voelt! Lucky you:D 

 

 

dankjewel meid! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jadie:

 

hihi ja ze zijn wel aardig big, ik wil heel graag m'n bh even los doen om ze te bekijken in de spiegel maar ik durf het niet, ik wacht wel tot morgen hahah

 

 

En heb je al durven spieken hoe ze eruit zien? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jadie:

Pff ja dat geloof ik! :( 

 

ja voor 4 dagen maar blijkbaar ( operatie dag mee geteld) had vanmorgen al gebeld naar de kliniek maar ze wou me niks meer voorschrijven, als mn naproxen op is moest ik maar aleve halen ofzo bij de drogist. Dus ik wacht t morgen nog wel ff af. 

Wat heerlijk zeg dat je na 1,5 dag al niet zoveel pijn meer had, heel jaloers haha

 

haha snap ik ik liep laatst in de hunkemoller en ze hebben zulke mooie bh's, kan niet wachten om ook te gaan shoppen:wub:

wauw 70E is een mooie maat hoor! Fijn toch dat je er 'maar' 275cc voor nodig had!^_^  ben benieuwd waar ik op uit ga komen!

 

x

Ooh vreemd. Hopelijk kun je het redden met paracetamol. 

Ik vond 's ochtend met opstaan niet fijn. Dan moest ik even bijkomen van de druk op de rand van het bed en daarna ging het weer.

 

Ziet er niet uit als 70E maar eerder als een C denk ik. Schoonmoeder zei nog Ooh maar zo groot zijn ze niet :o Dacht echt zo van nou bedankt... In je sport bh ziet het er al wel belovend uit. Gaat heel mooi worden denk ik. Ik heb een foto in mijn status geplaatst :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Ooh vreemd. Hopelijk kun je het redden met paracetamol. 

Ik vond 's ochtend met opstaan niet fijn. Dan moest ik even bijkomen van de druk op de rand van het bed en daarna ging het weer.

 

Ziet er niet uit als 70E maar eerder als een C denk ik. Schoonmoeder zei nog Ooh maar zo groot zijn ze niet :o Dacht echt zo van nou bedankt... In je sport bh ziet het er al wel belovend uit. Gaat heel mooi worden denk ik. Ik heb een foto in mijn status geplaatst :blush:

Ja ik hoop het ook, sochtends is idd het zwaarste dus daar kijk ik nu al weer naar uit (niet:12:)..

 

nou dat is idd niet echt wat je wil horen na een borstvergroting, ik ga eventjes bij je spieken ik ben nieuwsgierig!

 

hihi dankje ik hoop het! Zal binnenkort als t wat beter gaat ook wat fototjes maken, en morgen zelf maar eens in de spiegel kijken zonder bh want dat heb ik nog niet gedaan. :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD heyhey! Ja gaat stukken beter sinds gisteren, wandel nu ook stukjes dus dat is wel fijn, ff de deur uit haha. Sochtends is het nog het zwaarst, en mn linkerborst trekt soms enorm aan de zeikant vooral als ik sochtends uit bed ga dan lijkt t net of mn litteken uitscheurt ofzo. M'n vriend moet me ook nog steeds overeind helpen want dat lukt nog niet zelf. Maar het gaat echt met de dag beter dus daar ben ik al heeeel blij mee! En hoe gaat het nu met jou meid?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jadie dat is fijn te horen!  Gewoon naar je lichaam luisteren,die begrijp jij het beste. 

 

Hier komt het ook goed. Niets medicijnen meer ingepakt en voel me super. Af en toe wel even rusten. Ben sneller moe maar mag niet klagen van de rest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog op consult bij dokter peters 8 augustus en ik twijfel ook erg tussen 450 of 500 cc Dual plane rond. Zelf heb ik ook een kleine B75 ik hoop dat er wel meer dan 400 in past. Hoe kan je het best een keuze maken tussen 450 of 500 cc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kikidelange je zal zien dat 450 en 500 niet veel verschil geeft. Enkel dat de 500 breder is. Dus zeker passen en kijken wat het best bij jou postuur staat. Al zal je pc je zeker goede raad geven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kikidelange hee meis. Ligt ook aan lengte en gewicht,  Ik zelf ben 170 lang en woog 59 voor mn operatie, nu wat meer maar dat komt ook door t vocht vast houden etc haha. En jij?  450 en 500 scheelt idd niet heel veel en ik wou zelf zoveel als er in paste zodat ik geen spijt zou krijgen dat ik achteraf toch voor ietsje groter had moeten kiezen. Ik vind ze tot nu toe ook helemaal niet super groot. Ik zal vanmiddag even fotos maken misschien heb je er dan een beetje een beeld bij.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Kikidelange:

Op je foto ziet het er wel groot uit maar echt super moooi!!! Om jaloers op te zijn. Nou hoop ik dat mijn afspraak niet opeens verzet word want heb veel moeite moeten doen om dit geregeld te krijgen! #dianagabriels...

Hihi dankjewel! Ben er ook super blij mee.  Ben zelf ook via DG geholpen, door kevin peters, heb idd veel verhalen gelezen over dat afspraken worden verzet en dat t slecht geregeld is etc etc maar bij mij ging het allemaal heel goed :) komt vast wel goed.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Jadie:

Hee ladiess

 

ik heb wat foto's in mn album gezet van vóór en een week po, wel prive. Dus als je wil kijken let me know :) 

 

xx

 

 

Ik wil wel even meekijken :D Ik kan jou ook even toevoegen als je wilt en als ik dat nog niet had gedaan 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

 

Ik wil wel even meekijken :D Ik kan jou ook even toevoegen als je wilt en als ik dat nog niet had gedaan 

 

xx

Heb t gezien idd. Super mooi geworden al:33: hoe voel je je?

ik zal je toevoegen!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jadie:

Heb t gezien idd. Super mooi geworden al:33: hoe voel je je?

ik zal je toevoegen!

 

x

Dank je! Ik ga ook gelijk even bij jou spieken dan ^_^

 

Ik heb nu wel meer last dan vanmiddag. Toen was het echt easy. Ik heb net een wat sterkere medicatie genomen om goed te kunnen slapen zo. Ben benieuwd wat dat gaat doen. Ik moet wel echt heel erg wennen om 'afhankelijk' te zijn van mij vriend. Ik kan namelijk niet zelf mijn broek naar beneden doen en omhoog komen etc. Dat vind ik wel het lastigste denk ik, niet eens de pijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x hihi is goed!

 

ja dan zit je nog onder de pijnstillers natuurlijk, had savonds ook meer last. Mijn eerste nacht was wel heel makkelijk, gelukkig! Hopelijk krijg jij dat ook. Pfff ik snap je helemaal, mn vriend moest echt alles voor me doen, de wc kon ik zelfs niet alleen doen:12:  ben heel blij dat hij me met alles zo goed geholpen heeft maar t was mentaal ook wel moeilijker dan ik dacht, had t liever allemaal

zelf gedaan maar ach dat is maar even en dan kan je steeds weer wat meer zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jadie:

@x-roxiie-x hihi is goed!

 

ja dan zit je nog onder de pijnstillers natuurlijk, had savonds ook meer last. Mijn eerste nacht was wel heel makkelijk, gelukkig! Hopelijk krijg jij dat ook. Pfff ik snap je helemaal, mn vriend moest echt alles voor me doen, de wc kon ik zelfs niet alleen doen:12:  ben heel blij dat hij me met alles zo goed geholpen heeft maar t was mentaal ook wel moeilijker dan ik dacht, had t liever allemaal

zelf gedaan maar ach dat is maar even en dan kan je steeds weer wat meer zelf.

 

 

Ja precies! Mentaal is het vooral zwaar. Je bent niet gewend zo weinig te kunnen haha. Ik hoop ook echt dat ik even goed kan slapen vanavond. Heb wel mijn wekker gezet voor de medicatie om 3 uur zodat ik niet helemaal doodga in de ochtend :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.