Ga naar inhoud

Henrique : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei tinkerbel80:

@MvR, ja inderdaad het trekt enorm. Ook het vel op mn borstbeen (ertussen)staat echt megastrak..best eng vind ik t af en toe...

Ja klopt, ik heb dat ook op me borstbeen. En als ik erop druk doet het echt pijn. Snap dus helemaal wat je bedoelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 197
  • Created
  • Laatste Reactie
45 minuten geleden zei tinkerbel80:

Gelukkig ben ik niet de enige...fijn te horen...x

Nee ben je niet. Ja vind k ook altijd fijn. Je maakt je toch altijd zorgen dan. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei nadia.i:

@Henrique Zou ik misschien jouw foto's mogen zien? Ik heb 1 september een consult bij Faceland maar op de site kan ik niet echt foto's terugvinden. Heb puur een afspraak gemaakt door de goede verhalen die ik las, maar foto's helpen enorm! 

@nadia.i, ik ben net zoals henrique ook op de 14de geopereerd door dr fresow. Mijn album staat openbaar en kun je bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@henrique @tinkerbel80 he dames, ik zit weer even mee te lezen. Dat tussenstukje bij mijn middenrif staat ook zo strak! Ben ergens opgelucht om te lezen dat jullie dat ook hebben, wordt er soms eng van

zo strak staat het. 

 

Hebben jullie toevallig ook dat de huid van je borst verdoofd aan voelt? Ik voel letterlijk mijn huid niet als ik het zachtjes aanraak, heel raar gevoel. 

 

Voor de rest voel ik me zo goed dat ik al kleine stukjes auto heb gereden en vrij veel al weer doe. Misschien te veel? Benieuwd hoe jullie je verder voelen. 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Claire90:

@henrique @tinkerbel80 he dames, ik zit weer even mee te lezen. Dat tussenstukje bij mijn middenrif staat ook zo strak! Ben ergens opgelucht om te lezen dat jullie dat ook hebben, wordt er soms eng van

zo strak staat het. 

 

Hebben jullie toevallig ook dat de huid van je borst verdoofd aan voelt? Ik voel letterlijk mijn huid niet als ik het zachtjes aanraak, heel raar gevoel. 

 

Voor de rest voel ik me zo goed dat ik al kleine stukjes auto heb gereden en vrij veel al weer doe. Misschien te veel? Benieuwd hoe jullie je verder voelen. 

 

Liefs!

@Claire90, ja eng gevoel he? Ik heb sinds vandaag dat als ik diep adem haal ik een soort steken voel rechts van mn borstbeen. Zal wel goed komen(je let ook op alles) goed te lezen dat je je voor de rest goed voelt! En dat verdoofde gevoel heb ik ook, alleen mn tepels zijn erg gevoelig :-). Autorijden durf ik nog niet, maar ben wel maandag weer begonnen met werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Claire90:

@nadia.i ik ben echt heel erg te spreken over dr Fresow! Ook 14 augustus geopereerd wat super fijn is verlopen. 

 

Vandaag had ik wat vragen dus faceland gebeld. Binnen 1,5 werd ik persoonlijk door dr Fresow terug gebeld en heeft tie al mn vragen beantwoord. Top!

Ja dat klinkt zo fijn en dat wil ik gewoon hebben. Heb ook echt al zin in mijn consult haha. Hoe verloopt je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei nadia.i:

Ja dat klinkt zo fijn en dat wil ik gewoon hebben. Heb ook echt al zin in mijn consult haha. Hoe verloopt je herstel?

Wanneer is je consult?

 

Ik heb echt een heel fijn herstel gehad, amper pijn en binnen vier dagen was ik eigenlijk alweer vrij de oude. Ik ben wel wat sneller moe en natuurlijk ben je beurs maar ik heb geen vrachtwagen over mn ribbenkast ervaren of iets in die richting! 

 

Ik ben vrij sportief en afgetraind dus ze hadden me gewaarschuwd voor langer herstel. Ik denk dat ik gewoon snel herstel, ook na mijn bevallingen was ik altijd snel op de been! Heb een fotootje bijgevoegd van mn borsten in een nieuwe bikini. Blij als een kind! Succes met dr. Fresow, kan hem echt aanraden. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Claire90:

Wanneer is je consult?

 

Ik heb echt een heel fijn herstel gehad, amper pijn en binnen vier dagen was ik eigenlijk alweer vrij de oude. Ik ben wel wat sneller moe en natuurlijk ben je beurs maar ik heb geen vrachtwagen over mn ribbenkast ervaren of iets in die richting! 

 

Ik ben vrij sportief en afgetraind dus ze hadden me gewaarschuwd voor langer herstel. Ik denk dat ik gewoon snel herstel, ook na mijn bevallingen was ik altijd snel op de been! Heb een fotootje bijgevoegd van mn borsten in een nieuwe bikini. Blij als een kind! Succes met dr. Fresow, kan hem echt aanraden. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Looks great!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Claire90:

Wanneer is je consult?

 

Ik heb echt een heel fijn herstel gehad, amper pijn en binnen vier dagen was ik eigenlijk alweer vrij de oude. Ik ben wel wat sneller moe en natuurlijk ben je beurs maar ik heb geen vrachtwagen over mn ribbenkast ervaren of iets in die richting! 

 

Ik ben vrij sportief en afgetraind dus ze hadden me gewaarschuwd voor langer herstel. Ik denk dat ik gewoon snel herstel, ook na mijn bevallingen was ik altijd snel op de been! Heb een fotootje bijgevoegd van mn borsten in een nieuwe bikini. Blij als een kind! Succes met dr. Fresow, kan hem echt aanraden. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw! Echt heel mooi!!! Mijn consult is 1 september met Fien Van Den Broek. Hoeveel CC heb jij? En voor of achter de borstspier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei nadia.i:

 

Wauw! Echt heel mooi!!! Mijn consult is 1 september met Fien Van Den Broek. Hoeveel CC heb jij? En voor of achter de borstspier? 

Dankjewel! :blush: 

 

ik heb 335cc achter mn borstspier, ik was heel bang dat het de groot zou worden. Ik heb zelf altijd een C gehad maar na mn kinderen een lege a/b. Ben heel blij dat ik naar dr Fresow heb geluisterd. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Claire90:

Dankjewel! :blush: 

 

ik heb 335cc achter mn borstspier, ik was heel bang dat het de groot zou worden. Ik heb zelf altijd een C gehad maar na mn kinderen een lege a/b. Ben heel blij dat ik naar dr Fresow heb geluisterd. :43:

 

Ja bij mij dus kleiner/leger geworden na afvallen.. Ik begin die Fresow steeds leuker te vinden als ik jullie verhalen hoor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei nadia.i:

@Henrique Zou ik misschien jouw foto's mogen zien? Ik heb 1 september een consult bij Faceland maar op de site kan ik niet echt foto's terugvinden. Heb puur een afspraak gemaakt door de goede verhalen die ik las, maar foto's helpen enorm! 

Tuurlijk, ik voeg je gelijk toe. Af en toe zal ik proberen een update te plaatsen, dus weet dat wat je nu ziet nog heel pril is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Henrique:

Tuurlijk, ik voeg je gelijk toe. Af en toe zal ik proberen een update te plaatsen, dus weet dat wat je nu ziet nog heel pril is.

Hartstikke bedankt! Jouw voorsituatie lijkt enorm op die van mij, dus je foto's helpen heel erg!! 

Vind t erg mooi geworden bij jou! Gaat het goed met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei nadia.i:

Hartstikke bedankt! Jouw voorsituatie lijkt enorm op die van mij, dus je foto's helpen heel erg!! 

Vind t erg mooi geworden bij jou! Gaat het goed met je herstel?

Herstel gaat eigenlijk prima. Het niet goed kunnen slapen op de rug vind ik het vervelendste. Heb in het begin zelfs een paar keer op de bank geslapen omdat dit het beste ging. Eerste dagen gewoon goed alle medicijnen nemen die je krijgt van Faceland en de pijn was goed te doen. Ben maandag (1 week na de operatie) weer aan het werk gegaan. Moet wel zeggen dat ik een kantoorbaan heb en dat ik met 10 minuten fietsen daar ben. Kan mij voorstellen dat anderen met een zwaarder beroep of lange reis daar nog niet aan toe zijn. Aan het einde van de dag ben ik wel bekaf maar dat kan ook komen van het slechte slapen ;-) Mijn kinderen waren de eerste week bij hun vader dus had alle rust om te herstellen. En ze zijn groot genoeg zodat ik ze niet meer hoef te tillen etc, nu ze er weer zijn kan ik prima voor ze zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Henrique:

Herstel gaat eigenlijk prima. Het niet goed kunnen slapen op de rug vind ik het vervelendste. Heb in het begin zelfs een paar keer op de bank geslapen omdat dit het beste ging. Eerste dagen gewoon goed alle medicijnen nemen die je krijgt van Faceland en de pijn was goed te doen. Ben maandag (1 week na de operatie) weer aan het werk gegaan. Moet wel zeggen dat ik een kantoorbaan heb en dat ik met 10 minuten fietsen daar ben. Kan mij voorstellen dat anderen met een zwaarder beroep of lange reis daar nog niet aan toe zijn. Aan het einde van de dag ben ik wel bekaf maar dat kan ook komen van het slechte slapen ;-) Mijn kinderen waren de eerste week bij hun vader dus had alle rust om te herstellen. En ze zijn groot genoeg zodat ik ze niet meer hoef te tillen etc, nu ze er weer zijn kan ik prima voor ze zorgen.

 

Klinkt als een goedlopend herstel! Ik ben zo benieuwd naar wat ze gaan zeggen tijdens mijn consult! Heb bij Boerhaave, Faceland & Diana Gabriels een consult staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.