Ga naar inhoud

Anouk12 : 22 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 426
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Tittie_chick:

@Anouk12 mag ik met je meeekijken in je album.. ik bekijk nu zoveel mogelijk verdonck boobs met ong zelfde hoeveelheid cc motiva...

veel sterkte nog met de pijn! 

 

Tuurlijk! Ik zal je toevoegen. 

Wanneer ben jij aan de beurt? En waar heb jij voor gekozen? 

Dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 ik wordt op 20-19 pas geopereerd.. dit was met mijn werk handiger.

 

ik heb voor de motiva full (high profile) gekozen en 335cc.

 

ikvond de 300 wat te klein ogen, 350 weer te groot. heb toch safe voor de middenmaat richting het grotere gekozen, omdat het bij iedereen te klein valt hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei CatvonDee:

@Anouk12 hoe is het nu met je?

Hey! 

 

Het gaat heel langzaamaan steeds iets beter. Ik heb nog steeds pijn, soms heftig en soms wat minder heftig maar ben ook nog echt ontzettend moe/suf/wazig en stijf. Gisteren had ik een beetje een baaldag en werd ik 's avonds ook onrustig en geïrriteerd maar dat is inmiddels weer voorbij haha.

 

Ik had erg veel last van het verband dus dat heb ik, na overleg met Verdonck, vanochtend verwijderd. Ik draag nu een Carefix Anna bh (met borstband uiteraard) maar moet even wennen aan het gevoel... Dat verband gaf wel heel veel veiligheid en nu ben ik bang dat ik iets fout doe of dat ze een geheel eigen leven gaan leiden. Ben normaal gesproken helemaal niet zo angstig en nu durf ik me bijna niet te bewegen haha. :blink:

Ik was vanochtend ook best gespannen toen het verband eraf ging maar ik vind ze nu al zo mooi!! Heb echt even moeten huilen haha. Boh! Zo lang hiernaar uitgekeken en nu heb ik ze!! Ongelooflijk!! Boobs boobs boobs!!!!!! 

 

Twee foto's heb ik in het album geplaatst, ben nu al trots op mijn twins hihi!:wub:

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Saraaa96:

Zou ik ook fotos mogen zien?

Heb 25 oktober operatie gepland staan.. alleen twijfel ook nog over de hoeveelheid cc.. hij raadde mij 275cc aan maar hoor van iedereen dat het kleiner uitvalt dan dat je de protheses past met het topje die ze je geven. 

Uiteraard! 

En als je twijfelt over de maat, gewoon nog een keer gaan passen! Ben zelf in totaal drie keer gegaan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Anouk12:

Hey! 

 

Het gaat heel langzaamaan steeds iets beter. Ik heb nog steeds pijn, soms heftig en soms wat minder heftig maar ben ook nog echt ontzettend moe/suf/wazig en stijf. Gisteren had ik een beetje een baaldag en werd ik 's avonds ook onrustig en geïrriteerd maar dat is inmiddels weer voorbij haha.

 

Ik had erg veel last van het verband dus dat heb ik, na overleg met Verdonck, vanochtend verwijderd. Ik draag nu een Carefix Anna bh (met borstband uiteraard) maar moet even wennen aan het gevoel... Dat verband gaf wel heel veel veiligheid en nu ben ik bang dat ik iets fout doe of dat ze een geheel eigen leven gaan leiden. Ben normaal gesproken helemaal niet zo angstig en nu durf ik me bijna niet te bewegen haha. :blink:

Ik was vanochtend ook best gespannen toen het verband eraf ging maar ik vind ze nu al zo mooi!! Heb echt even moeten huilen haha. Boh! Zo lang hiernaar uitgekeken en nu heb ik ze!! Ongelooflijk!! Boobs boobs boobs!!!!!! 

 

Twee foto's heb ik in het album geplaatst, ben nu al trots op mijn twins hihi!:wub:

 

Xx

 

 

Hey,

dat veilige gevoel van dat verband had ik ook. 

 

Niet bang zijn maar uitkijken met je bewegingen. Ellebogen niet boven schouders, niet afzetten, geen abrupte bewegingen. Kimt wel goed hoor meid!

 

vind je foto’s al veelbelovend!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ellen125:

Hey,

dat veilige gevoel van dat verband had ik ook. 

 

Niet bang zijn maar uitkijken met je bewegingen. Ellebogen niet boven schouders, niet afzetten, geen abrupte bewegingen. Kimt wel goed hoor meid!

 

vind je foto’s al veelbelovend!!

 

xx

Dankjewel!! :D

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Anouk12:

Ik had volgens mij iets fout gedaan dus moest iedereen opnieuw toevoegen aan mijn album... Mocht ik iemand vergeten zijn, let me know! 

Ik! :D ik kreeg juist een melding dat je foto's had toegevoegd maar kan ze niet zien haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei CatvonDee:

@Anouk12 oh wauw, dat worden echt hele mooie boobs:). Zo zie ik er dus ook uit over iets meer als 2 weken^_^, raar idee. Ik hoop dat je nu het ergste gehad hebt en dat het alleen maar beter wordt vanaf nu. Rustig aan!

Wat lief, dankjewel!! :)

Haha ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar wel leuk toch?! 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Debsje:

@Anouk12 Hoi Anouk ,
Je hebt echt al een heel mooi resultaat en lekker groot ! Komt helemaal goed ! :D

Ohhh ik zit hier met een grijns van oor tot oor haha! Dankjewel!! :68:

 

11 minuten geleden zei Loumi:

@Anouk12 mag ik ook eens in je album spieken :) ben erg benieuwd naar je foto's 

 

Ja hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Starships

Ja ik had er erg veel last van maar tegelijkertijd voelde het ook lekker veilig. Nu moet ik even wennen aan dit gevoel,  waarin ze lijken los te hangen. Wat uiteraard niet het geval is maar wat ik denk... :lol:

En dankjewel!!! Zo leuk al jullie reacties! De grijns gaat voorlopig niet meer van mijn gezicht af haha. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wentel

Ik zal je toevoegen. Oh spannend! Bij wie ga je en waar heb je voor gekozen? Het is natuurlijk per persoon verschillend maar ik zou het echt niet kunnen, ook nu nog niet. Maar je mag de eerste tijd ook niet tillen dus ik weet niet of je hulp hebt? 

Alvast heel veel succes morgen! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.