Ga naar inhoud

Jadie : 6 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Gizmootje:

Dankjewel 450 omdat kans bij 500 randen zou zien voelen. Heb ze dual plane.  Dankjewel ja super blij mee. Die paar cc minder zie je niet dit is al mooi zo. Was rond de middag thuis en lekker op de bank nu half omhoog liggend 

 

 

Gefeliciteerd met de boobs! 450cc mooie maat meid! Nu lekker goed herstellen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
34 minuten geleden zei Love7:

Hey Meis hoe is het??

mag ik meespieken ben benieuwd! 

Hee meid, nog een keer hihi.

het gaat goed! Vandaag zijn m'n boobies 2 weekjes oud:wub: en ben al super blij met ze! Ik heb je toegevoegd aan m'n album.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Marrie:

Hey @Jadie! Twee weken oud alweer, wat gaat het hard. Gaat het goed met je? Ik wil ook graag meespreken als het mag:rolleyes:

Heyhey! Ja jeetje de tijd vliegt om he! Het gaat goed, gisteren voor de eerste controle geweest, pleisters zijn van de hechtingen af getrokken, t voelt een stuk beter nu, die dingen zaten vrij strak haha. Hoe gaat het nu met jou? Ik heb je toegevoegd hoor meid :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2017 om 13:03 zei Jadie:

Heb weer nieuwe fotos toegevoegd 12 dagen po:43: mensen die nog niet toegevoegd zijn aan m'n album en dat wel willen hoor ik het wel! 

 

xxx

Hoi Jadie,

 

Op 8 augustus word ik geopereerd door Nio en krijg ook 500cc. Ik ben ongeveer 55 kg en 1.65. Vind het zo lastig inschatten hoe groot ze uiteindelijk gaan worden (hoewel ik het niet heel snel te groot zal vinden denk ik haha) Zou ik bij jou in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MM89:

Hoi Jadie,

 

Op 8 augustus word ik geopereerd door Nio en krijg ook 500cc. Ik ben ongeveer 55 kg en 1.65. Vind het zo lastig inschatten hoe groot ze uiteindelijk gaan worden (hoewel ik het niet heel snel te groot zal vinden denk ik haha) Zou ik bij jou in je album mogen kijken?

Hoihoi. 

 

Spannend!! Ik denk dat 500cc je dan heel mooi zal staan! :) ik heb je toegevoegd hoor.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jadie:

Hoihoi. 

 

Spannend!! Ik denk dat 500cc je dan heel mooi zal staan! :) ik heb je toegevoegd hoor.

 

x

Wauw, echt super mooi! Mijn voorsituatie is heel erg vergelijkbaar met die van jou, ook de vorm borsten en tepels, dus dit is wel goed vergelijkingsmateriaal. Als die van mij ook zo mooi worden... daar teken ik voor!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MM89:

Wauw, echt super mooi! Mijn voorsituatie is heel erg vergelijkbaar met die van jou, ook de vorm borsten en tepels, dus dit is wel goed vergelijkingsmateriaal. Als die van mij ook zo mooi worden... daar teken ik voor!:wub:

Hihi dankjewel meid!:blush:

oh echt? Ik was ook altijd op zoek naar vergelijkingsmateriaal maar was toch nog best moeilijk te vinden dus weet hoe fijn t dan is:lol: krijg jij ze dual plane of voor de spier? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jadie:

Hihi dankjewel meid!:blush:

oh echt? Ik was ook altijd op zoek naar vergelijkingsmateriaal maar was toch nog best moeilijk te vinden dus weet hoe fijn t dan is:lol: krijg jij ze dual plane of voor de spier? 

 

X

Ja super fijn! Al die borsten zijn toch vaak nog wel heel verschillend haha:P Ik krijg ze dual plane, dat heb jij ook toch? Ik krijg eurosiliconen 85% gevuld, dus zal net weer wat anders zijn, maar voor de rest zal het aardig overeenkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MM89:

Ja super fijn! Al die borsten zijn toch vaak nog wel heel verschillend haha:P Ik krijg ze dual plane, dat heb jij ook toch? Ik krijg eurosiliconen 85% gevuld, dus zal net weer wat anders zijn, maar voor de rest zal het aardig overeenkomen

Haha precies! Jaa ik heb ze ook dual plane :) ja scheelt geloof ik niet heel veel idd, ben benieuwd hoe ze bij jou gaan worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jadie:

Haha precies! Jaa ik heb ze ook dual plane :) ja scheelt geloof ik niet heel veel idd, ben benieuwd hoe ze bij jou gaan worden! 

Heb nu nog geen album, druk druk met werk haha en moet nog even uitzoeken hoe ik een privéalbum aanmaak en heb ook nog geen voorsituatiefoto´s gemaakt. Maar dat zal ik nog wel doen en dan tegen die tijd dat ik onder het mes ga een album aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei MM89:

Heb nu nog geen album, druk druk met werk haha en moet nog even uitzoeken hoe ik een privéalbum aanmaak en heb ook nog geen voorsituatiefoto´s gemaakt. Maar dat zal ik nog wel doen en dan tegen die tijd dat ik onder het mes ga een album aanmaken.

Jaaa ik heb ook pas een album aangemaakt een week na m'n operatie. Dus alle tijd!

Heel veel succes alvast :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei MM89:

Hee @Jadie,

Hoe gaat het met jouw herstel? Nog veel last, of voel je je alweer redelijk de oude?

Heyhey! :)

 

ja het gaat best goed, mn linker borst heb ik vrijwel geen last meer van, rechts is wat gevoeliger en is nu ook iets meer gezakt want die tepel hangt sinds 2 dagen iets lager haha, maar dat zal allemaal wel goed komen. Met mn linker arm kan ik ook meer mee als met rechts, terwijl dat vorige week andersom was, geen pijl op te trekken kwa herstel, het zijn natuurlijk ook 2 individuele zusjes van elkaar :lol: verder heb ik wel dagelijks last van m'n schouders/rug, zal wel door mn houding komen en misschien van het rug slapen. Maar al met al heb ik echt een prima herstel tot nu toe! Zal deze week even nieuwe fototjes plaatsen :) 

hoe is t met jou? Nog 2 weekjes dan ben jij aan de beurt toch, komt steeds dichterbij:63:

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jadie:

Heyhey! :)

 

ja het gaat best goed, mn linker borst heb ik vrijwel geen last meer van, rechts is wat gevoeliger en is nu ook iets meer gezakt want die tepel hangt sinds 2 dagen iets lager haha, maar dat zal allemaal wel goed komen. Met mn linker arm kan ik ook meer mee als met rechts, terwijl dat vorige week andersom was, geen pijl op te trekken kwa herstel, het zijn natuurlijk ook 2 individuele zusjes van elkaar :lol: verder heb ik wel dagelijks last van m'n schouders/rug, zal wel door mn houding komen en misschien van het rug slapen. Maar al met al heb ik echt een prima herstel tot nu toe! Zal deze week even nieuwe fototjes plaatsen :) 

hoe is t met jou? Nog 2 weekjes dan ben jij aan de beurt toch, komt steeds dichterbij:63:

 

x

Klinkt goed^_^ Geduld is het sleutelwoord haha, dat blijkt maar weer. En ze zullen inderdaad nog wel wat tijd nodig hebben om helemaal op z'n plekje te komen. Zijn ze voor je gevoel veel veranderd de afgelopen tijd? Ja begint nu wel op te schieten ook voor mij. Gisteren laatste factuur betaald, dus nu is het echt haha:D Maar die twee weken mogen nu wel snel voorbij gaan, kan niet wachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei MM89:

Klinkt goed^_^ Geduld is het sleutelwoord haha, dat blijkt maar weer. En ze zullen inderdaad nog wel wat tijd nodig hebben om helemaal op z'n plekje te komen. Zijn ze voor je gevoel veel veranderd de afgelopen tijd? Ja begint nu wel op te schieten ook voor mij. Gisteren laatste factuur betaald, dus nu is het echt haha:D Maar die twee weken mogen nu wel snel voorbij gaan, kan niet wachten! 

Heel veel geduld haha, er gaat nog genoeg veranderen de komende tijd denk ik. Ja de bovenkant voelt wat zachter, en ze zijn wat meer gezakt. Hoewel ze nog steeds wel hoog zitten maar dat vind ik juist wel mooi :) en ja m'n rechter borst veranderd nu wel, vanaf t begin heb ik al een deuk onder aan dat litteken want hij had te strak gehecht, was best bang dat t niet goed zou komen maar daar hoefte ik niet bang voor te zijn zeiden ze, dat zakt allemaal nog, en volgens mij merk ik dat t iets beter word gelukkig. Ik ga mn vriend nu ook ff dagelijks fotos laten maken zodat ik t verschil beter zie. 

Oeeh nu nog even afwachten op je operatie tijd en dan komt t pas echt dichtbij! Haha had ik ook hoor kon echt niet wachten, en nu ben ik al bijna 3 weken po. Dus geloof me die 2 weekjes zijn zo voorbij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jadie:

Heel veel geduld haha, er gaat nog genoeg veranderen de komende tijd denk ik. Ja de bovenkant voelt wat zachter, en ze zijn wat meer gezakt. Hoewel ze nog steeds wel hoog zitten maar dat vind ik juist wel mooi :) en ja m'n rechter borst veranderd nu wel, vanaf t begin heb ik al een deuk onder aan dat litteken want hij had te strak gehecht, was best bang dat t niet goed zou komen maar daar hoefte ik niet bang voor te zijn zeiden ze, dat zakt allemaal nog, en volgens mij merk ik dat t iets beter word gelukkig. Ik ga mn vriend nu ook ff dagelijks fotos laten maken zodat ik t verschil beter zie. 

Oeeh nu nog even afwachten op je operatie tijd en dan komt t pas echt dichtbij! Haha had ik ook hoor kon echt niet wachten, en nu ben ik al bijna 3 weken po. Dus geloof me die 2 weekjes zijn zo voorbij. 

Ja dat is denk ik echt wel goed om te doen, regelmatig foto's maken! Verandering gaat vaak geleidelijk en dat is voor jezelf moeilijk om te zien soms. Ik ben zelf nooit zo heel erg van vaak foto's maken, maar denk dat ik het straks wel regelmatig ga proberen te doen ^_^ Ja die twee weekjes zijn vast zo voorbij! Als ik kijk hoe snel de afgelopen maanden zijn gegaan, is twee weken echt peanuts haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Wanneer word je geopereerd? Ik ga zelf 4 september bij dokter stevens van bergman clinics.

ik heb nu een cup a en ik krijg 500 cc ultra high profile.

tip: installeer een countdown app zo kan je precies bijhouden hoeveel dagen je nog moet wachten :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.