Ga naar inhoud

Elboobies : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, 

 

Sinds 1 dag ben ik lid van het forum. ( Ik was al een aantal weken een stiekeme lezer)

 

Het is niet alleen heel leuk om te lezen maar ook fijn qua alle informatie. 

 

Hierdoor ben ik ook bij de Belgian Breast Clinic uitgekomen. Veel goede recencies  gelezen over dr. Verdonck. 

 

Ik woon alleen wel op Bonaire ( verblijf 3 weken in nl) dus voor mij wordt het wel een Next Day Surgery.

Op donderdag 1 juni heb ik mijn consult en op 2 juni staat de operatie.  

 

Ik kies voor motiva. Heb de paginas van mentor en motiva door gelezen en veel opgezocht. Hierdoor viel mijn keuze op motiva.  Binnenkort bel ik met dr.  Verdonck om meer te weten te komen over hoe of wat. 

 

Ik heb al een topic voorbij zien komen van iemand die ook op 2 juni wordt geopereerd. Daar ga ik dus ook een berichtje plaatsen;) 

 

 

Slaap lekker voor iedereen! hier is het nog 6 uur vroeger;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

@Elboobies

Welkom op het forum. Ik word ook geopereerd door Dr. Verdonk op 2 juni. Volgende week zaterdag op consultatie. Spannend. Ik zie ook veel mensen die voor motiva kiezen. Ik denk dat het ook dat zal worden. Zal wel eerst eens horen wat Dr zegt. Dat is wel vlug cons en dat erna operatie. Ga jij in 1 dag overtuigd zijn van de cc ga je niet nog eens moeten nadenken van de verschillende cc's dokter gaat voorstellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dankjewel voor het verplaatsen! ja heerlijk weer op vakantie in nl. Dan weet ik ook dat ik echt rustig aan kan doen.  

 

@Natje3 Dankjewel.  Ja dat wordt denk ik de hele nacht nadenken haha. 

 

Over motiva lees je idd veel goede berichten

Ik ben meestal wel het type dat als ik iets zie en mijn gevoel is goed dan blijft ik daar bij en denk ik er niet langer over na. Hopelijk is dat ook zo met mijn nieuwe boobies..  

 

Wel spannend! Over 5 weken hebben we ze!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 geef niks.. Bonaire is onderdeel van de Nederlandse Antillen.In het Caribisch gebied, naast Curaçao;) 

 

Mentor lijkt mij ook goed. Daar lees je ook postieve berichten over maar motiva spreekt mij meer aan. 

 

Over de anatomische lees ik veel dat deze kan gaan draaien. En  rond is rond. motiva beweegt meer mee in zwaartekracht en is voor mij idee " natuurlijker". 

 

Ik zal pas vanavond weer reageren;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gister, vrijdag 2 juni was het zover. BoobiesDay! 

 

Donderdag avond 1 juni had ik mijn consult met dr .  Verdonck. Ontzettend aardig en relaxed, ook Stephanie, zijn vrouw ontmoet. De mevrouw achter de emails;) 

 

Ik ben samen met mijn zusje gegaan en het consult was echt heel erg leuk en fijn.  Als je zenuwachtig ben of gestresst dan helpt een consult met hem enorm, denk ik.  Hij legt alles netjes uit en laat het ook goed zien. 

 

Na het passen ben ik uitgekomen op 315cc, eerder had ik al gekozen voor motiva.  ( Full high profile) 

 

Wij overnachten in Kasterlee, 6 minuten afstand van de kliniek ( Delta clinic) waar ik mij om 2 uur moest melden. 

We kwamen om half 2 aan en direct toen ik binnen kwam.werd ik aan gesproken door de aardige mevrouw achter de balie. Ik mocht al gelijk naar binnen want er was blijkbaar iemand uitgevallen. 

 

Eerst worden er nog foto's van je gemaakt. Voor en zij aanzicht. Hierna je mooie ziekenhuis shirt aan, pantoffels en je bedje in. 

 

Als je op je bed ligt komt er een andere mevrouw aan die het infuus aan brengt.  1 prikje en hop die zat erin! Ook antibiotica gekregen;) 

 

Verdonck kwam langs en maakt dan nog een praatje met je. Het gaat allemaal zo rustig en vriendelijk. 

 

Ondertussen contact gemaakt met @Ellen125 die lag op bedje 3 en ik op 1 maar dacht ik roep maar gewoon haar naam haha. Met haar ging het goed gelukkig. Naast mij lag ook iemand, ook zij praatte tegen mij en vertelde dat het zo snel gaat. 

 

De mevrouw van het infuus kwam.weer en nam mij mee naar de operatie kamer. 

Hier is het wel een beetje fris, ondanks dat die al 6 graden warmer stond als normaal. ( ik woon zelf al bijna 4 jaar op bonaire dus houd wel van de warmte )

 

Hier stelde de broerder van Verdonck zich voor. Nick, super aardig met een vleugje humor. Als je in de OK ligt dan is het gewoon gezellig! 

 

Anesthesist kwam binnen, iets oudere man. Weet zijn naam niet meer.. maar die gaf mijeen roesje, praatte iets en ik zei " volgens mij val ik zo in slaap, en weg was ik". 

 

Je word wakker op de OK en dan zie je even je nieuwe.boobies! Zo mooi! Hierna gaan ze in het verband voor 2 weken. Mijn controle afspraak dat al vast op 15 juni, ik vlieg namelijk 21ste weer naar huis. 

 

Terug in mijn bed, lag ik even heerlijk bij te komen. Ik denk na een klein uurtje werd ik aangekleed en mocht ik naar.huis.Voelde me goed en kon gelukkig in 1.keer op staan. Liep ook.met en grote smile naar buiten! 

 

Onderweg naar huis een blikje cola gedronken. Slokje voor slokje;) 

De stenen weggetjes zijn niet zo prettig, voor je gevoel gaan je tieten van link naar rechts haha. In de bochten goed tegen gaan zitten dat helpt enorm! 

Verder was ik zo thuis ( Zuid holland, 1 uur en 12 minuten). 

 

Nu is het nog geen 24 uur later en moet zeggen dat ik goed heb geslapen. om 12 uur en 2 uur mijn medicijnen ingenomen. Paracetamol eerst en daarna ibuprofen. Medicatie schema aan Dessert Rose gevraagd. een aanrader!;) 

 

Nu zit ik op de bank en ga zo lekker ontbijten.  Het verschilt qua persoon hoe je je voelt. Ik reageer niet gek op de narcose of medicijnen, dat is ontzettend fijn. 

 

 

Ik ben samen met Natje3, bettynoboop en Ellen125 geopereerd. Ontzettend fijn! op deze manier houd je elkaar een beetje op de hoogte hoe of wat.  

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leuk verslagje ik herken ook alles haha zoals jij het beleeft hebt.

Ik mocht alleen niks drinken van de mevrouw achter de balie pas al ik thuis was dus ik werd een misselijk en onwel in de auto :( gelukkig 's avonds al wat beter :) Kan nu ook al iets meer dan gisteren. pijn valt nu wel mee, veel druk alleen pijn bij overeind komen en staan en is dan even niet zo leuk.

 

Jeukt bij jou dat verband (voornamelijk die witte pakstrip) ook zo erg. Heb een vermoeden dat ik er misschien niet zo goed tegenkan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ze vertelde mij idd ook dat ik niks mocht drinken maar werd zo misselijk van het niks in me hebben.. Dat ik toch maareen blikje lauwe cola ben gaan drinken. Heb hier wel de hele rit over gedaan dus dat ging slokje voor slokje. 

 

 

Nee dat witte jeukt niet.. Misschien als je erger word even bellen? misschien mag je dat dan los halen. 

Weet nou niet meer of ik had gelezen of ze jou nou al hadden gebeld..:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag en idd heel herkenbaar!! Ik heb mezelf min of meer gewoon naar buiten gewerkt, want ik wilde plassen. Daarna mocht ik gelijk kleding aan en lekker naar mn mannetje! Totaal geen last gelukkig van de narcose! Op de terugweg heb ik gewoon lekker gedronken hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen iedereen:)

 

Vandaag dag 4 na de vergroting. 

Zondag middag tot gisterochtend last van een naar gevoel in mijn rechterborst, ter hoogte van me oksel.  

 

Verder gaat het eigenlijk best goed. Mijn medicatie neem ik nog altijd in, heb geen pijn. Maar merk wel als ik een pil iets later in neem, vooral in de nacht als je wakker word en lang heb gelegen dat het toch fijn is als je iets in neem;) 

 

Vannacht ook goed geslapen. om half 6 pas wakker geworden, dit is voor mij een normale tijd om wakker te worden dus hier was niets mis mee:D

 

Nog een klein beetje druk met opstaan verder geen last. Met slapen lig ik bijna plat op de rug en dat bevalt goed. 

 

Verder doe ik overdag rustig aan. Het is pas een paar dagen na de operatie en je lichaam heeft het ook echt wel nodig. Ook al denk je zelf dat je wel al meer kan, niet doen;)  

 

Ben nog altijd heel erg blij:wub:

 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Elboobies, jouw verhaal klinkt heerlijk positief ;-) Fijn dat je nog steeds geen pijn hebt, ideaal!! Is er bij jou trouwens nog steeds iemand om te helpen? Je zusje? Mijn mannetje is al weer aan het werk, dus ik mag het vanaf vandaag alleen doen. 

Fijne dag en we zullen elkaar ongetwijfeld nog voorbij zien komen op t forum vandaag ;):D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen @bettynoboop

 

Ik zit net jouw verslagje te lezen.. niet fijn dat het bij jou iets minder gaat. Maar het is nog vroeg he:)

 

Me zusje is vandaag ook werken, me moeder is thuis maar heeft ook haar eigen dingen te doen. Wil vandaag wel even naar buiten, niet echt mooi weer maar dan heb ik tenminste geen last van pollen in de lucht:D

 

Succes vandaag! je krijg vandaag de sport bh binnen toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elboobies:

Goeiemorgen @bettynoboop

 

Ik zit net jouw verslagje te lezen.. niet fijn dat het bij jou iets minder gaat. Maar het is nog vroeg he:)

 

Me zusje is vandaag ook werken, me moeder is thuis maar heeft ook haar eigen dingen te doen. Wil vandaag wel even naar buiten, niet echt mooi weer maar dan heb ik tenminste geen last van pollen in de lucht:D

 

Succes vandaag! je krijg vandaag de sport bh binnen toch? 

Hey ja! Dat is waar ook, 2 van de hema, en de carefix anna! Ben benieiwd of de maten straks oke zijn!  Ik ga vandaag ook zeker een stukje wandelen, dat is volgens mij erg goed tegen de zwelling! :D jij ook succes vandaag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen allemaal, 

 

Vanmiddag is het alweer 1 week geleden dat een paar van ons eindelijk mooie boobies hebben gekregen. Ik ben nog altijd zo blij dat ik het heb gedaan:wub:

Ook al zit het nu nog onder het verband:D 

 

Het gaat eigenlijk best goed. Gister helemaal nergens last van. Nu net met wakker worden weer dat steekje bij me rechterborst/oksel.  Denk dat dat ook meer de stijfheid is omdat je dan de hele nacht heb gelegen.  

 

Ik heb gister nog 1 ibuprofen en 2 paracetamol ingenomen.  Goed geslapen. Merkte vanochtend wel dat je lichaam moe was. Gister ook wel meer gedaan dan normaal. 

Je voelt goed dat je lichaam echt moet herstellen. Dus de tip die ik mee geef net als veel andere, luister echt heel goed naar je lichaam en neem je rust;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Elboobies:

Goeiemorgen allemaal, 

 

Vanmiddag is het alweer 1 week geleden dat een paar van ons eindelijk mooie boobies hebben gekregen. Ik ben nog altijd zo blij dat ik het heb gedaan:wub:

Ook al zit het nu nog onder het verband:D 

 

Het gaat eigenlijk best goed. Gister helemaal nergens last van. Nu net met wakker worden weer dat steekje bij me rechterborst/oksel.  Denk dat dat ook meer de stijfheid is omdat je dan de hele nacht heb gelegen.  

 

Ik heb gister nog 1 ibuprofen en 2 paracetamol ingenomen.  Goed geslapen. Merkte vanochtend wel dat je lichaam moe was. Gister ook wel meer gedaan dan normaal. 

Je voelt goed dat je lichaam echt moet herstellen. Dus de tip die ik mee geef net als veel andere, luister echt heel goed naar je lichaam en neem je rust;) 

 

Ik wordt 's nachts nog 1x wakker van die druk/steekjes ook bij mijn oksel. Maar bij mij voornamelijk aan mijn linkerkant. Overdag ook geen last van, dus denk ook inderdaad stijfheid.

 

Ik neem nu 3x paracetamol en ga morgen denk ik naar 2x. Overdag heb ik het gewoon niet nodig alleen voor het slapen en daarna vind ik het wel fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen meiden!

 

Fijn dat het nu zo goed gaat he?! 1 week alweer voorbij!! Best snel gegaan zo achteraf, maar wat vond ik die eerste dagen heftig. Ik heb gister nog 1 paracetemol en 1 ibuprofen genomen. Ik neem alleen wanneer ik te veel gedaan heb en dus pijntjes ga ervaren... Zolang ik me rustig hou is er weinig aan de hand :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het slapen is het wel fijn:) Morgen heb ik in de avond met vriendinnen afgesproken, wel gewoon thuis. Maar neem dan ook wel wat in. Gewoon voor de zekerheid.

 

Ja gek he dat het zo snel gaat! tijd vliegt echt voorbij!

 

Fijn dat het met jullie ook goed gaat. 

 

@Ellen125   Viel  me wel op dat sommige steekjes rechts hebben en andere juist links. 

Ben jij links handig toevallig? misschien is dat het:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Ik zal al juist een week po zijn. Gaat ook beter. Kan al wat meer doen. Moet zelfs opletten om niet teveel te doen. Maar dan krijg ik steekjes als ik teveel doe. Dat rug slapen is nog altijd een probleem. Na 5 uren slapen is de pijn een hel en moet ik opstaan. Ik heb al alles geprobeerd met kussens, maar helpt niet. 

@bettynoboop

Ik heb gelezen in een.topic dat je mail.gestuurd hebt ivm dat ze ver uit elkaar staan. Laat je me eens weten wat hij daarover zegt ? Hij gaat dus wel weten dat je je verband er te vroeg hebt afgedaan:D deugeniet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.