Ga naar inhoud

Henrique : 14 augustus 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,

 

ben vrouw van 42, nooit grote boobies gehad en vooral niet in verhouding met de rest van mijn lichaam.

Na twee zwangerschappen zijn ze beslist er niet op vooruit gegaan helaas.

door de juiste lingerie (lange leve de maximizers!) ziet alles er in een shirtje nog redelijk uit.

maar toch nog is het kopen van de juist passende kleren best lastig.

 

ik ben niet zwaar depressief door mijn kleine borsten, maar aan de andere kant zou het mij wel een boost geven als ik eindelijk zonder kunst en vliegwerk er ook in verhouding mooi vrouwelijk uit kan zien.

 

de nadelen , angst voor kapselvorming etc, weerhouden mij nog een beetje.

daarom mij op dit forum aangemeld zodat ik de echte ervaringen kan lezen en niet alleen de mooie reclame van een kliniek.

 

faceland kliniek ken ik door goede ervaringen met ooglidcorrectie en Botox en mijn nabije omgeving.

dus daar ben ik wel een beetje aan het kijken voor een bv.

maar nog niet heel concreet.....

 

bedankt dat ik mee kan kijken en wellicht stel ik her en der een vraag.

 

groetjes van Henrique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 197
  • Created
  • Laatste Reactie

@Henrique

Hoi, 

Ik ben 43 jaar en heb op 2 juni een bv laten doen. Een beetje dezelde voorgeschiedenis als van jou.

Ik heb 235cc motiva. Bij mij was het belangrijk om geen super grote borsten  te hebben. Ik wilde een groteB/kleine C. C. Ik wil ook eens een nu aan zonder vullingen in te steken een toffe bikini kunnen kopen....

Wanneer heb je een consultatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 juli heb ik een consult bij Faceland, ik zou door dr Fresow geopereerd willen worden. Ik zou graag wat meer volume bovenin weer willen, zodat er niet flink met kipfilets en een push-up BH gewerkt moet worden om het wat te laten lijken ;-)

 

#Happynewme: Ik heb brede heupen en schouders (gelukkig in verhouding een smalle taille), dus om het in verhouding te krijgen zou ik best een grotere cup kunnen hebben.
Een cupmaat noemen vind ik echt lastig hoor, ik moet het gewoon passen en zien. Maar het moet niet een paar enorme voetballen worden die erop geplakt zijn. Een mooie volle natuurlijke cup is prima.
 

#Natje3: Wat leuk om te lezen dat jij het ook net hebt laten doen en van mijn leeftijd bent. Ik dacht eerst dat alleen jonge meiden dit deden maar gelukkig is onze generatie ook goed vertegenwoordigd ;-) Inderdaad lijkt het mij zo heerlijk om zonder vullingen een leuke bikini te kopen. Jij kan dit deze zomer al doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Henrique een cupmaat is ook lastig te benoemen hoor en is vaak voor iedereen ook anders ;) voor mijn borstvergroting dacht ik dat ik een c wilde (klonk voor mij groot genoeg) maar uiteindelijk heb ik voor het aantal cc gekozen dat mij naar een d/e zou brengen (zit nu bijna 2 weken post operatief op 70d).

Veel plezier met alle voorbereidingen en er zitten genoeg dames op dit forum met dezelfde leeftijd :35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henrique

Jij kan al dat bericht citeren. Ik weet dat nog maar van gisteren hoe ik dat moet doen.:D

Is nu wel ze beetje lastig met het warme weer dat ik geen kleedjes kan aandoen. Zijn allemaal kleedjes met bandjes, waardoor je die borstband zou zien die ik aanheb. Die moet nog 4 weken om.

Je afspraak zal er ook snel zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 dat is lastig zeg, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Als het even meezit heb ik mijn operatie eind augustus en ik wilde mij zo kleden dat niet al mijn collega's de band gaan zien als ik weer ga werken ... oeps.

Sterkte met de warmte, maar nog een paar weekjes voor jou en dan de mooie jurkjes en bikinitopjes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
3 uur geleden zei Henrique:

@best_boobie mijn topic kan naar de operatieverslagen hoor! Vandaag een fijn consult gehad en de knoop doorgehakt. 13 augustus ben ik aan de beurt bij dr. Fresow van Faceland. In de planning staat 450cc Motiva (full) en ze worden dual plane geplaatst.

ah! super!!
ga ik het meteen ff aanpassen!!

Gefeliciteerd met je keuze en je datum :35: 

 

Lekker aftellen nu!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn consult geboekt bij Anke in eerste instantie, toen ik aan de beurt was bleek dat Anke ietsje uitliep. Ik mocht kiezen of ik op Anke ging wachten of dat ik het eerste gedeelte alvast bij Elke deed. Elke was echt geweldig vond ik! Het liep zo fijn dat ik het hele consult bij haar heb afgemaakt, ook het passen. Anke heb ik helemaal niet meer gezien, maar die lijkt mij ook heel goed (daarom had ik ook eerst bij haar geboekt ;)). Maar als je per ongeluk toch bij Elke eerder of handiger uit zo komen, gewoon doen! Ze is de fijne combinatie van hartelijk en toch erg professioneel en dat je het gevoel krijgt dat ze goed weet waar ze over praat. Op al mijn vragen had ze een duidelijk antwoord.

Weet je al door welke arts je geholpen gaat worden? Ik door Roel Fresow, die kwam ook nog even kijken. Vond het fijn dat hij ook goed bekeek in hoeverre hij nog kon "smokkelen" om ook de stand van mijn borsten nog wat dichter naar elkaar te krijgen. Voor dat ik dat wilde vragen deed hij dat zelf al (hij heft natuurlijk al zoveel consulten gehad, ik denk dat hij al weet wat de "problemen" zijn haha). Helaas kan hij door mijn bouw niet veel er aan doen omdat dan de tepels raar naar buiten gaan wijzen. Het geeft mij wel het gevoel dat hij er het mooiste van gaat maken met wat de natuur mij heeft gegeven in combinatie met de juiste implantaten :D

 

Veel plezier met jouw consult @Roxen! Ben benieuwd hoe het met je verder zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

 

Hier een dame van 39... zelfde verhaal als bij jullie.... ook al lang aan het twijfelen en toch ook wel bang voor complicaties... nu 2 weken geleden een intake gehad bij Diana Gabriels  (had Suzanne).... zij adviseerde mij 375cc dual plane maar met borstlift....deze heb ik helaas nodig na 2 zwangerschappen en -38kg (op eigen kracht) nu nog meer aan het twijfelen.. .. ga ik echt zoveel geld aan mezelf uitgeven en wordt het ankerlitteken wel mooi....wordt het er mooier op? Kortom ik twijfel verder... heb wel halverwege augustus een consult met dr Gabrietz en begin september met dr Peters...dan definitief beslissen.. ..maar wat vinden jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henrique Dat is wel fijn dat je bij een ander mocht omdat, het uitliep. Volgens mij zijn al ze allemaal wel aardig daar, lees tot nu toe alleen maar positieve verhalen. Ik moet in de ochtend om 10 uur dus hoop dat het dan nog niet zo erg uitloopt.

5 jaar geleden voor een consult geweest bij de wellnesskliniek dat liep 2,5 uur uit en die man was onwijs chagrijnig. Zijn toen ook echt met een rotgevoel daar weer weggegaan en de operatie heb ik toen afgezegd.

Ik heb nog geen idee door wie ik geholpen ga worden, heb online het consult aangevraagd dus ben benieuwd. Haha hij zal inmiddels inderdaad wel zoveel borsten gezien hebben dat hij weet welk probleem hij moet aanpakken. Wel jammer dat hij er niet veel meer aan kan doen maar, je zal straks vast wel blij zijn met het resultaat! 

Ben wel benieuwd hoe snel ze plek hebben. Vind het zo lastig om een goede periode uit te kiezen i.v.m. het herstel. Hoeveel weken na de operatie ben jij vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chantalb ik zou zeker eerst de andere consulten afwachten en kijken wat hun zeggen. Misschien is er toch nog iets anders mogelijk, weet natuurlijk ook niet hoe erg het hangt nu. Misschien anders een consult nog inplannen bij Dr. Nio? Hij blijkt ook erg goed te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roxen ik wacht inderdaad eerst deze 2 af... dan eventueel nog naar Nio als ik er geen goed gevoel bij heb.... ik ben altijd al een twijfelkont....ik word er niet goed van....ik wil heel erg graag maar ben tegelijk echt ontzettend bang er voor... ik heb namelijk ook altijd iets bijzonders en dat wil ik bij zoiets natuurlijk niet...kon je maar ff  vooruit kijken en nav dat beslissen hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook geen keuze die je zomaar, even maakt natuurlijk dus logisch dat je twijfelt. Helaas kunnen we niet vooruit kijken. Soms moet je gewoon de gok nemen en als het dan fout gaat is er altijd wel weer een oplossing voor te vinden. 

Kijk gewoon even wat je gevoel zegt na de consulten :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Roxen said:

Wat kan je al snel bij Faceland terecht voor de operatie. Spannend hoor! Bij wie heb je het consult gehad? 
Ik heb 21 juli een consult bij Faceland bij Anke

Hoi Roxen, wat toevallig, ook ik heb die dag een consult met Anke. Mijn voorkeur gaat vooralsnog echter meer uit naar de Monobloc Hydrogel en daarvoor heb ik ook een afspraak bij dr. Buncamper in de van Goyen kliniek. Ben benieuwd hoe jij het ervaart a.s. vrijdag :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roxen ik vond plannen ook lastig hoor. Ben single met kids en een baan, dus moest een tijd vinden dat ik eerst geen zorg voor de kinderen had en vrij kon nemen. Uiteindelijk 1 week gelukt in te plannen, misschien krap maar heb een kantoorbaan waar ik met tien minuutjes naar toe fiets en kan eventueel thuis werken. En de kinderen zijn al 8 en 10 dus die hoef ik niet meer te tillen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henrique wel fijn dat je toch een weekje vrij hebt kunnen regelen. Scheelt inderdaad ook dat de kinderen al wat ouder zijn, ook een stuk zelfstandiger. Hopelijk heb je er na een week niet echt last meer van. 

 

Ik zit voor mijn werk veel in de auto dus hoop dat, het niet al te zeer gaat doen met rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.