Ga naar inhoud

Elboobies : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik heb de shock absorber gekocht. 

Ik had hier gelezen dat deze zeer goed is bij het lopen ook.

Maar deze die Ik heb van decathlon is eindelijk even goed.

 

Oh die heb ik zien hangen bij een fietsenwinkel, maar lijkt me niet fijn zitten.

Ga nog wel eventjes op zoek :) Voor fietsen lijkt mij medium support ook wel prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies! Gefeliciteerd met de boobies, 8 weken geleden al, wat is de tijd snel gegaan! (Achteraf, want die eerste 2 weken vond ik echt hel) 

De borstband heb ik al een week niet meer om, het klittenband begon te irriteren. 

Zijn jullie allemaal tevreden met het resultaat tot nu?! Heeft iemand al het gevoel dat de borsten 'geplopt' zijn?! Ik heb geen idee of je dat voelt hoor, maar ik merk er nog weinig van, haha!! 

Sporten pak ik volgende week weer op, ik moet weer een kilo of 6 afvallen :125:

weer een mooi doel dus! 

Ik ben superblij met het resultaat, alleen had ik achteraf ook prima voor die 20cc meer kunnen gaan! Ik zal ff kijken of ik nog een fotootje in Mn album kan zetten.

ik ben ook heel nieuwsgierig of die van jullie al veel veranderd zijn inmiddels?! 

Fijn weekend alvast!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, nog een vraagje... ik heb sinds mijn bv echt zichtbare aders over Mn borsten lopen, ook omdat ik zo wit ben nu daar, wanneer mogen ze 'naakt' in de zon met factor uiteraard?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Hij zit nochtans heel gemakkelijk die sport bh.

@bettynoboop Dat ploppen heb ik ook geen idee als dat bij mij al gebeurd is of niet.

Ik had eindelijk eens een foto getrokken van mijn borsten een week of 2 geleden. Heb ik wel niet al mijn foto's per ongeluk gewist op mijn gsm:77:

Ik heb dus geen enkel idee hoeveel ze al veranderd zijn.

Maar ik vind ze perfect. Ze mochten zeker niet groter van mij.

Naakt met borsten in de zon ,daar heb ik geen idee over.

Eens aan best boobie vragen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei bettynoboop:

Ohja, nog een vraagje... ik heb sinds mijn bv echt zichtbare aders over Mn borsten lopen, ook omdat ik zo wit ben nu daar, wanneer mogen ze 'naakt' in de zon met factor uiteraard?! 

 

Ik heb die aders ook, maar had ik voor de bv ook al soms :12:

Insmeren met factor 50 tot 1,5jr po eventueel littekens ook nog afplakken als je dat fijner vind. 

 

Dat ploppen weet ik niet. Bij mij nog niet gebeurd, ze zeggen tussen de 8-12 weken.

 

Mijn rechterborst vind ik niet mooi. Kun je ook wel aan de foto's in mijn album zien dat rechts nog niet zo'n mooie vorm heeft. Die is nog wat hoger en onderkant is niet zo mooi rond als links. Ik denk zelf dat het komt doordat dat litteken open is geweest want daarvoor was dat niet. Hopelijk trekt het nog bij. Heb best_boobie al een berichtje gestuurd en die gaat ff meekijken en voor de zekerheid ook een email met foto naar dr Verdonck. Zoals ik aan mijn foto's kan zien is er aan die kant namelijk niks meer echt veranderd kwa vorm :( En ik heb wel braaf die sport bh met band gedragen tot vandaag..

 

Mijn borsten vind ik klein.. Ze hadden echt wel groter gemogen en ook ietsje breder. Nu denk ik niet dat die 20cc meer heel veel had uitgemaakt, maar had altijd in mijn hoofd 295-315cc. Nu bij het passen leek alles zo groot, maar ik was teveel gefocust op die maat. 70E klonk zo groot en nu heb ik dat alsnog en denk ik wel van hmm had ik maar voor 295 gegaan of om 315 gevraagd. Bij Straten kon ik namelijk wel meer en breder.. Misschien dat hij dan toch net ietsje meer durf of wil dan Verdonck?

 

Tja ik moet het ermee doen haha. En het went ook gewoon zo vlug. Ik vind ze wel heel mooi en zeker veel verschil met voorheen. Zou ze nu al niet meer kunnen missen haha. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 dus ik zou nu al topless mogen met een factor? Mijn littekens zijn bijna niet te zien gelukkig. 

Echt balen van je ene borst, je zal wel als antwoord krijgen dat je moet wachten.... ik hoop voor je dat hij snel bijtrekt! Ik had achteraf ook gewoon voor die 20cc meer moeten gaan, maar ja, ik zie weer een operatie echt niet zitten hoor, dus we moeten het er maar mee doen ;)

Ik vind ze wel heel mooi, maar ietsje meer had prima gekund, haha!!! Jij gaat al bijna lekker op vakantie hè?! Heerlijk!!! Ik mag nog een paar weekjes wachten, maar echt heel veel zin in!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei bettynoboop:

@Ellen125 dus ik zou nu al topless mogen met een factor? Mijn littekens zijn bijna niet te zien gelukkig. 

Echt balen van je ene borst, je zal wel als antwoord krijgen dat je moet wachten.... ik hoop voor je dat hij snel bijtrekt! Ik had achteraf ook gewoon voor die 20cc meer moeten gaan, maar ja, ik zie weer een operatie echt niet zitten hoor, dus we moeten het er maar mee doen ;)

Ik vind ze wel heel mooi, maar ietsje meer had prima gekund, haha!!! Jij gaat al bijna lekker op vakantie hè?! Heerlijk!!! Ik mag nog een paar weekjes wachten, maar echt heel veel zin in!! X

 

Jahoor dat denk ik wel. Als je maar goed beschermt. Met name het litteken. 

 

Ja waarschijnlijk wel ja dat Verdonck gaat zeggen dat ik geduld moet hebben <_< Heb ik niet meer Haha :rolleyes:Hoop eigenlijk ook dat hij zegt dat er niks is en niet dat er weet iets aan de hand is. Maar wel vreemd dat ik geen verschil meer zie. Alsof die prothese ergens vast blijft hangen :P 

 

Kan er wel al beetje in duwen en zijn al redelijk soepel. Links wel meer dan rechts maar zal ook wel door de vorm komen?

 

Ja die 20cc had verschil niet gemaakt maar is een principe kwestie :P Ik ben er wel al over uit dat ik over een aantal jaar waarschijnlijk een wissel wil bij Verdonck. Denk dat als mijn borsten er na kindjes niet meer mooi uit zien of dat ik dan ze nog steeds klein vind. Ga maar albast weer sparen Hihi ^_^ Mijn vriend wordt gek maar hij weet t al en vind het niet nodig maar snapt mij gelukkig wel. 

Bij een wissel zou ik wel groter kunnen en zou toch nooit heel veel doen dat past niet bij mij. Ze zouden mij al zien aankomen op m'n werk met van die ballonnen Hahhaha :blink:Misschien richting 350 ofzo :lol: Maar niet teveel over nadenken, zie ook gewoon gevoel mooie grote boobies op forum nu. 

 

21 augustus heb ik vrij en dan vertrekken wij 28 augustus. Nog 3 weekjes werken. Vandaag afscheid genomen van mijn collegaatje :( door haar durfde ik een bv te doen. Dus gaat stukken minder leuk zijn om te werken. En ben echt zo toe aan vakantie! Kijk er echt naar uit om weer in bikini te lopen. Heb bij Otto bandeau bikini's besteld en komen vandaag binnen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

 

Jahoor dat denk ik wel. Als je maar goed beschermt. Met name het litteken. 

 

Ja waarschijnlijk wel ja dat Verdonck gaat zeggen dat ik geduld moet hebben <_< Heb ik niet meer Haha :rolleyes:Hoop eigenlijk ook dat hij zegt dat er niks is en niet dat er weet iets aan de hand is. Maar wel vreemd dat ik geen verschil meer zie. Alsof die prothese ergens vast blijft hangen :P 

 

Kan er wel al beetje in duwen en zijn al redelijk soepel. Links wel meer dan rechts maar zal ook wel door de vorm komen?

 

Ja die 20cc had verschil niet gemaakt maar is een principe kwestie :P Ik ben er wel al over uit dat ik over een aantal jaar waarschijnlijk een wissel wil bij Verdonck. Denk dat als mijn borsten er na kindjes niet meer mooi uit zien of dat ik dan ze nog steeds klein vind. Ga maar albast weer sparen Hihi ^_^ Mijn vriend wordt gek maar hij weet t al en vind het niet nodig maar snapt mij gelukkig wel. 

Bij een wissel zou ik wel groter kunnen en zou toch nooit heel veel doen dat past niet bij mij. Ze zouden mij al zien aankomen op m'n werk met van die ballonnen Hahhaha :blink:Misschien richting 350 ofzo :lol: Maar niet teveel over nadenken, zie ook gewoon gevoel mooie grote boobies op forum nu. 

 

21 augustus heb ik vrij en dan vertrekken wij 28 augustus. Nog 3 weekjes werken. Vandaag afscheid genomen van mijn collegaatje :( door haar durfde ik een bv te doen. Dus gaat stukken minder leuk zijn om te werken. En ben echt zo toe aan vakantie! Kijk er echt naar uit om weer in bikini te lopen. Heb bij Otto bandeau bikini's besteld en komen vandaag binnen :D 

Haha, mijn vriend wordt ook gek als ik over groter begin en snapt mij totaal niet. Dan denk ik ook, ik mag niet klagen, want ze zijn gewoon geworden zoals ik had gehoopt! 

Voelen jullie trouwens ook als je bijv voorover bukt je littekens?! Net alsof de prothesen eroverheen schuiven oid?!

ik denk trouwens dat je andere borst harder aanvoelt, omdat daar het 'trauma' groter is geweest... nogmaals,  ik hoop echt zo dat hij snel met die ander mee gaat doen,  dat heb je wel verdiend nu!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125   Ik heb precies hetzelfde met de rechterborst. Minder rond aan de onderkant. Trekt vast nog wel bij hoor. Als je kijkt naar andere fotos van meiden, hoe veel het nog gaat veranderen;) Gewoon de tijd geven:) 

 

Komt goed! 

 

 

Succes allemaal morgen met het sporten.... En een heel fijn weekend!

 

Zal binnenkort ook weer foto's  maken; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125   Ik heb precies hetzelfde met de rechterborst. Minder rond aan de onderkant. Trekt vast nog wel bij hoor. Als je kijkt naar andere fotos van meiden, hoe veel het nog gaat veranderen;) Gewoon de tijd geven:) 

 

Komt goed! 

 

 

Succes allemaal morgen met het sporten.... En een heel fijn weekend!

 

Zal binnenkort ook weer foto's  maken; )

Jij ook een fijn weekend!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei bettynoboop:

Haha, mijn vriend wordt ook gek als ik over groter begin en snapt mij totaal niet. Dan denk ik ook, ik mag niet klagen, want ze zijn gewoon geworden zoals ik had gehoopt! 

Voelen jullie trouwens ook als je bijv voorover bukt je littekens?! Net alsof de prothesen eroverheen schuiven oid?!

ik denk trouwens dat je andere borst harder aanvoelt, omdat daar het 'trauma' groter is geweest... nogmaals,  ik hoop echt zo dat hij snel met die ander mee gaat doen,  dat heb je wel verdiend nu!!!

 

 

Nee maar als ik voorover buk dan hangt er echt iets :P Als ik ga liggen voel ik ook de gel verplaatsen zoals ik dat potje wat hij tijdens 1e consult liet zien.

Ja dat zat ik ook al te denken en litteken is natuurlijk nog niet zo soepel en nu ook wat dikker dus misschien dat het iets meer moeite is nu voor mijn lichaam? Als het zou helpen vind ik geen probleem om de band af en toe nog te dragen. Was eigenlijk wel benieuwd namelijk wat ze daar naar zeggen. Wacht het wel eventjes af.

 

4 uur geleden zei Elboobies:

@Ellen125   Ik heb precies hetzelfde met de rechterborst. Minder rond aan de onderkant. Trekt vast nog wel bij hoor. Als je kijkt naar andere fotos van meiden, hoe veel het nog gaat veranderen;) Gewoon de tijd geven:) 

 

Komt goed! 

 

 

Succes allemaal morgen met het sporten.... En een heel fijn weekend!

 

Zal binnenkort ook weer foto's  maken; )

 

Fijn dat ik niet de enige ben, maar minder fijn voor jou dat jij dit ook hebt ;) 

Heb Verdonck een email getuurd en best_boobie wacht ik weer een berichtje af dus een kijken wat zij zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.