Ga naar inhoud

Jadie : 6 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Heyhoi iedereen!

Ik ben Jade24 jaar en krijg eindelijk m'n borstvergroting!:43:


Ik zit al een tijdje te kijken op dit forum en veel verhalen gelezen van jullie en dit heeft me echt geholpen met de keuzes die ik heb gemaakt.  

 

Mijn borsten zijn tot m'n 17e ongeveer nooit meer verder gegroeid, ik vind ze mooi maar gewoon te klein en heel weinig volume, sinds de maximizer bh's te koop waren heb ik nooit meer anders gedragen. Ik heb heel lang geprobeerd blij te zijn met mijn 'kleine' borsten, ik volgde zelfs meisjes op instagram die hele kleine borsten hadden en gewoon super positief in het leven stonden en er trots op waren, in de hoop dat ik dat dan ook kon. Maar nee, ik heb dit jaar echt besloten om er wat aan te doen. 
3 week geleden heb ik een gesprek gehad met Diana Gabriels, en vorige week een consult gehad met Dr. Peters en ja hoor, 6 juli is de dag dat ik word geopereerd!!! 
Het word 450 of 500cc dual plane hp. We gaan voor de operatie kijken of 500cc gaat passen (ik hoop het:wub:)!

Waar ligt het eigenlijk aan of het wel of niet gaat passen? 
Ik ben 1.70 en weeg 59 kilo, m'n huidige bh maat is 75b. 
Nog meer meiden die 500cc krijgen/hebben met ongeveer de zelfde voorsituatie als mij? 

Ik ben heel benieuwd !

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh ik herken me wel een beetje in je verhaal. Na er zo'n 5 jaar over nagedacht te hebben ben ik afgelopen vrijdag geopereerd. (Ben ook 24jr nu).

 

Fijn dat je nu een datum hebt.

 

Ik heb 275cc full Motiva. Ben 1,68m en 61kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Jadie ook ik herken mij in je verhaal! Ik ben vorige week geopereerd en hoewel de eerste dagen even pittig waren, is het de beste keuze ooit geweest.:43:

Gefeliciteerd met je datum en lekker voorbereiden nu! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ja ik zat echt jaren lang in een ontkenningsfase en het voelt echt als een bevrijding dat ik het nu gewoon ga doen! Super veel zin in.

 

nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Hoe is het je tot nu toe bevallen? 

 

@happynewme ook jij nog gefeliciteerd! :D  ik kan ook echt niet wachten, en geloof ook dat t alle pijn en moeite waard is haha! Dankjewel meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jadie:

@Ellen125 ja ik zat echt jaren lang in een ontkenningsfase en het voelt echt als een bevrijding dat ik het nu gewoon ga doen! Super veel zin in.

 

nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Hoe is het je tot nu toe bevallen? 

 

Dankjewel :) Even wennen vrijdag en zaterdag maar sindsdien iedere dag ietsje beter. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Love7:

Hey

meid hier ook 24 jaar en 2,5 week geleden geopereerd door k peters heb dual plane 400cc HP ben er nu al super blij mee en me litekens al super mooi! 

Succes nog eventjes!!

Heyhoi, heb net eventjes gekeken naar je fotos, ze zijn echt heel mooi al! Hoe is het je tot nu toe bevallen? Ja dankjewel, ben de dagen al aan het af tellen, nog 4 weekjes!  

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jadie:

Heyhoi, heb net eventjes gekeken naar je fotos, ze zijn echt heel mooi al! Hoe is het je tot nu toe bevallen? Ja dankjewel, ben de dagen al aan het af tellen, nog 4 weekjes!  

Xx

De operatie en narcose super meegevallen was daar zo bang voor en ging echt super!

de pijn vond ik best heftig heb echt wel paar dagen afgezien t viel me echt tegen was ook heel de week30 graden dat hielp ook lekker hahaha gelukkig had ik m'n man die me overal mee hielp kon echt niks zelf hahaha stiekem dacht ik wat heb ik mezelf aangedaan maar Na een week voelde ik me zoveel beter en nu 2 weken laten nog veel beter tis het echt waard:wub: maar ik was zo bang voor mijn eerste keer narcose/operatie dat ik me helemaal niet bezig hield met de pijn erna dus die kwam wel even binnen haha " ik moet wel zeggen ik kon niet tegen het zwaardere medicijn  tramadol die ik voorgeschreven kreeg werd er op dag 2 ziek van misschien helpt dat wel echt met de ergste pijn de eerste dagen  , komt zeker goed op naar je bigboobs:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Love7:

De operatie en narcose super meegevallen was daar zo bang voor en ging echt super!

de pijn vond ik best heftig heb echt wel paar dagen afgezien t viel me echt tegen was ook heel de week30 graden dat hielp ook lekker hahaha gelukkig had ik m'n man die me overal mee hielp kon echt niks zelf hahaha stiekem dacht ik wat heb ik mezelf aangedaan maar Na een week voelde ik me zoveel beter en nu 2 weken laten nog veel beter tis het echt waard:wub: maar ik was zo bang voor mijn eerste keer narcose/operatie dat ik me helemaal niet bezig hield met de pijn erna dus die kwam wel even binnen haha " ik moet wel zeggen ik kon niet tegen het zwaardere medicijn  tramadol die ik voorgeschreven kreeg werd er op dag 2 ziek van misschien helpt dat wel echt met de ergste pijn de eerste dagen  , komt zeker goed op naar je bigboobs:1bouncingboobs:

Pff ja jij was geopereerd met die hitte, dat lijkt mij ook wel een minpuntje, grote kans dat het rond 6 juli ook wel aardig warm is en ik woon in een appartement waar de warmte lekker in blijft hangen hahah, dan maar de ventilator naast me neer zetten! 

Fijn dat je mannetje je hielp met alles, dat heb je dan idd ook wel nodig! Mijn vriend zei ook al dat ie me heeuul goed zal verzorgen, dus deze dame blijft de eerste dagen lekker op de bank liggen:lol:.

De narcose zat ik ook best wel tegenop, word ook mijn eerste keer, heel lang bang geweest dat ik alsnog iets zou gaan voelen tijdens de operatie ofzo hahahah maar sinds ik op dit forum zit en zie hoeveel meiden een borstvergroting hebben laten doen ben ik er eigenlijk helemaal niet bang meer voor!

Hmm balen dat je niet tegen de tramadol kon, dat helpt wel goed tegen de pijn, daardoor had je er waarschijnlijk wat meer last van idd. Maar meid je hebt er 2 prachtige boobs voor terug dus uiteindelijk is het het allemaal waard hihi. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik word ook door peters geopereerd 18 juli. Alleen in Oisterwijk niet in Vlaardingen. 

Dacht dat hij alleen nog in Oisterwijk opereerde de laatste tijd maar misschien door vakantie nu ook weer Vlaardingen? 

Ik krijg ook 500cc ik twijfelde veel tussen 450 en 500 maar twee weken geleden nog gaan passen en de 500 geeft me denk ik toch het mooiste resultaat om de "leegte" op te vullen na de zwangerschap. 

Ik wens je veel succes alvast !! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Gizmootje:

Hey ik word ook door peters geopereerd 18 juli. Alleen in Oisterwijk niet in Vlaardingen. 

Dacht dat hij alleen nog in Oisterwijk opereerde de laatste tijd maar misschien door vakantie nu ook weer Vlaardingen? 

Ik krijg ook 500cc ik twijfelde veel tussen 450 en 500 maar twee weken geleden nog gaan passen en de 500 geeft me denk ik toch het mooiste resultaat om de "leegte" op te vullen na de zwangerschap. 

Ik wens je veel succes alvast !! 

 

Hoihoi! 

Spannend jou datum komt dus ook al steeds dichterbij! Oke ik heb echt geen idee, ik dacht dat hij eerst altijd in Vlaardingen opereerde maar omdat hij best veel gevraagd is dat hij nu ook in Oisterwijk opereerd. Oisterwijk zou mij beter uitkomen, woon er 10 minuten van af haha maar goed Vlaardingen is ook prima! Ik denk dat 500 ook echt super mooi word, en omdat je een zwangerschap hebt gehad zal dat vast super mooi worden! :wub: Wat voor maat heb je nu? ik heb zelf een B cupje en heb 450cc gepast maar nooit gevraagd wat het maximum is wat er in past, daarom gaan we voor de operatie kijken of 500cc past, ik hou er wel van als het wat groter is dus ik hoop het!:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Gizmootje:

Als ik jou was zou ik eens informeren of Oisterwijk ook kan ik woon er ook 10-15 min vandaan ideaal !! 

Dan ben je dus ook zo weer thuis, ideaal idd! Ja volgens mij opereerd hij alleen dinsdags in Oisterwijk, en m'n datum staat al vast, dus moet het er maar mee doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai,

 

Met je lengte van 1.70 zou ik voor het grootste gaan 500cc.

Ik zelf ben 1.74 en na 2 zwangerschappen helemaal plat en schommelend tussen 55-60 kg. Omvang van de bh maat was/is ook 75 en ik heb 500cc gekozen.

Was eerst bang dat het te groot zou worden.. Maar het enige verschil tuasen 450 en 500 cc is de breedte van de prothese. Die dochter van DG adviseerde mij 450 omdat ze zei dat 500 een propperige bedoeling zou worden. Verschil is 1,4 cm voor 2 protheses samen! Maar nu ze geplaatst zijn vind ik het perfect zo! Het is vanaf de zijkant ook mooi bol en gevuld. En wat is nou 1,4 cm!

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2017 om 22:21 zei Sher2017:

Hai,

 

Met je lengte van 1.70 zou ik voor het grootste gaan 500cc.

Ik zelf ben 1.74 en na 2 zwangerschappen helemaal plat en schommelend tussen 55-60 kg. Omvang van de bh maat was/is ook 75 en ik heb 500cc gekozen.

Was eerst bang dat het te groot zou worden.. Maar het enige verschil tuasen 450 en 500 cc is de breedte van de prothese. Die dochter van DG adviseerde mij 450 omdat ze zei dat 500 een propperige bedoeling zou worden. Verschil is 1,4 cm voor 2 protheses samen! Maar nu ze geplaatst zijn vind ik het perfect zo! Het is vanaf de zijkant ook mooi bol en gevuld. En wat is nou 1,4 cm!

 

Succes!

Hee meis 

ik lees nu pas je berichtje! Had er geen melding van gehad haha. Ik wil zelf ook heel erg graag 500cc maar dr Peters zou moeten aangeven of dit gaat passen of niet. Dus ik zal het moeten afwachten maar het heeft zeker m'n voorkeur:123: je zal toch zeggen dat t dan wel past als het maar 1,4 cm is, maarja ik ben geen chirurg he haha. Hoewel ik hier wel sommige dames zie die kleine borsten hadden en er toch meer dan 500 in paste. En jij was plat zei je? Maar wel 2 zwangerschappen dus dan rekt je huid natuurlijk wel wat uit. Heb je toevallig ook fotos? Ben wel heel nieuwsgierig!:D

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff nog maar 5 nachtjes slapen en dan is het zover! Vandaag net terug gekomen uit de dominican republic, fijn nog even 2 weekjes kunnen ontspannen, maar toen ik vanmorgen aankwam op schiphol dacht ik wel oef nu komt t wel heel dichtbij. Totaal niet zenuwachtig geweest tot vandaag haha. Ik hoop gewoon ontzettend graag dat ze zo worden als ik wil, maakt je toch een beetje angstig, maar het zal vast allemaal wel goedkomen! Ik vroeg me trouwens af waarom je je nagellak eraf moet halen? Kan dat niet echt ergens terug vinden waarom dat moet, en moet t ook van je teennagels? :63:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jadie

Ja ik was helemaal plat maar ook geen loshangend of overtollig vel. En het heeft toch gepast.

Ik kom uit op een 75D cup. Had stiekem misschien toch met 500cc op net iets groter gehoopt!

Terwijl ik al heel erg had getwijfeld over 450 of 500! 

Maar het zit bij mij achter de spier en de borst die ik nu heb is ook echt alleen de prothese omdat er niks van weefsel van mijzelf bij zit!

Verder echt super tevreden hoor over dr. Peters. Ik vroeg of ze dicht bij elkaar geplaatst konden worden (omdat ik weleens foto's tegen kwam waar ze die borsten bijna onder de oksels zaten dn in midden niks).

Nu staan ze wel ietsjes uit elkaar maar het oogt wel heel natuurlijk. Hij zei dat het niet dichter naar elkaar kon ivm dat de tepels dan niet naar voren zouden wijzen.

Maar ik ben hartstikke tevreden! 

Ik zal even kijken hoe je zo'n foto moet plaatsen in je profiel zonder dat het openbaar staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja met die zin van dat ik heel erg had getwijfeld over 450 of 500 cc.. Bedoel ik eigenlijk mee dat ik bang was dat het te groot zou worden. Bij pas consult kreeg ik advies dat 500 een propperige bedoeling zou worden. Maar Het resultaat is verre van... Ik was van bovenlichaam zonder borsten best wel smal en dan een nog smallera taille maar wel weer gevormde heupen. Nu ik met 500cc op de borstkas ook ronding naar de zijkant (onder oksel) heb is het wel goed in proportie allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sher2017 wauw wat apart dat bij sommigen er dan niet meer in past dan 450 en bij jou gewoon 500, hoop nu ook echt dat 500 gaat passen bij mij:wub:moet dan haast wel haha. Was 500 voor jou de max? 75D is toch wel een mooie maat al je van niks af komt! Ik hoop ook dat ze wat dicht bij elkaar komen te staan maar dat ligt ook aan de borst die je had voor de operatie. Dus ben benieuwd hoe dat gaat worden. 

 

Ik heb geen gelnagels maar wel hele lange nagels van mezelf en heb altijd nagellak op, maar ik zag dus laatst t filmpje van rosanna en zei moest dr net opgeplakte nagel afknippen maar dat moet ook bij echte nagels? En ook niet lakken dus?

 

lijkt me heel erg mooi wat je hebt nu, zeker als je smal bent en bredere heupen hebt staat t vast super!! Nog 4 dagen en dan mag ik ook:63: 

wanneer was jij geopereerd? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.