Ga naar inhoud

Henrique : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

  • Reacties 197
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ben weer thuis en een beetje wakker aan het worden.

De operatie ging prima, maar kreeg extra medicijnen om niet misselijk te worden tijdens de autorit en werd mij daar een partijtje suffig van. Ben nu weer een beetje aan het bijtrekken en kan een verslagje schrijven.

 

Ik kwam precies op tijd aan in Mill bij een keurige kliniek. Tip voor iedereen die nog moet gaan: parkeer links op het bovendek van de parkeergarage (gratis) dan kan je als je naar huis gaat zonder een trap af te gaan zo de auto in.

In de wachtkamer zaten twee vriendinnen die samen de consulten en operatie hadden gepland, erg leuke meiden en super natuurlijk om het samen te doen!

 

Toen de anesthesist mij kwam halen was ik inmiddels reuze zenuwachtig en bleef maar kletsen tegen iedereen, maar dat hebben ze vast wel vaker meegemaakt haha! Infuus prikken ging als een zonnetje, niks van gevoeld! Iedereen is trouwens erg vriendelijk, in de operatiekamer ook van die lieve meiden die met je kletsen om zo rustig in slaap te vallen.

Fresow kwam nog aftekenen en de afspraken (450cc dual plane) controleren. Ze controleren trouwens heel wat keren je naam, geboortedatum en waarvoor je komt. Toen ik zei "borstvergroting" was de volgende vraag "links of rechts?". Ik kwam niet meer bij, zo vrolijk is het fijn in slaap vallen!

 

Ik werd een beetje wakker en had een klein beetje pijn, kreeg gelijk wat paracetomol erbij in het infuus. Ook voor de misselijkheid een extra dosis en daar werd ik lekker slaperig van. Thee en water had ik een beetje gedronken maar nog niet veel trek in. De verpleging had mij geholpen om mij aan te kleden en de BH aan te doen (Carefix Anna die ik mee had genomen). In een grote stoel reden ze mij naar een andere ruimte. Daar krijg je wat te eten en mag ook je gezelschap er weer bij. Nadat ik bijna mijn beschuitje op had ben ik lekker naar huis gegaan. Tijdens de rit voel je wel de hobbels dus er werd voorzichtig gereden :-) Ik heb de hele tijd gedoezeld en thuis ook gelijk in bed een uurtje geslapen.

 

Nu zit ik beneden op de bank en heb het gevoel dat ik weer een beetje in het land van de levenden ben gearriveerd. Echt pijn heb ik niet, het trekt en is allemaal erg oncomfortabel maar goed te doen. Zometeen mijn volgende pillen volgens het schema van de kliniek en dan houden we het prima onder controle verwacht ik.

 

Echt kijken hoe het er uit ziet heb ik nog niet zo durven doen, ik zie in mijn t-shirt aardige borsten zitten en het totaalplaatje lijkt groter dan wat ik had met al mijn maximizers etc. Foto's enzo volgen later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Henrique:

Ja ben weer thuis en een beetje wakker aan het worden.

De operatie ging prima, maar kreeg extra medicijnen om niet misselijk te worden tijdens de autorit en werd mij daar een partijtje suffig van. Ben nu weer een beetje aan het bijtrekken en kan een verslagje schrijven.

 

Ik kwam precies op tijd aan in Mill bij een keurige kliniek. Tip voor iedereen die nog moet gaan: parkeer links op het bovendek van de parkeergarage (gratis) dan kan je als je naar huis gaat zonder een trap af te gaan zo de auto in.

In de wachtkamer zaten twee vriendinnen die samen de consulten en operatie hadden gepland, erg leuke meiden en super natuurlijk om het samen te doen!

 

Toen de anesthesist mij kwam halen was ik inmiddels reuze zenuwachtig en bleef maar kletsen tegen iedereen, maar dat hebben ze vast wel vaker meegemaakt haha! Infuus prikken ging als een zonnetje, niks van gevoeld! Iedereen is trouwens erg vriendelijk, in de operatiekamer ook van die lieve meiden die met je kletsen om zo rustig in slaap te vallen.

Fresow kwam nog aftekenen en de afspraken (450cc dual plane) controleren. Ze controleren trouwens heel wat keren je naam, geboortedatum en waarvoor je komt. Toen ik zei "borstvergroting" was de volgende vraag "links of rechts?". Ik kwam niet meer bij, zo vrolijk is het fijn in slaap vallen!

 

Ik werd een beetje wakker en had een klein beetje pijn, kreeg gelijk wat paracetomol erbij in het infuus. Ook voor de misselijkheid een extra dosis en daar werd ik lekker slaperig van. Thee en water had ik een beetje gedronken maar nog niet veel trek in. De verpleging had mij geholpen om mij aan te kleden en de BH aan te doen (Carefix Anna die ik mee had genomen). In een grote stoel reden ze mij naar een andere ruimte. Daar krijg je wat te eten en mag ook je gezelschap er weer bij. Nadat ik bijna mijn beschuitje op had ben ik lekker naar huis gegaan. Tijdens de rit voel je wel de hobbels dus er werd voorzichtig gereden :-) Ik heb de hele tijd gedoezeld en thuis ook gelijk in bed een uurtje geslapen.

 

Nu zit ik beneden op de bank en heb het gevoel dat ik weer een beetje in het land van de levenden ben gearriveerd. Echt pijn heb ik niet, het trekt en is allemaal erg oncomfortabel maar goed te doen. Zometeen mijn volgende pillen volgens het schema van de kliniek en dan houden we het prima onder controle verwacht ik.

 

Echt kijken hoe het er uit ziet heb ik nog niet zo durven doen, ik zie in mijn t-shirt aardige borsten zitten en het totaalplaatje lijkt groter dan wat ik had met al mijn maximizers etc. Foto's enzo volgen later.

Hai! Goed om te horen dat het zo lekker is verlopen! Ik ben inmiddels ook weer thuis, niet misselijk geweest gelukkig. Fijn dat je zo vroeg was, ik werd bijna een uur later geopereerd. Niet goed voor de zenuwen kan ik je zeggen. Ben blij dat het achter de rug is. Succes met het herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar kun je dan vast vanuit gaan. Hoe is het personeel daar met (extreem) zenuwachtige meiden? Ik heb nu al zo'n zenuwachtig gevoel in mn buik, echte angsthaas. Gelukkig lees ik de laatste tijd echt super veel fijne verslagen over fresow en de kliniek, dat helpt echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Wens2017:

Haha daar kun je dan vast vanuit gaan. Hoe is het personeel daar met (extreem) zenuwachtige meiden? Ik heb nu al zo'n zenuwachtig gevoel in mn buik, echte angsthaas. Gelukkig lees ik de laatste tijd echt super veel fijne verslagen over fresow en de kliniek, dat helpt echt!

Geloof me ze stellen je echt op je gemak en je krijgt ook iets om rustig te worden. Ik heb heerlijk geslapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Henrique:

@Nisa28 ben jij 1 van die vriendinnen? Goed te horen dat je blij bent meissie. Hoe is het gegaan met je vriendin die na jou aan de beurt was?

 

 

Nee! Ik werd pas rond 11 uur de OK ingereden. Je hebt me ook niet gezien want het gordijn werd meteen dicht gedaan toen jij naar de uitslaapkamer werd gebracht. Maar ik hoorde later van @tinkerbel80 dat jij dat was die uit de narcose kwam haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Nisa28:

Lekker uitrusten meid! Ik lag volgens mij naast je toen jij uit je narcose kwam. Jij voor nu wel al tevreden met je boobies? Hier wel! Ben echt in loveeee haha

 

Jij ook Gefeliciteerd meis met je nieuwe boobs ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henrique toch wel? Ik had gevraagd of ik van te voren een rustgevend pilletje mocht nemen maar dat raadde de anesthesist af. Wel fijn als je toch iets rustgevends krijgt!  en over de maximisers, jij hebt de 400cc full van motiva toch? Ik heb ook altijd maximisers en krijg de 425cc full, maar hoop heel erg dat ze daarmee wel wat groter worden dan met maximiser nu ;-). Ik lees graag op een later moment hoe dat bij jou is ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Henrique:

Ja ben weer thuis en een beetje wakker aan het worden.

De operatie ging prima, maar kreeg extra medicijnen om niet misselijk te worden tijdens de autorit en werd mij daar een partijtje suffig van. Ben nu weer een beetje aan het bijtrekken en kan een verslagje schrijven.

 

Ik kwam precies op tijd aan in Mill bij een keurige kliniek. Tip voor iedereen die nog moet gaan: parkeer links op het bovendek van de parkeergarage (gratis) dan kan je als je naar huis gaat zonder een trap af te gaan zo de auto in.

In de wachtkamer zaten twee vriendinnen die samen de consulten en operatie hadden gepland, erg leuke meiden en super natuurlijk om het samen te doen!

 

Toen de anesthesist mij kwam halen was ik inmiddels reuze zenuwachtig en bleef maar kletsen tegen iedereen, maar dat hebben ze vast wel vaker meegemaakt haha! Infuus prikken ging als een zonnetje, niks van gevoeld! Iedereen is trouwens erg vriendelijk, in de operatiekamer ook van die lieve meiden die met je kletsen om zo rustig in slaap te vallen.

Fresow kwam nog aftekenen en de afspraken (450cc dual plane) controleren. Ze controleren trouwens heel wat keren je naam, geboortedatum en waarvoor je komt. Toen ik zei "borstvergroting" was de volgende vraag "links of rechts?". Ik kwam niet meer bij, zo vrolijk is het fijn in slaap vallen!

 

Ik werd een beetje wakker en had een klein beetje pijn, kreeg gelijk wat paracetomol erbij in het infuus. Ook voor de misselijkheid een extra dosis en daar werd ik lekker slaperig van. Thee en water had ik een beetje gedronken maar nog niet veel trek in. De verpleging had mij geholpen om mij aan te kleden en de BH aan te doen (Carefix Anna die ik mee had genomen). In een grote stoel reden ze mij naar een andere ruimte. Daar krijg je wat te eten en mag ook je gezelschap er weer bij. Nadat ik bijna mijn beschuitje op had ben ik lekker naar huis gegaan. Tijdens de rit voel je wel de hobbels dus er werd voorzichtig gereden :-) Ik heb de hele tijd gedoezeld en thuis ook gelijk in bed een uurtje geslapen.

 

Nu zit ik beneden op de bank en heb het gevoel dat ik weer een beetje in het land van de levenden ben gearriveerd. Echt pijn heb ik niet, het trekt en is allemaal erg oncomfortabel maar goed te doen. Zometeen mijn volgende pillen volgens het schema van de kliniek en dan houden we het prima onder controle verwacht ik.

 

Echt kijken hoe het er uit ziet heb ik nog niet zo durven doen, ik zie in mijn t-shirt aardige borsten zitten en het totaalplaatje lijkt groter dan wat ik had met al mijn maximizers etc. Foto's enzo volgen later.

 

Hoi @Henrique ik was 1 van de vriendinnen in de wachtkamer. (Die als 2de ging) Hoorde jou over borstenform dacht zal eens een kijkje nemen. Bij ons is het beiden goed gegaan "alleen" zeiden we beiden toen we bijkwamen Ooh wat zijn ze klein haha terwijl iedereen zei nee hoor zijn groot. (Ik heb 380 dp en mijn vriendin 400 dp) Zijn allebei niet misselijk geweest dat is ook heel fijn. Inplaats van dat wij moe waren hadden wij onwijs veel energie. Wij zijn naar mijn huis gegaan samen lekker in bed gaan liggen en Netflix gekeken maar konden niet slapen. Veel nagepraat en naar elkaars boobs gekeken haha dat is wel het leuke eraan als je het met een vriendin doet. Het is ons echt meegevallen. Benieuwd hoe het morgen gaat. Fijn dat jij het ook goed ervaren hebt. Groetjes Melissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 ik durfde mijn BH ook niet uit de doen hoor, zo herkenbaar. Met een washandje een beetje het roze eraf gepoetst en ik ga straks eens rustig kijken een foto maken.

Hoe heb je geslapen? Ik ben zo gewend op mijn buik en zij te slapen dat het op mijn rug echt niet fijn was, steeds wakker en nu echt pijn in mijn rug. Dat zal wel wennen zijn en over een paar dagen beter gaan hopelijk.

Jippie zo meteen mag ik weer de volgende dosis medicijnen, dan gaat het vast ook beter ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MvR  wat leuk om je hier tegen te komen. Ik vond het gisteren zo leuk om te merken hoe jullie het samen zo hadden geregeld. En daarna dus samen het bed in Netflix kijken, geniaal! Ik ben ook niet meer misselijk geweest, alleen vreselijk suf en toen ik op de stoel zat in de kliniek even 10 minuutjes een naar gevoel wat daarna weg trok. Gisteravond voelde ik mij een hele piet maar in de loop van de nacht ging het wat minder doordat ik niet kon slapen en rugpijn kreeg. Nu voelen de boobs als twee bakstenen en voelt alles erg trekkerig maar echt pijn doen ze niet.
Zometeen de medicijnen weer en proberen of ik een foto kan maken, dan kan ik zelf ook goed kijken. Vind het lastig om te zeggen wat ik er van vind, het zijn nu twee keiharde torpedo's die nog lekker in model moeten komen. Maar heb er alle vertrouwen in dat het iets gaat worden waar ik helemaal happy mee ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.