Ga naar inhoud

Jadie : 6 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei MM89:

Ja dat is denk ik echt wel goed om te doen, regelmatig foto's maken! Verandering gaat vaak geleidelijk en dat is voor jezelf moeilijk om te zien soms. Ik ben zelf nooit zo heel erg van vaak foto's maken, maar denk dat ik het straks wel regelmatig ga proberen te doen ^_^ Ja die twee weekjes zijn vast zo voorbij! Als ik kijk hoe snel de afgelopen maanden zijn gegaan, is twee weken echt peanuts haha

Ja dan zie ik het verschil beter dan als ik dagelijks alleen in de spiegel zou kijken. Haha ik was dat ook nooit! Maar nu vind ik t toch wel erg leuk om fotos te maken en terug te kijken:lol: dan zie je ook echt hoeveel het veranderd in de eerste weken. 

 

daaaaarom, voor je t weet heb je je boobies! Stom he, we praten erover alsof het producten zijn:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei Michellev:

Spannend!! Wanneer word je geopereerd? Ik ga zelf 4 september bij dokter stevens van bergman clinics.

ik heb nu een cup a en ik krijg 500 cc ultra high profile.

tip: installeer een countdown app zo kan je precies bijhouden hoeveel dagen je nog moet wachten :wub:

Ik weet niet of je het aan mij vroeg?^_^ Maar ik word 8 augustus geopereerd door dokter Nio. Ook 500cc alleen dan 85% gevuld! Nog precies twee weekjes, maar weten ook al weken elke dag hoe lang nog precies haha, kan niet wachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jadie:

Ja dan zie ik het verschil beter dan als ik dagelijks alleen in de spiegel zou kijken. Haha ik was dat ook nooit! Maar nu vind ik t toch wel erg leuk om fotos te maken en terug te kijken:lol: dan zie je ook echt hoeveel het veranderd in de eerste weken. 

 

daaaaarom, voor je t weet heb je je boobies! Stom he, we praten erover alsof het producten zijn:154:

Ja Hahaha alsof het een nieuw paar schoenen is:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei MM89:

Ik weet niet of je het aan mij vroeg?^_^ Maar ik word 8 augustus geopereerd door dokter Nio. Ook 500cc alleen dan 85% gevuld! Nog precies twee weekjes, maar weten ook al weken elke dag hoe lang nog precies haha, kan niet wachten 

Ja ik was je alleen vergeten te taggen

Gaat al opschieten voor jou!!

laat me na de ok even weten hoe jij die 500 cc vindt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Michellev:

Ja ik was je alleen vergeten te taggen

Gaat al opschieten voor jou!!

laat me na de ok even weten hoe jij die 500 cc vindt! 

Ja ga ik zeker laten weten! ^_^ begint inderdaad op te schieten, kleine twee weekjes nog! Moet wel zeggen hoe dichterbij het komt, hoe meer het door m'n hoofd heen gaat haha. Maar voor ik het weet is het zo ver.. en voor je het weet is het dan ook ineens 4 september!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MM89:

Ja ga ik zeker laten weten! ^_^ begint inderdaad op te schieten, kleine twee weekjes nog! Moet wel zeggen hoe dichterbij het komt, hoe meer het door m'n hoofd heen gaat haha. Maar voor ik het weet is het zo ver.. en voor je het weet is het dan ook ineens 4 september!:D

God ik tel echt de dagen. Ben alleen wel benieuwd hoe het dan gaat met slapen, ik slaap dus altijd op mn buik maar ik denk dat niet meer zo lekker voelt na de operatie ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.