Ga naar inhoud

Henrique : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei nadia.i:

 

Klinkt als een goedlopend herstel! Ik ben zo benieuwd naar wat ze gaan zeggen tijdens mijn consult! Heb bij Boerhaave, Faceland & Diana Gabriels een consult staan.

Ga je ook naar Gabriels? Ik hoor daar zoveel slechte verhalen over .... De chirurgen leveren wel goede resultaten hoor maar zij schijnt erg chaotisch te zijn met afspraken en geeft geen antwoorden als iets niet goed gaat blijkbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 197
  • Created
  • Laatste Reactie
15 uur geleden zei Claire90:

@henrique @tinkerbel80 he dames, ik zit weer even mee te lezen. Dat tussenstukje bij mijn middenrif staat ook zo strak! Ben ergens opgelucht om te lezen dat jullie dat ook hebben, wordt er soms eng van

zo strak staat het. 

 

Hebben jullie toevallig ook dat de huid van je borst verdoofd aan voelt? Ik voel letterlijk mijn huid niet als ik het zachtjes aanraak, heel raar gevoel. 

 

Voor de rest voel ik me zo goed dat ik al kleine stukjes auto heb gereden en vrij veel al weer doe. Misschien te veel? Benieuwd hoe jullie je verder voelen. 

 

Liefs!

Dat het verdoofd aanvoelt heb ik ook hoor. De consulente had dit mij van tevoren verteld dus ik schrok er niet van. Bij mij is het alleen een klein stukje tussen de tepelhof en het litteken aan de onderzijde. Het gevoel kan terug komen maar dat kan best even duren heb ik begrepen.

Tussenstukje dat strak staat heb ik helemaal niet. Toen ik zag dat jullie dit hadden ben ik er op gaan letten haha. Als ik er aan het einde van de dag op duw is het wel wat gevoelig maar er verder echt geen last van. Ik heb meer een zwaar gevoel in de borsten zelf, die zijn erg gespannen. Vooral bij het opstaan en aan het einde van de dag.

 

Ik hoor jullie niet veel over het kraken en bubbelen. Heb het gevoel dat het ietsiepietsie minder begint te worden maar bij bewegingen kraakt het wel bij mij hoor. Schijnt het vocht te zijn en het doet ook geen pijn. Maar wel apart gevoel en ik hoop maar steeds dat niemand het hoort haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Henrique:

Ga je ook naar Gabriels? Ik hoor daar zoveel slechte verhalen over .... De chirurgen leveren wel goede resultaten hoor maar zij schijnt erg chaotisch te zijn met afspraken en geeft geen antwoorden als iets niet goed gaat blijkbaar?

 

ja ik hoor dus ook verschillende verhalen. Een collega van mij heeft het daar laten doen en is heel blij dus ik wilde toch een consult om het zelf allemaal te zien. Maar ik heb tot nu toe (voor alle consulten) het beste gevoel bij Faceland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei nadia.i:

 

ja ik hoor dus ook verschillende verhalen. Een collega van mij heeft het daar laten doen en is heel blij dus ik wilde toch een consult om het zelf allemaal te zien. Maar ik heb tot nu toe (voor alle consulten) het beste gevoel bij Faceland.

Groot gelijk hoor, goed onderzoek doen en uiteindelijk kiezen waar jij het meeste vertrouwen in hebt of een PC die gewoon het beste aansluit bij jouw wensen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henrique goed om

te lezen dat alles goed gaat, zelfs alweer aan het werk!

Ik mocht vanaf 1 po (maandag) weer op mn rug plat en op mn zij.. mag jij dat nog niet? Ik lees van andere hier dat ze dat ook nog niet mogen. Het scheelt wel heel veel, je slaapt ineens weer aan 1 stuk door en geen rug en nekpijn.

Had jij al auto gereden? Ik vandaag een stukje maar deed echt pijn dus ik wacht nog even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815 autorijden gaat bij mij best goed. Het doet zeker geen pijn maar toen ik zaterdag een lang stuk moest rijden om iemand in het ziekenhuis te kunnen bezoeken, was ik daarna echt kapot. Ondanks dat ik alles zo ontspannen mogelijk had gehouden en het vooral een recht stuk op de snelweg was, waren mijn spieren en boobs allemaal gespannen en pijnlijk. Verder alleen een enkel klein stukje gereden en dat gaat prima.

Wat heerlijk dat je op je zij kan liggen. Volgens de richtlijnen mag ik dat ook hoor, maar er staat duidelijk bij dat het geen pijn mag doen als je op je zij ligt. En dat doet het helaas bij mij dan weer wel. Ik voel het dan zo trekken dat het zeer doet. Alleen op de bank kan ik op mijn zij liggen met extra kussen, stiekem doe ik daar dus ook weleens een dutje haha!

 

Werken is geen probleem qua pijn maar gewoon moe aan het einde van de dag. Ik kon het niet anders regelen maar zou als het pijn had opgeleverd niet gedaan hoor. Moe zijn is niet erg en belemmerd volgens mij niet heel erg een goede genezing. Maar als je door je werk je spieren moet gebruiken en pijn hebt lijkt mij dat niet goed.

 

Maandag de pleisters eraf jippie! Het jeukt af en toe behoorlijk maar schijnt een teken van genezing te zijn dus ik negeer het maar.

Mochten bij jou de pleisters er al af? En hoe heb je dat gedaan? Lijkt mij best spannend om dat zomaar los te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henrique Ja snap ik! Ik vond vooral hem in zn 1 en 2 zetten, pijnlijk. 

Ik lees hier dat het zij liggen voor veel meiden niet echt lekker ligt. Denk dat het ook ligt aan de grootte van je borsten, bij mij zijn ze niet zo enorm :P

Ja ik begrijp dat je moe bent na werk.. zoveel mogelijk rust momentjes pakken als je de kans krijgt. Ik begin dinsdag weer met werken, ik heb alle vertrouwen dat dat gaat lukken.

ja die jeuk is af en toe irritant maar is een goed teken indd.

Bij mij zijn afgelopen maandag de hechtingen eruit gehaald en pleisters verwijderd bij de eerste controle. Doe jij het zelf? Heb jij oplosbare hechtingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2017 om 08:45 zei Henrique:

Klopt dat hechtingen oplosbaar zijn, maar zitten stevige pleisters op die je zelf na twee weken moet verwijderen. 

 

Dinsdag weer werken gaat je vast lukken! Heb je het verteld aan je collega's.

Henrique, zou ik misschien toegang tot jouw album mogen hebben? Ik ben mij aan het oriënteren wat artsen betreft en wil graag wat fotomateriaal verzamelen om zo tot mijn keuze te komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Wens2017:

@Henrique, wat zien ze er al mooi natuurlijk uit zeg! Echt super mooi! 

Dank je wel! Ik hoop dat ze nog wat soepeler worden en als ik geluk heb gaan ze nog "ploppen" ;-) En elke keer als ik toch twijfel kijk ik naar de voorfoto en het is al een wereld van verschil met wat het was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Wens2017:

@nadia.i ik heb vandaag contact gehad omdat mijn operatie verzet moest worden maar voor november zit alles propvol.... oktober wordt zeuren, fresow kan pas ergens in november....

Ai ja dat heb je met een populaire arts. En we willen het zo graag dat drie maanden super lang lijken. Kan je op een reserve lijst ofzo? Dat als er iemand uitvalt dat jij er tussen mag springen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wens2017:

@Henrique, ik sta op de reservelijst en heb de 22e als vaste datum bij dr klein.  Volgende week heb ik een kennismaking, fresow zit echt vol... dus ik hoop dat ik eerder kan want dan kan ik bij fresow. Ik mocht niet omdat ik verkouden ben.... anders had ik vandaag boobies gehad....

Ahhhhh dat is balen zeg. Ik snap dat ze met al die bacteriën van een verkoudheid en jouw eigen herstelproces geen risico nemen. Maar het is wel even resetten zeg om nu om te schakelen naar een andere datum en misschien wel andere arts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja  klopt, als ze niet zo vol zaten  en ik bij fresow ingepland kon worden dan had het denk ik minder rot gevoeld. Maar idd als de verkoudheid uitloopt op griep ben je verder van huis. Nou heb ik zelden griep hoor, altijd die rottige verkoudheid die dan lang aanhoud. Als dr klein net zo werkt als fresow is t ook goed maar dat weet ik nu nog niet en daar word ik wel onrustig van hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Ja  klopt, als ze niet zo vol zaten  en ik bij fresow ingepland kon worden dan had het denk ik minder rot gevoeld. Maar idd als de verkoudheid uitloopt op griep ben je verder van huis. Nou heb ik zelden griep hoor, altijd die rottige verkoudheid die dan lang aanhoud. Als dr klein net zo werkt als fresow is t ook goed maar dat weet ik nu nog niet en daar word ik wel onrustig van hoor...

Snap ik helemaal, van Klein weet ik ook minder. Zijn er op het forum al meer ervaringen te vinden van hem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heb ruzie gehad met mijn album, maar nu in elk geval alle foto's erbij gezet zodat je de ontwikkeling per week ziet. Nou ontwikkeling, ik zie geen grote veranderingen. Ze voelen wel steeds soepeler en kan bijvoorbeeld ook weer prima op mijn zij slapen.  Nu hopen dat als ze soepeler worden dat ik ook wat meer decolleté kan krijgen later met een lichte push-up. Ze staan best ver uit elkaar maar dat was ook mij voor de operatie.

En vandaag een BH gescoord, 80E was het bij Hunkemöller op dit moment. Bij mij klopte het wel aardig dat 150CC ongeveer 1 cupmaat is, ik ben met 450CC 3 maten gegroeid. En geen Bh met allerlei vulling of padding om het wat te laten lijken, echt heerlijk!!

Dus conclusie, na 6 weken zijn we er nog niet helemaal, maar al best tevreden tot nu toe. De rest is kwestie van geduld ;-)

 


 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.