Ga naar inhoud

Jadie : 6 juli 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

@JESSICAD jaaa super spannend allemaal. Ben zo benieuwd hoe t word, het besef is er ook nog niet helemaal, denk als we er heen rijden dat ik dan zo iets heb van oke this is it, nu gaat t gebeuren! Maar wel heel veel zin in hihi. Jij bent morgen al aan de beurt zag ik jeetje!:43:helemaal klaar voor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jadie:

@JESSICAD jaaa super spannend allemaal. Ben zo benieuwd hoe t word, het besef is er ook nog niet helemaal, denk als we er heen rijden dat ik dan zo iets heb van oke this is it, nu gaat t gebeuren! Maar wel heel veel zin in hihi. Jij bent morgen al aan de beurt zag ik jeetje!:43:helemaal klaar voor? 

Ja tis óók sinds gisteren pas dat ik tegen mezelf zei...het gaat nu écht gebeuren.

Ben er helemaal klaar voor. Huisje is helemaal proper,oppas geregeld,mannetje staat voor me klaar....lets do this ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2017 om 23:42 zei Jadie:

@Marrie pfff heeeeeel dichtbij!! Heb je dr al net zo veel zin in als ik?:43: De zenuwen zijn ook wel aanwezig nu hihi. Hoe laat mag je? 

Kan echt niet wachten! Maar totaal niet nerveus eigenlijk. Morgen om half 11 ben ik aan de beurt:43: Hoe laat mag jij @Jadie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marrie:

Kan echt niet wachten! Maar totaal niet nerveus eigenlijk. Morgen om half 11 ben ik aan de beurt:43: Hoe laat mag jij @Jadie:)

Haha oh ik wel joh, nog nooit onder narcose geweest maar laat t lekker op me af komen. Ik ben om 10.00 aan de beurt:63: heel veel succes morgen en ik hoor wel van je hoe het is gegaan hihi. Op naar bigger booooobies!!:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee @Marrie

 

ja het gaat redelijk, ben super blij dat ik heb kunnen slapen vannacht. Gister was niet zo'n prettig dagje, de operatie en alles ging super, t wakker worden enz ook maar toen alles begon uit te werken was de pijn best erg. Gister thuis ook vooral, lig nu nog in bed net wat gegeten en medicatie weer genomen, hopelijk kom ik zo m'n bed uit haha t voelt alsof er 2 olifanten op mn borst zitten idd. Maar wat je zegt t is t allemaal waard uiteindelijk! Bij jou ook alles goed gegaan? Ik zal even spieken bij je fotos. En zal vanmiddag even m'n verslagje doen met als het lukt ook ff een fototje erbij. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even mijn verslagje:

 

ik moest gisteren om 10.00 uur aanwezig zijn in Vlaardingen. We gingen om 7.45 weg omdat ik optijd wilde zijn en er files zouden zijn. Onderweg werd ik gebeld of ik ook eerder kon omdat er een uitvaller was, ik zei dat dit misschien wel zou lukken als de files mee zouden vallen. Uiteindelijk waren we er een uur te vroeg (oeps) maar dat kwam dus wel goed uit haha. Om half 10 mocht ik mee lopen en kwam de anesthesist om wat dingetjes uit te leggen, even daarna kwam Dr. peters om me af te tekenen en hebben we besloten voor de 500cc te gaan ipv 450:43: daar was ik heeeeel blij mee! Om 10 uur lag ik op de operatie tafel. Het was voor mij de eerste keer narcose dus was wel een beetje nerveus maar jeetje wat lekker spul zeg hahah. Voor m'n gevoel werd ik 5 min later al wakker op de ok maar t was een uurtje of 11. Ik werd heel fijn wakker en ben meteen gaan kijken, nu al erg blij mee! Ook gezellig gekletst met de meiden die naast me lagen en de verpleger, die toevallig ook net terug kwam uit de dominicaanse republiek,  net als ik, erg toevallig! ik werd erg goed geholpen door hem dus petje af!^_^

 Een klein uurtje later begon het, de pijnstilling werkte uit en kreeg heel erg last van m'n rechter borst, de druk werd steeds erger dus heb ik een pijnstilling toegedient gekregen, dat hielp wel maar daar werd ik dus erg duizelig en misselijk van. Ik zou om 1 uur weg mogen maar dit werd uiteindelijk 2 uur vanwege die duizeligheid. Eenmaal thuis werd het alleen maar erger, wel een paar keer flink lopen huilen van de pijn, terwijl ik echt een hoge pijngrens heb, de druk werd steeds erger en erger en ik werd ook nog weer eens misselijk van de Oxycodon. 

Om 00.00 uur heb ik de laatste medicatie genomen en ben ik naar bed gegaan, wonder boven wonder heb ik echt lekker geslapen, om 6 uur wel mn wekkertje gezet voor de medicatie en toen weer even verder geslapen. Vanochtend was t uit bed komen geen pretje, het voelt alsof het hele olifanten verblijf van de dierentuin op mn borst leeft:blink: lig nu lekker op de bank en dan is het prima te doen. Ik moet wel zeggen dat ik het heb onderschat, ik besef nu ook hoeveel je je borstspieren gebruikt in het dagelijks leven pff. Hopelijk gaat het snel beter, ik heb gewoon een beetje pech wat betreft de pijn haha. Maar ik ben er wel heel blij mee al!! Ik zal even een fototje erbij zetten van in bh, binnenkort even een albumpje maken! 

 

xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Mooi verslag geschreven. Veel sterkte gewenst en laat je goed verzorgen !! Gefeliciteerd nog maals het ziet er al mooi uit zeg zo in de bh. Ik over 12 dagen aan de beurt bij peters ook 500cc als het goed is :wub:

Dankjewel meid! Ja komt zeker goed, voel me net gehandicapt haha kan niet veel zelf. 

Oeee spannend, nog heel eventjes geduld nog dus, je bent zeker in goede handen! Worden vast ook hele mooie boobies. Ben benieuwd na jou verhaal! 

Succes nog eventjes met aftellen!:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.